Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [E36] Kolektor wydechowy 328i
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Small3r
Witam. Zacznę od tego że jestem początkujący na tym forum wink.gif Posiadam 328i z 1995. Chciałbym dociągnąć ją do tych 200 koni tongue.gif Czy takie coś mi w tym pomoże?
http://moto.allegro.pl/item439904765_kolek..._e46_z3_z4.html
Słyszałem że dodaje z 10 do 20 koni. Czy to prawda? Dobre to co podałem? Bo firma chyba krzak tongue.gif Ile wyniesie koszt całej przebudowy tego wydechu, bo na samych baranach sie raczej nie kończy? smile.gif Jakie inne metody byście polecali? Pozdrawiam.
rottie
Bylo wiele razy na forum. Jako poczatkujacy powinienes zaczac od poszukania dobrze, jest nawet jedno 328 w projektach i tam masz gotowy przepis na 210KM. Szukaj po symbolu silnika M52B28 jak 328 nie dziala..
Small3r
Poczytałem troche. Dzięki za wskazówkę. A czy ten z allegro jest dobry? Na jakiej zasadzie polega to wystrojenie? Robi ktoś takie rzeczy? Pozdrawiam
makaveli
jesli masz troche pecha to mozesz nie przestroic m52b28 - autoadaptacje w niektorych siemansach sa niestety zabojcze - zostaje ejzdzenie bez sond , co jest niesttey malo praktyczne...generlanie ecumaster daje rade,ale nie zawsze - ja mialem tego epcha i moj sterownik sie usilnie adaptowal... auto padziernik 95.
brus_ik
CYTAT(Small3r @ Thu, 18 Sep 2008 - 08:17) *
Poczytałem troche. Dzięki za wskazówkę. A czy ten z allegro jest dobry? Na jakiej zasadzie polega to wystrojenie? Robi ktoś takie rzeczy? Pozdrawiam


To jest akurat łatwo rozróżnić. Jeżeli masz pokrywę zaworów czarną i nowy typ obudowy filtra oleju (też czarny z tworzywa sztucznego) to masz sterownik który do 4000obr/min cały czas bez względu na wszystko pracuje w closed loop.

M52b28 z aluminiową pokrywą zaworów oraz alu obudową filtra oleju mają inny soft w ECU który przy WOT pracuje w open loop niezależnie od prędkości obrotowej silnika.

Pozdr.
Small3r