tstarlet
Sun, 07 May 2006 - 10:04
Szanowni forumowicze. Czy znacie kogoś kto zajmuje się importem silników z Japonii i byłby w stanie ściągnąć silnik Toyoty 5E-FHE?
jtjerry
Fri, 01 Sep 2006 - 09:12
co to za silnik?
daj jaliegoś linka
ja sciągałem silniki z japoni wiec moze ci pomoge
cibor
Fri, 01 Sep 2006 - 09:34
występował w toyocie Sera, takie małe coupe z drzwiami do góry.
pojemność 1,5, 108hp@ 6200 (jak dobrze pamiętam) i około 100 lb-ft@5200
wtrysk i komprecja 9,8:1
podobno starcza do 300 koni
lucifuge
Fri, 01 Sep 2006 - 18:51
a kto tu te 300 wykrzesa skoro nikt takiego motorka na oczy nie widzial ze tak spytam?
BeeMiX
Fri, 01 Sep 2006 - 19:58
http://www.omicron.uk.com/sera/seraengn.html
Te 300 kucy to jeszcze z duzym trudem chyba...
ZeoS
Fri, 01 Sep 2006 - 20:22
ostatnio jak przegladalem moto ofery to trafilem na takie cos
[url:3havik08]http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1444373[/url:3havik08]
moze warto by bylo do nich zadzwonic...
O, nawet maja swoja stronke => [url:3havik08]http://www.japankoreamoto.pl[/url:3havik08]
cibor
Fri, 01 Sep 2006 - 23:16
BeeMix czepiasz się.
podobno, nie sprawdzałem:) a info pisłem z pamięci:)
BeeMiX
Sat, 02 Sep 2006 - 00:15
CYTAT("cibor":1ok0s099)
BeeMix czepiasz się.
podobno, nie sprawdzałem:) a info pisłem z pamięci:)
A tam, nie czepiam sie tylko wklejam co znalazłem, obaj przeciez mamy raczej znikoma wiedze na temat tego silnika A jak jeżdza na swiecie 3 egzemplarze 300 konnych silników to raczej łatwe to nie jest
tstarlet
Mon, 04 Sep 2006 - 08:29
Dzięki za info. Gotuję się do swapa. Pozdrawiam
JJasiek
Tue, 26 Sep 2006 - 08:36
To ja proponuje przygotować się do swapa na 4age albo lepiej na 4agze.
Jeśli można tak powiedzieć to silniki dużo bardziej popularne niż ten który podałeś. Proponuje również ściągnąć silnik od razu razem ze skrzynią, wiązką i komputerem
tstarlet
Tue, 26 Sep 2006 - 09:12
Masz rację z tym silnikiem. Tyle, że ja potrzebuję silnik do 1550 (klasa Mini). 5E-FHE ma 1492cm i fabryka daje 110KM. Są powazne firmy, które robiły nie takie wynalazki więc sądzę, ze nie mieliby problemu z tym silnikiem.
5qra
Tue, 26 Sep 2006 - 21:11
Daj proszę jakies przykłady w PL
C-West
Thu, 28 Sep 2006 - 20:49
Wydaje mi sie ze oprocz wersji i takich tam trzeba wziasc pod uwage PODSTAWOWE przeszkody logistyczne tj.
1.Jak zakupisz taki silnik w Japoni? W ciemno,tlumaczac
krzaczki przez ebay.jp?
2. Ile bedzie kosztowala wysylka (waga) i ile bedzie trwala statkiem? Trzeba wziasc pod uwage rozmiar palety i mimo wszystkie jego podatnosc na uszkodzenia w podrozy....
3.Opcja odprawy celnej.Wartosc silnika,VAT,akcyza itp.
Ale jak mowia dla chcacego nic trudnego:)
powodzenia
latoruna
Sat, 07 Oct 2006 - 18:43
witam
jestem tu nowy ale jeżeli chodzi o silniki to często bywa, że idą nie tylko na japonię ale stany i anglię
warto tam poszukać a i transport tańszy
krrizz
Thu, 12 Oct 2006 - 15:55
są firmy sciągające z japonii silniki ale 95% tych silników nie ma ECU ani nawet numerów nadwozia z jakiego zostały wyjęte
mozna tez wpisac w googlach "import car from japan " czy cos i znajdziesz dużo firm wysyłających co chcesz i gdzie chcesz z tego co zauwazyłem zawsze odpisują!!!!!!! to jest obsłóga klienta!!!!!!!! z tego co pamiętam 3s-gte kosztował ok 800$$
240Z
Thu, 12 Oct 2006 - 17:11
Pozwolę sobie zamieścić posta, którego wczoraj napisałem na forum passwordjdm.pl - może się przyda.
CYTAT("Ja na innym forum":27zavs51)
Cześć wszystkim,
od kilku dni wymieniam maile z pewnym importerem ciekawych japońskich silników, który mieszka w Holandii i tam ma swoją firmę. Od razu mówię że znakomita większość tego co facet sprowadza to naprawdę fajne motorki (najczęściej z wiązką, komputerem i elektryką), które potencjalnie mogłyby stać się kandydatami na swapa. Zaproponowałem mu że zrobię listę osób w Polsce mogących się czymś takim zainteresować, i mam nadzieję że przy pewnej ilości zamówień obniżyłaby się cena tak samych silników jak i transportu.
Czy jest ktoś zainteresowany sprowadzeniem takiego ładunku? Za trzy tygodnie do firmy przyjedzie kontener prosto z Japonii, z takimi rodzynkami jak RB25DET czy SR20DET bluetop z sześciobiegową skrzynią. Z tego co wiem facet ma w magazynie kilka ciekawych motorów, a zajmuje się różnymi markami.
Bardzo bym prosił żebyście w postach umieszczali kody szukanych silników, kolory pokryw zaworów i samochody w których występowały. Przykładowo:
Honda B16A2 DOHC VTEC blacktop
Honda Civic EG6, Civic EK4
Lub:
Nissan SR20DET DOHC Turbo redtop
Nissan Silvia K's S13, Bluebird U13, Pulsar RNN14
Proszę również o zachowanie jako takiego porządku. Mam nadzieję że nie złamałem regulaminu forum, gdyż nie jest to moje ogłoszenie komercyjne - nie ukrywam, że liczę tu na moderatorską tolerancję
Do tej pory zgłosiło się pięć osób z pytaniami o silnik i kilka kolejnych szukających części - myślę że z każdym da się jakoś dogadać, może spadłaby cena?
Boris86
Fri, 13 Oct 2006 - 13:14
Byłbym zainteresowany:
2,5 V6 KL-ZE z Mazdy 626 J-Spec, MX-6 J-spec i chyba 929 J-spec.
...jesli łapiesz z gościem kontakt to spytaj o orientacyjny koszt.
Z tego co wiem to motorki sprowadzane z japsów mają po 60,000km przebiegu bo po takim dystansie trzeba u nich wymieniać motor na nowy??
warp9
Fri, 13 Oct 2006 - 18:58
CYTAT("Boris86":1a3nee43)
Z tego co wiem to motorki sprowadzane z japsów mają po 60,000km przebiegu bo po takim dystansie trzeba u nich wymieniać motor na nowy??
Nikt nie kaze, dowalaja tylko duuuuzy podatek ekologiczny dla wiekszych przebiegow
Sami
Fri, 13 Oct 2006 - 22:13
hmmm a moze SR20DET z Sunnego GTiR czy tez PulsarRNN14 albo Bluebirda ile by kosztowal tak orientacyjnie??
GRE
Sat, 14 Oct 2006 - 08:38
Mniej niz w Polsce Samuelu.Doszły mnie słuchy ze koło 5 koła
Hachi
Sat, 14 Oct 2006 - 22:11
ja byłbym zainteresowany głowica silnika z modelu AE111 blacktop 20v z silnika 4A-gerazem z komputerem i wiazka
pozdro
240Z
Tue, 24 Oct 2006 - 20:46
Update: KL-ZE jest, ale zaklepał go znajomy, SR20DET FWD silveretop również. Głowicy do 4A-GE blacktopa nie ma... Jak znajomi "odklepią" w/w silniki to prześlę wam PW odnośnie ewentualnego kupna. Od tej pory proszę o PW, żeby nie zaśmiecać wątku
czarny_roman
Tue, 07 Nov 2006 - 18:39
Lepiej poszukaj go w anglii
tomapl
Wed, 08 Nov 2006 - 10:20
Ja jestem poważnie zainteresowany 4age BlackTop lub 4agze do mojej E11. Tylko nie wiem co bedzie trudniejsze ściagnąc silnik w dobrym stanie czy kogos kto mi w tym cudzie elektr. dostroi ;]
SIPOK
Wed, 08 Nov 2006 - 19:38
to ja poproszę 1JZ-GTE lub 2JZ-GTE, z manualem, bez VVTi.
Sipok
240Z
Wed, 08 Nov 2006 - 19:42
A co to przepraszam, prośby na kartce wkładane do Ściany Płaczu? Jakiś czas temu publikowałem listę dostępnych silników, ale na chwilę obecną sprawa przycichła...
SIPOK
Wed, 08 Nov 2006 - 19:45
Znaczy przycichł dostawca czy odbiorcy ?
240Z
Wed, 08 Nov 2006 - 20:52
Przede wszystkim odbiorcy. Pierwotnie zakładałem, że będzie jakiekolwiek zainteresowanie silnikami. Przeliczyłem się jednak, w wyniku czego zmuszony byłem napisać do importera, że może spokojnie "odklepać" wcześniej zaklepane silniki. Nie miał zresztą żadnego 1JZ/2JZ.
tomapl
Thu, 09 Nov 2006 - 09:39
Czyli du.pa ;] bede szukał dalej ...
trabirider
Sun, 26 Aug 2007 - 16:56
odgrzewam starego kotleta
240Z masz moze jeszcze jakis kontakt z tym gosciem z NL
mieszkam w Holandi i szukam ca18det do remontu lub stan igła
AdamToyo
Sun, 26 Aug 2007 - 22:41
A ja chciałbym spytac o silniczek 4e-fte ze straletki gdzie najlepiej go szukać i jaki koszt takiwego silnika? znalazlem na ebayu za 900$ no ale transport itd...
Starlet GT
Mon, 27 Aug 2007 - 07:39
A ja wiem kto będzie niał niedługo frontucty 4efte, 5 szt. jedzie do kraju
tstarlet
Mon, 27 Aug 2007 - 13:46
a skąd jadą? Z kraju kwitnącej wiśni czy znad Tamizy? Znasz jakieś szczegóły dot. kosztów przedsięwzięcia?
oszukany
Sat, 27 Jun 2015 - 20:08
odświeżam forum w celu ostrzeżenia przed naciągaczami. Kupiłem silnik od niejakiej firmy japan korea moto z krakowa. Silnik był uszkodzony i mechanicy jak i ja sądze że doskonale wiedzieli o tym. Okazało się że pierścienie są zapieczone i spalony wtryskiwacz.
Silnik kosztował 1300+200 przesyłka, robocizna za przekładke 1000zł. I uwaga nie dajcie sie nabierać na gwarancje rozruchu. Jak kupowałem ten silnik to mnie zapewniali że wszystko cacy pięknie i dają gwarancje i rzeczywiście powiedzieli że mogą przyjąć zwrot silnika, ale uwaga sama robocizna to 1000zł i drugie 1000 za włożenie następnego silnika i jeszcze koszty przesyłek więc totalnie sie to nie opłaca i oni o tym doskonale wiedzą dlatego sprzedają naiwniakom silniki uszkodzone pewnie kupione za grosze i wiedzą że po zamontowaniu jest sie w czarnej dupie.
Kupiony silnik i tak musiałem remontować. całość kosztowała mnie łącznie 6 500 zł.
Nie popełniajcie tego błędu. Remontujcie silniki albo kupujcie prosto z samochodu że można jeszcze go odpalić przed kupnem.
I zapamiętajcie żeby OMIJAĆ szerokim łukiem firmę JAPAN KOREA MOTO z krakowa.
to ich link.
http://www.japankoreamoto.pl/japan-korea-moto/
bobr4
Sun, 28 Jun 2015 - 09:06
Dobra, juz wiemy, ze ich nie lubisz, ale nie musisz pisac w kolejnym temacie i odswiezac 8 letni temat
Bartek1986
Thu, 02 Jul 2015 - 02:31
Z resztą jaki to silnik za 1300zł kupiłeś i myślałeś, że będzie igła?
Znam dużo ludzi zadowolonych jak i mniej zadowolonych z usług tej firmy, ale bez siania fermentu.
Jak Cie nie stać na wkładanie i wyjmowanie silnika to po co ładowałeś silnik w cenie kilku baków paliwa bez rewizji?
Zresztą jak sam powiedziałeś, że chcą przyjąć silnik z powrotem, czyli gwarancja rozruchowa działa to po jaki za przeproszeniem wiadomo co ich oczerniasz?
Wkładanie używanego silnika zwłaszcza kupowanego z półki jest loterią i wie to każdy.
Performante
Fri, 10 Jul 2015 - 09:21
CYTAT(oszukany @ Sat, 27 Jun 2015 - 20:08)
odświeżam forum w celu ostrzeżenia przed naciągaczami. Kupiłem silnik od niejakiej firmy japan korea moto z krakowa. Silnik był uszkodzony i mechanicy jak i ja sądze że doskonale wiedzieli o tym. Okazało się że pierścienie są zapieczone i spalony wtryskiwacz.
Silnik kosztował 1300+200 przesyłka, robocizna za przekładke 1000zł. I uwaga nie dajcie sie nabierać na gwarancje rozruchu. Jak kupowałem ten silnik to mnie zapewniali że wszystko cacy pięknie i dają gwarancje i rzeczywiście powiedzieli że mogą przyjąć zwrot silnika, ale uwaga sama robocizna to 1000zł i drugie 1000 za włożenie następnego silnika i jeszcze koszty przesyłek więc totalnie sie to nie opłaca i oni o tym doskonale wiedzą dlatego sprzedają naiwniakom silniki uszkodzone pewnie kupione za grosze i wiedzą że po zamontowaniu jest sie w czarnej dupie.
Kupiony silnik i tak musiałem remontować. całość kosztowała mnie łącznie 6 500 zł.
Nie popełniajcie tego błędu. Remontujcie silniki albo kupujcie prosto z samochodu że można jeszcze go odpalić przed kupnem.
I zapamiętajcie żeby OMIJAĆ szerokim łukiem firmę JAPAN KOREA MOTO z krakowa.
to ich link.
http://www.japankoreamoto.pl/japan-korea-moto/Ale o co chodzi?
Silnik składa się z wielu elementów, które mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. Kupując coś używanego zdajesz sobie chyba sprawę z tego, że coś może niedomagać? Czemu nie dzwonisz do byłego właściciela, że to jego wina?
Z tego co czytam Panowie zachowali się normalnie i zaproponowali zwrot/wymianę silnika na inny. To dość niespotykane przy częściach używanych. Ja mam parę tych igieł z allegro, których zwrot nigdy nie doszedł do skutku - skrzynia bmw za 3000 zł, wtryski z M3 za 600 zł i masa innych rzeczy.
Oni są gwarantem części, nie będą ponosili kosztów montażu/demontażu i innych historii. Ja kupiłem w ASO nowe sprzęgło, które oddało łychę po 3 miesiącach. Super, bo gw. uznana, ale o zwrocie kosztów robocizny z innego serwisu nie chcą słyszeć.
Najlepsze wyjście jest zawsze jedno:
ten kto sprzedaje silnik/skrzynie... ten go montuje. Nie działa to jego problem i jego stracony czas.
Tommo
Fri, 10 Jul 2015 - 11:15
CYTAT(Performante @ Fri, 10 Jul 2015 - 09:21)
Z tego co czytam Panowie zachowali się normalnie i zaproponowali zwrot/wymianę silnika na inny.
Jeżeli coś kupujesz, nie ważne nowe czy używane, a sprzedawca (świadomie czy nie świadomie) wprowadza cię w błąd, mówiąc nieprawdę o danym produkcie, to wystarczy żeby uznał gwarancję zwrotu/wymiany i wszystko jest ok?
Dla mnie nie jest ok. To jest zwykłe oszustwo lub wprowadzenie w błąd mające na celu zachęcić do kupna bubla.
Kupiłem zbiorniczek płynu chłodzącego na allegro. Sprzedawca na moje pytania co do jego stanu technicznego mówił podobnie. Wszystko ok, jest w pełni sprawny itp. Po kilku dniach przychodzi zbiorniczek z ułamanym króćcem. Nie nadawał się do użytku. Oczywiście zwrot przyjął, ale oddał kase za sam zbiorniczek. Samochód przez to stał kilka dni niesprawny i nie mogłem pojechać na zawody. Niby błachostka ale człowiek traci nerwy, czas i pieniądze przez takich "uczciwych" sprzedawców.
grayfox
Tue, 29 Dec 2015 - 09:45
Chciałbym podłączyć się pod temat z jednym pytaniem:
Orientuje się ktoś jaki w dzisiejszych czasach jest szacunkowy koszt kompletnego swapu 4A-GZE do AW11 (mam na myśli silnik/osprzęt/skrzynia, nie robociznę) i gdzie najlepiej z taką potrzebą uderzać ?
Pozdrawiam
CELICA FAN
Tue, 29 Dec 2015 - 19:40
Pytaj w Szeszkin Motorsport, tyle ze daleko bo w Olsztynie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.