Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bayerische Motor Werke Blitz Krieg (Ring attack)
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Games Forum
fonstrompenar
Auto: BMW M3 CSL

Modyfikacje: downgrade opon do ROAD TIRES (czyli opony drogowe najlepiej imitujące zachowanie auta IRL)

Moc: 360Ps czyli total seria

Tor: proszę nie pytać

Odebrałem PS2 więc symbolicznie można przykatować. Zapraszam.

RANKING:

1. 7:47:456 autor posta.
2. 7:57:403 typek_17
3. 8:00:407 tomp
4. 8:04:xxx Owko
5. 8:31:xxx pitbull2000

Mój czas to 8:01:325 ( niestety po 1 okrążeniu z błędami - IMO można spokojnie celować w czasy poniżej 7:50 Miłej jazdy bokami Panowie.

Cheers.
Owko
zrobiłem 8.04.

strasznie tęsknię do konsoli, widoki, że odpalę za miesiąc może...



pzdr.
pitbull2000
Hmm...
Po jednej kontrolnej jeździe(masakra), zrobiłem 8.31.
3 razy jechałem tyłem do kierunku jazdy, a z pierwszego lewego zakretu wyleciałem po 8 sekundach
Ogólnie barierki nie dotknałem i 1 koło zawsze na czarnym
tomp
no to sie dwa dni najeździłem po zrobieniu ponad 400 km czas to:


8:00:407

dwa poważne błędu plus sporo mniejszych

7:50 jest jak najbardziej mozliwe ale poziom koncentracji powoduje, ze po 8 minutach mozg mi paruje. Dzisiaj padnie 7:55, na bank

zrobiłem kilka porównań i przejechałem kilka okrążeń w innych serynych samochodach (na drogowych oponach), będących godną konkurencją dla CSL'a

M5 - miodzio, 290km/h na prostej, troche gorzej w zakrętach, niezłe hamulce. Myślę, że spokojnie do zrobienia poniżej 7:45, 7:40

Corvetta - przyjemnie sie jedzie ale brakuje troche mocy w stosunku do wagi.

TVR Tuscan - pieknie sie napedza (1100 kg) gorzej w zakretach, brak hamulców

NSX Type-R - coś pieknego, cudowne prowadzenie, niska waga, świetne hamulce, tylko troche mocy brakuje żeby złapać CSL'a. Popracuje jeszcze nad nią może uda sie zejsc ponizej 8:00

pozdrowienia
fonstrompenar
Cieszę się, że jest jako takie zainteresowanie i , że jest ktoś szybszy ode mnie:-)

Sporządzam w takim razie ranking.

A jeżdżenie seryjnymi furami na drogowych oponaach po ringu to fakt super zabawa:-)
tomp
dokładnie,

konsola do tej pory lezala gdzies wcisnieta bo mi sie nie chcialo grac. Az tu nagle wciągnęło mnie i nie mogę się oprzeć sprawdzaniu kolejnych samochodów żeby zobaczyć, który jest najszybszy na nord

Oczywiście zainspirowany BM, w następnej kolejnosci poleci vtec club vs. rest of the world na tsukubie

Ale najpierw trzeba wycisnąć wszystko co sie da na nurburgring

pozdrawiam
typek_17


za 2 okrazeniem
fonstrompenar
CYTAT("typek_17":2ze7fbzl)


za 2 okrazeniem


po 1. Gratuluję pierwszego czasu ( tymczasowego oczywiście, gdyż Don padre jeszcze nie wziął się do roboty )
po 2. Nie trać czasu na wklejanie zdjęć - i tak musimy Ci wierzyć na słowo:-)

niniejszym szerzę pozdrowienia:-)
dudek81
Generalnie tez jestem za tym aby nie wklejac fotek.

Robimy to tylko dla siebie, nie walczymy o nic i nie ma sensu sie oszukiwac.

Zaraz odpale GT4, bo wreszcie mam konsole i sam sprawdze co i jak

Added after 30 minutes:

Panowie naprawde sie nie staracie. Myslalem, ze wzialem inne auto, bo juz na pierwszym okrazeniu mialem 7:53.

Na drugim zrobilem 7:43'065 i do odrobienia jest spokojnie z 8 sekund.
tomp
nie chce pytać o banaly ale czy nie zapomniałes zmienic opon na "road"?
fonstrompenar
CYTAT("dudek81":axzwwth3)
Generalnie tez jestem za tym aby nie wklejac fotek.

Robimy to tylko dla siebie, nie walczymy o nic i nie ma sensu sie oszukiwac.

Zaraz odpale GT4, bo wreszcie mam konsole i sam sprawdze co i jak

Added after 30 minutes:

Panowie naprawde sie nie staracie. Myslalem, ze wzialem inne auto, bo juz na pierwszym okrazeniu mialem 7:53.

Na drugim zrobilem 7:43'065 i do odrobienia jest spokojnie z 8 sekund.


Dudek albo jeździsz M5 ( just kiddin') albo (czego jestem pewien na 87%) tak jak piszę druch powyżej nie zmieniłeś opon na drogowe Ja wiem, że na drogowych da się zrobić te 7:53 ale Twój drugi czas jest nad wymiar dobry pozdrowienia i przestrzegamy regulaminu następnym razem:-)

cheers
dudek81
drogowe tzn. jakie ??

Kupilem auto i pojechalem na tor. Wylaczylem tylko kontrole trakcji, a nic innego nie grzebalem
tomp
przeczytaj jesze raz pierwszy post. Seryjne kupujesz samochody z oponami sport. Musisz zrobic downgrade na opony road. Ja biore te trzecie od lewej
fonstrompenar
CYTAT("dudek81":2xgafbtw)
drogowe tzn. jakie ??

Kupilem auto i pojechalem na tor. Wylaczylem tylko kontrole trakcji, a nic innego nie grzebalem


u Dealera nazywają się ROAD TIRES to podstawa przy tym konteście . Kupujesz je tam gdzie tjunuje się auto lub w arcade zmieniasz na ROAD.

Mam nadzieje, że Typek jechał na poprawnych laczkach, gdyż widzę szyderczy uśmiech że wydy...ał całą naszą gawiedź GT4 zajawkowiczów już na 2 okrążeniu

Szerzę pozdrowienia.
typek_17
jakos mi sie udalo a jeszcze trudniej sie jezdi na tych 1 oponach ! heh przed chwila jechalem na sportowych i zrobilem heh 7.59
fonstrompenar
Robię miszmasz podnosząc poprzeczkę zarazem (zmęczony wtedy jechałem ) wasz nowy lider to 7:49:996. Gońcie

CYTAT("typek_17":319llcc5)
jakos mi sie udalo a jeszcze trudniej sie jezdi na tych 1 oponach !


Tzn co trudniej się jeździ na bardziej przyczepnych oponach sportowych?
fo' shizzle?

Że na super softach w formule jeździ się trudniej niż na medium to potwierdzę ale, ale że łatwiej na drogowych...

Mniejsza o to walcz o złoto
dudek81
Eeeeeeeeee.


A juz myslalem, ze bede chociaz raz lepszy
pitbull2000
Zaraz chyba rozpieprze ta konsole...
Wam tez sam wbija biegi?
Mam kierownice, logitecha dfp i kiedy puszczam gaz to co drugi raz zaczyna mi wijac biegi, dojeżdżam do zakrętu na 2, a wychodze na 6!
Nie wiem co robic
Na tej kurewskiej skrzyni zrobiłem 8:13.
Ale tak sie nie da jechac bo właściwie nie wiem na jakim biegu jade
fonstrompenar
CYTAT("pitbull2000":lodlzotx)
Zaraz chyba rozpieprze ta konsole...
Wam tez sam wbija biegi?
Mam kierownice, logitecha dfp i kiedy puszczam gaz to co drugi raz zaczyna mi wijac biegi, dojeżdżam do zakrętu na 2, a wychodze na 6!
Nie wiem co robic
Na tej kurewskiej skrzyni zrobiłem 8:13.
Ale tak sie nie da jechac bo właściwie nie wiem na jakim biegu jade


Nie narzekaj - ostro poprawiłeś czas . Ja jeżdżę ten konkurs na padzie bo nie bardzo mam jak zainstalować kierownicę w obecnych warunkach domowych.

Takich problemów jednak z nią nie mam choć preferuję ostatnio jeżdzenie bez Force Feedback'a.

pozdrawiam
pitbull2000
Czas poprawiłem, bo jechałem dużo wolniej, ja wbijam 3, a on odrazu 4
No i nie wylatywałem z zakrętów, bo jak dojeżdżałem na 6(nie wiedząc o tym) odruchowo hamowałem żeby w zakręcie przyspieszyć i zarzucić dupa (inaczej nie da sie skręcać), a tu dupa, 20 km/h i bieg nie chce sie zbic
Chyba sie ta kierownica spieprzyla, może kot na nia nasikał.
tomp
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie najtrudniesze są miejsca ( jest ich wiele), gdzie mamy łuki pokonowyne np na 4 biegu lub wyżej, bez hamowania, lub z lekkim odpuszczeniem gazu. Wiem, że trzeba je przejechać idealnie, bo straty są wbrew pozorom duze). Poza tym jest taki porypany zakręt, w ok. 6 min jazdy, gdzie jedziemy na 4, mamy nagły uskok w dół, hamowanie do 3 i ostry łuk w prawo z dużą ilością piachu na lewej stronie. Ostre hamowanie z lekką korektą toru jazdy i tym uskoiem powoduje, że bardzo czest wpadam w poslizg zaraz przed łukiem. Dodatkowo łuk ten poprzedzony jest sekwencją małych łuczków gdzie jedzie sie z górki a asfalt jest tak śmiesnie opoadający w lewo i w prawo (coś jak profil starych ulic z kostki brukowej)

Aha, przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz, o której nie bylo mowy w pierwszym poście. Na początku okrążenia jest sekwencja dwóch dosyć dużych szykan (w okolicach 30 - 50 sekundy jazdy), które oczywiście pokonujemy po czarnym. Wiem, że się da poleciec na wprost po zielonym na 3 biegu i zyska sie ok dwóch sekund ( założeniem ze pozniej na prostej ma sie wiekszą predkość niż jadą właściwym torem). Przypuszczam, że takich miejsc jest wiecej ale to mi jakos utkwiło w pamieci.
W następnej czesci GT, autorzy powinni pomyśleć nad realnym modelem uszkodzeń. Przynajmniej jak w LFS
fonstrompenar
CYTAT("tomp":aq5accph)
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie najtrudniesze są miejsca ( jest ich wiele), gdzie mamy łuki pokonowyne np na 4 biegu lub wyżej, bez hamowania, lub z lekkim odpuszczeniem gazu. Wiem, że trzeba je przejechać idealnie, bo straty są wbrew pozorom duze). Poza tym jest taki porypany zakręt, w ok. 6 min jazdy, gdzie jedziemy na 4, mamy nagły uskok w dół, hamowanie do 3 i ostry łuk w prawo z dużą ilością piachu na lewej stronie. Ostre hamowanie z lekką korektą toru jazdy i tym uskoiem powoduje, że bardzo czest wpadam w poslizg zaraz przed łukiem. Dodatkowo łuk ten poprzedzony jest sekwencją małych łuczków gdzie jedzie sie z górki a asfalt jest tak śmiesnie opoadający w lewo i w prawo (coś jak profil starych ulic z kostki brukowej)

Aha, przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz, o której nie bylo mowy w pierwszym poście. Na początku okrążenia jest sekwencja dwóch dosyć dużych szykan (w okolicach 30 - 50 sekundy jazdy), które oczywiście pokonujemy po czarnym. Wiem, że się da poleciec na wprost po zielonym na 3 biegu i zyska sie ok dwóch sekund ( założeniem ze pozniej na prostej ma sie wiekszą predkość niż jadą właściwym torem). Przypuszczam, że takich miejsc jest wiecej ale to mi jakos utkwiło w pamieci.
W następnej czesci GT, autorzy powinni pomyśleć nad realnym modelem uszkodzeń. Przynajmniej jak w LFS


Co do tej sekwencji o której wspomniałeś w 1 części posta to odcinek przez który najczęściej muszę powtarzać testy gdy robię sobie konkursy ale za to go lubię. Zondą czy mocniejszymi Rufami jest nie do przejechania na pełnej pycie.

Co do robienia skrótów oczywiście przestrzegamy zasady Fair - play czyli conajmniej 1 koło na asfalcie tudzież krawężniku

pozdrowionka.
pitbull2000
Haha, już naprawiłem
Po prostu pad leżał koło pedałów(pod stołem) i samo sie naciskało
Czasu nie poprawilem jeszcze, a zakret rzeczywiście jest trudny, chyba najgorszy na całym torze

Jeszcze jest taki jeden, dlugi szybki prawy łuk, i zaraz lewy wolny, za nim jest redukcja do 2 i zakole kolejno w lewo i prawo, ten lewy wolny jest tragiczny, za kazdym razem jak jade M5 wpadam tam na barierke
fonstrompenar
Poprawiłem wczoraj symbolicznie o 2,5s. Gońcie Mościpanowie:-)

Nowy wyznacznik to: 7:47:456
Owko
tia... to okazało się w końcu silniejsze ode mnie - odpaliłem konsolę

7,56.512

zakładając, że jak zwykle oznacza to absurdalny dystans do kolegi fonstrompenara to jakby... jestem pierwszy
tomp
Witam,

po dłuższej przerwie - związanej m.in. z walką z mission 34, postanowilem powrocic do walki nad seryjnymi samochodami. Misja 34 naprawde w tym pomaga.

Po godzinie jazdy M3 (i wielu godzinach w SLR) na nord jest efekt :

7:46.596 !!!

i jest jeszcze rezerwa
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.