Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przewody paliwowe w oplocie stalowym/sam oplot gdzie kupić ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Stron: 1, 2
LuiG
Jak w temacie, gdzie można zakupić przewody paliwowe w oplocie stalowym, albo najlepiej sam oplot.

Najlepiej coś jak tu : http://www.demon-tweaks.co.uk/products/ ... ode=MOCOB5

i w podobnych cenach
markosz
Jak jesteś z Opola to podbij do firmy hydrotech na Kępskiej.
Mają przewody do hydrauliki siłowej i takie do paliw też z fagumitu.
Sam brałem u nich. Jak nie mają twojej średnicy to musisz zamówić.
Pozdro.
LuiG
no napewno się tam udam, już tam dorabiałem przewody ale zwykłe, nie wiem czy mają w stalowym oplocie, kolega się raz pytał i nie mieli...
w poniedziałek skocze z polibudy blisko
markosz
Brałem u nich fi 8 po 16 zeta za metr. Może miałem szczęście że akurat był.
CZUCZU
Załóżmy ze dam lekką sugestię.
Metr przewodu w oplocie to 12 - 15 zł - taki lepsiejszy.
Metr zwykłego to 3zł czarny gruby mocny fagumit.
idziesz do hurtowni elektrycznej np Elmat i prosisz o stalowy oplot do kabli - taka spirala .
pasujesz na styk żeby było i ściskasz.
Wierz mi ale sprawdzona metoda a metr oplotu 2 złote kosztuje.
Tanie dobre solidne w samraz na upierdliwych klientów którym 15 złza metr to za duzo.a tak sprzedaje za 8 za metr.
Napewno dostaniesz ten oplot w kazdym sklepie elektrycznym
Ref
Rodzi sie tylko pytanie ile % prawidziwych przewodow w stalowym oplocie da taka kombinacja.
Finansowo napewno wyglada to lepiej - ale jaki jest efekt ?
shiro
Z ta wlasciwie roznicą, ze prawdziwe przewody w oplocie sa zrobione z tworzywa, ktore mozna zalewac plynami do wyczynu DOT 5 (na bazie silikonu), a tych co sobie podrutujecie nie, bo nadal bedzie to zwykly gumowy przewod, ktory Wam ten plyn zeżre. Nie wiem, jaki ma sens oszczedzenie paru złotych na hamulcach. Z jakiegos powodu dedykowany komplet przewodów w oplocie kosztuje kilkaset złotych, a nie 3 zł za metr.

Edit: Przepraszam, nie doczytalem. Bylo pozno, a ja dopiero co wrocilem z pubu
CZUCZU
I wychodzi kto czytatemat.
gdyby chodziło o hamulcowe to bym odradzał.
Ale mowa o paliwowych...
Wytrzymałosc wkładu podobna jak oryginalu w opolocie.
Zalez z jakeigo powodu ma byc oplot w aucie.
syncro
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.
GRE
CYTAT("syncro":1bbpedxj)
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.

sory za kotleta, ale :
czy jak zmiesza sie ELFa ze zwykłą wachą 99+VP to juz bedzie bezpiecznie ?
W jakich proporcjach to mieszać aby mozna było walczyć z zapłonem , a nie uszkodzić przewodów
czy moze to przerost formy nad treścią ?
ITR
nie wiem jak dziala mix 98 z c16 czy elfem ale podobno nie nalezy mieszac
syncro
moze i sie niepowinno, ale mieszalismy nieraz i nigdy nic sie nie dzialo
do sportowego wymiencie sobie przewody bo mozna sobie naprawde zrobic kuku z autem
w skrajnym przypadku zapali ci sie samochod
bezpiecznych proporcji niestety nie znam
rex
przepraszam a miedziane przewody nie sa zadnym rozwiazaniem?? Domniema ze raczje nie sa rozciagliwei i paliwo ich nie stopi a cena jest calkiem niekiepska...pytam z ciekawosci bo 10m na allegro kosztuje 70 pln a urzadzenie do montowania koncowek tez cos kolo tego....
Bullitt
CYTAT("grencan":z5qm3ton)
CYTAT("syncro":z5qm3ton)
Paliwo sportowe(Elf Turbo Boost) rowniez wyzera gumowe przewody paliwowe.Jesli ma byc lany podobny wynalazek radzilbym wymieniac przewody i to bez oszczednosci.

sory za kotleta, ale :
czy jak zmiesza sie ELFa ze zwykłą wachą 99+VP to juz bedzie bezpiecznie ?
W jakich proporcjach to mieszać aby mozna było walczyć z zapłonem , a nie uszkodzić przewodów
czy moze to przerost formy nad treścią ?


Nie wiem w czym macie problem, bo ja na elfie nie mieszanym przejechałem kiedys cały sezon i nie miałem nigdy kłopotu z przewodami.

A mieszanie elfa z gównianym Vpowerem to jak dodawanie Polococty do 12 letniego Burbona- jakas kompletna bzdura.
bajcik
CYTAT("rex":kb3xbxse)
przepraszam a miedziane przewody nie sa zadnym rozwiazaniem?? Domniema ze raczje nie sa rozciagliwei i paliwo ich nie stopi a cena jest calkiem niekiepska...pytam z ciekawosci bo 10m na allegro kosztuje 70 pln a urzadzenie do montowania koncowek tez cos kolo tego....


coobcio jak zastosował miedziane do smarowania turbo to mu je szybko odradzono bo ponoć pękają od drgań.
tomeQ
Stosowanie elfa turbo max do dragracingu nie ma sensu, lepsze wlasciwosci przeciwstukowe bedzie miala 98 z jakims octaneboosterem. Jesli jakies przewody maja sie "rozpuszczac" to raczej te sprzed kilkunastu lat, ktore nie byly wystarczajaco odporne na zwiazki tlenowe.
Bullitt
IMO mówimy o Turbo Boost- tutaj bardzo dużo zyskiwałem na zapłonie...
GRE
CYTAT("Bullitt":3t3pdq9w)
IMO mówimy o Turbo Boost- tutaj bardzo dużo zyskiwałem na zapłonie...

i o takim mowa
tomeQ
No to tymbardziej sie z przewodami nic nie powinno dziac bo tam oktany biora sie glownie z dodatku olowiowego, po zmieszaniu ze zwyklym paliwem moze wyjsc jakis dziwny mix o nieznanych wlasciwosciach, a nie da sie policzyc z prostych zaleznosci LO paliwa po zmieszaniu dwoch roznych paliw o roznych LO . JAk ma zapier... na 1/4 to nie ma co mieszac, jak ma sluzyc rowniez do streetu to stroic na 98++ .
rex
no dobra to moze ktos mi wytlumaczy jak przewod miedziany moze popekac?? W GB powszechne jest wymienianie przewodow paliwowych na miedziane przynajmniej w escortach RST wiec dlatego chcialbym sie dowiedziec w czym to jest gorsze od oplotu stalowego...zwlaszcza ze chyba tansze i wyglada lepiej
starfish
oplot stalowy jest jakby gietki miedz nie bardzo, chociaz pekac nie powinna

btw trysnijcie sobie nitrometan dodtkowym wtryskiwaczem i efekt bedzie jak z podtlenkiem azotu, moze nawet lepszy, z tym ze trzeba booogato zalac paliwem bo sie silnik stopi
tomeQ
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.
bajcik
CYTAT("tomeQ":1f1kbyrx)
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.


przytaczam tamtą dyskusję
[url:1f1kbyrx]http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18872&postdays=0&postorder=asc&highlight=miedzi&start=90[/url:1f1kbyrx]

a te miedziane do LPG idą aż do silnika i pracują kiedy silnik drga?
tomeQ
Ida z butli do reduktora, na krotkich odcinkch jak przy turbo moze i cos tam sie dzieje, ale nie na dlugich ktore moga "swobodnie" pracowac.
Feluke
CYTAT("bajcik":3di4pdr4)
CYTAT("tomeQ":3di4pdr4)
W kwestii przewodow miedzianych to jedynym minusem moze byc ich ewentualna korozja, argument o pekaniu bardzo naciagany, przeciez wszystkie instalki lpg sa robione przy uzyciu miedzi i nic sie nie dzieje.


przytaczam tamtą dyskusję
[url:3di4pdr4]http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18872&postdays=0&postorder=asc&highlight=miedzi&start=90[/url:3di4pdr4]

a te miedziane do LPG idą aż do silnika i pracują kiedy silnik drga?

Sa robione przy uzyciu miedzianych przewodow ale tam ci nic nie drga, reduktor jest mocowany do karoserii, weze tez jak i zbiornik a to przeciez nie drga.
Przy silniku masz ciagle drgania przez co przewod moze sie wkoncu ulamac w ktoryms miejscu.
Kidzio
miedź ma to do siebie że jeżeli była wypalana , żeby się łatwiej wyginała, to później przy każdym zgięciu i rozgięciu się utwardza co po pewnym czasie prowadzi do ułamania. To zjawisko jest przyczyną dlaczego nie powinno się używać miedzi na odcinkach które mogą "pracować" np. pomiędzy silnikiem i karoserią, albo innymi zawieszonymi niezależnie elementami.
Kali___
U mnie paliwo płynie własnie miedzianymi przewodami( kupowałem u gazowników) od zbiornika do komory silnika ,potem jest gumowy i zadnych efektów ubocznych nie zaobserwowałem
GR44Z
Ale tutaj się rozchodzi właśnie o ten odcinek, który u Ciebie jest gumowy (komora-silnik), bo drgania na przewodzie mogą praktycznie występować tylko tam. Materiał reszty układu nie ma znaczenia, prawie.
mlody1921
Panowie mam pytanie kupiłem przwód paliwowy w oplocie stalowym sprzedawca powiedział mi że wytrzymałość jego to do 24barów, ale dziwi mnie to że zwykły przewód paliwowy jest jakby w środku szyty/podwujny a ten w oplocie jest pojedyńczy nie szyty nic i na nim oplot

Czy faktycznie on może być taki wytrzymały ?? czyżby oplot dawał mu taką wytrzymałość do 24 barów ?
Jaqo
przewody "an" w oplocie np summit racing wytrzymują prawie 70 barów
Skiba
CYTAT(mlody1921 @ Thu, 10 May 2012 - 00:10) *
Czy faktycznie on może być taki wytrzymały ?? czyżby oplot dawał mu taką wytrzymałość do 24 barów ?


Tak
kidzio_r5gtt
przewód Aeroquip najprostszy bez oplotu wytrzymuje do ok 18 bar.
Przewody FC333 czyli guma w oplocie ma ciśnienie robocze do 70 bar a ciśnienie rozerwania ok 350 bar.
Przewody TFE mają ciśnienie robocze ok 220 bar a rozerwanie ok 860 bar
wałek
może ktoś podesłać linka gdzie takie przewody wraz z końcówkami kupić ?

dzięki
Jedenasty
www.summitracing.com
www.jegs.com

pzdr
kidzio_r5gtt
trochę bliżej:
http://re5pect.pl/category/aeroquip-moquip
Jedenasty
racja, i nawet w sumie taniej wyjdzie smile.gif

pzdr
andrzejrs
http://www.madejski.com.pl/
Tu maja też 19zł /metr za fi 8
mlody1921
Jak to dobrze zapytać spokojna moja poczochrana, pytam bo jakis takie cienkie ścianki miał ten przewód w porównaniu do seryjnego nie w oplocie
Rene
No dobra a załącznik J o jakich przewodach paliwowych mówi ?? Co ma spełniać taki przewód ??
DoLeCk
Odkopię tego zaschłego kotleta, ale ponownie moje miękkie przewody paliwowe w komorze silnika sparciały / popękały.
Zakładam, że temperatura je wykończyła...
Możecie proszę polecić sprawdzone miękkie przewody paliwowe?
Na szybko znalazłem takie: http://re5pect.pl/waz-aeroquip-fc333-6-0-5-m.html
Może jednak jest coś lepszego?

Wygląda to mniej więcej tak:


Z góry dziękuję za pomoc.
rado00
ja tutaj kupowałem:

https://przewody-hamulcowe.pl/pl/77-przewody-paliwowe

to samo pewnie znajdziesz na allegro
DoLeCk
Jesteś z nich zadowolony?
Andrzejsr
Oplot daje odporność na ciśnienie tak ? i mechaniczną , ale raczej nic tam o przewody nie trze.
Za to nie będziesz widział co się pod oplotem dzieje - czy nie pęka, kruszy się itd.

Nie stosowałem, ale z tego co się orientowałem , przyzwoite są Gates Barricade :

https://ww2.gates.com/Poland/brochure.cfm?b...cation_id=19085

Ja akurat inne Gates zastosowałem, bo o tych Barricade nie wiedziałem po prostu.
DoLeCk
Ten Gates wygląda ciekawie.
Gdzie kupowałeś wskazany?
Nie ma o co ocierać, są tak ułożone. Jedynie temperatura wedle moich przypuszczeń jest winna.
Pomijając oczywiście materiał starych przewodów.
Andrzejsr
No ja tego Barricade nie kupowałem, bo jak kupowałem to sądziłem że przewód a przewód mogą się różnić smile.gif Dopiero jak już miałem poskładaną instalację, to na jego opis trafiłem gdzieś na forum kitcarów z Anglii gdzie go polecali.

Ja założyłem całą instalację prawie na Gates 3225 czyli tym:
https://ww2.gates.com/Poland/brochure.cfm?b...cation_id=13702

Ma do 1 1Mpa wytrzymałość a Barricade 1,55 , lepszy pewnie oplot wewnętrzny, ale temperatury podobne (do 125 stopni oba ,choć Barricade do 150 chwilowo podają. )

Kupowałem akurat z allegro od różnych sprzedawców, bo na raty to robiłem. Ale czy polecam jeszcze nie wiem, składałem to latem, auto tylko torowo jeździ, na razie zrobiło ze 350 km toru no i trzyma się , ale to trochę mało jeszcze na ocenę i pewnie jak będzie okazja i gdzieś ten Barricade znajdę , to powymieniam sukcesywnie profilaktycznie.

W porównaniu do Fagumit podobnych średnic wewnętrznych to Gates 4225 ma cieńszą ściankę i trochę lepiej się układa.
nomaster
Fagumity to sobie lepiej odpuścić... pękają rozszczelniają się na łączeniach trzeba doręcać co kilka dni. 2x mi pękł taki przewód przy opasce i raz na środku. odradzam stosowanie tego "czegoś". Też kiedyś szukałem czegoś konkretnego i zastosowałem gatesa z gordonu narazie trzyma ok rok i nic się nie dzieje ale chętnie zmienię na coś pewnego.
DoLeCk
Masz już wybrane te pewniejsze?
Andrzejsr
To o nich też słyszałem, dlatego ten Gates, po prostu jakieś kawałki miałem i porównałem grubość ścianki.
Choć może nie można do jednego worka wrzucać, może i Fagumit ma różne modele? nie wiem, nie zagłębiałem się w to
rado00
CYTAT(DoLeCk @ Fri, 20 Sep 2019 - 11:06) *
Jesteś z nich zadowolony?


2 lata są w aucie i nic się z nimi nie dzieje więc jestem zadowolony
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.