Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Porsche Panamera - Film
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
Stron: 1, 2
Pablo vel 2hot
Chyba jedno z pierwszych prezentacji a'la oficjalnych w przypadku Porsche, ocenić możecie sami
ale chyba nie jest tak tragicznie wink.gif








Pozdrawiam,
greenhorn
Splaszczone Cayenne, dramat huh.gif
Bielas
no nie za ładne jak na mój gust. 4-drzwiowy concept lamborghini czy astona jakoś bardziej mnie przypasił.
hwojtek
Jest tragicznie.
Po Chryslerze Crossfire drugie auto, które wygląda jak pies robiący kupę.
Porsche911
CYTAT(hwojtek @ Mon, 24 Nov 2008 - 14:20) *
Jest tragicznie.
Po Chryslerze Crossfire drugie auto, które wygląda jak pies robiący kupę.



hehe zawsze wiedziałem że mi się crossfire z czymś kojarzy ale nie mogłem wpaść na to, z czym smile.gif teraz już wiem cool.gif
saleen
Idea limuzyny Porsche jest fajna. Od przodu patrząc nawet fajne auto. Ale tył i linia boczna... to chała po maksymalnym maksie jaki tylko jest możliwy ohmy.gif
Reaper
nie wiem czemu ale od przodu wyglada mi na Corvette smile.gif
Zdz
CYTAT(hwojtek @ Mon, 24 Nov 2008 - 13:20) *
Jest tragicznie.
Po Chryslerze Crossfire drugie auto, które wygląda jak pies robiący kupę.


Trzecie,po Nissanie 370Z-niestety
Lennypl
To zależy z czym się porówna... do 911 to tak jak piszecie. Ale w porównaniu do cayenne... wink.gif
Raceboy
Przy tym koncepcie Lambo Estoque który ma dużą szansę wejścia wygląda znacznie gorzej niż bym przypuszczał.

Dla przypomnienia o czym piszę:




http://www.autogaleria.pl/fotografie/index...1&news=1556
Rav.
Przód nie jest spójny jak dla mnie z tyłem , pomijając już trafną uwagę hwojtka - auto rzeczywiscie wygląda jak pies robiący kupe...
Prezentuje się w miare dobrze do słupka B - potem istna tragedia...Końcówki wydechu wygladają jakby były wyjęte z zupełnie innego auta , ale na to jest na szczęście prosta kuracja.
Designerzy porsche powinni brać lekcje u merca jak robić linie boczną - przykład CLS i CL.

Nie wiem jak Wam , ale mi bardziej się podoba passat CC od tego wynalazku. Chyba specjalnie wyprodukowali takie coś na potrzeby PR i marketingu - największy liftback na rynku... Ale kto wie może się jakoś opatrzy, podobnie było z cayennem...
Mam nadzieje że projektanci dodatkowo nie dali dupy ze wnętrzem i zrobili coś na poziomie. Bo IMO w touaregu było schludniejsze niż w cayenne...

Estoque jest jak dla mnie przepiękne , uwielbiam wszystkie kanciaki.
A Aston rapide/rapid to już w ogóle bajka.
SajneK
Nie beda mieli podjazdu do nowego S8 smile.gif
Stf1
tato, kupmny sobie porsche, pojedziemy pod namiot... tragedia.
coo1er
jakis taki przestraszony ten samochód
a ogólnie to jw. kupa...
simpson
Kolejne Porsche które będzie z dieslem. Na dodatek paskudne :/

Jeszcze fotki odemnie:


Aniołek
Paskudne czy nie ale dla wielu wystarczająco oryginalne żeby je kupic , dla mnie jest średnio ładne ale kupiłbym takie jesli bym miał kase na to bo pewnie bedzie bardzo mało tego na drogach .
SajneK
Tiaaaa tak jak malo jest 911/boxterow/kajenow etc... dla mnie to masowka i tyle, czar Porsche pryska.
namoamo
Nie mogłem się powstrzymać.. tak dla kontrastu; brzydkie-piękne.



Patrząc na tą ohydną Panamerę nie trudno się domyślić na jakim rynku będzie miała zbyt cool.gif
pawel934
O kurde, to jest masakra! Na pierwszym zdjęciu pokazanym przez Pablo tył kojarzy mi się z Saabem 9-3 cabrio (aktualna buda przed liftem) - nie wiem, dlaczego. A na pierwszej fotce wklejonej przez simpsona wygląda jak kombi.

Ja nie wiem, dlaczego oni to tak zrobili.
greenhorn
Wszystkie trzy superlimuzyny (Panamera, Estoque i Rapide) bazuja stylistycznie na dwudrzwiowych odpowiednikach i dlatego zadna z nich nie powala wg mnie na kolana. Najlepiej rozciagniecie i wklejenie dodatkowej pary drzwi (bo do tego sie wszyscy trzej producenci ograniczyli) znosi aston, ale i tak jezeli ktos wczesniej widzial DB9 zorientuje sie, ze cos tu nie gra.

Rozumiem, ze chlopcy chca zdobywac nowe rynki, poszerzac oferte, takie czasy. Ale jak juz pokazal to przypadek Cayenne kopiowanie ksztaltow bedacych znakiem rozpoznawczym marki na aucie o kompletnie odmiennym charakterze i przeznaczeniu moze miec oplakane skutki. Porsche skutecznie udowadnia ze nie potrafi zaprojektowac niczego, niegwalcacego podstawowego poczucia estetyki, poza kolejnejna generacja 911. Chcialoby sie powiedziec 'stick to the day job, guys'.

Tak na marginesie, 911 i tak jest dosyc oryginalna na tle wszelkich innych wspolczesnych samochodow. Gdyby nie przyzwyczajenie przez opatrzenie i zwiazana z samochodem tradycja, to wiekszosc z nas pewnie wykrzywilaby sie na widok tak wygladajacego konceptu.

Cayenne pokazuje, ze zaslepiony blaskiem marki lud lyka takie transformersy i grzecznie wyciaga szmal z portfela. Slupki wynikow rosna, ale cos umyka. Gdybym jezdzil DB9 i dowiedzial sie, ze pod tym samym dachem, te same rece skladaja takiego zmutowanego klona z dodatkowa para raczek celem dywersyfikacji produkcji, to moj slupek wyimaginowanej, metafizycznej wiezi z brytyjskim GT dla prawdziwych gentlemanow, zdecydowanie by opadl.



gucior
Całe porózwnania do Lambo i Astona mają sie nijak bo konkurencja panamery będzie minimum dwa razy droższa wyjściowo - na cayenne też wszyscy wieszali psy a jeździ ich więcej niż ładniejszych i bardziej user friendly Touaregów...

Odnośnie stylistyki to tył jest bardzo zbliżony do mojego labradora jak sra, chodz mój labrador ma ładniejsza linię boczną i pyska wink.gif

a i tak będzie hit z tego szitu...
Bielas
CYTAT(gucior @ Tue, 25 Nov 2008 - 11:15) *
Całe porózwnania do Lambo i Astona mają sie nijak bo konkurencja panamery będzie minimum dwa razy droższa wyjściowo - na cayenne też wszyscy wieszali psy a jeździ ich więcej niż ładniejszych i bardziej user friendly Touaregów...


w tym wątku rozważamy tylko i wyłącznie wygląd tych aut, wiec co będzie ile razy droższe od czego nie ma takiego znaczenia.
Chester
z zewnątrz tragedia, tego tyłu nawet tragedią chyba nazwać nie mogę dry.gif
Krzyku
Dla mnie ten cały nowy trend upychania każdego możliwego rodzaju nadwozia do jednego samochodu to jest jakieś totalne nieporozumienie,jakaś kosmiczna pomyłka! Kombi nie bedzie coupetą, coupeta nie bedzie suvem, suv nie będzie limuzyną itp......Toto coś na poprzednich stronach to jest taki Frankenstein wsród samochodów, jakiś nieudany wynik ekperymentów genetyki motoryzacyjnej ..tak jakby skrzyżować jamnika z owczarkiem niemieckim biggrin.gif
chefot
CYTAT(greenhorn @ Tue, 25 Nov 2008 - 00:52) *
Gdybym jezdzil DB9 i dowiedzial sie, ze pod tym samym dachem, te same rece skladaja takiego zmutowanego klona z dodatkowa para raczek celem dywersyfikacji produkcji, to moj slupek wyimaginowanej, metafizycznej wiezi z brytyjskim GT dla prawdziwych gentlemanow, zdecydowanie by opadl.


Trochę przesadzasz. Aston miał w ofercie Lagondę, więc precedens był. A nie miał byś oporów przed tym, że DB9 powstał jak właścicielem był Ford? A teraz jakaś kuwejcka spółka?
Albo może nie cieszyłbyś się z Veyrona tylko dlatego, że właścicielem jest producent Golfa? wink.gif

Moim zdaniem, jeśli samochód się broni (design + osiągi), to nie ma co lamentować. Podoba mi się Cayenne, podoba mi się prezentowana wyżej wersja Astona. Boxster i Panamera mi się nie podobają i trudno. smile.gif
BN
Czekam jeszczę na diesla lub hybrydę dry.gif
Sh1n
Ekopierdolec toczy ten świat wink.gif
Bielas
CYTAT(chefot @ Tue, 25 Nov 2008 - 21:12) *
A nie miał byś oporów przed tym, że DB9 powstał jak właścicielem był Ford? A teraz jakaś kuwejcka spółka?


nie kuwejcka tylko hinduska. A konkretnie olbrzymi koncern TATA.
Krzyku
Ten samochód nie ma być szybki nie ma być ładny, najważniejsze żeby miał pojemny bagażnik,ekonomiczny slinik i przede ale to przede wszystkim system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX !
chefot
CYTAT(Bielas @ Tue, 25 Nov 2008 - 21:38) *
nie kuwejcka tylko hinduska. A konkretnie olbrzymi koncern TATA.


TATA jest właścicielem Jaguara. Aston wykupiło konsorcjum spółek kuwejckich i byli członkowie zarządu.
greenhorn
CYTAT(chefot @ Tue, 25 Nov 2008 - 19:12) *
Albo może nie cieszyłbyś się z Veyrona tylko dlatego, że właścicielem jest producent Golfa? wink.gif


Veyron nie imituje stylistycznie golfa. Nie jest jego nadmuchana, wzmocniona wersja, tylko niezaleznym projektem.
sebekwwa
Ale brzydal :/ najpierw cayenne teraz to ! kto to wymyśla ?!:/
mihau_dst
CYTAT(sebekwwa @ Wed, 26 Nov 2008 - 14:30) *
Ale brzydal :/ najpierw cayenne teraz to ! kto to wymyśla ?!:/


księgowi sad.gif dla zainteresowanych jak porsche kreuje nowe modele polecam TG gdzie Clarkson testuje Caymana. Tabelka na koniec mówi wszystko...
saleen
CYTAT(BN @ Tue, 25 Nov 2008 - 21:24) *
Czekam jeszczę na diesla lub hybrydę dry.gif


Hybryda jest mocno prawdopodobna. Tak na marginesie wiecie, że od bodajże przyszłego roku startuje sprzedaż Cayenne z silnikiem 3.0 TDI V6 o mocy 240KM?
SajneK
Wiemy. Nie wysilili sie, to z touarega itp...
TJung
Nie wiem, co będzie za kilka lat. Audi TT Diesel, R8 Diesel, Porsche Diesel.... Jaguar Sedan, Aston Sedan... Zbliża się apokalipsa
KaeS
CYTAT(TOMEKKK @ Thu, 27 Nov 2008 - 06:59) *
Jaguar Sedan

faktycznie, apokalipsa. wink.gif
Swifterrr
CYTAT(TOMEKKK @ Thu, 27 Nov 2008 - 06:59) *
Nie wiem, co będzie za kilka lat. Audi TT Diesel, R8 Diesel, Porsche Diesel.... Jaguar Sedan, Aston Sedan... Zbliża się apokalipsa


myśle ze jednak diesle padna na rzecz fajnych benzynowych hybryd
mihau_dst
fajna benzynowa hybryda? rozwiń myśl bo nie wiem co jest fajnego w hybrydzie toyoty/lexa (mniej palą ok, ale wrażenia z jazdy?)
hwojtek
Np. szybsza do 100 km/h, coś w niej źle?
mihau_dst
z automatem całkowity brak doznań z jazdy autem z dużym silnikem (jeździłem lexem rx400h jak i zwykłym 300 i w hybrydzie czułem się jak w przedziale pociągu a nie w aucie, chodzi mi o usypiający spokój, cisze itp.). Poza tym recycling ogniw(?) paliwowych może być (jest?) kłopotliwy.
Swifterrr
CYTAT(Swifterrr @ Thu, 27 Nov 2008 - 14:16) *
myśle ze jednak diesle padna na rzecz fajnych benzynowych hybryd

Lexus Ls Hybrid nie fajny ? ma 6 sec do setki , jezdzi lepiej niz wersja V8 a pali mniej niz jakies klekoczące V6 HDi

To jest kierunek rozwoju aut sportowych i w tym kierunku producenci będa zmierzac moim zdaniem
SajneK
kupujac teraz nowego lexa martwisz sie recyklingiem ? A potem moze nie byc.
mihau_dst
macie racje, ja po prostu wolę klasyczne R6(rip) lub V6/8 niż eko-hybrydę na sok marchewkowy:) taki nie postępowy jestem biggrin.gif peace
SajneK
Czasami tylko sa rozdzwieki miedzy tym co sie WOLI a tym co sie MOZE miec wink.gif ja sie powoli zegnam z V8 ... sad.gif
GIB
Wracając do tego porsche czytam sobie w periodykach o nim i się doczytać nie mogę. 6-cyl lub 8-cyl, jeśli chodzi o ten drugi to wiadomo Vka, ale 6-cylindrów jest jakaś szansa na boksera, czy VAG (pewnie 3,6 z Q7) pod maską, no i napęd skoro ma być 4x4 to pewnie nie transaxle, a szkoda.
AVENGER
CYTAT(TOMEKKK @ Thu, 27 Nov 2008 - 06:59) *
Nie wiem, co będzie za kilka lat. Audi TT Diesel, R8 Diesel, Porsche Diesel.... Jaguar Sedan, Aston Sedan... Zbliża się apokalipsa


EVO XI Diesel tongue.gif
greenhorn
CYTAT(GIB @ Wed, 03 Dec 2008 - 17:42) *
Wracając do tego porsche czytam sobie w periodykach o nim i się doczytać nie mogę. 6-cyl lub 8-cyl, jeśli chodzi o ten drugi to wiadomo Vka, ale 6-cylindrów jest jakaś szansa na boksera, czy VAG (pewnie 3,6 z Q7) pod maską, no i napęd skoro ma być 4x4 to pewnie nie transaxle, a szkoda.


Za Top Gear Magazine:

Panamera Turbo - V8, 500 bhp, 4WD
Panamera S - 4.8 V8, 400bhp RWD
Panamera 4S - 4.8 V8, 400bhp 4WD

Rok pozniej do killowania golfami z 1.8T wyjdzie

Panamera - 3.6 V6, 300 bhp, RWD
i
Panamera 4 - 3.6 V6, 300 bhp, 4WD

Zamiast diesla ma byc hybryda z powyzszym V6.
SajneK
cos ubogo w moce...
Norbi1
CYTAT(hwojtek @ Mon, 24 Nov 2008 - 14:20) *
Jest tragicznie.
Po Chryslerze Crossfire drugie auto, które wygląda jak pies robiący kupę.
stwierdzenie ukradzione Clarksonowi wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.