M'OSER
Mon, 10 Nov 2008 - 22:47
witam
potrzebuje schematu podłączenia smt6 do bmw e46 330i z 2001 roku z założonym kompresorem
dzieki pozdrawiam
Kruszon
Wed, 12 Nov 2008 - 22:11
Maciek chcesz wiecej dmuchnąć, czy pojawiły sie jakies problemy z praca silnika?
M'OSER
Wed, 12 Nov 2008 - 23:06
nie ,czy ja wiem narazie do tej pory chodziła na 0,3 bara,wczoraj zmieniłem kólo na kompresorze na mniejsze i juz jest 0,5 ,i chyba niedługo zmienie na jeszcze mniejsze a do tego to napewno smt6 sie przyda
piotres
Thu, 13 Nov 2008 - 00:05
CYTAT(M'OSER @ Wed, 12 Nov 2008 - 23:06)
nie ,czy ja wiem narazie do tej pory chodziła na 0,3 bara,wczoraj zmieniłem kólo na kompresorze na mniejsze i juz jest 0,5 ,i chyba niedługo zmienie na jeszcze mniejsze a do tego to napewno smt6 sie przyda
Moze Ci nie pomoge kolego ale czy moglbys wrzucic opis tego b.ciekawego projektu na to forum ? wraz z fotkami i dokladnym opisem ?
A moze lepiej ecu mastera ? Przynajmniej jest na forum kilka osob ktore ogarnia aktualnie dobrze ecumastera wiec pewnie by ludzi do pomocy bylo wiecej. Bo SMT juz jakby jest nie modne
.
yakuzasc
Thu, 13 Nov 2008 - 10:09
CYTAT(M'OSER @ Mon, 10 Nov 2008 - 22:47)
witam
potrzebuje schematu podłączenia smt6 do bmw e46 330i z 2001 roku z założonym kompresorem
dzieki pozdrawiam
wlasnie wrzuc opis sam mam 330ci i juz brakuje smocy
makaveli
Thu, 13 Nov 2008 - 11:32
dmuchales wczesniej bez strojenia?:|
M'OSER
Thu, 13 Nov 2008 - 17:40
przy takim doładowaniu 0,3 do 0,5 bara ,wystarczyło zrobic adaptacje komutera ,samochód chodzi idealnie bez zadnych strojeń,oczywiscie przy wyzszym to musowo trzeba bedzie czyms zestroic .postaram sie wrzucic jakies zdjecia jak znajde chwilke
makaveli
Thu, 13 Nov 2008 - 18:41
hm,afr,egt sprawdzales?
ja mam dmuchniete 0,35b w m52b28 i bez strojenia nie wyobrazam sobie jazdy..
M'OSER
Mon, 17 Nov 2008 - 22:57
M'OSER
Mon, 17 Nov 2008 - 23:07
M'OSER
Mon, 17 Nov 2008 - 23:14
piotres
Mon, 17 Nov 2008 - 23:43
wklejaj to co masz w okienku "forum" w image shack, np.
A mozemy liczyc na opis slowny dokonanych modyfikacji ?
M'OSER
Tue, 18 Nov 2008 - 08:44
dane samochodu:
bmw e46 2001 rok sedan przebieg 190000kmmoc seryjna 231km,wymienione kolektory wydechowe na barany supersprinta ,bez katalizatorów moc zmierzona na hamowni maha lps3000 to 243km,nastepnie udało mi sie okazyjnie kupic zestaw kompresora firmy g power ,wedłóg producenta na seryjnym kółku daje jakies 60 km przy 0,3 bara i ne wymaga sterowania ,ja w to nie wierzyłem ale jak złożyłem wszystko do kupy to sie przekonałem ze to prawda,ewentualnie dodaja do zestawu opornik pod czujnik temperatury powietrza z regulacja który sie nazywa ASA TRONIC .Dodatkowo zamontowałem gwintowane zawieszenie i nawiercane tarcze ,no i wyszło takie niepozorne m3.
makaveli
Tue, 18 Nov 2008 - 12:44
hmmm opornik pod czujnik temperatury - kojarzy mi sie z rezystorami z allegro.
sierRKA
Tue, 18 Nov 2008 - 18:26
troche to dziwne ze chodzilo bez strojonka . jan wlasnie jestem w trakcie montazu eatona do m50b25. celuje 0,4-0,5 bar i juz swinka lezy na polce przygotowana zeby wszystko bylo ok. a jezeli juz to wydaje mi sie ze lepiej chyba ecu master z tego co czytalem na forum.
Kruszon
Fri, 19 Dec 2008 - 21:37
O prosze chyba KM zbrakło , bo auto na sprzedaz.
Santino
Sun, 21 Dec 2008 - 00:19
Ciekawy projekt naprawde, a powiedz jak rozwiazales problem drugiej pary sond lambda po zalozeniu baranow? nei wyskoczylo Ci check engine?
Krasek
Mon, 22 Dec 2008 - 12:47
CYTAT(Kruszon @ Fri, 19 Dec 2008 - 21:37)
O prosze chyba KM zbrakło , bo auto na sprzedaz.
jest jakis link do ogloszenia sprzedazy auta ?
CYTAT(Santino @ Sun, 21 Dec 2008 - 00:19)
Ciekawy projekt naprawde, a powiedz jak rozwiazales problem drugiej pary sond lambda po zalozeniu baranow? nei wyskoczylo Ci check engine?
przypuszczam ze blad sie nie pojawil gdyz barany supersprinta maja po dwie gwintowane tuleje pod sondy lambda, pierwsza jest krotka a druga polozona na koncu kolektora jest wyzsza i odsuwa sonde od bezposredniego strumienia spalin (co daje efekt jakby byl katalizator)
najlepiej niech sie wypowie wlasciciel
nonam3
Mon, 22 Dec 2008 - 13:59
M'OSER jesli sprzedajesz auto , to moze sprzedaz rowniez osobno caly zestaw do zalozenia kompresora w m54 ?
Gallardo
Sun, 11 Jan 2009 - 17:59
Ktos wie jak wygladaja osiagi takiego e46 m54 z kompresorem na 300-320 km ? chodzi o czasy do 100km/h oraz na 1/4 .
Ciekawie wyglada gotowy kompresor kit do m54b30 firmy g-power
G-POWER compressor kit SK Plus NG 306km i 360Nm ... cena w promocji 2900 Euro
lub drozszy zestaw
G-POWER compressor kit EVO-SK I - plus 89 hp
basis 330i with 3,0l / 231hp (169kW) to 320hp (235kW) torque 400Nm at 4350 r.p.m.
Kruszon
Sun, 11 Jan 2009 - 18:49
W tym aucie własnie siedzi zestaw G Power tyle ze juz z przerobionym kołkiem napedowym.
M'OSER
Mon, 19 Jan 2009 - 23:09
niestety auto niem na sprzedaz, zestaw tez nie,bede dalej z nim sie bawił,w tygodniu bede stawiał na hamownie więc wszystko sie wyjaśni
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.