Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: BMW E-36 2.5 NA VANOSIE
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
ZIOBER-GDAŃSK
mellow.gif
[/center][center]
witam

powoli przymierzam sie do modyfikacji mojej bmki.
w gre napewno niewchodzi swap ani turbo,chodzi mi o delikatne dłubniecie.
silnik w bdb stanie.
słyszałem o opcjach z wymiana kolektorów-jesli tak, to na jakie?
niemam kata ale planuje założyc bo kiedy dodaje gazu to wydaje metaliczny dzwięk i wiocha mi zajezdza.
co polecacie?

z góry wielkie dzieki
zaq1982
polecamy lekturę forum... cool.gif
Porsche911
polecam zostawić auto w spokoju smile.gif tunigowe kolektory wydechowe, stożki itp tylko osłabią twoje auto ( potwierdzone na hamowni ) wiec szkoda pakować kase. są też chipy które dają kilka koni i przsówają odcinkę ale to jest koło 5 KM szkoda auta. Ja ( co prawda bez vanosa ) z wyciętymi katami i wkładką K&N miałem 196 KM a i tak myślę że jak nie chcesz swapować ani uturbiać to ciesz się zdrową serją.
makaveli
dokladnie. jesli nie turbo,kompresor ani swap,to daj spokoj.
artix
CYTAT(Porsche911 @ Mon, 10 Nov 2008 - 15:48) *
polecam zostawić auto w spokoju smile.gif tunigowe kolektory wydechowe, stożki itp tylko osłabią twoje auto ( potwierdzone na hamowni ) wiec szkoda pakować kase. są też chipy które dają kilka koni i przsówają odcinkę ale to jest koło 5 KM szkoda auta. Ja ( co prawda bez vanosa ) z wyciętymi katami i wkładką K&N miałem 196 KM a i tak myślę że jak nie chcesz swapować ani uturbiać to ciesz się zdrową serją.


szkoda auta czy kasy biggrin.gif
rennen
CYTAT(artix @ Sat, 15 Nov 2008 - 00:31) *
szkoda auta czy kasy biggrin.gif


Raczej chodzi o to, że szkoda kręcić ponad 7000 na seryjnej głowicy po to by zyskać 5 koni. Ja u siebie mam 7250 odcinkę i chwale sobie to rozwiązanie, ale też mam lepszą głowicę (bez vanosa) która ma zarazem ostrzejsze wałki. Kręcenie vanosem tak wysoko nie ma sensu z tego co wiem.
Porsche911
CYTAT(rennen @ Sat, 15 Nov 2008 - 17:08) *
Raczej chodzi o to, że szkoda kręcić ponad 7000 na seryjnej głowicy po to by zyskać 5 koni. Ja u siebie mam 7250 odcinkę i chwale sobie to rozwiązanie, ale też mam lepszą głowicę (bez vanosa) która ma zarazem ostrzejsze wałki. Kręcenie vanosem tak wysoko nie ma sensu z tego co wiem.



hehe dokładnie o to chodziło

a tak BTW to "NO VANOS" RULEZ smile.gif
Zwierzak
Dobry olej polecam smile.gif z tuningu - delikatnego dlubniecia smile.gif
G-Rad
Radziłbym przemyśleć uturbienie. Nie wychodzi drogo, a 0,6 bara to kupa frajdy ;-)
Porsche911
CYTAT(G-Rad @ Sat, 15 Nov 2008 - 19:46) *
Radziłbym przemyśleć uturbienie. Nie wychodzi drogo, a 0,6 bara to kupa frajdy ;-)



buahhahah poco piszesz takie bzdury ?? no chyba ze dla Ciebie kila ładnych tysięcy za turbo bez dotykania silnika to "nie wychodzi drogo"
G-Rad
zaproponuj inne sensowne rozwiązanie dające podobne przyrosty w tych samych kosztach.
rennen
CYTAT(G-Rad @ Sun, 16 Nov 2008 - 12:12) *
zaproponuj inne sensowne rozwiązanie dające podobne przyrosty w tych samych kosztach.


Swap na S50
Porsche911
CYTAT(G-Rad @ Sun, 16 Nov 2008 - 12:12) *
zaproponuj inne sensowne rozwiązanie dające podobne przyrosty w tych samych kosztach.



proponuje czytać o co ludzie pytają

CYTAT
powoli przymierzam sie do modyfikacji mojej bmki.
w gre napewno niewchodzi swap ani turbo,chodzi mi o delikatne dłubniecie.
ZIOBER-GDAŃSK
czyli barany odpadaja, nie opłaca sie inwestowac...
bardzo chetnie bym uturbil ale to sie wiaze z meega kosztami,l trzeba obowiazkowo zrobic remont silnika itp
myslalem ze jest jakas mozliwosc obnizyc koszta tzn bez uturbiania a jakimis delikatniejszymi zabiegami poprawic moment i nieznacznie moc
gtx
Niestety delikatnie dlubniecie robisz za frajera w domu jak umiesz i masz warunki albo za grubą kaske w serwisie i sklepie sad.gif
Kup bez vanosa masz ostre wałki laugh.gif Ja kupilem bez
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.