Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Regulator ciśnienia paliwa do elektrycznej pompy paliwa
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Classic rally, race & sportscars
gramek1
Cześć, Jestem tu nowy i nie wiem czy nie umiem czy coś z tym forum jest nie nie tak. Dwa razy wpisywałem ten temat i nie pokazał się on na liście tematów...Czy zakładał ktoś do swojego klasyka podwójne gaźniki webera lub dellorto 40 DHLA? Remontuję moje NSU 1200TT, założyłem właśnie dwa takie gaźniki (Dellorto) które będą zasilane elektryczną pompą paliwa Facet. Cały ból polega na tym że pompa ta mając odpowiednią wydajność 132l/h podaje paliwo o zbyt dużym ciśnieniu ok 7PSI, gaźniki "tolerują" ciśnienie ok2,5PSI. W anglii dostępne są odpowiednie regulatory ciśnienia ale...no właśnie w Anglii. Nie mam tam nikogo kto mógłby mi zakupić taki regulator, czy może mi ktoś doradzić w jaki sposób mogę dokonać zakupu z Polski? Czy ktoś już kupował w np tym sklepie
http://www.fastroadcars.co.uk/shop/inde ... ductId=121
To jest ten regulator. A może jakieś namiary gdzie można taki regulator zakupić. Dzięki i pozdrawiam
1602
Widać że można u nich płacić Paypalem. Jeśli mówisz po angielsku, to napisz maila z pytaniem ile kosztowałaby wysyłka tego produktu do Polski. Widzę też że mają international orders czyli wysyłają za granicę. Zakładanie konta na Paypalu trwa dosłownie chwilę, nawet nie trzeba mieć wypukłej karty kredytowej - u mnie działa z kartą do konta Inteligo bez najmniejszego problemu i ciągnę z USA śmieci jak popadnie. Paypal.pl Cię poprowadzi krok po kroku, potem potrzebujesz tylko żeby oni podali Ci dane do transferu przez Paypala, a Twoja karta do konta ściągnie Ci z konta odpowiednią kwotę. Proste jak drut w przepływomierzu
Wroniasty
Tylko po co takie kombinacje skoro są elektryczne pompy paliwa dające mniejsze ciśnienie niż te o którym mowa? Dodam, że mam u siebie w Capri elektryczną pompę paliwa przy gaźniku, więc wiem co mówię. Chyba taniej i prościej będzie sprzedać tą pompę i kupić taką podającą odpowiednie ciśnienie niż do tej dokupować regulator ciśnienia paliwa etc, etc...
eqt
nono 132l/h to jakies tam 250KM można osiągnąć z hakiem, zrób ogłoszenie to może ktoś wezmie do swoich przeróbek.
insane_painkiller
Witam,
mam ten sam problem.
Podobno pompy FACET są przeznaczone do układów gaźnikowych. Wymagają jednak stosowania regulatora?
Czy taki reulator można zastosować do pompy wysokociśnieniowej (np. 1 lub 3 bar)?
Czy pompa niskociśnieniowa 0.24 bara (wydajność ok. 65 l/min), tzw. wstępna, nada się do zasilenia 2.0 16v z dwoma podwójnymi gaźnikami webera?
killme
Jest tańsze i łatwiejsze rozwiązanie. Jeśli silnik to nie jakas ostra wydumka(>25l na 100km/h biggrin.gif ) to można zastosowac seperator par paliwa z gaźnika pierburg 2E3/jikov lekr stosowanych w skodach favorit.
Jest to nic innego jak powrót do baku który zaczyna działać przy cisnieniu zagrażajacym iglicom w gaźnikach - sprawdzone u południowych sąsiadów przy podwójnych dcoe lub dellorto.

Teoretycznie mozna nawet zrobic trójnik z odpowienio długim powrotem i lekko "dogniatać" rurke aby uzyskac odpowiednie cisnienie.

Ten Facet to pewnie redtop? Jej wydajnośc starcza nawet na 4 x dcoe tongue.gif

insane_painkiller
Prawdę mówiąc, to nie wiem, która byłaby najwłaściwsza:
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=198

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.