Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [M70B50] Czy wydech coś da?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
ju-by
Nie jest to samochód sportowy i nigdy jako taki służyć nie będzie. Pytanie jest inne - czy wymiana wydechu (E32, 750iL) da cokolwiek w kwestii osiągi/dzwięk? Jaki wydech da najlepsze efekty?
PMN
Dźwięk, a i owszem. IMO z V12 nigdy nie jest zbyt głośno.
Jeśli chodzi o osiągi... ciężko stwierdzić. Nie znam żadnego hamowanego przypadku "przed-po", ale też specjalnie się tym modelem nie interesowałem.
Może gdyby połączyć to z jakimiś long tube kolektorami...

ju-by
A nie wiesz jak z trwałością tych silników? Powstał plan zbudowania "kruzowozu" i na bazę wybraliśmy E32 właśnie z M70B50, 750iL, jako, że ceny ma już "śmieszne", a auto nadal nadaje się do "POM'a" wink.gif
PMN
Jeśli silnik jest w dobrym stanie, nic nie było przegrzane itp. to powinno działać długo.
Śmiesznie niski stopień sprężania, więc możecie śmigać nawet na 87 oktanach wink.gif

Koszta eksploatacyjne trochę większe z racji wielkości silnika i wielości cylindrów, ale to takie połączone M20B25, więc szczególna uwaga na głowice (które są najsłabszym punktem tego silnika).

Biuturbo anybody? wink.gif
ju-by
Właśnie mnie grom strzelił... znalazłem odpowiednią bazę, kupiłem bez oględzin przez "kup teraz" na jednym z portali aukcyjnych i co... właśnie dostałem maila, że pan wystawił auto kolegi, ten je sprzedał nie informując go o tym i niestety ołoszenie jest "nieaktualne". Jak może być nieaktualne skoro już ten wóz kupiłem? Bosz, co za ludzie...A dzis, przed wylicytowaniem, jak pytałem jak długo jest ważne OC było aktualne.

Tak więc szukam dalej E32, nie musi być 750'tka.
Don Pablo
IMHO poszukaj droższej bazy. Ta z Allegro, to trup. Reanimacja wyjdzie drożej, niż kupno ładnej sztuki. Ale E32 to już powoli klasyk- bez 7-10 kpln daj sobie spokój. I jak nie musi być V12, szukaj 740i.
makaveli
dokladnie,lepsza v8 bedzie, co do allegro : mozesz isc do sadu,koles bedzie Ci musial sprzedac 750i za 3,5k smile.gif

auta sa strasznie tanie,nikt ich nie chce.
Chris320
Ju-by może coś z oferty Eisenmanna? Drogie wydechy ,ale dźwięk mają dobry.850 z takim wydechem brzmi pięknie
PMW co do silnika to M70B50 nie jest połączeniem dwóch M20B25-ma co prawda taką samą średnicę cylindra i skok,ale reszta to zupełnie różne rzeczy.A co do trwałości to różnie-mój ma 162000km i sprawuje się świetnie,a w pierwszej 8 miałem taki po ok.300.000km i nie był już taki zdrowy.Wszystko zależy jak poprzedni właściciel dbał o silnik.
Dudek II
Jak można chcieć auto które pali od 20 w mieście i nie jezdzi praktycznie,i niech nikt nie gada że fajny dzwięk i że v12 ble ble ble...Powiem na przykładzie kolegi który chciał kupić 850.Dodam że do tej pory miał 740 zarówno z silnikiem M60 jak i M62.Po przejachaniu się 5.0 stwierdził że nie chciał żeby to u niego na podwórku stało biggrin.gif
Stanęło na tym że kupił e31 tylko że z M60B40 pod maską.Nie urażając nikogo,M70 na chwilę obecną nadaję się na stolik i tylko tyle.
Chris320
CYTAT(Dudek II @ Sun, 26 Oct 2008 - 08:05) *
Jak można chcieć auto które pali od 20 w mieście i nie jezdzi praktycznie

Przeczytaj dokładnie co napisał Ju-by to nie ma być wyścigówka,to samochód do lansu i tu 750 idealnie pasuje.A że pali 20 w mieście,no cóż... życie jest krótkie trzeba korzystać z jego uroków i nie przejmować się :)Jak będziesz stary i na emeryturze to ta zaoszczędzona benzyna do niczego Ci się nie przyda tongue.gif
Performante
v12 nie jedzie??
przy wiekszej predkosci z rolowanego 350z ma barrrdzo ciezko i dostaje po dupie wiec nie wiem czy jest az tak zle?
pamietaj ile to auto wazy, mistrz zakretow to to nie jest ale w trasie dobry killer im wieksza predkosc tym wieksze roznice.
problem jest podobno z przegrzewaniem i aby wymienic uszczelke pod glowicami trzeba wycigac silnik (?) wiec troche duze koszta.
[mi chodzi o e38 750i lift 00r]
ju-by
Nie do końca do lansu... raczej do POM'u wink.gif
cichyg60
juby przemyśl jeszcze w126 i w140 oraz LS'a wink.gif



ju-by
No i wyszło na jaw że VIP-style. Przemyśleliśmy to dokładnie, E32 ma najlepszy stosunek cena/przydatność do projektu.
cichyg60
w e32 będziecie wyglądali trochę jak "Otwock Boys" ale co mi do tego biggrin.gif

Dudek II
CYTAT(F16 i.e. @ Sun, 26 Oct 2008 - 10:11) *
v12 nie jedzie??
przy wiekszej predkosci z rolowanego 350z ma barrrdzo ciezko i dostaje po dupie wiec nie wiem czy jest az tak zle?
pamietaj ile to auto wazy, mistrz zakretow to to nie jest ale w trasie dobry killer im wieksza predkosc tym wieksze roznice.
problem jest podobno z przegrzewaniem i aby wymienic uszczelke pod glowicami trzeba wycigac silnik (?) wiec troche duze koszta.
[mi chodzi o e38 750i lift 00r]



Rozmowa tyczy się e32 czyli mułowaty 4 biegowy stary automat.E38 to już lekko zmodernizowany silnik,zwiększona pojemność na 5.4 plus 5 biegowy tiptronic.
Chris320
CYTAT(Dudek II @ Sun, 26 Oct 2008 - 11:50) *
Rozmowa tyczy się e32 czyli mułowaty 4 biegowy stary automat.E38 to już lekko zmodernizowany silnik,zwiększona pojemność na 5.4 plus 5 biegowy tiptronic.

Były też e32 750i z manualem-ciężko trafić ,ale były.
ju-by
CYTAT(cichyg60 @ Sun, 26 Oct 2008 - 12:48) *
w e32 będziecie wyglądali trochę jak "Otwock Boys" ale co mi do tego biggrin.gif


Nie musisz zachęcać dalej, już to wiemy wink.gif Do tego bardzo niskobudżetowy VIP-style i jest gicor wink.gif
PMN
Chris320, jak już wspominałem, niespecjalnie interesuję się M70, ale jeśli chodzi o rozwiązania techniczne (szczególnie głowice), to uprę się przy podobieństwach z M20.
Zresztą, jeśli mnie pamięć nie myli, zdaje się to potwierdzać sterowanie silnika. 2ECU od ... + trzeci "centralny", tak?

Jasne, że 740i lepsze, nowsze i wogóle, ale z tego co się orientuję znacznie przekracza planowany budżet.
Z drugiej strony większość udzielających się, zgodnie z przeznaczeniem tego forum pisze w kontekście "performance", a założycielowi tematu chyba bardziej chodzi o "bounce factor"...
tomek_7
CYTAT(Chris320 @ Sun, 26 Oct 2008 - 13:50) *
Były też e32 750i z manualem-ciężko trafić ,ale były.


Wg. mnie nie było.
W porównaniu 740 vs 750 warto wziąć pod uwagę że V12 ma pełną skórę. Gwiazdka lansu więcej, a o to chyba pytającemu chodzi wink.gif
ju-by
Biję się w piersi, rzeczywiście chodziło mi głównie o walory dźwiękowe.
Chris320
CYTAT(PMN @ Sun, 26 Oct 2008 - 14:57) *
Chris320, jak już wspominałem, niespecjalnie interesuję się M70, ale jeśli chodzi o rozwiązania techniczne (szczególnie głowice), to uprę się przy podobieństwach z M20.
Zresztą, jeśli mnie pamięć nie myli, zdaje się to potwierdzać sterowanie silnika. 2ECU od ... + trzeci "centralny", tak?


Oczywiście jakieś podobieństwo jest,ale różnic też dużo.W M70 jest hydraulika przy zaworach,w M20 zwykłe,kanały dolotowe i wylotowe też inne,nawet świece są inne.
PMN nie ma co się spierać,do tego co zamierza Ju-by jest to wystarczający silnik i tyle.
A z tymi sterownikami masz rację i jest to kolejne potencjalne źródło kłopotów x3 wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.