zork
Sat, 07 Jan 2006 - 12:39
StratoPolonez
Zapraszam na stronę poświęconą tej rajdówce - jeden z piękniejszych klasyków polskich rajdów ma szanse powrócić do życia - problem jest jak zwykle z funduszami
Wkrótce dalsza rozbudowa strony
cossi
Sat, 07 Jan 2006 - 12:54
Stratopolonez został odpalony. Niestety padła od razu uszczelka pod głowicą
AS...
Sat, 14 Jan 2006 - 19:53
a jakieś większe info?
to albo jestem ślepy albo nie umiem zneleść nic na stronie o nim
kalion
Tue, 17 Jan 2006 - 12:03
Skoda Starato-Poldka,mam nadzieję że ten niezły kawałek histori zostanie ocalony,OBRSO pokazało co potrafiło,szkoda też że upadły prototypy 125 z silnikiem V6 i mocnego 1,8,to były auta
k11
Tue, 17 Jan 2006 - 15:41
CYTAT("AS...":1yk34lfu)
to albo jestem ślepy albo nie umiem zneleść nic na stronie o nim :oops:
Uhm...
r.
AS...
Wed, 18 Jan 2006 - 18:54
pokaż mi gdzie na stronie jest jakieś szersze info o becnym stanie auta bądź jego remoncie?
krzysiek-stratos
Wed, 18 Jan 2006 - 21:28
CYTAT
pokaż mi gdzie na stronie jest jakieś szersze info o becnym stanie auta bądź jego remoncie?
przepraszam szczerze zapomnialem, mam troche nauki, postaram sie poprawic, daj mi dwa dni.[/code]
krzysiek-stratos
Sun, 22 Jan 2006 - 13:14
[url:1gsnb7n6]http://www.stratopolonez.pl/detail.php?3:1[/url:1gsnb7n6]
zapraszam na strone gdzie jest opis stanu technicznego stratopoloneza
krzysiek-stratos
Thu, 09 Feb 2006 - 20:53
zapraszam na strone jesli ktos chce pojezdzic stratosem
narazie patche tylko do gry GTA vice city ale juz niedlugo bedzie mozna pojezdzic w grze racer
zapraszam [url:2ez41v0e]http://www.stratopolonez.pl[/url:2ez41v0e] w dziale news
krzysiek-stratos
Thu, 09 Mar 2006 - 07:46
witam
sluchajcie, jest sprawa bo jestem w programie partnerskim allegro, za kazde wejscie na alegro poprzez strone [url:2le2lrax]http://www.stratopolonez.pl/linki.php[/url:2le2lrax] ostatni baner i zalogowanie sie a potem kupowanie powoduje to ze konto zapelnia sie groszami.
jakbyscie mogli z ta wiadmoscia podzielic sie z innymi uzytkownikami allegro o takie wlasnie logowanie to byloby super a zbiorka ruszy
pozdrawiam
PS. tylko nie klikajcie z jednego kompa co sekunde bo mnie wywala z programu
k11
Thu, 09 Mar 2006 - 11:56
Coś nie doczytałeś. Program Partnerski płaci za nowych użytkowników pozyskanych za pomocą bannera z Twojej strony (za zdobycie i potem procent od jego prowizji przez pierwszy rok jego działalności).
Nie namawiaj też zbyt nachalnie do klikania, to nie jest zgodne z regulaminem, lepiej pomyśl o dobrym wypozycjonowaniu strony w wyszukiwarkach.
(to na razie tyle dobrych rad Wuja Staszka )
r.
krzysiek-stratos
Thu, 09 Mar 2006 - 12:01
hmmm moze i tak czegos nie doczytalem bylo juz pozno:)
Twoje sprostowanie jest sluszne i nie wymaga komentarza, wiec jesli ktos nie ma jeszcze konta niech zaklada
natenczas
Thu, 09 Mar 2006 - 22:50
[quote="krzysiek-stratos":2pnyp9pd][url:2pnyp9pd]http://www.stratopolonez.pl/detail.php?3:1[/url:2pnyp9pd]
zapraszam na strone gdzie jest opis stanu technicznego stratopoloneza
Stan techniczny pozwala na krótkotrwałe uruchomienie silnika i zwiększanie prędkości obrotowej do około 3500-4000 obr/min.(brak obrotomierza). Największe otwarcie przepustnicy to
krzysiek-stratos
Fri, 10 Mar 2006 - 08:05
CYTAT
Konkretnie z jakich powodów technicznych obecny stan silnika stratopoloneza nie pozwala na:
1. długotrwałe uruchomienie silnika
2. zwiększanie prędkości obrotowej powyżej 4000 obr/min
3. otwieranie przepustnicy powyżej 1/4 maksymalnego otwarcia?
nie pozwalaja na to te cholerne tloki,
kazdy podczas tego "remontu" mowil co wie pewnie dlatego zeby kase jakas z tego wyciagnac.
na krasnobrodzkiej najpierw mowili ze tloki nie nadaja sie do niczego ze konieczna jest ich wymiana i posluchalismy ich rady dalismy w milanowku znak (zakladowi ktory polecila krasnobrodzka) aby wykonal te tloki, pozniej jak juz te tloki byly na krasnobrodzkiej zaczeli krecic ze w sumie te stare nie byly takie zle (jak zobaczyli te "nowe" odlewane) i do spokojnej jazdy w zupelnosci sie nadawaly. (szkoda ze tego nie powiedzieli w czesniej dyrektorowi Muzeum, pewnie teraz smigalby na staych kutych tlokach a nie na odlewanych).
wiec jest obawa ze te nowe odlewane tloki poprostu nie wytrzymaja i sie rozleca (opinia mechanika, a krasnobrodzka tez z ostroznoscia podchodzi to tych tlokow)
punkt 2 i 3 to to samo predkosc obrotowa silnika ZI z zasilaniem gaznikowym jest uzalezniona od otwarcia przepustnicy w tymze gazniku wiec okolo 4000obr odpowiada okolo 1/3 maksymalnego otwarcia (tutaj moj moze blad zle ocenilem otwarcie przepustnicy)
mechanik powiedzial ze dalsze otwarcie przepustnicy a co za tym idzie wzrost predkosci obrotowej moze uszkodzic te tloki. moze sie cos z nimi stac np. moga sie nagrzac i zaczac sie rozszerzac co spowoduje zatarcie silnika.
wszystko wyjdzie niedlugo na jaw bo planujemy troche podkrecic go podczas odpalania moze sie przejedziemy nie wiem, trzeba bedzie to sprawdzic i nie ogladac sie na zadne ograniczenia (wkoncu nikt tak naprawde nie wie co moze sie stac) moze te nasze obawy sa bezpodstawne??
rex
Fri, 10 Mar 2006 - 14:11
no dobrze to jak cos stanie z tymi odlewanymi to zawsze macie te ster kute...chyba ze sie rozlecialy przy wybijaniu sworznia od korbowdu
krzysiek-stratos
Fri, 10 Mar 2006 - 14:25
stare sa w magazynie
dementuje pogloski ze posluzyly jako material wsadowy do pieca aby otrzymac te odlewane
k11
Fri, 10 Mar 2006 - 14:47
Panowie, zamiast pitu, pitu, co się stało ze starymi tłokami, trzeba podesłać chłopakom trochę dutków, żeby mogli zamówić do potwora tłoki z prawdziwego zdarzenia...
r.
natenczas
Fri, 10 Mar 2006 - 19:40
CYTAT("rex":qnvfb9w8)
no dobrze to jak cos stanie z tymi odlewanymi to zawsze macie te ster kute...chyba ze sie rozlecialy przy wybijaniu sworznia od korbowdu :?
Jak te dorabiane tłoki urwą się przy wystarczająco wysokich obrotach, to fragmenty silnika będą fruwały nad całym województwem i już żadne tłoki nie będą mu potrzebne.
.
krzysiek-stratos
Fri, 10 Mar 2006 - 22:48
CYTAT
Jak te dorabiane tłoki urwą się przy wystarczająco wysokich obrotach, to fragmenty silnika będą fruwały nad całym województwem i już żadne tłoki nie będą mu potrzebne.
CYTAT
Konkretnie z jakich powodów technicznych obecny stan silnika stratopoloneza nie pozwala na:
1. długotrwałe uruchomienie silnika
2. zwiększanie prędkości obrotowej powyżej 4000 obr/min
3. otwieranie przepustnicy powyżej 1/4 maksymalnego otwarcia?
nie rozumiem wiec po co sie pytales o powody jak wiesz
natenczas
Fri, 10 Mar 2006 - 23:40
CYTAT("krzysiek-stratos":k2oe2uc1)
nie rozumiem wiec po co sie pytales o powody jak wiesz :)
Teraz już wiem, bo przecież mi odpisałeś w poprzednim poście. Napisałeś, że "nie pozwalaja na to te cholerne tloki". A skoro są tak kiepskie, że widać to gołym, nieuzbrojonym okiem, to po pierwsze po co je było montować, a po drugie po co jeszcze ryzykować jeżdżąc na nich. Wszak jest duże prawdopodobieństwo, że przy wysokich obrotach odfruną rozpiepszając dokładnie silnik i kończąc w ten sposób ambitne i godne pochwały przedsięwzięcie reanimacji stratopoloneza.
.
krzysiek-stratos
Sat, 11 Mar 2006 - 09:03
hmmm
jak chcesz to moge dac Ci numer do muzeum do dyrektora i sie sam zapytaj dlaczego tak a nie inaczej zostaly podjete decyzje - ja tam tylko sprzatam i nie podejmuje waznych decyzji zwiazanych z wydatkami - a szkoda
PS. nie jest to w zadnym przypadku zlosliwosc z mojej strony
natenczas
Sat, 11 Mar 2006 - 10:17
CYTAT("krzysiek-stratos":ieso3qws)
hmmm
jak chcesz to moge dac Ci numer do muzeum do dyrektora i sie sam zapytaj dlaczego tak a nie inaczej zostaly podjete decyzje - ja tam tylko sprzatam i nie podejmuje waznych decyzji zwiazanych z wydatkami - a szkoda :):):)
PS. nie jest to w zadnym przypadku zlosliwosc z mojej strony
To w końcu jaki cel ma planowana reanimacja i do czego ma służyć ów stratopolonez, do jeżdżenia i demonstrowania swoich możliwości, czy do robienia jedynie za eksponat muzealny z możliwością odpalenia go raz do roku, aby np. pokazać wycieczce z japonii jak ślicznie warczy?
Jak już wspomniałem w poprzednim poście, ( moim zdaniem ) reanimacja stratopoloneza, to bardzo fajne, ambitne i godne pochwały oraz wsparcia finansowego przedsięwzięcie, mające na celu pokazanie niegdysiejszych polskich dokonań tuningowych. Aby jednak te dokonania pokazywać, stratopolonez musi jeździć, a właściwie zapie****ać, zamiast stać na muzealnej półce.
P.S.
Telefonu do dyrektora nie chcę.
.
Azrael
Sat, 11 Mar 2006 - 15:21
natenczas: bez 1 biegu i tak nie pozapie***** więc chyba wszytko jedno, szkoda tylko pieniędzy i czasu osób w to zaangażowanych. Z tego co słyszałem to szkoda też że w muzeum niekt nie zajmuje się eksponatami bo stan silnika w tym sprzęcie to chyba w znacznej mierze zasługa braku obsługi. Może doczekamy że np. na jakichs wyścigach śmignie jako Safety Car czy coś
natenczas
Sat, 11 Mar 2006 - 16:00
CYTAT("Azrael":ngulcab7)
natenczas: bez 1 biegu i tak nie pozapie***** więc chyba wszytko jedno, szkoda tylko pieniędzy i czasu osób w to zaangażowanych. Z tego co słyszałem to szkoda też że w muzeum niekt nie zajmuje się eksponatami bo stan silnika w tym sprzęcie to chyba w znacznej mierze zasługa braku obsługi. Może doczekamy że np. na jakichs wyścigach śmignie jako Safety Car czy coś ;-)
A może byłoby ciekawiej i łatwiej o sponsorów, gdyby śmignął w wyścigach na 1/4 mili. Z czym musiałby się ścigać? ( podpowiedzcie, bo nie jestem na bieżąco z regulaminem )
.
Azrael
Sat, 11 Mar 2006 - 16:10
Zdaje się ze ze wszystkim bo to klasa Outlaw....
Kotlin
Sat, 11 Mar 2006 - 16:44
Polityka dyrektora muzeum jest ............
Wiekszosc eksponatow to poprostu atrapy moze i ladnie wygladaja ale nic wiecej.
Los stratopoloneza bedzie pewnie taki sam jak Adlera z 1901r , jakis przejazd na dzien dziecka itp. a szkoda bo to autko powinno wrocic do swojej formy poki jeszcze zyja ludzie ktorzy go budowali.
Pozostaje sie cieszyc ze stratopoloneza nikt nie przerobil na zyletki i miec nadzieje ze dyrektor w koncu zmadrzeje( w co watpie)
krzysiek-stratos
Thu, 18 May 2006 - 22:15
witam
zapraszam na [url:1ldbyny8]http://www.stratopolonez.pl[/url:1ldbyny8] tam w newsach niespodzianka krotki film jak ktos chce wiecej to apraszam na festiwal zabytkow motoryzacji 20-21 maj na terenie norblina ulica zelazna [url:1ldbyny8]http://www.wystawa.norblin.info[/url:1ldbyny8]
Dawidow
Thu, 18 May 2006 - 22:29
Piękny dzwięk silnika
Fajnie że projekt się ziścił. Ale on tylko będzie stał w Muzeum czy też jeździł??
Japoniec
Thu, 18 May 2006 - 22:35
Przeogien to auto . Pieknie chodzi poprostu przepięknie
krzysiek-stratos
Fri, 19 May 2006 - 07:41
czy bedzie stal czy bedzie jezdzil zalezy od kasy i od tego czy muzeum bedzie chcialo go pokazywac w innym miejscu niz muzeum (jakis taki marketing )
narazie 20-21maja zelazna 51 w warszawie jazdy pokazowe nie tylko tym autem
44FG
Fri, 19 May 2006 - 09:18
Ja jestem natomiast niesamowicie ciekaw jakie są kulisy tego, że auto zostało odstawione do muzeum ponoć w idealnym stanie, natomiast po kilku latach okazało się, że silnik jest w totalnej rozsypce i rozpoczeliście to niezwykłe przedsięwzięcie jakim jest odrestaurowanie tej legendy.
krzysiek-stratos
Fri, 19 May 2006 - 22:13
widze ze czytales artykul w classicauto, no coz nie do konca bylo tak jak mowisz ale to dluga historia po festiwalu w norblinie zamieszcze info na stronie:)
240Z
Sat, 20 May 2006 - 23:33
Byłem dziś w Norblinie, zrobiłem całą masę zdjęć samochodu i dwa filmy (niestety bez dźwięku, mimo to rano je wrzucę na serwer). Chłopaki odpalili zestaw - damn, takich marchew to ja z rallycrossu nie pamiętam. Od samego dudnienia wydechu ciarki po plecach przechodzą. Niech mówią że to auto to jakaś kowalska robota, ale IMO jest przezajebisty. Może komuś zdarzy się szczęście i wygra w Totolotka i zafunduje autu remont?
Azrael
Sun, 21 May 2006 - 01:44
Heh, czy ktoś zrobił jakieś chociaż orientacyjne rachunki ile by kosztował remont całego auta do stanu z czasów jak je budowano? To znacyz zrobienie wsyztskiego na nowych częściach albo profi dorabianych?
krzysiek-stratos
Sun, 21 May 2006 - 09:10
taki kosztorys jest zrobiony
prowadzone sa tez rozmowy ze sponsorem pewna firma polograficzna (news na mojej stronie) firma moze dac 30.000zl ktore wystarcza na doprowadzenie auta do stanu pierwotnego (koniec lat 70 pocztek 80)
Added after 1 minutes:
aha jeszcze jedna bardzo wazna informacja
dzis okolo12 odbedzie sie specjalna licytacja w ktorej bedzie mozna wygrac przejazdzke stratopolonezem oczywiscie obok kierowcy:) na podlode taki zwariowany pomysl:)
dragster
Sun, 21 May 2006 - 10:58
linka poprosimy...
44FG
Sun, 21 May 2006 - 11:03
Nie ma linka. Licytacja odbędzie się pewnie na wystawie w fabryce Norblina. BTW: też tam wczoraj byłem i słyszałem jak ten szatan pracuje. Zrobiłem filmiki z dźwiękiem i postaram się podrzucić na serwer.
240Z
Sun, 21 May 2006 - 14:07
Zgodnie z obietnicą - zdjęcia i filmy SPNa, całość ma około 37MB. W pliku jest pewnie z 30 zdjęć.
http://rapidshare.de/files/21006676/SPN ... 6.rar.html
AS...
Sun, 21 May 2006 - 14:33
CYTAT("Darkstar":mpdxlu8e)
Byłem dziś w Norblinie, zrobiłem całą masę zdjęć samochodu i dwa filmy (niestety bez dźwięku, mimo to rano je wrzucę na serwer). Chłopaki odpalili zestaw - damn, takich marchew to ja z rallycrossu nie pamiętam. Od samego dudnienia wydechu ciarki po plecach przechodzą. Niech mówią że to auto to jakaś kowalska robota, ale IMO jest przezajebisty. Może komuś zdarzy się szczęście i wygra w Totolotka i zafunduje autu remont?
jeśli to jest wersja po "drutt" remoncie to wymiękam..
-dźwięk silnika jest boski
*chodziło mi o to że "przepustinicę można otworzyć tylko na 1/4 a silnik wkręcić na 3.5 czy 4k rpm
ciekawe jak by grał silnik przy pełni sprawności
240Z
Sun, 21 May 2006 - 18:39
CYTAT("AS...":2nub9vrk)
jeśli to jest wersja po "drutt" remoncie to wymiękam..
Co masz na myśli, fakt że IMO auto jest fajne? Podziwiam pomysł budowy i to że to jeździ(ło), a nie jakość remontu. Wiadomo - z większymi funduszami dałoby się zrobić więcej, ale nie ma co narzekać. Przynajmniej nikt o nim nie zapomni przez dłuższy czas...
Azrael, klubowicze z FSOAK przebąkiwali o samym koszcie remontu silnika na włoskich częściach rzędu 70 koła... Złotych, rzecz jasna.
Azrael
Sun, 21 May 2006 - 18:46
CYTAT("Darkstar":2kuyjw9t)
Azrael, klubowicze z FSOAK przebąkiwali o samym koszcie remontu silnika na włoskich częściach rzędu 70 koła... Złotych, rzecz jasna.
To jakaś cena z kosmosu. Chyba że to obejmuje nowy blok, nowy wał, nowe korby i w ogóle wszystko nowe czyli po prostu kompletny nowy silnik inaczej tego nie widzę. Za 70 to można to wydłubać daleko poza specyfikację Grupy 4
krzysiek-stratos
Sun, 21 May 2006 - 20:03
hej przeciez pisalem ze 30.000 to max co jest potrzebne na tloki, uszczelki, poprawke glowic(planowanie) i lekka poprawke obrobki silnika opony, kosmetyke i zalanie wysoko oktanowym paliwem lotniczym 54litry
Azrael
Sun, 21 May 2006 - 20:19
Krzysiek ja miałem na myśli program max - zawieszenia, skrzynia, przegląd szpery itp itd.
krzysiek-stratos
Sun, 21 May 2006 - 20:27
no ja o tym wlasnie mowie 30tys i bedzie jak nowy, za 70 to mozna tak jak pisales grubo poza grupe4 wyjsc:) tylko po co... ja nie wide potrzbey ladowania az 70 wystarczy 30:)
Azrael
Sun, 21 May 2006 - 20:41
A to się zgadzam To w sumie nie są drogie rzeczy - komplet nowych uniballi, tym podobne.
caro
Mon, 22 May 2006 - 22:34
CYTAT("AS...":254blwp9)
jeśli to jest wersja po "drutt" remoncie to wymiękam..
-dźwięk silnika jest boski
*chodziło mi o to że "przepustinicę można otworzyć tylko na 1/4 a silnik wkręcić na 3.5 czy 4k rpm
ciekawe jak by grał silnik przy pełni sprawności
Tak, wiemy, a ty byś go kupił i zrobił 1.6 lpg...
Super fotki, czekam na filmy z dzwiękiem...
krzysiek-stratos
Tue, 23 May 2006 - 12:02
filmy z dzwiekiem nastronie
http://www.stratopolonez.pl zapraszam do ogladania
AS...
Tue, 23 May 2006 - 20:28
CYTAT("caro":35cxncbm)
CYTAT("AS...":35cxncbm)
jeśli to jest wersja po "drutt" remoncie to wymiękam..
-dźwięk silnika jest boski
*chodziło mi o to że "przepustinicę można otworzyć tylko na 1/4 a silnik wkręcić na 3.5 czy 4k rpm
ciekawe jak by grał silnik przy pełni sprawności
Tak, wiemy, a ty byś go kupił i zrobił 1.6 lpg...
Super fotki, czekam na filmy z dzwiękiem...
zapomniałeś dodać "look" 1.6lpg
auto jest niesamowite
dwaku
Thu, 01 Jun 2006 - 13:52
Ciekawe czy nie dałoby rady odkupić auta?
AS...
Thu, 01 Jun 2006 - 19:14
ciekawe za jaką kasę....
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.