Tak tak sprawdzalem zawias, praktycznie caly przod mam nowy lacznie ze sprezynami (-30mm lowteca) , zostaly stare chyba tylko koncowki stablizatorow
.
Tyl takze sprawdzony, te tuleje belki wygladaja jak nowe .
Geometria zrobiona .
jak sie dowiedzialem poliuretan poliuretanowi nie rowny (maja rozne twardosci) i jedne sa na ulice specjalnie robione a inne na tor . W USA wszyscy na ulice b.chwala zielone poliuretanowe tuleje z Ireland Engineering
http://www.bmw2002.com/ (robia tez czerwone, twardze na tor - wszystko jest na ich stronie) - zalozylem temat na bimmerforums ,fakt oni chyba nie wiedza jak wygladaja drogi w polsce, ale wypowiedzialo sie ok. 10 osob majacych zielone tuleje IE i nikt zlego slowa nie powidzial, kazdy chwali .
I teraz mam dylemat :
Ireland Engineering zielone = 100$ za 2 szt. plus wysylka (jeszcze nie wiem ile)
Olkusz = 140 zl komplet - czytalem odczucia bodajrze Sosena (ten zawodnik driftowy) i z tego co zrozumialem on ma tuleje z Olkusza fakt ze wszedzie gdzie sie da i twierdzi ze po ulicy sie praktycznie jezdzic nie da, wiec wnioskuje ze sa twarde.
Powerflex = 260 zl komplet . O nich nic nie wiem .
I nie wiem czy zostawic te tuleje w spokoju (czyli serie) czy zalozyc jakies poliuretany ..
Swoja droga pewnie po zalozeniu geometrie by trzeba znowu zrobic (choc tyl nie jest regulowany, to wiem) .
pozdr.