Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: c5 ls1 kilka pytań
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
rb25det
po pierwsze symbol filtra oleju bo we wszystkich katalogach jest OP555 a to filtr do c4 a nie c5

nastepna sprawa to czy jest ktos w polsce kto by wyeliminował z seryjnego ecu dwie sondy lambda te za katalizatorami sprawdzające poprawnośc ich działania??chciał bym usunąc katalizatory ale bez tego zabiegu chyba lepiej sie za to nie zabierać.a może znaćie jakis sposób na oszukanie tych sond??mysłem nad załozeniem tulejek na sondy tak aby nie dostawały centranie spalin tylko delikanie zawirowania

oraz o jakich parametrach wałek rozrzadu zamontowac aby nie wymagało to ingerencji w ecu??

czy ktos w polsce potrafi zrobic remap ecu??czy tylko wysyłka do usa wchodzi w gre??
GR44Z
CYTAT("rb25det":ysedewdw)
...nastepna sprawa to czy jest ktos w polsce kto by wyeliminował z seryjnego ecu dwie sondy lambda te za katalizatorami sprawdzające poprawnośc ich działania??chciał bym usunąc katalizatory ale bez tego zabiegu chyba lepiej sie za to nie zabierać.a może znaćie jakis sposób na oszukanie tych sond??mysłem nad załozeniem tulejek na sondy tak aby nie dostawały centranie spalin tylko delikanie zawirowania


Tulejki pachną drutem. Sondy uleczysz emulatorem do aut z instalacją LPG, było na forum wiele razy, np: viewtopic.php?t=44793

http://www.vette.com.pl/ -tutaj już pytałeś o remap?
rb25det
dr.vette to moze zrobic taki sam remap jak i ja
on jest bardzo dobrym mechanikiem ale całą elektronike robi w usa wysyła ecu, mówi co maja zrobic i tyle.sam tego niedotyka, ale co do znajomości to fakt ze cięzko znaleźć kogos wiedzacego o vettach tyle co on
ja nie mam czasu na 3 miechy postojów auto jest fajowe musi zapitalać non stop

i jeszcze jedno gdzie znajde w necie co oznaczają kody błedów do vetty c5??
slave
CYTAT("rb25det":1kx83p9c)
i jeszcze jedno gdzie znajde w necie co oznaczają kody błedów do vetty c5??

http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 45528.html <-1997
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 45539.html <- 1998
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 45541.html <-1999
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50285.html
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50284.html <-2000
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50748.html <- 2001
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50753.html <-2002
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50754.html <-2003
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... 50755.html <- 2004

http://www.digitalcorvettes.com/forums/ ... f-176.html - znaleziono tutaj.

Szukaj po zapytaniu "DTC" (Diagnostic Trouble Code)
Krzyś
Nie ma sensu wycinać katalizatorów, nie zyskasz dużo. W miejsce sond musisz wstawić"O2 simulators" podam jak znajdę kto sprzedaje.
Jeżeli chodzi o filtr oleju to AC DELCO UPF44. Możesz kupić tutaj http://www.polex.pl 022-825-7275.
Jakie modyfikacje planujesz oprócz tego co już napisałeś.

Added after 3 minutes:

http://www.pcmforless.com Ta firma może Ci przeprogramować PCM, zamawiałem od nich ale nie wypróbowałem tego co oni tam zrobili.

Added after 3 minutes:

Tutaj kupisz sondy do oszukania po wyjęciu katalizatorów http://www.rpmoutlet.com/gmo2s.htm
Kubek
Jak zrobi reflash, to symulatory chyba nie beda potrzebne, bo mozna wylaczyc sondy programowo.
Dokladnie nie wiem jakie sa mozliwosci remapu LS1 za pomoca kabla i laptopa, ale mozna kupic np takie urzadzenie http://tunertools.com/proddetail.asp?prod=DS-U7198 i samemu przeprogramowywac ECU. Nie wiem czy jest do tego soft umozliwiajacy samodzielne pisanie map, ale jesli nawet nie, to bedziesz mogl sie skontaktowac z jakims autoryzowanym tunerem i po podaniu modyfikacji i ewentualnej wymianie logow, napisza Ci program i wysla na maila.
Krzyś
Mam to urządzenie co pisał Kubek, lepiej już będzie trochę więcej zapłacić i kupić to http://www.hptuners.com tutaj jest dużo więcej opcji i przydatne do większych modyfikacji. Jest też na stronie pomocne forum.
rb25det
generalnie auto przyjechało z usa i ma juz kolektory wydechowe i reszte wydechu firmy rout66 niestety kolektory krótkie i sa katalizatory, tłumiki koncowe chyba przelotowe bo wyrażnie słychac jak dopala sie paliwo w wydechu po zdjeciu nogi z gazu w czasie jazdy

mój plan to długie kolktory wydechowe przelot wydech do konca z zostawieniem ewentulanie tłumików tych co są
zamist seryjnej puchy filtra dwa duze filtry stozkowe
no i zastanawiam sie nad wałkiem rozrzadu ale zaznaczam ze nie chce zbytnio raczej ingerowac w głowice poza samym wałkiem
Kubek
CYTAT("rb25det":21vo1h0e)
no i zastanawiam sie nad wałkami rozrzadu ale zanaczam ze nie chce zbytnio raczej ingerowac w głowice poza samami wałki


LS1 ma tylko jeden walek i znajduje sie on w bloku, a nie w glowicy(ach).
rb25det
oł szit to nieźle widze ze czeka mnie duzo nauki od nowa ale tak to jest jak sie człowiek nauczył na pamięć tylko silników ca18 i sr20 na okrągło
Krzyś
Proponuję abyś zostawił silnik w spokoju i zrobił pozostałe modyfikacje. Sprawdź filtry firmy vararam, uważam że będą najlepsze a co do układu wydechowego to ja miałem kolektory wydechowe firmy TPIS i resztę układu Borla i byłem bardzo zadowolony.
rb25det
rb25det
moje nowe pytanie to czy taki kolektor ssący wymaga strojenia auta po zamontowaniu ?? dodam ze przepustnica zostala by seryjna

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Weia ... dZViewItem
rb25det
naprawde nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie?????????????
Driftman
Może nie koniecznie, ale moim zdaniem należy to podstroić. Pojemność kolektora się zmieni więc i charakterystyka pracy
rb25det
http://www.rpmoutlet.com/gmo2s.htm

wtyczki bedą pasowaly czy trzeba cos przerabiac??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.