Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Crate Engine SBC
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
AmericanMuscle
poszukuję crate engine do swojego Firebird z 88 roku, przeszukałem już jebaja i google i coś tam znalazłem (mało interesujące) ale może znacie jeszcze jakieś firmy które maja takie silniki, interesuje mnie crate 383cid z dołem kutym (wał,korby,tłoki) i głowicami aluminiowymi ale nie vortechowymi a zwykłe 4 centerbolt, zasilanie paliwowe to TPI

pzdr
240Z
Ale z ciebie leń...

http://www.crateenginedepot.com/store/H ... 83C53.aspx

http://www.crateenginedepot.com/store/H ... P7C53.aspx

http://www.crateenginedepot.com/store/Z ... 64C53.aspx

I to wszystko w PIERWSZYM wyniku wyszukiwania w Google pod hasłem "Chevy crate engine".

Dało do myślenia?
AmericanMuscle
pod tym hasłem nie szukałem nie wiem czemu ale to co podałeś to pierwszy to silnik do ciężarówek, drugi ma vortech heads a trzecie nie ma kutego wału ale dzięki za chęci

pzdr
Colin
CYTAT("AmericanMuscle":18njx798)
pod tym hasłem nie szukałem nie wiem czemu ale to co podałeś to pierwszy to silnik do ciężarówek, drugi ma vortech heads a trzecie nie ma kutego wału ale dzięki za chęci

pzdr

A czym sie rozni ten od cezarowek od tego do osobowek? Crate 383 masz jak na dloni.
240Z
No właśnie... Zresztą, po co ci kuty wał? Planujesz tam wsadzić duże turbo albo SC? ZZ383 wydaje mi się najlepszy do tego typu auta, bo a) jest to fabryczny silnik General Motors, cool.gif dostajesz 425KM "z pudełka"...

Tak BTW:

CYTAT
The 4340 nitrided and induction hardened crank and unique forged PM rods see to that.


I czego więcej ci trzeba?
AmericanMuscle
zazwyczaj mają wyżej maxymalny moment obrotowy

pzdr
AmericanMuscle
no jeśli kasa pozwoli to ma być kompresor ładujący 1 bar więc wolę zawczasu mieć lepsze niż potem płacić 2 tyle za wymianę dołu (wyważanie i osiowanie, obróbka bloku, rozkładanie i składanie silnika)

pzdr
240Z
A co ma kuty i odlewany wał korbowy do przebiegu momentu obrotowego? Wiadomo, że lżejszy, odlewany wał zdejmie trochę masy wirującej z układu korbowo-tłokowego, ale bez przesadyzmu...

Co do kompresora: skoro tak, to powinieneś pomyśleć o niższym stopniu sprężania... Szkoda że nie napisałeś o tym od razu.
AmericanMuscle
wiem, trochę zakręcony jestem i dziś wysłowić się prawidłowo nie mogę wiec może wypunktuję co jest ważne
momencie to było do Colina

pojemność 383 cid
uszczelka wału jednoczęściowa (silniki 1986-1995)
kute korby tłoki i wał
głowice aluminiowe ale nie vortech
blok 4 bolt

pzdr
240Z
IMO najpierw doprowadź zgnitą budę do porządku, a potem pomyśl o silniku do Firebirda...
pajak2444
kolejna propozycja to NAPISZ do 1 lepszej firmy z linkow powyzej jakie masz wymagania, a oni napewno zrobia ci silnik na zamówienie z twoja specyfikacja.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.