CYTAT("eomaciu":33vcza28)
Biegi 1,2:
1: 28/8 (3.5)
2: 34/18 (1.89)
Skrzynia1:
3: 33/25 (1.32)
4: 30/29 (1.03)
5: 30/35 (0.86)
6: 27/37 (0.73)
Skrzynia2:
3: 32/26 (1.23)
4: 27/31 (0.87)
5: 26/39 (0.67)
6: 23/41 (0.56)
Jak się zmieni V-max i przyspieszenia na wyższych biegach?
Przełożenia wskazują że to skrzynka do turbodoładowanego auta, bo taka np wolnossąca 2 litrówka nieźle by tu zamuliła.. Ogólnie zależy jakie jest przełożenie główne w tych skrzynkach (ale przy założeniu że takie same) to pierwsza skrzynka jest ciaśniej zestopniowana, czyli spadek obrotów mniejszy po każdej zmianie biegów, a druga skrzynka to dłuższe biegi i większy spadek obrotów po każdej zmianie, czyli gorsze przyśpieszenie i teoretycznie większy Vmax, jeśli auto będzie miało dostateczną moc by pokonać opory..