Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Czary Mary w Toyocie D4D 2.2 DCAT 177 KM ;)
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Stron: 1, 2
Matschke
Czesc Wam !

Dzisiaj znalazlem chwilke czasu aby podjechac do Mastersa na hamowanie naszej Toyoty RAV4. Katalog podaje seryjnie 177 KM i 400 Nm, na hamowni wyszlo 164 KM i 373 Nm.
Usiadlem sobie spokojnie i rozmawialem z Mastersem, a Krzysiu bawil sie autem.
Zrobilo sie glosno na hamowni, uslyszalem nagle jakies krzyki i oklaski, wylecialem, patrze i wlasnym ocza nie wierze:

202 KM oraz 440 Nm

a jednak sie da

ponizej wykres, autko zapindala i pali pieknie kapcia ........ :gafa: cztery kapcie




Pozdrawiam
Maciek
Master/s
Już ostygłem....więc coś napiszę . Przyznaję się bez bicia że sam jestem w lekkim szoku.....odnośnie możliwości tej motorowni . Liczyłem na jakieś 180...no może troszkę więcej....a tu piękna reakcja. Oczywiście system jest z DPF-em (Euro 4) więc o żadnym dymie mowy nie ma. Górskie powietrze z róry wydechowej . Próg został w Toyocie został przełamany. Maciek....sorry że traktuję Cię jak królika doświadczalnego....ale z tymi doświadczeniami na autach jest tak jak z kobietami......każda musi dać dupy pierwszy raz....a potem już jakoś idzie smile.gifsmile.gif
VIP
A jak wygląda sprawa od 0 do 100km/h ?
ES
To teraz się zacznie...
Kolejka aż do Łopuszańskiej
Cała flota się zjedzie...
TJung
Generalnie fajnie, ale nie wysra się ?
vRS
No z tym klocem to jeszcze mam szansę Ale nowy Auris D-Cat to już będzie niezły przecinak. Seryjnego golfa V GTI wciągnie aż będą wióry leciały

Maćku też mam nadzieję że się nie...

Ale jak to mówi moja babcia "albo się polepszy albo się rozpie@rzy"

Pozdrawiam
cibor
Wygląda zachęcająco:) Dobrze rozumiem, że to jest lajtowy program i można więcej?
I mam pytanie... czy to jest taki sam silnik jak w lexusie? Pomijając oczywiście ustawienie i napęd. Czy to tylko dalecy krewniacy i z tym co jest w Lexie się nie podziała?
_TOmEk_
CYTAT("vRS":3kao3v5w)
Maćku też mam nadzieję że się nie...


3 lata gwarancji

Pytanie jest tylko jedno: czy ASD ma mozliwosc latwego dojscia do tego, ze auto ma wirusa - przy okazji wizyty przepytam ich na te okolicznosc.
slonek69
CYTAT
Pytanie jest tylko jedno: czy ASD ma mozliwosc latwego dojscia do tego, ze auto ma wirusa - przy okazji wizyty przepytam ich na te okolicznosc.

ASO podpina się tylko w gniazdo diagnostyczne i komputer pokazuje błędy. Raz tylko to robiłem i wyskoczyło, sterownik jest uszkodzony tzn. dłubany (nażedzie Toyoty pokazuje nawet że rurka w dolocie jest dziurawa i trzeba ją wymienić) oczywiście człowiek który przyjechal tym samochodem stracił gwarancję na silnik.
bobik
CYTAT("slonek69":3sn7pe6p)
CYTAT
Pytanie jest tylko jedno: czy ASD ma mozliwosc latwego dojscia do tego, ze auto ma wirusa - przy okazji wizyty przepytam ich na te okolicznosc.

ASO podpina się tylko w gniazdo diagnostyczne i komputer pokazuje błędy. Raz tylko to robiłem i wyskoczyło, sterownik jest uszkodzony tzn. dłubany (nażedzie Toyoty pokazuje nawet że rurka w dolocie jest dziurawa i trzeba ją wymienić) oczywiście człowiek który przyjechal tym samochodem stracił gwarancję na silnik.


a w jaki sposób to niby ten sterownik został zmodyfikowany i przez kogo ?

Marek gratki !!
slonek69
Pisząc sterownik chodziło mi o eprom komputera.
skodan
Masters uważaj tylko jak przyjedzie do Ciebie Avensis lub Corolla Verso z tym motorkiem. Bo to nasza polska robota
Matschke
a dlaczego ma sie wysrac, skoro jest to normalny lightowy soft ?
scigalem sie dzisiaj z Lexusem RX400h i potem BMW 320td i oceniam osiagi auta na poziomie 7.8-8.0s do setki...
spalanie drastycznie spadlo, co mnie cieszy, bo auto duzo palilo. jutro jade na Mazury, wiec sprawdze autko...
Marku, nie masz co przepraszac, ja chetnie oferuje "moja flote" do testowania
zork
CYTAT("slonek69":c7zodiv8)
[...](nażedzie Toyoty pokazuje nawet że rurka w dolocie jest dziurawa i trzeba ją wymienić)[...]


sorki ale pusty smiech mnie ogarnal jak to przeczytalem.
przypadek z rodziny (opisany nawet na forum) - yaris d4d. 2 serwisy, kilka wizyt, 4 miesiace i nikt nie wpadl na genialny pomysl przeczyszczenia egr itd - wtryski chcieli wymieniac, pompe... dziekuje za taki serwis.
Przepraszam za OT.
RUfi
CYTAT("slonek69":odwm7bvq)
CYTAT
Pytanie jest tylko jedno: czy ASD ma mozliwosc latwego dojscia do tego, ze auto ma wirusa - przy okazji wizyty przepytam ich na te okolicznosc.

ASO podpina się tylko w gniazdo diagnostyczne i komputer pokazuje błędy. Raz tylko to robiłem i wyskoczyło, sterownik jest uszkodzony tzn. dłubany (nażedzie Toyoty pokazuje nawet że rurka w dolocie jest dziurawa i trzeba ją wymienić) oczywiście człowiek który przyjechal tym samochodem stracił gwarancję na silnik.


Ja pierdole...jaka ta Toyota jest zajebista...nawet serwis mają najlepszy na świecie...

Jakies bonusy od szefa serwisu sie dostaje za takie wypowiedzi?? Bo większej bzdury nie czytałem
Master/s
CYTAT("Matschke":xrsv4q9e)
i potem BMW 320td i oceniam osiagi auta na poziomie 7.8-8.0s do setki...


Doszły mnie słuchy że wczoraj na spocie zmasakrowałeś RAV-ką tą BMW 320 i odstawiłeś rzeź niewinniątek

CYTAT("Matschke":xrsv4q9e)
Marku, nie masz co przepraszac, ja chetnie oferuje "moja flote" do testowania


Czekamy zatem na CLS-a. Widziałeś wczoraj że już poczynilem pewne przygotowania do przeprowadzenia experymentu w tym aucie
tomp
CYTAT("vRS":2em6vxql)
No z tym klocem to jeszcze mam szansę Ale nowy Auris D-Cat to już będzie niezły przecinak. Seryjnego golfa V GTI wciągnie aż będą wióry leciały

Maćku też mam nadzieję że się nie...

Ale jak to mówi moja babcia "albo się polepszy albo się rozpie@rzy"

Pozdrawiam


Mam spore wątpliwości co do masakrowania przez tego "przecinaka". Jeżeli dane techniczne na stronie Toyoty są prawdziwe, to jeżeli Avensis jest klocem, to Auris musi być niewiarygodnym klocem
Auris - masa własna - 1450 kg
vRS
CYTAT("tomp":2z6kexga)
CYTAT("vRS":2z6kexga)
No z tym klocem to jeszcze mam szansę Ale nowy Auris D-Cat to już będzie niezły przecinak. Seryjnego golfa V GTI wciągnie aż będą wióry leciały

Maćku też mam nadzieję że się nie...

Ale jak to mówi moja babcia "albo się polepszy albo się rozpie@rzy"

Pozdrawiam


Mam spore wątpliwości co do masakrowania przez tego "przecinaka". Jeżeli dane techniczne na stronie Toyoty są prawdziwe, to jeżeli Avensis jest klocem, to Auris musi być niewiarygodnym klocem
Auris - masa własna - 1450 kg

Założyłem że będzie ważył tyle co nowy Golf ale wygląda że ma ponad 100kg więcej... więc Golfik nie ma się czego obawiać

PS. Maciek ma RAV4 a nie Avensisa
the.wolf
dokladnie Auris to mega kloc. 1450 podstawowej wagi, dorzuc wyposazenie i bedzie sie zawijal w 9s do 100 smile.gifsmile.gif

a wszystkim mowilem ze D- Cat jest nie tuningowalny. Brawo.
tdiik
fajnie ale czy nie za duzo nm przy 2000 rpm ??
darksmile
nie jest fajnie bo dzięki temu pali cztery kapcie i ma się wrażenie, że auto jest szybsze. Ten strzał na niskich działa na każdego pasażera
Szkoda tylko, że auto ciągnie do 3600
Master/s
CYTAT("darksmile":w3rip8qh)
Szkoda tylko, że auto ciągnie do 3600


W/g ciebie Michał oczywiście jest hujowo....co znając Ciebie......... było do przewidzenia .

Na tego typu opinie to ja sikam ciepłym moczem. Cieszę się że wreszcie udało się coś zrobić bo ten silnik mimo deklarowanych przez producenta 177PS nie reprezentuje sobą nic

pzdr
Kras
CYTAT("Master/s":103a2es5)
Cieszę się że wreszcie udało się coś zrobić bo ten silnik mimo deklarowanych przez producenta 177PS nie reprezentuje sobą nic

A rozwiniesz myśl dla kogoś nieobeznanego w dieslach? Rozumiem, że przy mocnych TDI, tudzież ostatnich wytworach BMW to ten silnik jest cieniutki, ale dlaczego od razu taka drastyczna opinia?
darksmile
Za to, że się udało szacunek.

Ale przebieg jest do dupy. Ostatnio lizanie sie po fiutach na tym i kilku innych forach przybiera zastraszające rozmiary.
Pozdrawiam
TJung
CYTAT("darksmile":2s96uzff)
Za to, że się udało szacunek.

Ale przebieg jest do dupy. Ostatnio lizanie sie po fiutach na tym i kilku innych forach przybiera zastraszające rozmiary.
Pozdrawiam


Master/s
CYTAT("darksmile":3limoulh)
Za to, że się udało szacunek.

Ale przebieg jest do dupy. Ostatnio lizanie sie po fiutach na tym i kilku innych forach przybiera zastraszające rozmiary.
Pozdrawiam



rajcuje mnie to

Nie wspomnę że trzepanie kapucyna w ścisłym gronie i kibicowanie jedynej słusznej firmie też przybiera niesamowitą wymowę. Jedni są naj...a u innych zupa za słona wychodzi.

pzdr
adass
no to teraz czekamy na Poniedzialka....

darksmile
CYTAT("Master/s":1zf4uuff)
CYTAT("darksmile":1zf4uuff)
Za to, że się udało szacunek.

Ale przebieg jest do dupy. Ostatnio lizanie sie po fiutach na tym i kilku innych forach przybiera zastraszające rozmiary.
Pozdrawiam



rajcuje mnie to

Nie wspomnę że trzepanie kapucyna w ścisłym gronie i kibicowanie jedynej słusznej firmie też przybiera niesamowitą wymowę. Jedni są naj...a u innych zupa za słona wychodzi.

pzdr


Marek

ale ja napisałem, że fajnie, że się udało. Mogę jednak wyrazić swoją opinię nt. ilości nm przy określonej wartości obrotów. I nie widze w tym nic złego. Akurat mi jest daleko od FANATYCZNEGO uwielbienia dla tunera, w przeciwieństwie do fanów niektórych firm, którzy nawet się tłukli na jednych zawodach. Zresztą chwaląc CS mam ku temu powody. Sam powiedziałeś- przy wielu świadkach- że są najlepsi jeżeli chodzi o mechaniczne przeróbki diesli. A ja się z tym zgadzam czego najlepszym dowodem jest chociażby moje auto.

A lizanie się po fiutach to takie bezkrytyczne podchodzenie do pewnych spraw. Mnie to mierzi, jak ktoś nie widzi pewnych rzeczy.
danielCRV
CYTAT("Master/s":6jtedely)
Już ostygłem....więc coś napiszę . Przyznaję się bez bicia że sam jestem w lekkim szoku.....odnośnie możliwości tej motorowni . Liczyłem na jakieś 180...no może troszkę więcej....a tu piękna reakcja. Oczywiście system jest z DPF-em (Euro 4) więc o żadnym dymie mowy nie ma. Górskie powietrze z róry wydechowej . Próg został w Toyocie został przełamany.

Czy w takim razie można też podjechać Land Cruiserem D4D 3.0 w automacie?
Lysy
Michal przestan prosze. Gdyby firma na C wyjechala pierwsza w Polsce z modyfikacja D-4D to chcialbym zobaczyc Twoje peany na ten temat. Juz widze zmieniona sygnaturke w Twoim profilu i wszedzie gdzie sie da powypisywane haselka rodem z socjalizmu, "najlepiej, pierwsi w Polsce, pionierzy, jedyni, bezdymnie " itp. bzdury. Akuraty z Twoich ust wyglaszanie opinii, ze ten watek to lizanie sie po fiutach to jawna kpina... Do najlepszego experta w tej dziedzinie kolegom jeszcze sporo brakuje A co do tematu to jakby nie bylo, to wlasnie zostal przelamany dosc istotny segment rynku i ja sie ciesze, ze w koncu silniki Toyoty, bedace badz co badz ciekawa propozycja na rynku, mozna dlubac. A jesli chodzi o przebiegi krzywych to reklamacje kieruj do inzynierow Toyoty, bo w serii wygldaja podobnie.
vRS
CYTAT("Lysy":33ckq8gk)
...i ja sie ciesze, ze w koncu silniki Toyoty, bedace badz co badz ciekawa propozycja na rynku, mozna dlubac. ...

I jak na razie tylko Master/s to robi... Oczywiscie mam nadzieje ze inni tez ogarna ten temat bo konkurencja jest wskazana
luki-TDI
CYTAT("Lysy":mj1cy1z0)
A jesli chodzi o przebiegi krzywych to reklamacje kieruj do inzynierow Toyoty, bo w serii wygldaja podobnie.

Takie krzywe za pamiętnych czasów robiła pewna firma na V!!! Najlepiej jak Pan Marek wypowie sie czemu takie krzywe Nm i Km. Czy to wina konstrukcji czy tylko 10-15% w góre??
A chyba przegapiłem to Denso siedzi w tej Ravce??

Maciek gratki kolejnego szybszego wózka
Lysy
Podobna seryjna charakterystyke ma wiekszosc silnikow 1.9 na pompie, stad byly takie wykresy.
Matschke
ogolnie autko ciagnie nie do 3600, tylko spokojnie ladnie przyspiesza do 4200-4300
na trasie w 4 osoby z bagazem i predkoscia pomiedzy 140-160 km/h autko spalilo 8.6 litra, wiec w koncu pali Toyotka ladnie, a nie to co sie dzialo na serii, bo tam bylo 11.0
a tak to ogolnie jestem bardzo zadowolony, autko sie ladnie zbiera, fajnie sie nim jezdzi i jest naprawde w miare szybkie jak na SUVa....
no i w koncu jak na razie ciesze sie miec najszybsza RAVke w Polsce
cibor
Ponawiam pytanie, czy da się taką modyfikację przeprowadzić w lexie is220d? Czy to tylko dalecy krewniacy - silnik z toyoty i lexa?
lucifuge
to ten sam silnik
Matschke
cibor, da sie przeprowadzic ta modyfikacje w Lexusie IS220d
zapraszam do Masters Tuning....
zyzy
zbieram kasiorke na wizyte
RUfi
Ja się przy takiej dyskusji zastanawiam nad tym, czy kiedykolwiek ktoś się przyznał do braku obiktizizmu.

Dlatego ja zawsze wyrażam swoje subiektywne zdanie.

Mi się wykres podoba...nie wiem czego tutaj więcej oczekiwać?? Silnik jest mechanicznie seryjny. charakterystyka serii jest taka sama jak charakterystyka po modyfikacji.

Po drugie...zdecydowanie wole jeżdizć po mieście dielsem , który ma max moment obrotowy przy 2000 obr/min niż przy 2800 obr/min. Szczególnie jak coś nie ma problemów z trakcją.
Matschke
mi sie tez wykres podoba, autko jezdzi naprawde bardzo fajnie....
a tak BTW, dzieki ze kolejny watek idzie w bezsensownym kierunku...
RUfi
CYTAT("Matschke":24jlb5fd)
mi sie tez wykres podoba, autko jezdzi naprawde bardzo fajnie....
a tak BTW, dzieki ze kolejny watek idzie w bezsensownym kierunku...


Macku jedno pytanie...

Duża komplikacją jest modyfikacja takiego sterownika?? Chodzi mi o procedure???
Matschke
CYTAT("RUfi":2i6mx5nf)
CYTAT("Matschke":2i6mx5nf)
mi sie tez wykres podoba, autko jezdzi naprawde bardzo fajnie....
a tak BTW, dzieki ze kolejny watek idzie w bezsensownym kierunku...


Macku jedno pytanie...

Duża komplikacją jest modyfikacja takiego sterownika?? Chodzi mi o procedure???


hamowanko serii, krotka ingerencja Marka i Krzysia pod maska, znowu hamowanko i banan na twarzy
RUfi
CYTAT("Matschke":1w4svq7f)
CYTAT("RUfi":1w4svq7f)
CYTAT("Matschke":1w4svq7f)
mi sie tez wykres podoba, autko jezdzi naprawde bardzo fajnie....
a tak BTW, dzieki ze kolejny watek idzie w bezsensownym kierunku...


Macku jedno pytanie...

Duża komplikacją jest modyfikacja takiego sterownika?? Chodzi mi o procedure???


hamowanko serii, krotka ingerencja Marka i Krzysia pod maska, znowu hamowanko i banan na twarzy


Czyli rozumiem, że bez większych wyczynów i komplikacji z rozkręcaniem, lutowaniem,...itp...
Matschke
dokladnie
RUfi
CYTAT("Matschke":umu3kdvf)
dokladnie


Czyli bawić się można...
TJung
I tym optymistycznym akcentem zakończył bym tą jakże miłą dyskusję
danielCRV
Nie dostałęm odpowiedzi czy da się również zmodyfikować 3.0 D4D z Land Cruisera 120 ?
cibor
Hehe, nie mam diesla i nie mam lexusa:) Pytałem z ciekawości. Dziękuję za odp:)
Macenty
Witam, chciałbym odświeżyć temat i zapytać czy już temat Lexusa Is220d został ogarnięty bo jakiś czas temu słyszałem, iż po dłuższym użytkowaniu z programem zaczynają wyskakiwać jakieś błędy....
Marcin07
Witam... czyzby po pierwszym podjarze d4d temat zdechl?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.