AmericanMuscle
Fri, 28 Dec 2007 - 09:56
poszukuję crate engine do swojego Firebird z 88 roku, przeszukałem już jebaja i google i coś tam znalazłem (mało interesujące) ale może znacie jeszcze jakieś firmy które maja takie silniki, interesuje mnie crate 383cid z dołem kutym (wał,korby,tłoki) i głowicami aluminiowymi ale nie vortechowymi a zwykłe 4 centerbolt, zasilanie paliwowe to TPI
pzdr
240Z
Fri, 28 Dec 2007 - 13:58
Ale z ciebie leń...
http://www.crateenginedepot.com/store/H ... 83C53.aspx
http://www.crateenginedepot.com/store/H ... P7C53.aspx
http://www.crateenginedepot.com/store/Z ... 64C53.aspx
I to wszystko w PIERWSZYM wyniku wyszukiwania w Google pod hasłem "Chevy crate engine".
Dało do myślenia?
AmericanMuscle
Fri, 28 Dec 2007 - 14:52
pod tym hasłem nie szukałem nie wiem czemu ale to co podałeś to pierwszy to silnik do ciężarówek, drugi ma vortech heads a trzecie nie ma kutego wału ale dzięki za chęci
pzdr
Colin
Fri, 28 Dec 2007 - 15:02
CYTAT("AmericanMuscle":18njx798)
pod tym hasłem nie szukałem nie wiem czemu ale to co podałeś to pierwszy to silnik do ciężarówek, drugi ma vortech heads a trzecie nie ma kutego wału ale dzięki za chęci
pzdr
A czym sie rozni ten od cezarowek od tego do osobowek? Crate 383 masz jak na dloni.
240Z
Fri, 28 Dec 2007 - 15:06
No właśnie... Zresztą, po co ci kuty wał? Planujesz tam wsadzić duże turbo albo SC? ZZ383 wydaje mi się najlepszy do tego typu auta, bo a) jest to fabryczny silnik General Motors,
dostajesz 425KM "z pudełka"...
Tak BTW:
CYTAT
The 4340 nitrided and induction hardened crank and unique forged PM rods see to that.
I czego więcej ci trzeba?
AmericanMuscle
Fri, 28 Dec 2007 - 15:07
zazwyczaj mają wyżej maxymalny moment obrotowy
pzdr
AmericanMuscle
Fri, 28 Dec 2007 - 15:09
no jeśli kasa pozwoli to ma być kompresor ładujący 1 bar więc wolę zawczasu mieć lepsze niż potem płacić 2 tyle za wymianę dołu (wyważanie i osiowanie, obróbka bloku, rozkładanie i składanie silnika)
pzdr
240Z
Fri, 28 Dec 2007 - 15:11
A co ma kuty i odlewany wał korbowy do przebiegu momentu obrotowego? Wiadomo, że lżejszy, odlewany wał zdejmie trochę masy wirującej z układu korbowo-tłokowego, ale bez przesadyzmu...
Co do kompresora: skoro tak, to powinieneś pomyśleć o niższym stopniu sprężania... Szkoda że nie napisałeś o tym od razu.
AmericanMuscle
Fri, 28 Dec 2007 - 15:25
wiem, trochę zakręcony jestem i dziś wysłowić się prawidłowo nie mogę wiec może wypunktuję co jest ważne
momencie to było do Colina
pojemność 383 cid
uszczelka wału jednoczęściowa (silniki 1986-1995)
kute korby tłoki i wał
głowice aluminiowe ale nie vortech
blok 4 bolt
pzdr
240Z
Fri, 28 Dec 2007 - 16:51
IMO najpierw doprowadź zgnitą budę do porządku, a potem pomyśl o silniku do Firebirda...
pajak2444
Sat, 15 Mar 2008 - 09:18
kolejna propozycja to NAPISZ do 1 lepszej firmy z linkow powyzej jakie masz wymagania, a oni napewno zrobia ci silnik na zamówienie z twoja specyfikacja.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.