LuiG
Sat, 14 Oct 2006 - 17:58
Jak w temacie, gdzie można zakupić przewody paliwowe w oplocie stalowym, albo najlepiej sam oplot.
Najlepiej coś jak tu :
http://www.demon-tweaks.co.uk/products/ ... ode=MOCOB5
i w podobnych cenach
markosz
Sat, 14 Oct 2006 - 21:29
Jak jesteś z Opola to podbij do firmy hydrotech na Kępskiej.
Mają przewody do hydrauliki siłowej i takie do paliw też z fagumitu.
Sam brałem u nich. Jak nie mają twojej średnicy to musisz zamówić.
Pozdro.
LuiG
Sat, 14 Oct 2006 - 22:22
no napewno się tam udam, już tam dorabiałem przewody ale zwykłe, nie wiem czy mają w stalowym oplocie, kolega się raz pytał i nie mieli...
w poniedziałek skocze z polibudy blisko
markosz
Sat, 14 Oct 2006 - 22:32
Brałem u nich fi 8 po 16 zeta za metr. Może miałem szczęście że akurat był.
CZUCZU
Sat, 14 Oct 2006 - 22:48
Załóżmy ze dam lekką sugestię.
Metr przewodu w oplocie to 12 - 15 zł - taki lepsiejszy.
Metr zwykłego to 3zł czarny gruby mocny fagumit.
idziesz do hurtowni elektrycznej np Elmat i prosisz o stalowy oplot do kabli - taka spirala .
pasujesz na styk żeby było i ściskasz.
Wierz mi ale sprawdzona metoda a metr oplotu 2 złote kosztuje.
Tanie dobre solidne w samraz na upierdliwych klientów którym 15 złza metr to za duzo.a tak sprzedaje za 8 za metr.
Napewno dostaniesz ten oplot w kazdym sklepie elektrycznym
Ref
Sat, 14 Oct 2006 - 23:19
Rodzi sie tylko pytanie ile % prawidziwych przewodow w stalowym oplocie da taka kombinacja.
Finansowo napewno wyglada to lepiej - ale jaki jest efekt ?
shiro
Sun, 15 Oct 2006 - 03:35
Z ta wlasciwie roznicą, ze prawdziwe przewody w oplocie sa zrobione z tworzywa, ktore mozna zalewac plynami do wyczynu DOT 5 (na bazie silikonu), a tych co sobie podrutujecie nie, bo nadal bedzie to zwykly gumowy przewod, ktory Wam ten plyn zeżre. Nie wiem, jaki ma sens oszczedzenie paru złotych na hamulcach. Z jakiegos powodu dedykowany komplet przewodów w oplocie kosztuje kilkaset złotych, a nie 3 zł za metr.
Edit: Przepraszam, nie doczytalem. Bylo pozno, a ja dopiero co wrocilem z pubu
CZUCZU
Sun, 15 Oct 2006 - 06:31
I wychodzi kto czytatemat.
gdyby chodziło o hamulcowe to bym odradzał.
Ale mowa o paliwowych...
Wytrzymałosc wkładu podobna jak oryginalu w opolocie.
Zalez z jakeigo powodu ma byc oplot w aucie.
syncro
Sun, 15 Oct 2006 - 10:51
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.
GRE
Wed, 13 Jun 2007 - 17:15
CYTAT("syncro":1bbpedxj)
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.
sory za kotleta, ale :
czy jak zmiesza sie ELFa ze zwykłą wachą 99+VP to juz bedzie bezpiecznie ?
W jakich proporcjach to mieszać aby mozna było walczyć z zapłonem , a nie uszkodzić przewodów
czy moze to przerost formy nad treścią ?
ITR
Wed, 13 Jun 2007 - 17:23
nie wiem jak dziala mix 98 z c16 czy elfem ale podobno nie nalezy mieszac
syncro
Wed, 13 Jun 2007 - 21:45
moze i sie niepowinno, ale mieszalismy nieraz i nigdy nic sie nie dzialo
do sportowego wymiencie sobie przewody bo mozna sobie naprawde zrobic kuku z autem
w skrajnym przypadku zapali ci sie samochod
bezpiecznych proporcji niestety nie znam
rex
Thu, 14 Jun 2007 - 00:21
przepraszam a miedziane przewody nie sa zadnym rozwiazaniem?? Domniema ze raczje nie sa rozciagliwei i paliwo ich nie stopi a cena jest calkiem niekiepska...pytam z ciekawosci bo 10m na allegro kosztuje 70 pln a urzadzenie do montowania koncowek tez cos kolo tego....
Bullitt
Thu, 14 Jun 2007 - 09:39
CYTAT("grencan":z5qm3ton)
CYTAT("syncro":z5qm3ton)
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.
sory za kotleta, ale :
czy jak zmiesza sie ELFa ze zwykłą wachą 99+VP to juz bedzie bezpiecznie ?
W jakich proporcjach to mieszać aby mozna było walczyć z zapłonem , a nie uszkodzić przewodów
czy moze to przerost formy nad treścią ?
Nie wiem w czym macie problem, bo ja na elfie nie mieszanym przejechałem kiedys cały sezon i nie miałem nigdy kłopotu z przewodami.
A mieszanie elfa z gównianym Vpowerem to jak dodawanie Polococty do 12 letniego Burbona- jakas kompletna bzdura.
bajcik
Thu, 14 Jun 2007 - 10:16
CYTAT("rex":kb3xbxse)
przepraszam a miedziane przewody nie sa zadnym rozwiazaniem?? Domniema ze raczje nie sa rozciagliwei i paliwo ich nie stopi a cena jest calkiem niekiepska...pytam z ciekawosci bo 10m na allegro kosztuje 70 pln a urzadzenie do montowania koncowek tez cos kolo tego....
coobcio jak zastosował miedziane do smarowania turbo to mu je szybko odradzono bo ponoć pękają od drgań.
tomeQ
Thu, 14 Jun 2007 - 11:17
Stosowanie elfa turbo max do dragracingu nie ma sensu, lepsze wlasciwosci przeciwstukowe bedzie miala 98 z jakims octaneboosterem. Jesli jakies przewody maja sie "rozpuszczac" to raczej te sprzed kilkunastu lat, ktore nie byly wystarczajaco odporne na zwiazki tlenowe.
Bullitt
Thu, 14 Jun 2007 - 11:23
IMO mówimy o Turbo Boost- tutaj bardzo dużo zyskiwałem na zapłonie...
GRE
Thu, 14 Jun 2007 - 11:27
CYTAT("Bullitt":3t3pdq9w)
IMO mówimy o Turbo Boost- tutaj bardzo dużo zyskiwałem na zapłonie...
i o takim mowa
tomeQ
Thu, 14 Jun 2007 - 11:33
No to tymbardziej sie z przewodami nic nie powinno dziac bo tam oktany biora sie glownie z dodatku olowiowego, po zmieszaniu ze zwyklym paliwem moze wyjsc jakis dziwny mix o nieznanych wlasciwosciach, a nie da sie policzyc z prostych zaleznosci LO paliwa po zmieszaniu dwoch roznych paliw o roznych LO . JAk ma zapier... na 1/4 to nie ma co mieszac, jak ma sluzyc rowniez do streetu to stroic na 98++ .
rex
Thu, 14 Jun 2007 - 12:54
no dobra to moze ktos mi wytlumaczy jak przewod miedziany moze popekac?? W GB powszechne jest wymienianie przewodow paliwowych na miedziane przynajmniej w escortach RST wiec dlatego chcialbym sie dowiedziec w czym to jest gorsze od oplotu stalowego...zwlaszcza ze chyba tansze i wyglada lepiej
starfish
Thu, 14 Jun 2007 - 13:01
oplot stalowy jest jakby gietki miedz nie bardzo, chociaz pekac nie powinna
btw trysnijcie sobie nitrometan dodtkowym wtryskiwaczem i efekt bedzie jak z podtlenkiem azotu, moze nawet lepszy, z tym ze trzeba booogato zalac paliwem bo sie silnik stopi
tomeQ
Thu, 14 Jun 2007 - 14:02
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.
bajcik
Fri, 15 Jun 2007 - 10:41
CYTAT("tomeQ":1f1kbyrx)
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.
przytaczam tamtą dyskusję
[url:1f1kbyrx]http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18872&postdays=0&postorder=asc&highlight=miedzi&start=90[/url:1f1kbyrx]
a te miedziane do LPG idą aż do silnika i pracują kiedy silnik drga?
tomeQ
Fri, 15 Jun 2007 - 17:13
Ida z butli do reduktora, na krotkich odcinkch jak przy turbo moze i cos tam sie dzieje, ale nie na dlugich ktore moga "swobodnie" pracowac.
Feluke
Fri, 15 Jun 2007 - 23:40
CYTAT("bajcik":3di4pdr4)
CYTAT("tomeQ":3di4pdr4)
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.
przytaczam tamtą dyskusję
[url:3di4pdr4]http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18872&postdays=0&postorder=asc&highlight=miedzi&start=90[/url:3di4pdr4]
a te miedziane do LPG idą aż do silnika i pracują kiedy silnik drga?
Sa robione przy uzyciu miedzianych przewodow ale tam ci nic nie drga, reduktor jest mocowany do karoserii, weze tez jak i zbiornik a to przeciez nie drga.
Przy silniku masz ciagle drgania przez co przewod moze sie wkoncu ulamac w ktoryms miejscu.
Kidzio
Sat, 16 Jun 2007 - 07:35
miedź ma to do siebie że jeżeli była wypalana , żeby się łatwiej wyginała, to później przy każdym zgięciu i rozgięciu się utwardza co po pewnym czasie prowadzi do ułamania. To zjawisko jest przyczyną dlaczego nie powinno się używać miedzi na odcinkach które mogą "pracować" np. pomiędzy silnikiem i karoserią, albo innymi zawieszonymi niezależnie elementami.
Kali___
Sat, 16 Jun 2007 - 08:13
U mnie paliwo płynie własnie miedzianymi przewodami( kupowałem u gazowników) od zbiornika do komory silnika ,potem jest gumowy i zadnych efektów ubocznych nie zaobserwowałem
GR44Z
Sat, 16 Jun 2007 - 20:36
Ale tutaj się rozchodzi właśnie o ten odcinek, który u Ciebie jest gumowy (komora-silnik), bo drgania na przewodzie mogą praktycznie występować tylko tam. Materiał reszty układu nie ma znaczenia, prawie.
mlody1921
Wed, 09 May 2012 - 23:10
Panowie mam pytanie kupiłem przwód paliwowy w oplocie stalowym sprzedawca powiedział mi że wytrzymałość jego to do 24barów, ale dziwi mnie to że zwykły przewód paliwowy jest jakby w środku szyty/podwujny a ten w oplocie jest pojedyńczy nie szyty nic i na nim oplot
Czy faktycznie on może być taki wytrzymały ?? czyżby oplot dawał mu taką wytrzymałość do 24 barów ?
Jaqo
Wed, 09 May 2012 - 23:48
przewody "an" w oplocie np summit racing wytrzymują prawie 70 barów
Skiba
Thu, 10 May 2012 - 05:07
CYTAT(mlody1921 @ Thu, 10 May 2012 - 00:10)
Czy faktycznie on może być taki wytrzymały ?? czyżby oplot dawał mu taką wytrzymałość do 24 barów ?
Tak
kidzio_r5gtt
Thu, 10 May 2012 - 07:57
przewód Aeroquip najprostszy bez oplotu wytrzymuje do ok 18 bar.
Przewody FC333 czyli guma w oplocie ma ciśnienie robocze do 70 bar a ciśnienie rozerwania ok 350 bar.
Przewody TFE mają ciśnienie robocze ok 220 bar a rozerwanie ok 860 bar
wałek
Thu, 10 May 2012 - 08:13
może ktoś podesłać linka gdzie takie przewody wraz z końcówkami kupić ?
dzięki
Jedenasty
Thu, 10 May 2012 - 08:13
www.summitracing.com
www.jegs.com
pzdr
kidzio_r5gtt
Thu, 10 May 2012 - 08:27
Jedenasty
Thu, 10 May 2012 - 08:38
racja, i nawet w sumie taniej wyjdzie
pzdr
andrzejrs
Thu, 10 May 2012 - 08:38
http://www.madejski.com.pl/Tu maja też 19zł /metr za fi 8
mlody1921
Thu, 10 May 2012 - 09:26
Jak to dobrze zapytać spokojna moja poczochrana, pytam bo jakis takie cienkie ścianki miał ten przewód w porównaniu do seryjnego nie w oplocie
Rene
Thu, 10 May 2012 - 18:58
No dobra a załącznik J o jakich przewodach paliwowych mówi ?? Co ma spełniać taki przewód ??
motodd
Mon, 08 Apr 2013 - 10:38
DoLeCk
Fri, 20 Sep 2019 - 09:22
Odkopię tego zaschłego kotleta, ale ponownie moje miękkie przewody paliwowe w komorze silnika sparciały / popękały.
Zakładam, że temperatura je wykończyła...
Możecie proszę polecić sprawdzone miękkie przewody paliwowe?
Na szybko znalazłem takie:
http://re5pect.pl/waz-aeroquip-fc333-6-0-5-m.htmlMoże jednak jest coś lepszego?
Wygląda to mniej więcej tak:
Z góry dziękuję za pomoc.
rado00
Fri, 20 Sep 2019 - 10:05
ja tutaj kupowałem:
https://przewody-hamulcowe.pl/pl/77-przewody-paliwoweto samo pewnie znajdziesz na allegro
DoLeCk
Fri, 20 Sep 2019 - 11:06
Jesteś z nich zadowolony?
Andrzejsr
Fri, 20 Sep 2019 - 11:36
Oplot daje odporność na ciśnienie tak ? i mechaniczną , ale raczej nic tam o przewody nie trze.
Za to nie będziesz widział co się pod oplotem dzieje - czy nie pęka, kruszy się itd.
Nie stosowałem, ale z tego co się orientowałem , przyzwoite są Gates Barricade :
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.cfm?b...cation_id=19085Ja akurat inne Gates zastosowałem, bo o tych Barricade nie wiedziałem po prostu.
DoLeCk
Fri, 20 Sep 2019 - 14:03
Ten Gates wygląda ciekawie.
Gdzie kupowałeś wskazany?
Nie ma o co ocierać, są tak ułożone. Jedynie temperatura wedle moich przypuszczeń jest winna.
Pomijając oczywiście materiał starych przewodów.
Andrzejsr
Fri, 20 Sep 2019 - 15:10
No ja tego Barricade nie kupowałem, bo jak kupowałem to sądziłem że przewód a przewód mogą się różnić
Dopiero jak już miałem poskładaną instalację, to na jego opis trafiłem gdzieś na forum kitcarów z Anglii gdzie go polecali.
Ja założyłem całą instalację prawie na Gates 3225 czyli tym:
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.cfm?b...cation_id=13702Ma do 1 1Mpa wytrzymałość a Barricade 1,55 , lepszy pewnie oplot wewnętrzny, ale temperatury podobne (do 125 stopni oba ,choć Barricade do 150 chwilowo podają. )
Kupowałem akurat z allegro od różnych sprzedawców, bo na raty to robiłem. Ale czy polecam jeszcze nie wiem, składałem to latem, auto tylko torowo jeździ, na razie zrobiło ze 350 km toru no i trzyma się , ale to trochę mało jeszcze na ocenę i pewnie jak będzie okazja i gdzieś ten Barricade znajdę , to powymieniam sukcesywnie profilaktycznie.
W porównaniu do Fagumit podobnych średnic wewnętrznych to Gates 4225 ma cieńszą ściankę i trochę lepiej się układa.
nomaster
Sat, 21 Sep 2019 - 09:46
Fagumity to sobie lepiej odpuścić... pękają rozszczelniają się na łączeniach trzeba doręcać co kilka dni. 2x mi pękł taki przewód przy opasce i raz na środku. odradzam stosowanie tego "czegoś". Też kiedyś szukałem czegoś konkretnego i zastosowałem gatesa z gordonu narazie trzyma ok rok i nic się nie dzieje ale chętnie zmienię na coś pewnego.
DoLeCk
Sat, 21 Sep 2019 - 13:48
Masz już wybrane te pewniejsze?
Andrzejsr
Sat, 21 Sep 2019 - 13:49
To o nich też słyszałem, dlatego ten Gates, po prostu jakieś kawałki miałem i porównałem grubość ścianki.
Choć może nie można do jednego worka wrzucać, może i Fagumit ma różne modele? nie wiem, nie zagłębiałem się w to
rado00
Sun, 22 Sep 2019 - 18:21
CYTAT(DoLeCk @ Fri, 20 Sep 2019 - 11:06)
Jesteś z nich zadowolony?
2 lata są w aucie i nic się z nimi nie dzieje więc jestem zadowolony
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.