Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [M52B28] problemy po zmianie kolektora ssącego
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
korona
Znajomy kupił ode mnie kolektor M50 przerobiony do M52 (kolektor wykonany prawidłowo, szczelny). Po zamontowaniu mają z autem problemy na niskich obrotach, auto nierówno pracuje, nie jedzie od dołu jak powinno. Po wymianie na ori M52 jest OK. Jako że nie mam za bardzo czasu i możliwości zerknąć na to na odległość, podsunąłem możliwe przyczyny - czyli po pierwsze i najważniejsze lewe powietrze, po drugie źle wpięte wężyki np z regulatora paliwa.
Lewe powietrze niby wykluczają bo auto po zatkaniu dolotu momentalnie gaśnie i nic nie słychać by było nieszczelne (zresztą musiała by to być spora dziura), ktoś ma jakieś pomysły, czy ktoś miał podobne problemy po montażu?
makaveli
hmm a moze poprostu trzeba troche pojezdzic, poczekac na adaptacje.
chociaz najbardziej prawdopodbne jest lewe powietrze.
Just
U mnie nawet na mikroskopijnych dziurach przy srubach w okolicy laczenia z przepustnica auto falowalo na wolnych.

Komputer PORZADNIE zresetowany?

makaveli
ja nic nie resetowalem,i nie bylo zadnych problemow.
isys
CYTAT(makaveli @ Sat, 18 Oct 2008 - 15:28) *
ja nic nie resetowalem,i nie bylo zadnych problemow.

U mnie to samo: plug&play. Choć faktycznie dół nie był zadowalający, ale bez problemów z gaśnięciem czy wolnymi obrotami.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.