korona
Fri, 17 Oct 2008 - 06:03
Znajomy kupił ode mnie kolektor M50 przerobiony do M52 (kolektor wykonany prawidłowo, szczelny). Po zamontowaniu mają z autem problemy na niskich obrotach, auto nierówno pracuje, nie jedzie od dołu jak powinno. Po wymianie na ori M52 jest OK. Jako że nie mam za bardzo czasu i możliwości zerknąć na to na odległość, podsunąłem możliwe przyczyny - czyli po pierwsze i najważniejsze lewe powietrze, po drugie źle wpięte wężyki np z regulatora paliwa.
Lewe powietrze niby wykluczają bo auto po zatkaniu dolotu momentalnie gaśnie i nic nie słychać by było nieszczelne (zresztą musiała by to być spora dziura), ktoś ma jakieś pomysły, czy ktoś miał podobne problemy po montażu?
makaveli
Fri, 17 Oct 2008 - 09:22
hmm a moze poprostu trzeba troche pojezdzic, poczekac na adaptacje.
chociaz najbardziej prawdopodbne jest lewe powietrze.
Just
Fri, 17 Oct 2008 - 17:13
U mnie nawet na mikroskopijnych dziurach przy srubach w okolicy laczenia z przepustnica auto falowalo na wolnych.
Komputer PORZADNIE zresetowany?
makaveli
Sat, 18 Oct 2008 - 15:28
ja nic nie resetowalem,i nie bylo zadnych problemow.
isys
Sat, 20 Dec 2008 - 22:30
CYTAT(makaveli @ Sat, 18 Oct 2008 - 15:28)
ja nic nie resetowalem,i nie bylo zadnych problemow.
U mnie to samo: plug&play. Choć faktycznie dół nie był zadowalający, ale bez problemów z gaśnięciem czy wolnymi obrotami.