Jadzwin
Tue, 23 May 2006 - 13:23
Witam,
Poszukuje informacji nt. zwezek w magistrali olejowej turbosprezarki.
Jedyne co znalazlem pewnego to to iz do turbin BB nalezy stosowac zwezki poniewaz nie wymagaja takiej ilosci oleju jak tardycyjne sprezarki.
Mam problem z turbina TB2531 w ktorej znowu polecial uszczelniacz od strony wydechu. Nie stosowalem zadnej zwezki w magistrali i podejrzewam iz to bylo przyczyna. Macie jakies moze doswiadczenie ze zwezkami ? Nie chcialbym ukatrupic turosprezarki poprzez brak oleju jak przegne ze zwezka
Pozdrowienia
Jadzwin
FilipN
Tue, 23 May 2006 - 13:38
na pewno zwężkę stosuje się nie tylko do turbin z BB ale też i do zwykłych.
Mój Turbonetics miał ją po prostu w komplecie - w króćcu zasilającym w olej znajdowała się zwężka i sitko...
brt
Tue, 23 May 2006 - 13:47
CYTAT("Jadzwin":3ss7id1s)
Witam,
Poszukuje informacji nt. zwezek w magistrali olejowej turbosprezarki.
Jedyne co znalazlem pewnego to to iz do turbin BB nalezy stosowac zwezki poniewaz nie wymagaja takiej ilosci oleju jak tardycyjne sprezarki.
Mam problem z turbina TB2531 w ktorej znowu polecial uszczelniacz od strony wydechu. Nie stosowalem zadnej zwezki w magistrali i podejrzewam iz to bylo przyczyna. Macie jakies moze doswiadczenie ze zwezkami ? Nie chcialbym ukatrupic turosprezarki poprzez brak oleju jak przegne ze zwezka
Pozdrowienia
Jadzwin
W turbinach klasy gt28rs oraz t3/t4 bardzo czesto stosowana zwezka to 3mm.
artix
Tue, 23 May 2006 - 13:53
zwezki stosuje sie poto aby dobrac odpowiednie cisnienie oleju dla turbiny
przekroczenie cisnienia moze spowodowac przecieki na lozyskach
Jadzwin
Tue, 23 May 2006 - 14:34
No wlasnie U mnie olej idzie prosto z bloku silnika bez zwezki i dlatego pewnie usczelnienie padlo po raz drugi.
Od 3 dni mam zwezke w holenderce okolo 3mm ale niestety nic to nie pomoglo. Pewnie juz po uszczelnieniach.
Kiedys znalazlem storne gdzie byly podane wartsoci cisnien oleju dla roznych turbin Garreta ale za cholere nie potrafie jej odnalezc
Pozdrowienia
Jadzwin
jtjerry
Tue, 23 May 2006 - 14:53
ups
Jadzwin
Tue, 23 May 2006 - 15:36
Dzieki jtterry!
Po to cie chcialem wczoraj zlapac
Chetnie bym dal ATP zarobic ale jestem niecierpliwy i nie bede czekal
Trzeba zrobic nowa holenderke...
Pozdr
Jadzwin
klonek78
Wed, 24 May 2006 - 00:30
A czy do mojej K04 też potrzeba coś takiego?? Bo te pokazane na zdjęciach to mają dużo mniejszą średnicę niż u mnie tak "na oko"??
Coobcio
Wed, 24 May 2006 - 11:17
Jadzwin - a moze masz poprsotu za małej średnicy ściek ??
artix
Wed, 24 May 2006 - 11:46
znawcy tematu niezalecaja wiekszego cisnienia niz 65 psi dla jakiegokolwiek turbo
1 pound per square inch = 0.0689475729 bar
Jadzwin
Wed, 24 May 2006 - 11:57
Odplyw jest ok.
Nawet dekiel zaworowy wymienilem na taki z wieksza odma bo juz podejrzewalem ze moze jest zbyt mala.
Potem zobaczylem ze fabrycznie w Eclipsie jest zwezka i zaczelm drazyc temat...
W tym tygodniu robie zwezke 1,6mm i zobaczymy.
Jak nie przestanie dymic to w przyszlym tygodniu jade wymienic uszczelnienia w turbinie.
Najgorzej jest w korku na wolnych obrotach jak w wydechu nie ma praktycznie cisnienia i olej bez problemu wlewa sie do downpipe'a.
Straszny wstyd jezdzic takim dymiacym autem...
Pozdr
Jadzwin
klonek78
Thu, 25 May 2006 - 02:19
CYTAT("Jadzwin":1o9auwsl)
Odplyw jest ok.
Nawet dekiel zaworowy wymienilem na taki z wieksza odma bo juz podejrzewalem ze moze jest zbyt mala.
Potem zobaczylem ze fabrycznie w Eclipsie jest zwezka i zaczelm drazyc temat...
W tym tygodniu robie zwezke 1,6mm i zobaczymy.
Jak nie przestanie dymic to w przyszlym tygodniu jade wymienic uszczelnienia w turbinie.
Najgorzej jest w korku na wolnych obrotach jak w wydechu nie ma praktycznie cisnienia i olej bez problemu wlewa sie do downpipe'a.
Straszny wstyd jezdzic takim dymiacym autem...
Pozdr
Jadzwin
Ja mam znów identyczne objawy więc czekam na rezultaty zwężki
adanus
Thu, 25 May 2006 - 14:08
ja mam tak samo również czekam czy koledze się powiodło
elton
Thu, 25 May 2006 - 17:23
a jak wyglada sprawa w Escorcie RS Turbo?Wie ktos jaka wartosc miesci sie w normie?Fabrycznie powinno byc ok ze srednica przelotu
boyler
Sun, 11 Jun 2006 - 18:29
czy te zwężki z ATPturbo będą pasować w korpusty turbin garetta t25 czy t28?
czy można dać zwężkę ciut wcześniej niż przy samej turbinie?
Albert
Sun, 11 Jun 2006 - 18:52
jak by ktos potrzebował to mam taką zwężkę prywatnie na zbyciu do BB ...
M4TiK
Sun, 20 Jun 2010 - 12:17
Ja mam ten sam problem, z tym ze u mnie poszedł olej z każdej strony... :/
Ma ktos pojęcie ile teraz będzi emnie kosztowała wymiana uszczelniaczy w T25/28?
pozdro
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.