Karrlos
Thu, 20 Apr 2006 - 14:28
Kolega 2fast 2 dni temu zawitał na Turbokillersów.
Napisał że kupił to auto zapytał ile ma kucy i co kto o aucie wie.
Z Xantosem (włąscicielem poprzednim) kontaktu nie mamy więc zobaczymy z czasem czy to prawda czy nie i co auto potrafi.
Auto miało silnik 2.5
West
Thu, 20 Apr 2006 - 15:11
Ja bylem tym kolega, ktory podwozil Xantosa do warsztatu po odbior Hybrydy i pozniej pojechalismy potestowac na autostrade.
Autko od poczatku mialo problemy z ukladem chlodniczym - czesto sie zapowietrzal z tego, co pamietam. Autko robione (tzn. swap silniczka) w firmie Kasis w Poznaniu.
Potwierdzam, ze jest to 2.5 V6 i brzmi przecudownie i naprawde "idzie fajnie" (jakkolwiek do brzmi, heh).
Szacowalismy z wlascicielem, ze moze miec pod ca. 200KM, ale przyznaje, ze ssalismy predykcje z palca - stracilem kontakt z Xantosem pozniej, wiec nie wiem, czy w koncu auto hamowal.
Rowniez sprobuje sie czegos dowiedziec z pierwszej reki ex-ownera.
Krzysiek GT
Thu, 20 Apr 2006 - 15:35
Ciekawe dlaczego wybor padl na 2.5 v6 od hondy????? ( chyba tylko dla tego ze to v6 )
Z tego co kiedys slyszalem po przebudowaniu tego auta wlasciciel przymierzal sie do swap-a jednostki napedowej z nissana 200SX.........
...ciekawe dla czego projekt poszedl w inna strone.........
XANTOS
Thu, 20 Apr 2006 - 15:55
Witam serdecznie. 2Fast, spokojnie, adrenalina to fajna rzecz, ale nie zostań nałogowcem. Po pierwsze nie wciskałem Tobie, że auto na taką moc jaką podawałeś, bo samochód kupiłeś z komisu, a nie ode mnie. Po drugie, wyjaśniam, że samochód był hamowany na jednym ze zlotów (chyba było to w pile 2 lata temu), jednak na takiej dziwnej hamowni, czyli gadżecie przyczepianym do samochodu, a wykazana moc wynosiła o ile dobrze pamiętam 202 konie. Jednak nie była to hamownia podwoziowa i nie wiem jak bardzo można jej ufać. Ten wynik poniekąd pokrywał się z tym z "kalkulatora". Bazą jest silnik z Legenda 2,5 V6 i z tego co pamiętam, jego standardoa moć była chyba 167 albo 176 KM (sorry za niedokładne dane, ale samochód robiłem 2-3 lata temu, a pamięć jest zawodna ). Wymiana obejmowała również całą instalację elektryczną, skrzynię biegów, układ dolotowy i wydechowy, komputer... Faktycznie następnych przeróbek w silniku było sporo. Prawdą jest również to co pisał 2Fast, że samochód szybko jeździ (a nawet bardzo). Tu 2Fast mam dla Ciebie małą uwagę - musisz nauczyć się operować gazem, bo ma bardzo mały skok i jak masz ciężką nogę, to będize Tobie "skakać" przy wolnej jeździe w mieście (szczególnie przy skręcaniu na skrzyżowaniach). Tak więc z gazem delikatnie jak z panienką. A jak już masz wolną drogę, to możesz śmiało przycisnąć i na pewno się nie zawiedziesz
Co do tego co pisał West, to faktycznie na początku po swapie był problem z grzaniem się silnika, jednak została zamontowana druga chłodnica i problem zniknął.
W każdym bądź razie gratuluję zakupu i życzę miłego użytkowania.
Pozdrawiam.
P.S. 2fast - mam nadizeję, że w komisie wyjaśnili Tobie do czego służą poszczególne przełączniki? I jak wejść do auta jakby "zabrakło prądu"
2Fast#
Thu, 20 Apr 2006 - 16:09
CYTAT("gucior":sy0jtyhc)
karwasz - jak mnie to wq@%&* - po jaka cholere pokazywac fotki najpewniej nie swojego auta , pieprzyc ze jest moje i ma 220 koni i wciaga wszystko - karwa - maly osiolku - przynajmniej bys sie do tej sciemyy przygotowal a nie w pierwszym poscie widac ze sciemniasz jak 5 latek - idz juz sobie stad bo naprawde zasmiecasz ciekawe forum - polecam brawo.pl albo inne fora o twoim pulapie wiekowym .
VTC & B
ALe jesteście prości Ludzie jak pokazywałem tylko przykład a wy pieprzycie nie od rzeczy .
Słuchaj no badziewiu nikt mnie nie będzie obrażał jasne jak chcesz pisać takie
bzdury to się od.. odemnie . ZROZUMIANO LOLKU GUCIORZE??
TO samo tyczy się BUBY , a Hotsauca pozostawiam na koniec najpierw dobrze przeczytaj łosiu temat a później pi.. głupoty.
PS. Przepraszam , że się UNIOSŁEM zasługuje na ostrzeżenie ale denerwujący są ludzie , którzy walą tekstami tylko rzeby zbluźnić Drugiego człowieka ja nikomu tu nic nie zrobiłem a jeśli ktoś następny zrobi tak jak osoby wyżej to się wyniosę z tąd i tyle . Myslałem , że na tym forum spotkam Tolerancyjnych ludzi .
I jeszcze jedno ktoś chce mi dowalić ? OKi ale to ja mam HYBRYDE W GARAŻU A NIE TY!!!
PS. DZiś postaram się zrobić fotki chociaż komórą . POZDRO dla tolerancyjnych uzytkowników.
Added after 4 minutes: CYTAT("XANTOS":sy0jtyhc)
Witam serdecznie. 2Fast, spokojnie, adrenalina to fajna rzecz, ale nie zostań nałogowcem. Po pierwsze nie wciskałem Tobie, że auto na taką moc jaką podawałeś, bo samochód kupiłeś z komisu, a nie ode mnie. Po drugie, wyjaśniam, że samochód był hamowany na jednym ze zlotów (chyba było to w pile 2 lata temu), jednak na takiej dziwnej hamowni, czyli gadżecie przyczepianym do samochodu, a wykazana moc wynosiła o ile dobrze pamiętam 202 konie. Jednak nie była to hamownia podwoziowa i nie wiem jak bardzo można jej ufać. Ten wynik poniekąd pokrywał się z tym z "kalkulatora". Bazą jest silnik z Legenda 2,5 V6 i z tego co pamiętam, jego standardoa moć była chyba 167 albo 176 KM (sorry za niedokładne dane, ale samochód robiłem 2-3 lata temu, a pamięć jest zawodna ). Wymiana obejmowała również całą instalację elektryczną, skrzynię biegów, układ dolotowy i wydechowy, komputer... Faktycznie następnych przeróbek w silniku było sporo. Prawdą jest również to co pisał 2Fast, że samochód szybko jeździ (a nawet bardzo). Tu 2Fast mam dla Ciebie małą uwagę - musisz nauczyć się operować gazem, bo ma bardzo mały skok i jak masz ciężką nogę, to będize Tobie "skakać" przy wolnej jeździe w mieście (szczególnie przy skręcaniu na skrzyżowaniach). Tak więc z gazem delikatnie jak z panienką. A jak już masz wolną drogę, to możesz śmiało przycisnąć i na pewno się nie zawiedziesz
Co do tego co pisał West, to faktycznie na początku po swapie był problem z grzaniem się silnika, jednak została zamontowana druga chłodnica i problem zniknął.
W każdym bądź razie gratuluję zakupu i życzę miłego użytkowania.
Pozdrawiam.
P.S. 2fast - mam nadizeję, że w komisie wyjaśnili Tobie do czego służą poszczególne przełączniki? I jak wejść do auta jakby "zabrakło prądu"
Dziękuję wybawco teraz mi powiedz (co do komisu pewnie kity wciskali ale co tam) zaraz jadę pod poznań po ośkę gdyż pękła przy starcie.
JEDNO pytanie gdyż się spiesze zawsze tak dymi przed rozgrzaniem?
I jeszcze czy znasz jakieś osiągi auta?
3BOY
Thu, 20 Apr 2006 - 16:18
Tak sobie czytam ten topic i zastanawiam czy się wypowiedzieć... Nie mogłem się dłużej powstrzymać . @2FAST#: powiedz mi, jak można kupić samochód i kompletnie NIC o nim nie wiedzieć? Nic się nie dowiedzieć? Wierzyć we wszystko co mówi poprzedni właściciel czy ktoś z komisu w Twoim przypadku? Nie rozumiem tego . No offence
gucior
Thu, 20 Apr 2006 - 16:19
stary - piszesz jak potluczony od poczatku jak przedstawiles auto - wytknieto Ci ze kombinujesz jak kon pod gore co ewidenie smierdzialo walem - pokazujesz fotki niby swojego mototru - ktos Ci znow wytknal ze to nie
Twoj wiec nie dziw sie ze taki jest odbior - sledze to forum od naprawde dawna i takich bajkopisarzy bylo tu wielu - moze nawet za wielu i moje wyczulenie chyba przeszlo w nadgorliwosc - jak sie przestudiuje ten watek to naprawde brzmi to jak fantastyka, moze po prostu taki masz sposob informowania - nie chcialem Cie ( biorac pod uwage obecne informacje ) obrazic wiec chill
Hotsauce
Thu, 20 Apr 2006 - 16:43
CYTAT("2Fast#":2e0dhce4)
Hotsauca pozostawiam na koniec najpierw dobrze przeczytaj łosiu temat a później pi.. głupoty.
A co mialem dobrze przeczytac ?
Odpowiedz nam:
DLACZEGO DALES FOTKE KOMORY SILNIKA Z NIESWOJEGO SAMOCHODU ?
Golfa juz sprzedales ? To pokaz fotki z ogloszenia. Czy nadal stoi u mechanika ?
A losiem nie nazywaj mnie... to nie ja kupilem samochod, o ktorym kompletnie nic nie wiem i musze sie pytac obcych ludzi na necie, zeby sie cokolwiek dowiedziec
2Fast#
Fri, 21 Apr 2006 - 16:01
CYTAT("Hotsauce":14cshdck)
CYTAT("2Fast#":14cshdck)
Hotsauca pozostawiam na koniec najpierw dobrze przeczytaj łosiu temat a później pi.. głupoty.
A co mialem dobrze przeczytac ?
Odpowiedz nam:
DLACZEGO DALES FOTKE KOMORY SILNIKA Z NIESWOJEGO SAMOCHODU ?Golfa juz sprzedales ? To pokaz fotki z ogloszenia. Czy nadal stoi u mechanika ?
A losiem nie nazywaj mnie... to nie ja kupilem samochod, o ktorym kompletnie nic nie wiem i musze sie pytac obcych ludzi na necie, zeby sie cokolwiek dowiedziec
Odp. ne 1 to był przykład nadal niekapujesz tylko przykład nie napisałem oto fota mojej fury ?!!
CO do niego miałem V6 z Audi i dobrych mechaników co go mieli tam umieścić ale odradziliście mi i postanowiłem kupić sobie coś lepszego .
CYTAT
to nie ja kupilem samochod, o ktorym kompletnie nic nie wiem i musze sie pytac obcych ludzi na necie, zeby sie cokolwiek dowiedziec
Tak to dalej zapiepszaj do komisu znajdz bardzo wyróżniającą się furę ?
Po takim zakupie z ciekawości sam byś szukał w necie czy ktoś gdzieś ją widział na zlotach , wyścigach itd. Sam uźytkownik auta tobie się nie przyzna co i gdzie nią latał. Dlatego , że się ona wyróżnia zrobiłem ten temat aby się dowiedzieć czy gdzieś ktoś o niej .... itd.
Więc wystarczy pomysleć i tyle ; lepiej nie bluzgaj mnie tak jak w poprzednim poście gdyż to świadczy o twojej kulturze osobistej i PRZEPRASZAM za ostry kontratak ale czasem ludzie są tak bezmyślni że ...
NARA PEACE
JUZ SIĘ MNIE NIE CZEPIAJ
PS . Poczułem się jak na przesłuchaniu ja nic nikomu udowadniać nie muszę.
slave
Fri, 21 Apr 2006 - 16:08
Ale foteczkę silnika pokażesz ? Po prostu jesteśmy ciekawi jak to tam wygląda
2Fast#
Fri, 21 Apr 2006 - 16:12
CYTAT("slave":2c28evrl)
Ale foteczkę silnika pokażesz ? Po prostu jesteśmy ciekawi jak to tam wygląda
Obiecałem to pokaże. Bądźmy cierpliwi . Rozumiem was doskonale PZDR.
surykatka
Fri, 21 Apr 2006 - 18:49
witam po dlugim czasie nieobecnosci. Czesc Xsantos pamietasz ta robote? i obsuwe z terminem? ale do rzeczy silnik tam to faktycznie 2,5l baza dobra ale nic powaznego. Co do stylistyki to jedno z lepszych autek w Polsce- jak bylo robione 3 lata temu. Progi to faktycznie BMW M3 model od E36 by Rieger, poszerzenia to Rieger calibra, zderzak przod Audi RS4 by Rieger tyl zderzak to Astra GTC by Rieger wszystko na orginalach ktos chce zobaczyc FV z Riegera. Aha swiatla przod to Belkot 206 po lifcie
Hotsauce
Fri, 21 Apr 2006 - 22:17
CYTAT("2Fast#":1kgdjuvr)
Obiecałem to pokaże. Bądźmy cierpliwi . Rozumiem was doskonale PZDR.
O to chodzi - zebys zrozumial. Bylo tu takich wielu co to nie mieli niewiadomo czego.
Juz sie nie czepiam, sorry. Koniec OT.
525/24V
Fri, 21 Apr 2006 - 22:53
Ale o so chosi? dawaj ta hybryde ......foty
Dawidow
Sat, 22 Apr 2006 - 14:38
CYTAT("525/24V":lf7hiuas)
Ale o so chosi? dawaj ta hybryde ......foty
Przecież masz na pierwszej stronie tematu
Ciekawe auto. Stylistycznie takie sobie, ale za to swap ciekawy.
paweł ~~
Sat, 22 Apr 2006 - 14:50
czyli co wyjsciowo ma 160 koniuf
3BOY
Sat, 22 Apr 2006 - 16:49
Na to wygląda. Więc te szacowane 220-235 to chyba niemożliwe przy tych modach, które ktoś tam wymienił, że były przeprowadzone.
wojtrek
Sat, 22 Apr 2006 - 19:48
CYTAT("XANTOS":3qgbj4j8)
Po drugie, wyjaśniam, że samochód był hamowany na jednym ze zlotów (chyba było to w pile 2 lata temu), jednak na takiej dziwnej hamowni, czyli gadżecie przyczepianym do samochodu, a wykazana moc wynosiła o ile dobrze pamiętam 202 konie. Jednak nie była to hamownia podwoziowa i nie wiem jak bardzo można jej ufać.
jezeli ta hamownia byla przykrecana do koła to byla to hamownia Dynomet, jedna z tych które sprzedałem w PL (do Piły też). jeżeli waga auta była podana poprawnie to wynik 202KM jest tez poprawny - jezeli natomiast waga hybrydy była zgadywana, to moc podobnie jest 'zgadnięta' - aczkolwiek, pomylenie się np o 100kg w przypadku tego auta (czyli zakres wagi ok 1200kg, strzelam), z mojej praktyki moze mieć wpływ mniej więcej +/- 15KM (zależnie w którą strone sie pomylono)
2Fast#
Sun, 23 Apr 2006 - 12:51
Obiecane zdjęcia:
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
MOTOR:
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
KOKPIT:
[url=http://imageshack.us:nwplfs8g]
[/url:nwplfs8g]
POZDROS.
radar
Sun, 23 Apr 2006 - 14:10
ciasno tam trochę pod maską.. ciekawe co na to mechanicy jak mają coś naprawić..
ale tak jeszcze odnośnie waszej kłótni to chyba nie potrzebnie się tak wszyscy bulwersowali.. wystarczyło poczekać parę dni i są foty.. zazdrość czy jak
paweł ~~
Sun, 23 Apr 2006 - 20:53
przepraszam jak pukniesz lekko przodem to jak zderzak zmieniasz?
radar
Sun, 23 Apr 2006 - 22:02
hehe.. teraz dopiero zwróciłem na to uwagę..
faktycznie nie tylko z przodu jak "puknie" to zostanie się rozpłakać..
wie ktoś wogóle jak się takie auta naprawia??
2Fast#
Sun, 23 Apr 2006 - 23:20
CYTAT("paweł ~~":2doipjg8)
przepraszam jak pukniesz lekko przodem to jak zderzak zmieniasz?
Bardzo proste należy jeżdzić tak aby nie puknąc.
Chyba że ktoś mi puknie to wtedy ja go pukne.
tery
Sun, 23 Apr 2006 - 23:34
CYTAT("2Fast#":3h7ncyy0)
wtedy ja go pukne.
grozisz czy na cos liczysz????
WojtekMR
Mon, 24 Apr 2006 - 07:58
tak se myślę gdyby tam włożono silnik i napęd z s13 to byłby RWD i po co tyle kasy wkładac jak można odrazu 200sx kupić i mieć ŁADNE, MOCNE i seryjne w remontach auto zamiast tigry z silnikiem 2,5
2Fast#
Mon, 24 Apr 2006 - 10:30
CYTAT("WojtekMR":3e7ct8oo)
tak se myślę gdyby tam włożono silnik i napęd z s13 to byłby RWD i po co tyle kasy wkładac jak można odrazu 200sx kupić i mieć ŁADNE, MOCNE i seryjne w remontach auto zamiast tigry z silnikiem 2,5
Po pierwsze kolego to nie TIGRA a po drugie tuning tuningiem a nie byle seria.
WojtekMR
Mon, 24 Apr 2006 - 14:37
nie tigra? jedenpies tjuning jest the bes(t)sens -ja tam wolałbym 200sx do remontu
ps. to oczywiście tylko moje zdanie-tobie się podoba i o to chodzi
k-meal
Mon, 24 Apr 2006 - 14:47
ja tez bym tak wolal, ale sa rozne zboczenia i o gustach sie nie dyskutuje
Krzysiek GT
Mon, 24 Apr 2006 - 15:42
Podobno przymiarki były do swapa jednostki napedowej z Nissana 200sx ale czemu zdecydowano na serce hondy???? Na to pytanie może nam odpowiedzieć tylko poprzedni właściciel auta......
NoFear
Mon, 24 Apr 2006 - 15:44
2Fast#, a ile dałeś za to cudo? jesli to nie tajemnica
Kubek
Mon, 24 Apr 2006 - 16:51
Wydaje mi sie ze auto z tym silnikiem dobrze nadaje sie do ciagniecia przyczepy.
RUfi
Mon, 24 Apr 2006 - 17:08
CYTAT("Kubek":2tv3pyw9)
Wydaje mi sie ze auto z tym silnikiem dobrze nadaje sie do ciagniecia przyczepy.
Takiej cyrkowej
Przepraszam, nie mogłem sie powstrzymać.
Fazi
Mon, 24 Apr 2006 - 17:49
Jak dla mnie to autko eleganckie ale czegoś mi w nim brakuje jak będe wiedział to napisze
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 00:10
CYTAT("Fazi":t019bd9v)
Jak dla mnie to autko eleganckie ale czegoś mi w nim brakuje jak będe wiedział to napisze
Mi brakuje NOS - u i Lambo Doors Hm coż Kompresor też mile widziany.
Co do Ceny niech i ona zostanie tajemnicą.
PS. Lepiej by pasował do ciągnięcia ORKI na polu
k-meal
Tue, 25 Apr 2006 - 01:39
mnie tam takie choinki nie podchodza. jeszcze lambo doors...
spinnery tez zalozysz?
WojtekMR
Tue, 25 Apr 2006 - 07:18
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 10:34
CYTAT("WojtekMR":29xlm685)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
Marlon
Tue, 25 Apr 2006 - 10:36
CYTAT("2Fast#":1oc0a69x)
CYTAT("WojtekMR":1oc0a69x)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
Albo jesteś przeobrzydliwie bogaty (ja bym w takim wypadku nie kupił wynalazku), albo nigdy nie byłeś w firmie tuningowej
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 10:48
CYTAT("Marlon":zmh0tnqm)
CYTAT("2Fast#":zmh0tnqm)
CYTAT("WojtekMR":zmh0tnqm)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
Albo jesteś przeobrzydliwie bogaty (ja bym w takim wypadku nie kupił wynalazku), albo nigdy nie byłeś w firmie tuningowej
Nie odpowiem na żadne z tych pytań gdyż po co.
Mi się fura podoba i chodzi jak marzenie.
Mam pytanko chciałbym sobie Obrotomierz zasadzić w kokpicie tylko jaki?
Macie jakieś szczegółne okazy.?
Corsica
Tue, 25 Apr 2006 - 11:53
jak masz wszystko digital to moze tez digital obrotomierz
[url:2cytxmk5]http://www.quasarelectronics.com/1143.htm[/url:2cytxmk5]
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 12:07
Nawet nawet choć digitalów mam asz nad . Może coś bardziej przyziemnego .
Marlon
Tue, 25 Apr 2006 - 12:17
walnij jakiś konkretny z shift-lightem. Mi się najbardziej podobaja (i wizualnie, i praktycznie) zegary Defi, niestety trzeba zapłacić odpowiednio.
Maxxx
Tue, 25 Apr 2006 - 12:18
CYTAT("2Fast#":3h7vz1wc)
CYTAT("Marlon":3h7vz1wc)
CYTAT("2Fast#":3h7vz1wc)
CYTAT("WojtekMR":3h7vz1wc)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
Albo jesteś przeobrzydliwie bogaty (ja bym w takim wypadku nie kupił wynalazku), albo nigdy nie byłeś w firmie tuningowej
Nie odpowiem na żadne z tych pytań gdyż po co.
Mi się fura podoba i chodzi jak marzenie.
Mam pytanko chciałbym sobie Obrotomierz zasadzić w kokpicie tylko jaki?
Macie jakieś szczegółne okazy.?
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 12:41
gucior
Tue, 25 Apr 2006 - 13:08
CYTAT("2Fast#":t55o2568)
CYTAT("WojtekMR":t55o2568)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
mysle ze przypierwszej wizycie w "firmie tuningowej" zweryfikujesz dość mocno swoje podejście
2Fast#
Tue, 25 Apr 2006 - 13:14
CYTAT("gucior":9f3n3pa8)
CYTAT("2Fast#":9f3n3pa8)
CYTAT("WojtekMR":9f3n3pa8)
hmm.. kompresor to by trzeba chyba na maskę wsadzić bo do środka to już i magnetyzer nie wejdzie
JA tam podjeżdzam do firmy i mówie to i to a reszta to ich kłopot.
mysle ze przypierwszej wizycie w "firmie tuningowej" zweryfikujesz dość mocno swoje podejście
Zapewne tak jak mówisz.
spd
Wed, 26 Apr 2006 - 17:55
2Fast#, kiedyś ta "Hybryda" była opisana w 'GT' (2,5 roku temu), jak chcesz wrzuce ci skana, może z arta coś więcej sie o swojej furze dowiesz wtedy wprawdzie miała jeszcze 1,6 ale 'styl' ten sam
2Fast#
Thu, 27 Apr 2006 - 01:49
CYTAT("spd":19l5uswk)
2Fast#, kiedyś ta "Hybryda" była opisana w 'GT' (2,5 roku temu), jak chcesz wrzuce ci skana, może z arta coś więcej sie o swojej furze dowiesz wtedy wprawdzie miała jeszcze 1,6 ale 'styl' ten sam
Dobra dziękowatos w GT i jeszcze gdzieś jak pamiętam w Auto Tuning świecie
jakoś w lipcu czy wrześniu?
spd
Thu, 27 Apr 2006 - 13:25
czyli skanować czy nie? bo nie dokońca rozumiem to co napisałeś
2Fast#
Thu, 27 Apr 2006 - 13:36
CYTAT("spd":3sk8ie1v)
czyli skanować czy nie? bo nie dokońca rozumiem to co napisałeś
Tak bardzo prosze będę wdzięczny jak zarzucisz skana.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.