Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie modyfikacje w s3 8p??
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Stron: 1, 2
AdamP.
Witam,

Czy moglibyście mi doradzić jakie modyfikacje można i warto przeprowadzić w w audi s3 2.0 tfsi??

Osobiście myślałem o programie i kompletnym wydechu ale nie bardzo wiem gdzie w Polsce można by to zrobić??

Sprawdzałem ofertę niemieckich firm ale mają masakryczne ceny stąd pytanie czy w naszym kraju ktoś mógłby to zrobić??

Będę wdzięczny za jakieś sugestie.

pzdr
qbejs
Wydech zapewne dobrze ogranie np. Eltec, program np. VTG, Jetronik...Najlepiej wziąść telefon w dłoń i podzwonić, wtedy będziesz miał najlepsze info czy i jak dadzą radę.
marty
Wydech i program to dobry początek. Dobrą inwestycją będzie też przekonsruowanie seryjnego dolotu - kilka firm oferuje gotowe zestawy do tego modelu. Przy podniesionym ciśnieniu doładowania warto pomyśleć o wymianie seryjnego DV na wytrzymalszy odpowiednik firmy FORGE Motorsport. Kolejną barierą przy dalszym podnoszeniu mocy stanie się pompa paliwa.
AdamP.
A czy Waszym zdaniem przy samym wydechu i programie można wycisnąć w granicach 320 koni ale bez szkody dla trwałości silnika????
Pablo vel 2hot
CYTAT(AdamP. @ Tue, 04 Mar 2008 - 14:50) *
A czy Waszym zdaniem przy samym wydechu i programie można wycisnąć w granicach 320 koni ale bez szkody dla trwałości silnika????


Dobry program w tym silniku powinien dać 300-310KM, bazując na tym co zostało zrobione przez Nas. Z układem i sportowymi katami
można dojść do 330-340KM. Nie pamiętam tylko czy już wchodzi temat zmiany turbosprężarki przy tej mocy czy jeszcze jest na seryjnych gratach.
Czasami S3 nie trzymają serii tak jak większość modeli z serii S i RS, więc tutaj największy ból ... Niektórzy
zachodni tjunerzy reklamują swoje set-up na 360-370KM/<480nm w S3, więc wybór masz duży.
bezduszny
Zadzwoń do VTG...
Oni zrobią to kompleksowo... czyli i wydech i program.
Pablo vel 2hot
CYTAT(bezduszny @ Tue, 04 Mar 2008 - 16:39) *
Zadzwoń do VTG...
Oni zrobią to kompleksowo... czyli i wydech i program.


Zadzwoń, a później do SPORTMILE to poprawią laugh.gif
rennen
CYTAT(Pablo vel 2hot @ Tue, 04 Mar 2008 - 17:32) *
Zadzwoń, a później do SPORTMILE to poprawią laugh.gif


Jak narazie to VTG ma całe półki pucharów z zawodów z Polski i zagranicy i działa już dość długo, ma się dobrze... a Sportmile.. rozumiem, że jesteś z nimi jakoś związany zawodowo, ale z takimi opiniami bym się wyluzował. Nie zarzucam ci kłamstwa, bo mam inną robotę niż doglądanie VTG albo Sportmile, ale jak coś jest na rzeczy to trzeba napisać dokładnie co i kiedy kto po kim poprawiał, inaczej tylko siejesz ferment wink.gif
bezduszny
CYTAT(Pablo vel 2hot @ Tue, 04 Mar 2008 - 17:32) *
Zadzwoń, a później do SPORTMILE to poprawią laugh.gif


taaa......
wstaw to na forum www.pobożne-życzenia.pl tongue.gif
Albert
Program to fachowo i bez problemów może zrobić Masters http://www.tdi-tuning.pl/

Kupił bym wydech + dolot za granicą ... tutaj wysoka jakość będzie ważna, a potem zrobił strojenie u Mastersa.

bezduszny
Masters robi silniki TFSI ?
Albert
Rozmawiałem ostatnio z Krzyśkiem i bo kumpel też ma S3 nowe i powiedział ze mogą zrobić program bez problemu
AdamP.
Tak myślałem żeby kupić wydech Millteka kompletny i pod niego napisać program w jakiejś polskiej firmie.
Albert
+ dolot jakiś firmowy a nie rzeźnik made in PL
ctv
dolot przed filtr powietrza oettinger,przed turbine samco czy tam inny silikonowy produkt,lub może po bandzie zestaw apr 3 385 ps 486 nm?
Albert
wg mnie fajnie pokazuje B&B możliwe modyfikacje

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...u_s3_20tfsi.php
(A)rturo
Polecam ten link: http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?t=7591
Fajna dyskusja o TFSI
MACH













AdamP.
480 koni - sympatycznie wink.gif

Ale na początek wystarczy ze 330 żeby do pracy dojechać biggrin.gif
ctv
Ja bym nie był taki hop do przodu z tymi 480ps,papier przyjmie wszystko,szczególnie niemiecki papier,
ja moge rekomendowac http://www.goapr.de/home.html , http://www.mft-berlin.de/index_1.html
na pierwszy ogien sprawdzil bym pompe paliwa wysokiego cisnienia,jesli jest taka jak w innych 2.0tfis zalecal bym wymiane!
Albert
CYTAT(MACH @ Wed, 05 Mar 2008 - 01:21) *


bardzo fajny kolektor dolotowy
Pablo vel 2hot
CYTAT(rennen @ Tue, 04 Mar 2008 - 18:19) *
Jak narazie to VTG ma całe półki pucharów z zawodów z Polski i zagranicy i działa już dość długo, ma się dobrze... a Sportmile.. rozumiem, że jesteś z nimi jakoś związany zawodowo, ale z takimi opiniami bym się wyluzował. Nie zarzucam ci kłamstwa, bo mam inną robotę niż doglądanie VTG albo Sportmile, ale jak coś jest na rzeczy to trzeba napisać dokładnie co i kiedy kto po kim poprawiał, inaczej tylko siejesz ferment wink.gif


Po pierwsze należy rozróżniać formy wypowiedzi, więc w tej kwestii się totalnie wyluzowałem rolleyes.gif jak widać powyżej. Dlatego nie ma co
ciągnąć tego wątku, ponieważ jak to zawsze bywa rynek zweryfikuje wszystko smile.gif Nie wiem gdzie widzisz ferment, bo ja za oknem zima wróciła wink.gif

CYTAT(AdamP. @ Tue, 04 Mar 2008 - 21:23) *
Tak myślałem żeby kupić wydech Millteka kompletny i pod niego napisać program w jakiejś polskiej firmie.


Nie wiem czy Milltek jest dobrym rozwiązaniem w tym wypadku, ponieważ niekiedy przyrosty gwarantowane przez tą firmę są tylko na papierze
np w przypadku jednostek NA, w RS4 B7 gwarantowany wzrost jest +20KM, a tak naprawdę jest +5-6KM. Dlatego poszedłbym raczej w stronę
APR czy B&B. W tym modelu nie ma co rzeźbić u Pana Mietka w garażu tylko zastosować sprawdzone graty i rozwiązania. W innym wypadku
szkoda wogóle grzebać w tym aucie.

Można też spróbować zmienić program tak jak napisał Albert u Mastersa czy Compsport , chłopaki też znają się na rzeczy w temacie modyfikacji ECU.



bezduszny
CYTAT(Pablo vel 2hot @ Wed, 05 Mar 2008 - 09:18) *
Dlatego poszedłbym raczej w stronę
APR czy B&B. W tym modelu nie ma co rzeźbić u Pana Mietka w garażu tylko zastosować sprawdzone graty i rozwiązania. W innym wypadku
szkoda wogóle grzebać w tym aucie.


Zgadzam się.
Dodatkowo jak ktoś ma sie zająć modami... to niech to będzie forma która juz robila takie silniki i może się efektami "namacalnie" pochwalić.
Unikać firm którym sie wydaje, że zrobią... lub zrobią mimo iż nie robili jeszcze. Szkoda zdrowia i kasy.... no i samochodu.
marty
Co do nie trzymania mocy przez te jednostki to nie słyszałem jeszcze o takim przypadku. Zarówno Cupry jak i S3 TFSI dostają gifty od fabryki. Z tego co zeznają użytkownicy za granicą, S3 "plują" na hamowni zazwyczaj po 270+ KM.
krz_p
w kwesti trzymania mocy przez 2.0TFSI, tu jest wykres mojego golfa V GTI



MACIEK026
Unitronic też pare TFSI zrobił, wiec jest juz troszke doświadczenia w materii na rynku. Co do błedów i poprawki po VTG to nikt nigdy nie pisze, tylko fakt ze to co jezdzi na 1/4 to nie to samo co jest do jazdy na codzień. Te czasuy mineły smile.gif Myśle że jak ktoś robi poprawki po VTG to nie jest wyssane z palca. Takie małę OT .Z tego co czytałem to program i wydech powinien dać ok 320km
Pablo vel 2hot
CYTAT(MACIEK026 @ Wed, 05 Mar 2008 - 11:46) *
Unitronic też pare TFSI zrobił, wiec jest juz troszke doświadczenia w materii na rynku. Co do błedów i poprawki po VTG to nikt nigdy nie pisze, tylko fakt ze to co jezdzi na 1/4 to nie to samo co jest do jazdy na codzień. Te czasuy mineły smile.gif Myśle że jak ktoś robi poprawki po VTG to nie jest wyssane z palca. Takie małę OT .Z tego co czytałem to program i wydech powinien dać ok 320km


UNITRONIC jak potwierdzi swoje wyczyny z samochodami TFSI to opcjonalnie można zaryzykować blink.gif, jednak ważne jest jakie przyrosty zostały potwierdzone przez użytkowników. Czasami naprawdę wiele się mówiło o tej firmie z resztą tak jak o każdej dobre i złe rzeczy, jednak w przypadku Audi RS4 B7 były to jednak puste słowa stąd mój dystans ... Jednak wiele modyfikacji przeprowadząją za Wielką Wodą, więc kto wiem może warto sprawdzić u Pana Andrzeja smile.gif
Albert
A Pan Andrzej stroi już na podstawie AFR czy nadal twierdzi ze na podstawie koloru kolektora się stroi ?
PiSi
CYTAT
Co do nie trzymania mocy przez te jednostki to nie słyszałem jeszcze o takim przypadku. Zarówno Cupry jak i S3 TFSI dostają gifty od fabryki. Z tego co zeznają użytkownicy za granicą, S3 "plują" na hamowni zazwyczaj po 270+ KM.


Potwierdzam to co napisal Marty, ze silniki TFSI dość czesto mają gifty. Zreszta przykład Cupry Martego też zdaje sie o tym swiadczyc. Mam nadzieje Marty ze nie gniewasz sie, ze wklejam tu Twój wykres smile.gif

Albert
Jak widzę hamownie inercyjną z autem ponad 200KM + turbo ... to wyniki są mało miarodajne
Pablo vel 2hot
CYTAT(Albert @ Wed, 05 Mar 2008 - 12:28) *
Jak widzę hamownie inercyjną z autem ponad 200KM + turbo ... to wyniki są mało miarodajne


Zgadza się ... ale mamy podstawę sądzić, że mogą być gifty. Wracając do tematu na stronie UNITRONIC nie mamy podanej wartości
po programie w S3 więc należy to dokładnie sprawdzić. Natomiast w RS4 podany jest wzrost +19KM, tak więc całkiem niezły rolleyes.gif

unitronic CA
AdamP.
Czyli wniosek jest taki, że na program lepiej pojechać za zachodnią granicę?? wink.gif

A jeżeli chodzi o wydech to wszyscy, których pytałem odradzali rzeźbę w Polsce i sugerowali żeby kupić dedykowany produkt jakiejś renomowanej firmy. Może jestem w błędzie ale nawet jeśli sam układ wydechowy daje niewielki wzrost mocy to chyba jeżeli napisze się pod niego dobrze program to wzrost mocy będzie większy niż w przypadku seryjnego wydechu??
the.wolf
CYTAT(Albert @ Wed, 05 Mar 2008 - 12:15) *
A Pan Andrzej stroi już na podstawie AFR czy nadal twierdzi ze na podstawie koloru kolektora się stroi ?



to by musiał EX juz stwierdzic... bo jak na razie to kazda fura jest zdrowo podlana(jesli nie przelana).
Albert
CYTAT(AdamP. @ Wed, 05 Mar 2008 - 13:35) *
A jeżeli chodzi o wydech to wszyscy, których pytałem odradzali rzeźbę w Polsce i sugerowali żeby kupić dedykowany produkt jakiejś renomowanej firmy.


Wydech zrobiony za granicą będzie latami służyć, tak samo dolot. Już te dwa pierwsze mody dają zauważalny wzrost. Potem program napisany na zamówienie pod samochód i można osiągnąć maksymalne możliwe parametry. Ważna kolejność, najpierw modyfikacje w postaci części a potem strojenie indywidualne.
Cavaas
tak jak pisze Albert - co do strojenia to tylko obciążeniówka - Master's bądź Jetronik
marty
Wartości max mocy i momentu nie odbiegają od wyników pomiarów tego modelu z różnych hamowni w całej Europie, przynajmniej w przypadku mojego auta. Co do przebiegu wykresu, nie będę polemizował, mam swoje zdanie. Panowie, nie odbiegajmy zbytnio od tematu modyfikacji TFSI, bo nie ukrywam że jest on bardzo ciekawy wink.gif
bezduszny
CYTAT(Cavaas @ Wed, 05 Mar 2008 - 13:47) *
tak jak pisze Albert - co do strojenia to tylko obciążeniówka - Master's bądź Jetronik



Masters już zrobił jakieś TFSI ?
ctv
Za ta zachodnia granica zostało mało firm wink.gif Abt,mtm,B&B,Skn te juz sie popisaly wink.gif
marty
CYTAT(bezduszny @ Wed, 05 Mar 2008 - 13:49) *
Masters już zrobił jakieś TFSI ?


http://www.streetracing.pl/forum/index.php...mp;hl=Golf+tfsi
Tylko wcięło gdzieś wykresy. To co prawda troszkę inny motor, ale myślę, że BWJ/BWH też są do ogarnięcia.
Pablo vel 2hot
Tu możesz sprawdzić firmę REVO REVO S3 ,
która nawet nieźle się teraz rozwija. Sam się zastanawiam czy raz jeszcze nie podejmę się zmiany ECU w RS4 właśnie by REVO.
Albert
CYTAT(Pablo vel 2hot @ Wed, 05 Mar 2008 - 12:49) *
Zgadza się ... ale mamy podstawę sądzić, że mogą być gifty. Wracając do tematu na stronie UNITRONIC nie mamy podanej wartości
po programie w S3 więc należy to dokładnie sprawdzić. Natomiast w RS4 podany jest wzrost +19KM, tak więc całkiem niezły rolleyes.gif

unitronic CA


Na moje pytanie o unitronic.pl dostałem taką odpowiedz

KOD
No, www.unitronic.pl has no association with www.unitronic.ca.

Michel Szmigiel
ms@unitronic.ca
1.866.341.2447 x100
www.unitronic.ca


więc raczej tym wynikom z unitronic.ca bym nie wierzył robiąc auto w unitronic.pl
macpl
To dobre bo kiedyś p.Poniedziałek stroił przez internet tam jakiegoś golfa laugh.gif laugh.gif laugh.gif
MACH
CYTAT(Albert @ Wed, 05 Mar 2008 - 08:59) *
bardzo fajny kolektor dolotowy


to jest z tego co pamietam Dahlblack Racing - z samego kolektora podaja do 30PS zysku
MACH
CYTAT(ctv @ Wed, 05 Mar 2008 - 08:34) *


MFT ma pelna oferte APR i jest to zdecydowanie firma godna polecenia do tuninug VAGow.
Poznalem ich za rowno na targach jak i u nich w siedzibie.
Poza tym blisko naszej granicy i kompleksowo mozna to zrobic na wysokim poziomie wink.gif








MACIEK026
Z tego co wiem to unitronic.ca i unitronic.pl były silnie powiazane, a golf faktycznie był srojony przez net.
Albert
CYTAT(MACIEK026 @ Thu, 06 Mar 2008 - 11:35) *
Z tego co wiem to unitronic.ca i unitronic.pl były silnie powiazane, a golf faktycznie był srojony przez net.


Jeśli nawet były kiedykolwiek to już nie są. Patrz mail kilka postów wyżej.
AdamP.
Co o tym sądzicie??:

dostałem ofertę z Compsporta układ wydechowy MGmotorsport z 2 tłumikami + kat i ich program pod ten układ za 5k pln.

Dla porównania sam wydech Millteka to koszt ok. 6k pln ale pewnie jakość będzie trochę lepsza.

Ma ktoś jakieś sugestie???

pzdr
(A)rturo
Adamp. U nas na forum chyba juz ktos jezdzi na takim zestawie albo bedzie jezdzil - grizli albo mupik - muszisz ich pytac
ani z krakowa i maja 8p - obaj srebne
bobik
możesz smiało jechac do Compsportu, zrobili juz takich aut nascie i każde ma się dobrze do tego Patryk ogarnia ten soft jak mało kto w EU
Pablo vel 2hot
CYTAT(AdamP. @ Sat, 15 Mar 2008 - 11:22) *
Co o tym sądzicie??:

dostałem ofertę z Compsporta układ wydechowy MGmotorsport z 2 tłumikami + kat i ich program pod ten układ za 5k pln.

Dla porównania sam wydech Millteka to koszt ok. 6k pln ale pewnie jakość będzie trochę lepsza.

Ma ktoś jakieś sugestie???

pzdr


Adam, dlaczego masz nie sprawdzić? Chłopaki z Compsport też mają doświadczenie w modyfikacji jednostek benzynowych.
Dlatego też nie masz się co zastanawiać i wybrać 2 opcje: dobre jakościowo graty z metką + program lub zaufać rodzimym
firmom biggrin.gif Jak Compsport robił już 8P to będziesz znał realne wyniki osiągnięte przy takiej modyfikacji. Tyle w temacie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.