Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Swap silnika, a zabytkowość
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Classic rally, race & sportscars
BartekS
Kochani, mam prawie zabytka, którego waham się, czy zarejestrować na żółtych blachach.

Jest to Galant L 1600 '82 unikat (95% było 2.0 lub 2.3 td), udokumentowany od fabryki w stanie powiedzmy do roboty. Mam możliwość kupienia Galanta 2000 z tamtych lat w niebo lepszym stanie mechanicznym, ale zarejestrowanego w pl jako składak i nieciekawym stanie blacharskim (kot zamknięty wewnątrz z niego ucieknie).

Czy zrobienie jednego Galanta L 2000 w nadwoziu Galanta L 1600, z gratami z Galanta GLX 2000 zamyka drogę do żółtych blach?
240Z
Drogi do żółtych blach nie zamyka, ale z czysto "ideologicznego" punktu widzenia mija się to z celem, bo według przepisów auto ma pozostać jak najbliżej oryginału, a właściciel nawet nie powinien, tylko ma obowiązek go tak utrzymać. Osobiście olałem żółte blachy i zrobiłem auto oryginalnie o pojemności 2.4l, a obecnie o pojemności 2.8l. Na twoim miejscu zostawiłbym nadwozie i mechanikę 1600 - "składak" nigdy nie będzie miał takiego klimatu jak całkowicie oryginalny 1600, nawet po najbardziej pieczołowitej odbudowie. No, chyba że będziesz budować rajdówkę... smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.