Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Warszawa Cosworth 2.9 V6 24V by GZW
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2
SebastianS
Witam Szanowne Społeczeństwo!

Zgodnie z powinnością - zamieszczam kolejny projekt jaki się u nas narodził. Zgodnie z przyjętą polityką - prezentujemy projekty ukończone, co nie oznacza, że wzbraniamy się pokazywać fotki z etapu realizacji. Jeśli coś kogoś szczególnie ciekawi - proszę zamieszczać komentarze, lub pytania - postaram się odpowiedzieć.

Waszawa 2.9 Cosworth V6 24V:

  • Silnik - BOA (cosworth V6 evo I) - 197 KM
  • Skrzynia - N9 ford
  • Tylny most - hipoidalny, sztywny, 4.1:1
  • Zawieszenie przednie - przestrojony oryginał, utwardzone, obniżone, amortyzatory gazowe
  • Zawieszenie tylne - oryginalny resor (klient przy odbiorze otrzyma zalecenie dokonania modyfikacji, bo jest za wysoko), amortyzatory gazowe
  • Hamulce - przód: tarcze wentylowane 286mm, zaciski Girling/Renault (laguna 2.0) Tył: bębny lublin 2.9t, serwo mercedes, pedały podwieszone (oryginalne były w podłodze)
  • Wydech - nierdzewka od kolektorów do samego końca - 2x50/1x60 mm. Dwa tłumiki przelotowe 50 mm w obudowach a'la katalizator, tłumik końcowy przelotowy 60mm.
  • Kierownica - kombinowana kolumna warszawa+bmw, przekładnia listwowa ze wspomaganiem ZF
  • Chłodzenie - większa chłodnica, wentylator elektryczny, pchający Behr.
  • Instalacja LPG: BRC Sequent 56
  • Osiągi: V max - 210 km/h (więcej nie zmierzyłem wink.gif ) 0-100: 7.7s








cfaniak
Padam na cycki ohmy.gif Chyba najlepszy sleeper w tym momencie ph34r.gif
qbejs
No to się nazywa cichy killer biggrin.gif Będzie mieszał :]
Groszek
zbieram szczene z podłogi ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif jak taka Wawka zachowuje się przy 200 km/h ? jak wcześniejsze wasze autka nie były aż oszałamająco szybkie tak ten poprostu... uchylcie rąbka tajemnicy czy coś grubszego się kroi w waszym garażu ? rolleyes.gif
dziękujemy za to że jeszcze są pozytywnie je.bnięci ludzie w tym kraju wink.gif
k-meal
wielki szacunek za takie projekty!
woytek13
Naciąć się na mieście na Warszawę. Teraz to już po każdym nie wiadomo czego oczekiwać. W każdym może być V6 pod maską lub jakieś turbo.

Gratuluje pomysłów!!!
=Inspektor Franz=
blink.gif blink.gif Po tej prezentacji projektu już mnie chyba NIC nie zaskoczy!!!
Normalnie ryj się śmieje biggrin.gif
Brawka!
ww#296
prosiłbym wiecej zdjec - szczególnie srodka i może jakiś filmik:)smile.gif

Projekt super - Gratuluję smile.gif
doctorTT
fajny projekcik ... dupsko rzeczywiscie za bardzo pieje ... noj wypadalo by te rowerowki zmienic, ale chyba bedzie ciezko dobrac jakies dobre kolo by niezalecialo wsią... pozdro
slave
o fuck me! rewelacja, zapodaj jakieś filmy jak to jeździ!
Czacza
Chcę jeszcze tylko wykresu smile.gif

Zapraszam na hamownię (WSOP, Pszczyńska 306). Bo narazie najmocniejsze BOA wypluło u nas 186PS

MASAKRATOR dla mnie!
-=nikon=-
Jestem w wielkim szoku. Naprawde super pomysł, teraz trzeba poczekać na jakiś filmik i kolejną orcje zdjęć.
Kwapcio23
Jesteście nienormalni!! biggrin.gif (Pooooozytywnie ma sie rozumiec wink.gif )
Podpinam sie do prosby o filmiki :]
art...
Jarocin WLKP. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Trzeba mieć się na baczności cool.gif
pawel934
o k...., szacunek Panowie smile.gif to ma 7.7 do setki? Ciekaw jestem, jak sie prowadzi przy 210km/h.
qbejs
Chciałbym zobaczyć minę kierowcy bolidu wartego x razy wiecej jak do warszawka wezmie jakby w miejscu stał a na dowidzenia zobaczy napis uśmiechnij się na ramce tablicy rejestracyjnej laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
=Inspektor Franz=
Wawka wygląda jakby jakiś dziadek w berecie dał jej nowe pióra na dupie.... a tu przechodzi obok... i znika... tongue.gif
Ale checa!
HMP_inc
Panowie znaleźli sobie ciekawą nisze na polskim rynku i wychodzi im to całkiem nieźle. Piękna sprawa.
Dziku
CYTAT(SebastianS @ Tue, 11 Mar 2008 - 16:27) *
Witam Szanowne Społeczeństwo!


Ave Sebastian...

A tak na serio
CYTAT(SebastianS @ Tue, 11 Mar 2008 - 16:27) *
co nie oznacza, że wzbraniamy się pokazywać fotki z etapu realizacji. Jeśli coś kogoś szczególnie ciekawi - proszę zamieszczać komentarze, lub pytania - postaram się odpowiedzieć.


To ciekawi mnie:


CYTAT(SebastianS @ Tue, 11 Mar 2008 - 16:27) *
Kierownica - kombinowana kolumna warszawa+bmw, przekładnia listwowa ze wspomaganiem ZF

Macie jakieś fotki, opis jak to zrobić, ewentualnie zrobicie po dostarczeniu wawy??

Pozdro


Edit: Co do kółek, to przespawane(odwrócone zeby rant był) stalówki z vitary, te z okrągłymi otworami buyłyby super...
Sender
totalny sleeper !! zostawcie tak jak jest wink.gif
Cab-J
Pięknie smile.gif Zawias z tyłu zostaje piętro wyżej? Podłączam się do prośby o filmy i więcej zdjęć! smile.gif
autoR
Sie mnie podoba wink.gif bardzo...
A gdzie takiego ładnego biorcę(kastę) znajdujecie kolego?Na ziemi lubelskiej dawno takich nie widziałem...
marcin986
Mega fura, dosłownie zwala z nóg ohmy.gif . Zapodajcie jakiś filmik jak to lata. Swoją drogą szkoda, że dział "Kills" zamknięty, ta Warszawa bije wszystko nawet BMW 316 lpg As'a smile.gif
SLONIQ
CYTAT(Dziku @ Tue, 11 Mar 2008 - 21:34) *
Edit: Co do kółek, to przespawane(odwrócone zeby rant był) stalówki z vitary, te z okrągłymi otworami buyłyby super...



na kolka proponuje mangelsiki 15"x8" lob 15"x10" modular chrom lecz zostaly one wycofane z polskiego rynku jednakze pojawiaja sie gdzie niegdzie takie fele na allegro koszt to okolo 300pl/sztuka blizniacze felgi pod nazwa "dotz dakar" mozna dostac w focie za okolo 350pln minus tych felg jest taki ze sa pomalowane no ala chrom...


a co do wawki jest jest calkiem niezla jakis czas temu mialem wawke model "203" i fordzika scorpio tyle ze mniej zapalu aby to polaczyc w jedna sprawna calosc...

pozdr...
BeeMiX
Szaleństwo w najbardziej niespodziewanej postaci blink.gif
Kosiarz
Przy tej masie i przy tych oporach to wątpie ze ma to tyle do setki...

Ale gratulacje projektu i fantazji bo to sie liczy jak dla mnie w tym projekcie przede wszystkim !
SebastianS
Panowie, dziękuję za komentarze, są naprawdę bardzo miłe.

Pora poodpowiadać:

CYTAT(Kosiarz @ Wed, 12 Mar 2008 - 07:38) *
Przy tej masie i przy tych oporach to wątpie ze ma to tyle do setki...

Ale gratulacje projektu i fantazji bo to sie liczy jak dla mnie w tym projekcie przede wszystkim !

Przyjacielu, zdziwię Cię. Warszawa w oryginale waży jedynie 1410 kG. Opory powietrza są zaskakująco nieduże, choć oczywiście dają znać o sobie. Odczuwalny spadek ilości jadu pod maską pojawia się na 5 biegu, powyżej prędkości rzędu 165-170 km/h. Do setki robi na 2 biegu i opory powietrza nie grają tu takiej roli. Sam pomiar był robiony "ręcznie" na zasadzie 6-krotnego zdejmowania prędkości 100 stoperem i wyciągnięcia średniej, na tym samym odcinku drogi, który wydawał nam się płaski. Zgadzam się, że jest to metoda nieco wsiowa, ale w końcu jesteśmy na wsi smile.gif

CYTAT(SLONIQ)
na kolka proponuje mangelsiki 15"x8" lob 15"x10" modular chrom lecz zostaly one wycofane z polskiego rynku jednakze pojawiaja sie gdzie niegdzie takie fele na allegro koszt to okolo 300pl/sztuka blizniacze felgi pod nazwa "dotz dakar" mozna dostac w focie za okolo 350pln minus tych felg jest taki ze sa pomalowane no ala chrom...

Owszem, był projekt założenia felg Mangelsa (modelu modular), ale niestety...
Chcę wszystkich przstrzec przed pojawiającymi się jeszcze na rynku niedobitkami tych felg. Dosłane nam przez klienta fele miały wadę fabryczną - o jakieś 2-3mm większy rozstaw otworów. NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU!


CYTAT(autoR)
Sie mnie podoba bardzo...
A gdzie takiego ładnego biorcę(kastę) znajdujecie kolego?Na ziemi lubelskiej dawno takich nie widziałem...

Pozory mylą, kolego. Pod tym lakierkiem jest ciężka korozja, przed właścicielką (tak, tak, to kobieta!) jeszcze masa pracy. Rozpatrywany był generalny remont blacharki a w zasadzie odbudowanie auta u nas, ale nie zawarliśmy konsensusu w tej materii. A roboty jest koszmarnie dużo. My, zgodnie z dyspozycją klienta, ograniczyliśmy się jedynie do odtworzenia tych części konstrukcji, które były nam potrzebne do zamocowania się z układem napędowym i kierowniczym. Reszta musi być również odbudowana. Szczerze mówiąc - klient sporo przepłacił za tą warszawę tam, gdzie ją nabył. To nie pierwszy egzemplarz z jakim mam do czynienia, zapicowany z wierzchu, a zgniły w środku. Tyle, że żeby się o tym przeknać - trzeba go porozcinać:





CYTAT(Dziku)
CYTAT(SebastianS)
Kolumna kombinowana warszawa+BMW, przekładnia listwowa ze wspomaganiem ZF

Macie jakieś fotki, opis jak to zrobić, ewentualnie zrobicie po dostarczeniu wawy??

Chętnie się podejmiemy. Ogólnie to sztyca warszawy uległa skróceniu, zmieniło się jej zakończenie na wieloklin pasujący pod przegubowy wałek z BMW, a ten spotkał się już z wieloklinem przekładni. Brzmi dość nieskomplikowanie, ale trochę pracy - nie ukrywam - pochłonęło. Zaletą rozwiązania jest oryginalna część kolumny w samochodzie, oryginalna kieorwnica i obudowa kolumny bez przeróbek. Inną zaletą jest bezpieczniejsza konstrukcja - istnieje w razie uderzenia element, który ulega wyboczeniu, zerwaniu i eliminuje problem sztycy wbitej w mostek kierowcy smile.gif Koniec z klaksonami umieszczonymi pomiędzy łopatkami użytkowników warszawy smile.gif

CYTAT(pawel934)
o k...., szacunek Panowie to ma 7.7 do setki? Ciekaw jestem, jak sie prowadzi przy 210km/h.

No więc tak. Warszawa pozostaje warszawą w sensie dosyć wyokiej budy, wysokiego siedziska - więc na zakrętach nie będzie nigdy dorównywać autom współczesnym, nawet mając wprost przeszczepione z nich zawieszenia. Wiąże się to z między innymi subiektywnym odczuciem związanym z wysokością dupska nad ziemią.
Co do tego egzemplarza - jest nadspodziewanie dobrze - w końcu to nie pierwsze zawieszenie warszawy, jakie przestrajałem. Szliśmy sprawdzoną drogą. Natomiast efekt znacznie by się poprawił, jeśli w budżecie znalazłyby się środki na przestrojenie tylnych resorów, oraz wdrożenie prowadzenia mostu drążkami. Auto jest jednak już teraz przyjemnie neutralne w zakręcie, z tendencją do nadsterowności przy dodaniu gazu. Tak, jak ma być.

____________________________

No i na koniec - JEDYNY filmik, jaki powstał, skręcony aparatem foto na szybkensa. Niestety - za kierownicą siedzi już klient, który jeszcze nie czuje sprzęgła, co widać i słychać... Ja, siedząc na prawym - również poczułem wink.gif Też żałuję że nie mam więcej filmików, pokazujących, na co ten samochód stać sad.gif
Proponuję ściągnąć filmik na dysk i stamtąd odpalać.

http://gzw.pl/zdjecia/Warszawy_V6/Cosworth/koncowe/1.MOV
Erhabe
Warszawka znalazla sie na wykopie smile.gif
http://www.wykop.pl/ramka/50699/warszawa-za-to-jaka
SebastianS
CYTAT(Groszek @ Tue, 11 Mar 2008 - 17:24) *
zbieram szczene z podłogi ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif jak taka Wawka zachowuje się przy 200 km/h ? jak wcześniejsze wasze autka nie były aż oszałamająco szybkie tak ten poprostu... uchylcie rąbka tajemnicy czy coś grubszego się kroi w waszym garażu ? rolleyes.gif
dziękujemy za to że jeszcze są pozytywnie je.bnięci ludzie w tym kraju wink.gif

Szczerze mówiąc - jest strasznie głośno - powietrze ryczy na rynienkach dachowych i wszystkich elementach nie mających zbyt wiele wspólnego z tunelem aerodynamicznym wink.gif
Ale poza tym - zaskakująco bezpiecznie się czułem - auto prowadzi się pewnie, nie węszy, nie odkleja od drogi...

Co do grubszych spraw... Hm. Nie wiem, czy to grubsza sprawa, ale mamy takie miłe projekciki ze stosunkiem mocy do masy 1KM/4kG mniej więcej... Na chwilę obecną - nic więcej nie powiem biggrin.gif
Titleist
świetny projekt, łza się w oku kręci smile.gif
Albert
CYTAT(Erhabe @ Wed, 12 Mar 2008 - 11:16) *
Warszawka znalazla sie na wykopie smile.gif
http://www.wykop.pl/ramka/50699/warszawa-za-to-jaka


smile.gif

właśnie kombinuje tak tu zrobić wykop buton przy tematach
grifter
Sorry za offtopa

Albert, sprawa prosta ;-)

"http://www.wykop.pl/dodaj?url=http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].''.$_SERVER['REQUEST_URI'].'&title='.$tytul.'"

(przyklad dla phpbb)

Ale ip.boardzie tez na pewno jest mozliwosc dodawania wlasnych modulow ;-)

Ps. Warszawa rewelacja! smile.gif
piotrek_tsi
Szok !! blink.gif Gratki za tak konkretny projekt laugh.gif
Ghost_Rider
PJA!!!!!!!!!!! gdzie to cudo stoi prosze powiedz! musze to na zywca zobaczyc a tak apropo to pozdro i szacun dla zimoka z mojego miasta biggrin.gif

ps. czy ona czasem nie stala kiedys na os. konstytucji 3 maja??
SebastianS
CYTAT(Ghost_Rider @ Wed, 12 Mar 2008 - 22:02) *
PJA!!!!!!!!!!! gdzie to cudo stoi prosze powiedz! musze to na zywca zobaczyc a tak apropo to pozdro i szacun dla zimoka z mojego miasta biggrin.gif

ps. czy ona czasem nie stala kiedys na os. konstytucji 3 maja??

Muszę Cię zmartwić... Ziomek ją sprzedał, do mnie trafiła z inicjatywy nowego właściciela - nie do końca z Twoich okolic smile.gif
mammoth
cieawy projekt...

buda ladnie sie prezentuje (nawet jesli jest troche do zrobienia) wiekszosc warszawek ktore ostatnio ogladalem to calkowicie sita ze zgnita polramą z przodu...

coraz mniej sprawnych egzemplarzy a ceny coraz bardziej wygorowane...
SebastianS
CYTAT(mammoth @ Thu, 13 Mar 2008 - 01:34) *
buda ladnie sie prezentuje (nawet jesli jest troche do zrobienia) wiekszosc warszawek ktore ostatnio ogladalem to calkowicie sita ze zgnita polramą z przodu...

coraz mniej sprawnych egzemplarzy a ceny coraz bardziej wygorowane...

Uwierz mi, lekko nie było...




Albert
CYTAT(Albert @ Wed, 12 Mar 2008 - 13:42) *
smile.gif

właśnie kombinuje tak tu zrobić wykop buton przy tematach


wykop.pl wygenerował 6,741 wizyt, wynik przyzwoity jak na stronę główną.
Ghost_Rider
CYTAT
Muszę Cię zmartwić... Ziomek ją sprzedał, do mnie trafiła z inicjatywy nowego właściciela - nie do końca z Twoich okolic smile.gif

ajj szkoda... kiedys stala taka dokladnie na osiedlu i potem zniknela wiec myslalem ze to ta... fajnie by bylo ale jednak nie
no nic innego tylko pogratulowac zapalu i zyczyc niezawodnosci i powodzenia w modach smile.gif

Pozdro G_R
zoharek
Bardzo ciekawy projekt, ale wydaje mi się mało profesjonalnym umiejscowienie wlewu gazu 10cm od wydechu...
SebastianS
CYTAT(zoharek @ Fri, 14 Mar 2008 - 16:29) *
Bardzo ciekawy projekt, ale wydaje mi się mało profesjonalnym umiejscowienie wlewu gazu 10cm od wydechu...

Poczytaj sobie przepisy.
zoharek
W którym miejscu napisałe, że to nielegalne?
pieszy
No ładne cacko, fiu fiu fiuuu....
Szkoda tylko, że właścicielka nie chciała tej generalki.

CYTAT(SebastianS @ Wed, 12 Mar 2008 - 09:13) *
[...]Przyjacielu, zdziwię Cię. Warszawa w oryginale waży jedynie 1410 kG. Opory powietrza są zaskakująco nieduże, choć oczywiście dają znać o sobie. Odczuwalny spadek ilości jadu pod maską pojawia się na 5 biegu, powyżej prędkości rzędu 165-170 km/h. Do setki robi na 2 biegu i opory powietrza nie grają tu takiej roli. [...]

No właśnie, mam to samo. 1, 2 i 3 bieg, czyli do około 160km/h jest zabawa, a powyżej ... angry.gif Taki jest urok starych konstrukcji - Cx porównywalne z Cx stodoły (jak już jesteśmy przy wiejskich klimatach wink.gif )
SebastianS
CYTAT(pieszy @ Sat, 15 Mar 2008 - 01:11) *
No ładne cacko, fiu fiu fiuuu....
Szkoda tylko, że właścicielka nie chciała tej generalki.

Szkoda. Prawda stuprocentowa. Tak czy siak - ta generalka jest nieuchronna - jednak klient ma prawo wyboru wykonawcy każdego etapu - ma ponoć kogoś. My ofertę złożyliśmy, ale obawiam się, że właścicielka zechce powierzyć sprawę jakiemuś blacharzowi, który deklaruje bardzo niskie kwoty - a tam trzeba po prostu zbudować pół samochodu - stąd chyba nasza propozycja spotkała się ze zdziwieniem, co do wartości wycenionych prac. No - ale ja mam po prostu pełne pojęcie o tym, co w tym aucie trzeba zrobić...
Dziku
I jak dzieje się coś w sprawie warszaw i innych projektów by GZW?
SebastianS
Tak. Powoli, ale się dzieje.
Kuguar
Coś pięknego, jak można się z wami skontaktować ? Trzeba wam dostarczyć samochód i motor czy zajmujecie się również tym że można odkupić cały projekt np. bez blacharki lub z ? Jak się dowiedzieć o kosztach itd macie jakąś stronę www? Po prostu jesteście zajebiści z tymi projektami smile.gif Pozdrawiam
Qulek
Niezły odkop.. wink.gif
AS...
niezłe auto
no_fear
CYTAT(Kuguar @ Mon, 16 Aug 2010 - 19:38) *
macie jakąś stronę www?

http://gzw.pl/
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.