CYTAT(rennen @ Tue, 04 Mar 2008 - 18:19)
Jak narazie to VTG ma całe półki pucharów z zawodów z Polski i zagranicy i działa już dość długo, ma się dobrze... a Sportmile.. rozumiem, że jesteś z nimi jakoś związany zawodowo, ale z takimi opiniami bym się wyluzował. Nie zarzucam ci kłamstwa, bo mam inną robotę niż doglądanie VTG albo Sportmile, ale jak coś jest na rzeczy to trzeba napisać dokładnie co i kiedy kto po kim poprawiał, inaczej tylko siejesz ferment
Po pierwsze należy rozróżniać formy wypowiedzi, więc w tej kwestii się totalnie wyluzowałem
jak widać powyżej. Dlatego nie ma co
ciągnąć tego wątku, ponieważ jak to zawsze bywa rynek zweryfikuje wszystko
Nie wiem gdzie widzisz ferment, bo ja za oknem zima wróciła
CYTAT(AdamP. @ Tue, 04 Mar 2008 - 21:23)
Tak myślałem żeby kupić wydech Millteka kompletny i pod niego napisać program w jakiejś polskiej firmie.
Nie wiem czy Milltek jest dobrym rozwiązaniem w tym wypadku, ponieważ niekiedy przyrosty gwarantowane przez tą firmę są tylko na papierze
np w przypadku jednostek NA, w RS4 B7 gwarantowany wzrost jest +20KM, a tak naprawdę jest +5-6KM. Dlatego poszedłbym raczej w stronę
APR czy B&B. W tym modelu nie ma co rzeźbić u Pana Mietka w garażu tylko zastosować sprawdzone graty i rozwiązania. W innym wypadku
szkoda wogóle grzebać w tym aucie.
Można też spróbować zmienić program tak jak napisał Albert u Mastersa czy Compsport , chłopaki też znają się na rzeczy w temacie modyfikacji ECU.