Performante
Mon, 27 Oct 2008 - 14:18
Witam!
Z tego co doczytalem amerykanski odpowiednik Holdena Monaro (Vauxhall Monaro in UK) to Pontiac GTO.
Z tego co patrzalem w USA te auta sa bardzo, bardzo tanie, tak tanie ze nie ma raczej sensu rzezbic RHD --> LHD pozatym skad czesci?
Wlsnie jak wyglada zaplecze czesci? Czy blacharka jest taka jak w modelach z UK? Mechanika? Mechanika to chyba Corvette, tylko ktora? Czy to oznacza ze w PL jest troche czesci do tego?
Ogolnie auto ladnie wyglada, jest w miare swierze a na papierze powinno jezdzic podobnie jak m3 e46 co w tych pieniadzach moze byc prawdziwa okazja!
czy jezdzi cos takiego juz po PL (pewnie tak) i jak to sie sprawuje...
na YT znalazlem test Monaro z TG gdzie J.K. bardzo sie tym autem podniecal...
Jakiesz szersze info?
Kubek
Mon, 27 Oct 2008 - 14:44
Do czego chcesz ten samochod? Bo moim zdaniem nie jest to zadna rewelacja, ciezki, slabe opony w serii, z silnikiem 5.7 wolny (~14s na 1/4), z 6.0 troche lepiej. Jezeli ma byc to auto do streetracingu, to ja bym wolal Camaro albo Firebird z ostatnich rocznikow.
saleen
Mon, 27 Oct 2008 - 19:19
CYTAT(F16 i.e. @ Mon, 27 Oct 2008 - 14:18)
Mechanika to chyba Corvette, tylko ktora?
Rocznik 2004 to LS1, a więc Vette C5
Roczniki 2005-2006 to LS2 a więc Vette C6
Tyle jeśli chodzi o silniki
Performante
Tue, 28 Oct 2008 - 23:25
chodzilo bardziej o porowananie do europejskich aut tej klasy (M3 e36/e46, S4 itd.)
Po tak "dobrych" podzespolach spodziewalem sie czegos wiecej...
Chodzi o szeroko pojety FUN, czyli troche miejskich potyczek, troche wypadow za miasto i nauki dluzszych poslizgow... ogolnie caloksztalt.
porez
Wed, 29 Oct 2008 - 00:12
a nie myślałeś o cadillacu catera (amerycki opel omega) ???
występowały z LS1 i cena dużo mniejsza na bank
Performante
Wed, 29 Oct 2008 - 14:28
Jakby miala byc Omega... to by byla Omega
Troche kapa cos takiego w ogole sciagac ;]
rasta_fkp
Wed, 29 Oct 2008 - 14:44
GIB
Sat, 22 Nov 2008 - 21:34
mechanika z Vette czy tylko silnik? Transaxle i resory piórowe?
Javie
Sun, 23 Nov 2008 - 01:22
Czy to przypadkiem niema podłogi i zawiasu z Omegi B ?
Albert
Sun, 23 Nov 2008 - 10:16
widzę że auto jest bardzo ciekawe, są tanie kity kompresorów w USA ... silnik sprawdzony, tylko ciekawe jak skrzynia
co ważne Skrzynia biegów: Manualna
Bullitt
Sun, 23 Nov 2008 - 10:27
Fajne auto... Na prawdę fajne.. Kompresorek do tego i pewnie jakaś szperka i będzie git....
Albert
Sun, 23 Nov 2008 - 10:54
CYTAT(Bullitt @ Sun, 23 Nov 2008 - 10:27)
Fajne auto... Na prawdę fajne.. Kompresorek do tego i pewnie jakaś szperka i będzie git....
i jakieś hamulce i jakiś zawias ....
BeeMiX
Sun, 23 Nov 2008 - 13:59
CYTAT(Bullitt @ Sun, 23 Nov 2008 - 11:27)
Fajne auto... Na prawdę fajne.. Kompresorek do tego i pewnie jakaś szperka i będzie git....
Szperka juz jest w serii
ade
Sun, 23 Nov 2008 - 14:49
podwozie wywodzi sie z omegi B ale raczej watpie zeby pasowaly czesci...
Bullitt
Sun, 23 Nov 2008 - 15:10
No to zawiasik i hajda!
Albert
Sun, 23 Nov 2008 - 15:14
szefer
Sun, 23 Nov 2008 - 16:50
moze nie pontiac GTO ale juz z zawiasem i fajnie zrobionym silnikiem:
http://allegro.pl/item489689333_opel_omega...t_bi_turbo.html
Ictus
Mon, 24 Nov 2008 - 17:47
petey
Mon, 24 Nov 2008 - 22:28
Fajnym autem do obczajenia jest jeszcze pontiac g8 gt. Ten sam silnik z vette i cztery drzwi. Wyglada na nawet dobrze wykonanego w srodku. Oreintuje sie ktos moze jak byloby z serwisowaniem takiego sprzeta?
cysiek25
Tue, 25 Nov 2008 - 22:20
No to nie pozostaje nic innego jak kupić rozbitego GTO i przeszczepić silnik z jakieś rozbitej vetty zr1
W końcu też LS-1...
Albert
Tue, 25 Nov 2008 - 22:21
CYTAT(cysiek25 @ Tue, 25 Nov 2008 - 22:20)
No to nie pozostaje nic innego jak kupić rozbitego GTO i przeszczepić silnik z jakieś rozbitej vetty zr1
W końcu też LS-1...
mocno bez sensu, lepiej kupić dobrego GTO + dokupić kompresor
cysiek25
Tue, 25 Nov 2008 - 22:31
No tak tylko z Ls-1 z zr1 mamy właściwie bolt on 650 koni
240Z
Tue, 25 Nov 2008 - 22:44
Nie LS1, tylko LS9...
BeeMiX
Tue, 25 Nov 2008 - 22:51
Cały kit z kompresorem do GTO to okolice 5 tyś $ wiec raczej gra nie warta zachodu
A LS1 bylo tylko w 2004, potem było 400 konne LS2
NISSIO100
Sun, 22 Mar 2009 - 14:29
Jest jeszcze angielski VXR Monaro.Ale prawde mowiac to i w Anglii jest to tylko vauxhall.Znajomy lyknol Vectre VXR niby fajna ale............................nie kupilbym!
rottie
Sun, 22 Mar 2009 - 16:45
CYTAT(NISSIO100 @ Sun, 22 Mar 2009 - 13:29)
Jest jeszcze angielski VXR Monaro.Ale prawde mowiac to i w Anglii jest to tylko vauxhall.Znajomy lyknol Vectre VXR niby fajna ale............................nie kupilbym!
Co ma piernik do wiatraka? W tym przypadku to ze obydwa modele maja VXR na koncu nie ma znaczenia.
Te dwa modele sa tak rozne jak to mozliwe a Monaro to jedyny Vauxhall nad kupnem ktorego bym sie nie zastanawial...
Kubek
Sun, 22 Mar 2009 - 17:34
rottie, Vauxhall VX220 jest o niebo lepszy, nie dosc ze jest szybki, to jeszcze skreca i hamuje.
rottie
Sun, 22 Mar 2009 - 18:18
CYTAT(Kubek @ Sun, 22 Mar 2009 - 16:34)
rottie, Vauxhall VX220 jest o niebo lepszy, nie dosc ze jest szybki, to jeszcze skreca i hamuje.
No dobra, o tym zapomnialem
Ale i tak dla mnie jest:
1) Monaro
2) VX220
Kwestia preferencji.
artix
Sun, 22 Mar 2009 - 19:56
w Malmö jest jeden gosc ktory ma GTO ale juz nigdy niestanie na kresce z M3 e36 (po wyscigu chyba wstydzil sie wrocic na start)
ogolnie bylem zszokowany co to auto prezentuje na starcie w porownaniu z M-ka
niewiem dokladnie jaki motor siedzi u niego ale ogulna kapa
saleen
Sun, 22 Mar 2009 - 23:15
Pewnie wersja z LS1 (produkowana niecały rok) - LS2 400-konne zapewne zrobiłoby miazgę z M3
rennen
Mon, 23 Mar 2009 - 13:02
CYTAT(saleen @ Sun, 22 Mar 2009 - 23:15)
Pewnie wersja z LS1 (produkowana niecały rok) - LS2 400-konne zapewne zrobiłoby miazgę z M3
zapewne niebardzo.. te auta są za ciężkie do jakiegokolwiek ścigania (przynajmniej w serii) pozatym zdrowe E36 robi MIAZGĘ z GTO 5.7 (ponad 0.5s roznicy na 1/4 mili) więc zanim cos zrobi miazge z M3 to musialoby pojechac rowno.. a do tego jest b.daleko w wersji LS1, i troche blizej ale wciaz z tylu przy LS2 6.0.
Sane
Tue, 24 Mar 2009 - 01:12
CYTAT(rennen @ Mon, 23 Mar 2009 - 13:02)
zapewne niebardzo.. te auta są za ciężkie do jakiegokolwiek ścigania (przynajmniej w serii) pozatym zdrowe E36 robi MIAZGĘ z GTO 5.7 (ponad 0.5s roznicy na 1/4 mili) więc zanim cos zrobi miazge z M3 to musialoby pojechac rowno.. a do tego jest b.daleko w wersji LS1, i troche blizej ale wciaz z tylu przy LS2 6.0.
GTO z LS2 klepie wysokie 12s na ćwiarę, więc nawet bardzo zdrowe M3 nie powinno dać mu rady...
Kubek
Tue, 24 Mar 2009 - 01:59
W ile przejezdza E36 M3 1/4 mili? LS1 GTO schodza do niskich 13 w serii
http://www.ls1gto.com/forums/showthread.php?t=200157
Javie
Tue, 24 Mar 2009 - 20:16
Wg
tej strony M3 robi niskie 13.
Kubek
Tue, 24 Mar 2009 - 20:28
Czyli z dobrym kierowca powinny isc rowno, albo przynajmniej nie bedzie miazgi.
koziol1
Sun, 29 Mar 2009 - 15:59
ja się ciąłem z m3 e46 cabrio i coupe
cabrio zaczyna dostawac od polowy dwojki
coupe po zapieciu trójki
coprawda nie gto ale vetta z ls1 - natomiast jest to jakies odniesienie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.