Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zmiana przełożeń w skrzyni - na co i jak wpłynie?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
eomaciu
Biegi 1,2:
1: 28/8 (3.5)
2: 34/18 (1.89)

Skrzynia1:
3: 33/25 (1.32)
4: 30/29 (1.03)
5: 30/35 (0.86)
6: 27/37 (0.73)

Skrzynia2:
3: 32/26 (1.23)
4: 27/31 (0.87)
5: 26/39 (0.67)
6: 23/41 (0.56)

Jak się zmieni V-max i przyspieszenia na wyższych biegach?
simpson
Druga skrzynia ma troche za długie przełożenia.
Byłaby dobra na autostrade gdzie rozpędzasz sie do 200 i masz pewnie jakieś 3,5 tyś obr

Do normalnej jazdy skrzynia numer 1 jest zdecydowanie lepsza bo możesz wykorzystać szerszy zakres wszystkich biegów.
kkk13
CYTAT("eomaciu":33vcza28)
Biegi 1,2:
1: 28/8 (3.5)
2: 34/18 (1.89)

Skrzynia1:
3: 33/25 (1.32)
4: 30/29 (1.03)
5: 30/35 (0.86)
6: 27/37 (0.73)

Skrzynia2:
3: 32/26 (1.23)
4: 27/31 (0.87)
5: 26/39 (0.67)
6: 23/41 (0.56)

Jak się zmieni V-max i przyspieszenia na wyższych biegach?


Przełożenia wskazują że to skrzynka do turbodoładowanego auta, bo taka np wolnossąca 2 litrówka nieźle by tu zamuliła.. Ogólnie zależy jakie jest przełożenie główne w tych skrzynkach (ale przy założeniu że takie same) to pierwsza skrzynka jest ciaśniej zestopniowana, czyli spadek obrotów mniejszy po każdej zmianie biegów, a druga skrzynka to dłuższe biegi i większy spadek obrotów po każdej zmianie, czyli gorsze przyśpieszenie i teoretycznie większy Vmax, jeśli auto będzie miało dostateczną moc by pokonać opory..
eomaciu
główne jest takie samo

pytanie jest czy opłaca się rozbierać skrzynię numer 2 aby przełożyć
część gratów z jedynki, jak duże to są różnice bo to że jest dłuższa
to wiem ale

na zwiększeniu vmaxa mi nie zależy
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.