O widzę że ruszyło w temacie, porobiłem dalszy risercz i nie powinno się stosować dwoch pomp wysokociśnieniowych; jedynie niskociśnieniową podającą do surge tanka i EFI podającą do listwy. Tak u siebie to rozwiązuję, jeszcze się zastanawiam czy kupować oryginalnego boscha czy zamiennik:
Kupiłem taki surge tank od Allisport'a
Chociaż myślę że ma spartolone parę rzeczy, np średnica wylotu do pompy EFI wydaje mi się trochę za mała, różnica w średnicach między wlotem pompy to jakieś 4mm.
Surge tank będzie w komorze, ale walczyłem myślami czy go gdzieś pod bagażnikiem nie wsadzić. Oczywiście wszytko będzie termicznie zaizolowane.
pompę postaram się umocować maksymalnie nisko tak żeby zawsze była zalana przez paliwo, tu wstępne przymiarki:
Pompa podająca "z grubsza" w miejscu seryjnej pompy
Dane pompy niskociśnieniowej 0,24 bara 65lh. Spiąłem na krótko z aku i napełniła półlitrową butelkę w jakies 3 sekundy więc myślę że powinna dać radę nawet przy WOT cie z zasilaniem pompy EFI (max ciśnienie 3,5 bara max ciśnienie na listwie 2,5 bara)
Jedynie czego się obawiam to nadciśnienie w surge tanku przy jałowych i niższych obrotach gdzie większość paliwa wraca do baku, do nominalnej ilości trzeba będzie doliczyć tą podawaną przez pompę gaźnikową. No i ten nieco za mały wylot z surge tanka do pompy, hmmm nie będzie problemu?
Jakieś sugestie?