CYTAT(Marcin_ @ Tue, 11 Nov 2008 - 18:44)
Od razu mówię, że te silniki nie trzymają mocy więc sie nie rozczaruj po shamowaniu, a co do wymiany wałka to warto bawić sie dwa razy w rozbieranie i składanie silnika??
ja przy tak ostrym wałku 299stopni wymieniłem jeszcze talerzyki i sprężynki bo docelowo auto ma sie kręcić ponad 7tys i niestety do tego obowiązkowo trzeba podciąć tłoki pod zawory :/ i w tym miejscu utknąłem po urwaniu zaworu bo nie mam tłoków, a kupić jakieś w dobrym stanie nie jest do końca takie łatwe...
Życzę powodzenia w Twoim projekcie
Obecnie dwukrotnie robieranie silnika nie jest az tak kosztowne
wiec wole miec pewnosc ze bede modyfikowal dobry egzemplarz
podobnie jak Ty chce zmienic wraz z walkiem talezyki i sprezynki
gdyz odcinke chce miec okolo 7500 obr
nie wiedzialem ze trzeba podcac tłoki (kto moze to wykonac w wawie ?)
mozesz dac namiar gdzie kupiles walek 299 , sprezynki i talezyki ? (kupilbym chetnie taki sam zestaw)
zastanawiam sie jeszcze nad zmiana przeplywki na termiczna i wystrojeniu tego wszystkiego po zlozeniu
(sprawdze jeszcze wydajnosc wtryskow i wydajnosc pompy)
ktos w wawie moze mi napisac program do tego motorku (oczywoscie z hamownia)
co jeszcze warto zrobic jak juz mam otwarty motor ?
prosze o porady