Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: smt6 do bmw 330i
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
M'OSER
witam
potrzebuje schematu podłączenia smt6 do bmw e46 330i z 2001 roku z założonym kompresorem
dzieki pozdrawiam
Kruszon
Maciek chcesz wiecej dmuchnąć, czy pojawiły sie jakies problemy z praca silnika?
M'OSER
nie ,czy ja wiem narazie do tej pory chodziła na 0,3 bara,wczoraj zmieniłem kólo na kompresorze na mniejsze i juz jest 0,5 ,i chyba niedługo zmienie na jeszcze mniejsze a do tego to napewno smt6 sie przyda
piotres
CYTAT(M'OSER @ Wed, 12 Nov 2008 - 23:06) *
nie ,czy ja wiem narazie do tej pory chodziła na 0,3 bara,wczoraj zmieniłem kólo na kompresorze na mniejsze i juz jest 0,5 ,i chyba niedługo zmienie na jeszcze mniejsze a do tego to napewno smt6 sie przyda


Moze Ci nie pomoge kolego ale czy moglbys wrzucic opis tego b.ciekawego projektu na to forum ? wraz z fotkami i dokladnym opisem ?

A moze lepiej ecu mastera ? Przynajmniej jest na forum kilka osob ktore ogarnia aktualnie dobrze ecumastera wiec pewnie by ludzi do pomocy bylo wiecej. Bo SMT juz jakby jest nie modne wink.gif .
yakuzasc
CYTAT(M'OSER @ Mon, 10 Nov 2008 - 22:47) *
witam
potrzebuje schematu podłączenia smt6 do bmw e46 330i z 2001 roku z założonym kompresorem
dzieki pozdrawiam

wlasnie wrzuc opis sam mam 330ci i juz brakuje smocy rolleyes.gif
makaveli
dmuchales wczesniej bez strojenia?:|
M'OSER
przy takim doładowaniu 0,3 do 0,5 bara ,wystarczyło zrobic adaptacje komutera ,samochód chodzi idealnie bez zadnych strojeń,oczywiscie przy wyzszym to musowo trzeba bedzie czyms zestroic .postaram sie wrzucic jakies zdjecia jak znajde chwilke
makaveli
hm,afr,egt sprawdzales?
ja mam dmuchniete 0,35b w m52b28 i bez strojenia nie wyobrazam sobie jazdy..
M'OSER
Odwiedź moją stronę[/URL][/img]
piotres
wklejaj to co masz w okienku "forum" w image shack, np.




A mozemy liczyc na opis slowny dokonanych modyfikacji ?
M'OSER
dane samochodu:
bmw e46 2001 rok sedan przebieg 190000kmmoc seryjna 231km,wymienione kolektory wydechowe na barany supersprinta ,bez katalizatorów moc zmierzona na hamowni maha lps3000 to 243km,nastepnie udało mi sie okazyjnie kupic zestaw kompresora firmy g power ,wedłóg producenta na seryjnym kółku daje jakies 60 km przy 0,3 bara i ne wymaga sterowania ,ja w to nie wierzyłem ale jak złożyłem wszystko do kupy to sie przekonałem ze to prawda,ewentualnie dodaja do zestawu opornik pod czujnik temperatury powietrza z regulacja który sie nazywa ASA TRONIC .Dodatkowo zamontowałem gwintowane zawieszenie i nawiercane tarcze ,no i wyszło takie niepozorne m3.
makaveli
hmmm opornik pod czujnik temperatury - kojarzy mi sie z rezystorami z allegro.
sierRKA
troche to dziwne ze chodzilo bez strojonka . jan wlasnie jestem w trakcie montazu eatona do m50b25. celuje 0,4-0,5 bar i juz swinka lezy na polce przygotowana zeby wszystko bylo ok. a jezeli juz to wydaje mi sie ze lepiej chyba ecu master z tego co czytalem na forum.
Kruszon
O prosze chyba KM zbrakło , bo auto na sprzedaz.
Santino
Ciekawy projekt naprawde, a powiedz jak rozwiazales problem drugiej pary sond lambda po zalozeniu baranow? nei wyskoczylo Ci check engine?
Krasek
CYTAT(Kruszon @ Fri, 19 Dec 2008 - 21:37) *
O prosze chyba KM zbrakło , bo auto na sprzedaz.

jest jakis link do ogloszenia sprzedazy auta ?

CYTAT(Santino @ Sun, 21 Dec 2008 - 00:19) *
Ciekawy projekt naprawde, a powiedz jak rozwiazales problem drugiej pary sond lambda po zalozeniu baranow? nei wyskoczylo Ci check engine?

przypuszczam ze blad sie nie pojawil gdyz barany supersprinta maja po dwie gwintowane tuleje pod sondy lambda, pierwsza jest krotka a druga polozona na koncu kolektora jest wyzsza i odsuwa sonde od bezposredniego strumienia spalin (co daje efekt jakby byl katalizator)
najlepiej niech sie wypowie wlasciciel

nonam3
M'OSER jesli sprzedajesz auto , to moze sprzedaz rowniez osobno caly zestaw do zalozenia kompresora w m54 ?
Gallardo
Ktos wie jak wygladaja osiagi takiego e46 m54 z kompresorem na 300-320 km ? chodzi o czasy do 100km/h oraz na 1/4 .

Ciekawie wyglada gotowy kompresor kit do m54b30 firmy g-power

G-POWER compressor kit SK Plus NG 306km i 360Nm ... cena w promocji 2900 Euro

lub drozszy zestaw

G-POWER compressor kit EVO-SK I - plus 89 hp
basis 330i with 3,0l / 231hp (169kW) to 320hp (235kW) torque 400Nm at 4350 r.p.m.
Kruszon
W tym aucie własnie siedzi zestaw G Power tyle ze juz z przerobionym kołkiem napedowym.
M'OSER
niestety auto niem na sprzedaz, zestaw tez nie,bede dalej z nim sie bawił,w tygodniu bede stawiał na hamownie więc wszystko sie wyjaśni
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.