Ghost_Rider
Thu, 26 Jun 2008 - 21:17
http://moto.wp.pl/kat,123,wid,10087785,wia...mp;ticaid=1623dkurde autko miazdzy i jest imo ladniejsze od Lambo tylko dlaczego wyglada jak Lambo po operacji plastycznej?? czy polak nie mogl stwozyc cos unikalnego?
JaNN
Thu, 26 Jun 2008 - 23:52
Węszę podpuchę. Strona projektu wygląda tak:
http://www.venoautomotive.pl/Pobierzcie plik z informacjami - materiały w jednym spakowanym pliku, nie wygląda na wysokobudżetową kampanię reklamową wysokobudżetowego pojazdu. Opowiadanie o fafnastu wersjach silnikowych - jak i kiedy, skoro ma powstać kilkaset egzemplarzy? projekty - zretuszowane lambo, na wzornictwie przemysłowym nie takie rzeczy rysują. Obliczenia trakcyjne też dość... bieda-akademickie (jakbym widział sprawozdania z laboratoriów silników spalinowych
Na zdjęciach z maszynami numerycznymi nie ma tak naprawdę nic. Sponsorem "oficjalnych zdjęć" jest pan Photoshop.
Chciałbym się mylić, ale wygląda mi to wszystko na kampanię reklamową firmy Veno. Nie ma jak promocja.
P.S. - czy to aby dobry dział?
Brychu
Fri, 27 Jun 2008 - 02:07
Na giełdzie same spadki, trzeba czymś inwestorów zachęcić.
ITR
Fri, 27 Jun 2008 - 10:39
hehe veno veno... tak myslalem, ze cos mi to mowi. Veno zainwestowal w Carbondesign.pl i zapewne wlasnie Jarek i ekipa robia body do tego pojazdu. Moge powiedziec w takim razie ze obok "bezimiennego" robi sie moja nowa maska
Tak czy siak od planow do realizacji dluga droga wiec puki nie ma zadnych konkretow to bym sie nie napinal ze cos z tego wyjdzie, choc mam nadzieje ze tak. Szkoda ze to 1:1 lambo w z wygladu.
etam
Fri, 27 Jun 2008 - 10:55
ciekawe czy maja licencje na solidworksa... jak tak to skad maja kapitał na program no i na wszystko inne. ta firma robi inne rzeczy z których ma dochody?
zastanawia mnie tez fakt, ze skoro pracuja nad czyms od poczatku, to dlaczego nie zrobili czegos oryginalnego tylko zywcem zerżneli murcielago. co z tego ze ma innaczej wygladajace elementy, ale rzeciez to lambo.
zobaczymy jak to sie dalej rozwinie.
Ghost_Rider
Fri, 27 Jun 2008 - 11:14
no wlasnie mnie tez zastanawia fakt ze firma ktora zarabia na tuningu pewnie nie mala kase robi swoje wlasne auto, i moze nie bylo by w tym nic nadzwyczajnego bo kazdy chcialby poszerzyc oferte swojej firmy, gdyby nie to ze to jest murcielago....
tak jak jaNN mowi: zdjecia to photoshopowe VT murcielago
ps.mysle ze dzial odpowiedni bo sa to zdjecia + informacje
pozdr
saleen
Fri, 27 Jun 2008 - 12:23
Do Murcielago to mu nieco brakuje... za to do Reventona wręcz nic. Zobaczcie tylko.
Oryginał:
Polskie Coś:
BRD
Fri, 27 Jun 2008 - 16:11
Ja sie tam na zabawie w photoshopie nie znam, ale jak dla mnie to wszystko to tylko VT reventona, nawet udało mi się znaleźć w miarę podobne zdjęcie.
iacoski
Fri, 27 Jun 2008 - 17:18
VT
Czy to bajka czy nie to szkoda, że zabrakło inwencji na zaprojektowanie czegoś naprawdę swojego. Różne rzeczy się udają, z małych manufaktur tworzą się dobrze prosperujące i znane firmy ale kopiowanie czegoś już na wstępie nie wydaje mi się odpowiednią drogą.
Adam R.
Fri, 27 Jun 2008 - 20:55
Rozpoczęcie procesu sprzedaży samochodu sportowego przez spółkę zależną VENO Automotive SA
Zarząd VENO S.A. informuje, iż spółka zależna VENO Automotive S.A. rozpoczęła proces sprzedaży samochodu sportowego produkowanego w limitowanych seriach wyłącznie na zamówienie. Oferowana, katalogowa cena samochodu w wersji podstawowej wynosić ma 350 tys. PLN plus VAT. W wersji ekskluzywnej przewidziane jest nadwozie karbonowe, którego produkcją zajmować się będzie spółka zależna od VENO - Carbon Design SA. Samochód będzie oferowany na terenie Unii Europejskiej, a także w Rosji i na Bliskim Wschodzie. W tym celu rozpoczęto aktywną kampanię PR oraz rozmowy z pierwszymi potencjalnymi klientami. O formalno-prawnym stanie ofert i zamówień, spółka poinformuje w odrębnym raporcie. Prezentacja samochodu ukaże się w dniu dzisiejszym na stronie www.VenoAutomotive.pl.
buehehehehe
info ze strony veno
Brychu
Sat, 28 Jun 2008 - 16:10
Proste, przy takiej recesji na GPW każdy ruch jest dobry żeby ruszyć kurs.
raW
Sun, 29 Jun 2008 - 20:41
mnie zastanawia jedno. załóżmy, że naprawdę zaczną to sprzedawać tak jak teraz wygląda. czy takie coś jest w ogóle legalne? bo szczerze mówiąc, ja na miejscu szefostwa lamborghini oskarżyłbym ich o plagiat (szczególnie, że to imitacja reventona za 1/10 ceny)
w ogóle to kolejny przykład, że coś jest od zawsze nie halo z polską motoryzacją.
yiabol
Sun, 29 Jun 2008 - 21:05
zbyt piękne zeby bylo mozliwe ...
darekk
Thu, 10 Jul 2008 - 23:28
Dla tych co nie wierza - ten samochod naprawde powstaje
I nasza firma bierze udzial w jego tworzeniu... Od razu szybkie wytlumaczenie: MY NIE DECYDOWALISMY O WYGLADZIE...
Niestety, firma ktora jest odpowiedzialna za caly projekt, czyli Veno, sama podejmowala decyzje jak samochod ma wygladac... Uparli sie na taki wlasnie projekt i niestety tak zostalo. Od poczatku uwazalem ze jest zdecydowanie zbyt podobny do lambo... No coz...
My odpowiadamy za sporo ciekawych rzeczy ktore na pewno Wam sie spodobaja
M.in. oswietlenie, wyposazenie, komputery, system NightView, drzwi...
Samochod powinien wyjsc dosc ciekawy, chetni z tego co wiem juz na niego sa... Wiec warto poczekac zeby zobaczyc go na zywo, bo pod wzgledem wyposazenia moze byc lepszy zdecydowanie od Lambo
No a nastepne egzemplarze z silnikami od Corvette i nadwoziem z carbonu moga miec osiagi lepsze od lambo...
Tak wiec chcialem tylko potwierdzic - tak, taki projekt powstaje w Polsce
Tworzy go kilka firm (dokladnie 3-4), w tym wlasnie nasza.
No i co zlego to nie my
Pozdrawiam
Darek
bhdn
Thu, 10 Jul 2008 - 23:32
Chłopaki nie boją się procesu ?
darekk
Thu, 10 Jul 2008 - 23:41
niby samochod jest zmieniony w ponad 50%... Bo do tego liczy sie kazdy ksztalt zderzaka itd. Wiec tutaj nawet repliki najwierniejsze Lambo jakie robi Bojar spod Wroclawia nie moga byc przez lambo podane do sadu, chociaz wygladaja identycznie. Ale wlasnie tak jak repliki Bojara, tam zawsze jakis ksztalt, krzywizna, czy wymiar nie bedzie sie zgadzal z oryginalem dokladnie, wiec nie jest to kopia.
A tutaj samochod jest ksztaltem podobny, mozna powiedziec zainspirowany. Ale i tak dla mnie zbyt podobny, bo to zdecydowanie nie miala byc zadna replika.
Ale tyl ma lepszy niz Lambo!
A zobaczycie jak to bedzie swiecilo w nocy... Niezapomniane wrazenie
SajneK
Thu, 10 Jul 2008 - 23:47
z tym ze na tym forum ledy, komputery, nightview i inne lambo doors nie maja zadnego powazania, wiec nie wiem nie wiem...
Pieqt
Thu, 10 Jul 2008 - 23:53
Może o to chodzi, żeby na parkiecie aż się zatrzęsło - jak będą mieli proces.
To nie będzie replika (która jest dopuszczona prawem) a samochód wprowadzający w błąd odbiorcę (nie dość że będą mieli do czynienia z naruszeniem prawa ochrony konkurencji i konsumentów, to jeszcze z naruszeniem prawem własności intelektualnej). Odważnie
no chyba, że liczą się z tym, że to zapewni im dodatkową reklamę i sprzedaż
darekk
Thu, 10 Jul 2008 - 23:53
silnik w tej chwili jest od audi rs6... :/ Tez o tym nie decydowalismy... Mial byc od razu od Corvette wiec by to juz bylo ciekawe, ale w pierwszym egzemplarzu akurat bedzie od audi, ale silnik zamontowany z tylu i naped na tyl. Ale samochod bedzie dostepny z silnikami wlasnie od Corvette, a pozniej tez tym 1000KM od najnowszej Corvette. A to juz bedzie jezdzic na pewno
A teraz... Teraz bedzie ladnie wygladac... Wedlug mnie nie tak powinno sie tworzyc polski supersamochod...
SajneK
Fri, 11 Jul 2008 - 00:50
hehe, body ala lambo silnik corvetty i mamy super POLSKI samochod
no mi sie wydaje ze tak nie powinno sie tworzyc, ale ok, czekamy!
ODINN
Fri, 11 Jul 2008 - 01:29
prawie jak chinczycy... czy "prawie" robi w tym przypadku wielka roznice?
kalion
Fri, 11 Jul 2008 - 13:48
Osobiście uważam że jest to dobry pomysł - tylko to bardziej replika niż "super sportowy polski samochód" .
Stylistyka bardzo ciekawa tylko żeby wnętrze sie nie okazało tandetne.. sam chciał bym stworzyć auto do zabawy z silnikiem od M5 E39
Brychu
Wed, 23 Jul 2008 - 18:01
Na giełdzie kryzys, akcje spółki Veno nie są akcjami drogimi, kosztują teraz 0,18 zł za akcję. Dzisiaj była publikacja artykuły w portalu Gazeta a przede wszystkim w Pulsie Biznesu i dziś kurs akcji wzrósł o 28% - otwarcie było na poziomie 0,14 zł. Akcje Veno są notowane na rynku New Connect czyli na najbardziej spekulacyjnym rynku polskiej giełdy. Każda taka informacja pozwala nieźle zarobić na akcjach. Zobaczymy jutro czy pojawi się informacja o sprzedaży w dniu dzisiejszym akcji przez kogoś z zarządu, ale obstawiam że większosć członków rodzin ludzi związanych z Veno sprzedała dziś akcje z niezłym zarobkiem.
Także panie i panowie: żadnego supersamochodu nie będzie, ale parę osób nieźle zarobi Takie życie.
shafter
Thu, 24 Jul 2008 - 02:15
A biedny korpoludek piarowy musial wysmazc kilka cieplych tekstow na sr.pl
Smieszne to forum sie stalo juz dawno ale teraz to przechodzi wszelkie granice
--orzech--
Thu, 24 Jul 2008 - 08:20
wszystko pieknie ladnie... ale jak to sie bedzie zachowywalo na zakretech... co z bezpieczenstwem kierowcy i pasazera... jak wygladaja strefy zgniotu...
silniki od audi i vette to nie wszystko przeciez.
za duzo tych niewiadomych...
nie moglismy zrobic tak jak niemcy?!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1silniki z bmw ale buda wlasnego pomyslu... badz co badz bardzo udanego...
albo tak jak to nasz uczynil nasz Polski Leopard?!
zenada moim zdaniem
Ghost_Rider
Thu, 24 Jul 2008 - 20:19
supersamochod to by byl.... gdyby wszystko bylo wlasne a nie "inspirowane" czy to Lambo czy muszla klozetowa. jak dla mnie porazka choc z poczatku jakos mi sie to podobalo...
gdyby tak ktos wsadzil jakis fajny silnik do lekkiej kompozytowej budy wlasnego pomyslu mialo by to rece i nogi, a tak?? dupa a nie polski supersportowy samochod :/
2300
Fri, 25 Jul 2008 - 10:22
CYTAT(--orzech-- @ Thu, 24 Jul 2008 - 07:20)
wszystko pieknie ladnie... ale jak to sie bedzie zachowywalo na zakretech... co z bezpieczenstwem kierowcy i pasazera... jak wygladaja strefy zgniotu...
silniki od audi i vette to nie wszystko przeciez.
za duzo tych niewiadomych...
nie moglismy zrobic tak jak niemcy?!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1silniki z bmw ale buda wlasnego pomyslu... badz co badz bardzo udanego...
albo tak jak to nasz uczynil nasz Polski Leopard?!
zenada moim zdaniem
http://www.leopardautomobile.com/
Brychu
Sat, 26 Jul 2008 - 18:03
Ktoś tu czyta co napisałem wcześniej ?
Opis spółki
Przedmiotem działalności spółki VENO jest inwestowanie w polskie i zagraniczne spółki prowadzące sprzedaż przez Internet artykułów do tuningu samochodów oraz motocykli.
Emitent tworzy grupę kapitałową w skład której wchodzą:
1. VENODESIGN.COM LIMITED z siedzibą w Londynie, zajmująca się sprzedażą detaliczną przez Internet artykułów tuningowych do samochodów osobowych i motocykli za pośrednictwem własnej sieci sklepów internetowych.2. VR TEC LIMITED z siedzibą w Londynie prowadząca działalność polegającą na dystrybucji poprzez Internet różnorodnych części do stylizowania i tuningowania samochodów.
3. ETD Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie prowadząca działalność w zakresie dystrybucji akcesoriów tuningowych.
4. CARBON DESIGN SA z siedzibą w Warszawie zajmująca się projektowaniem i produkcją rowerów w tym przede wszystkim rowerów dla niepełnosprawnych.Spółka zadebiutowała na NewConnect 7 lutego 2008 roku
Link 1GDZIEKOLWIEK TU WIDZICIE JAKIŚ POTENCJAŁ DO PRDUKOWANIA SAMOCHODU ?
Komisja Nadzoru Finansowego prowadzi postępowanie wyhaśniające kwestię debiutu na giełdzie m.in. spółki Veno - chodzi o manipulację kursem akcji. Myślicie że firma zajmująca suię produkcją rowerów w połączeniu z firmą sprzedającą w internecie artykuły internetowe stworzą super samochód ?
To jest tylko puszczona informacja, żeby zarobić na wzrostach kursu akcji, paniatna ?
PietereQ
Sun, 27 Jul 2008 - 13:58
Ja wiem, że Euro na karku, i chcemy jak wzorem Chinioli zrobić infrastrukturę na miarę starych członków unii w 4 lata ALE...
Nie uczmy się od powyższych zrzynać, to bardzo niekreatywne, bardzo niskie. A akurat wielu utalentowanych ludzi wśród nas mamy. Prędzej uwierzył bym w powodzenie czegoś w deseń Ultimy, a w tego "supercara z krwi i kości" nie bardzo...
wizard
Sun, 27 Jul 2008 - 17:14
Od czegoś trzeba zacząć. W podobny sposób zaczynało działalność wiele liczących się dziś w świecie koncernów. Hyundai, Kia jeszcze 10 lat temu wykonywali plagiaty a dziś produkują samodzielne konstrukcje.
Faktycznie sprawa polskiego lambo wygląda troche śmiesznie i ciężko uwierzyć w powodzenie projektu, ale ważne, że ktoś się podejmuje i dąży do jego realizacji.
Cały problem tkwi w tym, że zrobił się duży szum wokół samochodu który rzekomo jest budowany przez 3 firmy a nikt jeszcze żadnej foty nie widział oprócz zdjecia a'la made by photoshop.
Gdyby ktoś pokazał gotowy pojazd jestem pewien, że większość odebrałaby ten fakt zupełnie inaczej.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.