Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: GRE Nissan Almera GTI N/A >> Turbo
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2
GRE
WRESZCIE ZDECYDOWAŁEM SIE ZA NAMOWĄ cOOBCIA NA NAPISANIE TEGO POSTA
MODYFIKACJE ROBIŁEM W FIRMIE WROCŁAWSKIEJ MOTOEXPRESS(http://www.mx.com.pl)
silnik SR20DE
Modyfikacje głowicy: obrobka glowicy by motoexpress, Walki rozrzadu turystyczne hainrich

Układ dolotowy: filtr stożkowy K&N dla SUNNY gti-r, Turbina KKK K04 25, FMIC iveco, orurowanie nierdzewka by Motoexpress, BlowOFF VTG, seryjna przepustnica,

Układ wtryskowy: pompa paliwa SERYJNA, wtryski od NISSANA 200SX 370ccm


Elektronika: piggy back smt6 - strojenie Motoexpress, wskaznik Boost

Układ napędowy: sprzeglo spiek by Radzikowski

Zawieszenie i uklad hamulcowy: sprezyny Postert przód, rozporki przód i tył, przód Tarcze EBCi kolocki green stuff,tył seria,


DOŁADOWANIE 0.75 BARA SILNIK ODPRĘZONY USZCZELKĄ GRUBSZĄ
Coobcio
Ciekawy projekt, zwłaszcza żę silniki mamy takie same, za to zupelnie inne rozwiązania przy montarzu turbinki

Tak samo jak i u mnie jest troche rzeczy do poprawy, najgorsze to to żę AFR masz powyzej 14 co w Turbo nie za dobrze wrózy niestety...
GRE
nie wiem co jest grane ale przynejmniej raz w tygodniu muszę zmeiniać uszczlke pod kolektorem wydechowym...

do tego jeszcze auto gasnie przy prawie każdym hamowaniu...



Added after 8 minutes:



Added after 33 seconds:



Added after 32 seconds:



Added after 37 seconds:



Added after 27 seconds:



Added after 1 minutes:



Added after 4 minutes:



Added after 15 minutes:

Sluger
Witam.

Chciałem się dowiedzieć jak spisuje się sprzęgło od Radzikowskiego?

Pozdrawiam
GRE
sprzęgło jest naprawde dobre,delikatnie szarpie ale trzyma bardzo dobrze,miałem wczesniej black diamond i nie wytrzymało 2000km, a miało wytrzymać tą moc co na wykresie...
Coobcio
Zeby nie odkręcał Ci się kolektor to sprobój dać pod jego nakrętki jakieś podkładki sprężynujące
Tommi
CYTAT("grencan":3qyzuwfp)
nie wiem co jest grane ale przynejmniej raz w tygodniu muszę zmeiniać uszczlke pod kolektorem wydechowym...

do tego jeszcze auto gasnie przy prawie każdym hamowaniu...


wymiana uszczelki może być spowodowana za małą średnicą kolektora.... widze że flansza do turbiny ma naprawde mały otwór jak dla mnie jest on za mały
Colin
CYTAT("Tommi":6au2kh3a)
CYTAT("grencan":6au2kh3a)
nie wiem co jest grane ale przynejmniej raz w tygodniu muszę zmeiniać uszczlke pod kolektorem wydechowym...

do tego jeszcze auto gasnie przy prawie każdym hamowaniu...


wymiana uszczelki może być spowodowana za małą średnicą kolektora.... widze że flansza do turbiny ma naprawde mały otwór jak dla mnie jest on za mały


Hehe kolektor skrzynkowy + walki turystyczne... Lepsze efekty dal by normalny jakis na seryjnych walkach.
cyarnz
niezly kolektorek gdzie takie robia>???
Tommi
CYTAT("cyarnz":3qaylavy)
niezly kolektorek gdzie takie robia>???


kolektor niejest taki zły... niektórzy robią na takich 400KM+ ale bez takich wąziutkich wyjść
Colin
CYTAT("Tommi":5kfkrt7n)
CYTAT("cyarnz":5kfkrt7n)
niezly kolektorek gdzie takie robia>???


kolektor niejest taki zły... niektórzy robią na takich 400KM+ ale bez takich wąziutkich wyjść


No ale nie od dzisiaj wiadomo ze "zdrowszy" jest jakis normalny a kosztuje niewiele wiecej.
GRE
CYTAT("cyarnz":1l96ozim)
niezly kolektorek gdzie takie robia>???

leon20vt owner motoexpressu powiedział ze taki kolektor mu zrobiło KSR motosport
dziś mam diagnostyke silnika w Jetroniku we wrocku, zobaczymy co tam mi powiedzą
a propos uszczelki to czy metalową tez wydmucha?jak temu zaradzić??
Coobcio
Przy odkręcaniu kolektora warto sprawdzić czy pasuje on do uszczelki.

Wydaje mi się ze w kolektroze zrobiono za duze otwory przez co uszczelka ma za maly kontakt z kolektorem i następuje jej rozerwanie.
GRE
jutro i pojutrze będe w Wace i trzeba zestorić Fure bo w MX narobili mi takiego bigosu ze AFR nie schodzi ponizej 14 ,wiec troszke lipa...........
może ktoś mi pomóc u MacPl-a załatwic strojenie,tudzież u innego speca od SMT 6??
Coobcio
AFR przy silniku Turbo to Lipa, oj wielka lipa...
Jak będziesz jechać do Warszawy to jedz tak zeby nie bylo nadcisnienia w kolektorze ssacym.

Ps. Napieraj do Power Tronica, bo jeszcze nie wrocisz z tej Warszawy, no chyba że na lawecie... Z tego co wiem KRS też zajmują się SMT6 i Promotor, bierz słuchawke i dzwoń.
Cavaas
kiedy byłeś w Jetroniku?
keyser
po pierwsze: kolektor NIE BYŁ robiony przez KSRmotorsport,
jedyne co u nas było robione, to grzecznościowo, wykonane zostały na naszej tokarce i frezarce, flansze

po drugie: do "znawców", wylot we flanszy pod turbo, NIE JEST wcale za mały, jest dla przykładu większy niż w porównywalnych samochodach z ponad 300KM, poza tym wylot NIE powinien byc większy niż wlot w TURBO

po trzecie: mam nadzieję, że dojedziesz "zdrów"

trzymam kciuki
Coobcio
Dojedzie i odarzu Trafi w dobre ręce które leczą, wytlumaczie mu dorbze telefonicznie jak do was tarfić bo jak widomo chłopak nie stąd.
komis
CYTAT("grencan":3kxg085a)
jutro i pojutrze będe w Wace i trzeba zestorić Fure bo w MX narobili mi takiego bigosu ze AFR nie schodzi ponizej 14 ,wiec troszke lipa...........
może ktoś mi pomóc u MacPl-a załatwic strojenie,tudzież u innego speca od SMT 6??


moze lepiej zaloz lepsza pompe paliwa zamiast seryjnej to sie afr poprawi
Coobcio
WArto by sprawdzić ile ona pompuje, ja u siebie mam taka samo konfiuguracje ale brak SMT6 i mi starsznie zalewa AFR na poziomie 11 i nizej a tu 14
jagood
witam bardzo fajny projekt a ja chciałbym się zapytać o osiągi czy mierzyłeś.
Ps. almera gti chyba jest mało popularna??
Dr Red Devil
A gaśnie na rozgrzanym silniku, czy na zimnym również?
Często gęsto przyczyną bywa BOV, jeśli jest niepoprawnie dobrany, bądź nie wyregulowany, w silnikach z MAF-em jest to szczególnie ważne.
GRE
CYTAT("Cavaas":1qcu4658)
kiedy byłeś w Jetroniku?

byłem wczoraj znaczy wtorek i już nie gasnie,zwiększono mi ciśnienie na listwie...

Added after 2 minutes:

CYTAT("komis":1qcu4658)
CYTAT("grencan":1qcu4658)
jutro i pojutrze będe w Wace i trzeba zestorić Fure bo w MX narobili mi takiego bigosu ze AFR nie schodzi ponizej 14 ,wiec troszke lipa...........
może ktoś mi pomóc u MacPl-a załatwic strojenie,tudzież u innego speca od SMT 6??


moze lepiej zaloz lepsza pompe paliwa zamiast seryjnej to sie afr poprawi

pompa miała być....ale nie ma,w ogóle to po strojeniu auto gasło ponoc bo zalewało na dole,a na górze standard AFR 14,xx ubogo:(
Cavaas
to jaki afr teraz masz? bo z tego co słyszałem to ci przelewa...
w sumie ciężko cokolwiek powiedzieć, skoro mamy doczynienia z autem w którym przed uturbieniem sporo "było nie w porządku"
GRE
ooo nie w porządku??ciśnienie na cylindrach teraz jest na 1szym9,5 2:9,5 3:9 a na 4tym 10;jesli o to chodziło Ci KAVAS ... czy coś jeszcze?

Added after 55 seconds:
Cavaas
to jeszcze po drodze zaliczyłeś remont silnika, że masz takie ładne ciśnienie?
GRE
CYTAT("Cavaas":28zqtd9p)
to jaki afr teraz masz? bo z tego co słyszałem to ci przelewa...
w sumie ciężko cokolwiek powiedzieć, skoro mamy doczynienia z autem w którym przed uturbieniem sporo "było nie w porządku"

przelewa na dole może tak ale jak sie turbo załącza to ubogo
będąc w wawie skorzystam z pomocy Coobcia i zmierzymy AFR,WSZYSTKO BEDZIE WIADOME...

Added after 3 minutes:

CYTAT("Cavaas":28zqtd9p)
to jeszcze po drodze zaliczyłeś remont silnika, że masz takie ładne ciśnienie?

O JA JAKA OBRONA WIDZE...nie chodzi mi o pogrążanie kogokolwiek, wiesz o czym mówie Kawas...chodzi mi moje auto, chcę aby jeździło jak należy bo narazie tak nie jest,każdy kto na nie spojrzy to ma wiele zastrzeżeń co do wykonania,pisząc tego posta mam nadzieje ze ludzie mi tu pomogą.
a co do remontu to nie ,nie byl robiony
Cavaas
taaa każdy ma zastrzeżenia co do wykonania ale za kase którą wyłożyłeś to i tak naprawdę dużo, wierz mi..
ja tyle co ty zapłaciłeś za upgrade nie zapłaciłem nawet za samą suszarke i rurki i fmic.. więc nie udawaj pokrzywdzonego.. bo naprawdę na twoim miejscu bym sie zastanowił czy nie poszedłem po najmniejszej linni oporu i oczekuje nie wiadomo czego
GRE
CYTAT("Cavaas":1d2dgit6)
taaa każdy ma zastrzeżenia co do wykonania ale za kase którą wyłożyłeś to i tak naprawdę dużo, wierz mi..
ja tyle co ty zapłaciłeś za upgrade nie zapłaciłem nawet za samą suszarke i rurki i fmic.. więc nie udawaj pokrzywdzonego.. bo naprawdę na twoim miejscu bym sie zastanowił czy nie poszedłem po najmniejszej linni oporu i oczekuje nie wiadomo czego

ty miałeś nowe graty ja używane to raz,michałowi mówiłem że pojade do wawy zrobić a on powiedział że bedzie profi u niego i uwierzyłem,a czy jest profi to już nie mi to oceniać bo ja sie nie znam...a poza tym jak na pierwsze auto z n/a na turbo by Motoexpress to chyba zapłaciłem w sam raz, bo nie wiadomo mi nic na temat innych aut wolnossących robionych na turbo przez nich...
a co do oczekiwań to wybacz ale coobcio robił wiekszość sam,prawda?PRAWDA nie było auto strojone po kilka razy jak moje a z palcem w dupalu Kuba ma 265Nm, a ja 255 jak widać z wykresu...primera robiona w garażu, almera robiona w profi firmie...więc chyba mogę oczekiwać wiecej niż cooba ma na 0.3 bara a ja mam te osiągi na prawie 0.8 bara...
Cavaas
ja akurat gratów nie miałem nowych tylko używane.. piszesz, że sie nie znasz a i tak oceniasz więc lepiej daj sobie na wstrzymanie - przed chwilą zasugerowałeś, że kolektor by ksr jest do kitu - choć nie był to ich produkt.
a w kwestii paru kpln nie mamy wogóle o czym mówić, że o używaniu słowa profi nie wspomnę... ale zaraz zaraz przecież ostatnio (17.04) twoje auto wykręciło 14,3 w skarbimierzu, co więcej byłeś przede mną - więc chyba nie ma co narzekać
GRE
leon20vt powiedział ze kolektor był robiony w KSR,ale jednak nie wiec sprawa sie wyjaśniła !!tak jasne w kwietniu było 14.3 a w maju 15.50 po strojeniu ponownym..panie obrońco daj sie wypowiedzieć innym...dziekuję za opinie i do zobaczenia na drodze
Cavaas
nie rozśmieszaj mnie... ja nie musze być obrońcą (wtf?)
wystarczy, że widziałem na żywo patenty w twoim autku i tyle.. tak sie składa, że mam w d.. obrone kogokolwiek..ale naprawde nie masz co sie dziwić, że w twoim autku zawsze coś nie gra.
a to, że Coobcio złożył sobie trubo w swoim garażu nie robi na mnie wrażenia ( z całym szacunkiem) - bo zapomniał o czymś tak trywialnym jak hamulce-hmm czyżby ktos czegoś nie przemyślał..
ha ha pewnie zaraz dostane czerwony pasek za chamstwo
GRE
w moim autku zawsze coś nie grało?hmmm ciekawe,nie gra od kiedy ma turbo i jest wystrojone bez AFRu, ale Cavas nie martw sie to nastapi zmianie juz nie długo
Coobcio
to 14,3 to było nieporozumeinie.
Niska moment na tak dużym doladowaniu u Gre wydaje mi się że jest spowodowany za ubogą mieszanką której mimo wielu prób w Motoexpresie nie potrafili ustawić.

Jestem Ciekaw jak Almerka Turbo wypadnie na próbie AFR, sprawe kolektora też należy wyjaśnić do końca bo Michał twierdzi iż kolektor był robiony w Warszawie w firmie KRS... Przynajmniej tak zostałem poinformonway od GRE, myślę że on ma na to dowód.
bauer
heh
tak czytam i mysle ze Cavaas czegos nie rozumiesz ...
jakby Twoj mod ABT nie dziala prawidlowo to pewnie tez bys sie denerwowal
wiec nie ma sie co tu dziwic

ogolnie podziwiam ze Łukasz wszedl w mod turbo
w sumie fajna sprawa i w ogole ale jezeli firma podejmuje sie wyzwania to powinna doprowadzic do konca

i mam nadzieje ze to autko zrobi kiedys wysoka 14
bo jak narazie to moja padlina robi ta Almerke jak chce
GRE
CYTAT("bauer":10tutttq)
heh

bo jak narazie to moja padlina robi ta Almerke jak chce

oj Bauer chyba miałeś piękny sen...
bauer
CYTAT("grencan":3pp2kqcj)
oj Bauer chyba miałeś piękny sen...


hehe ten sen byl o 22 na ostatnim groszu klika dni po odebraniu auta od MX ow
leon20vt
Zajmę głos chociaż sprawa tego nie warta ale jak mówią , nie ważne jak mówią , wazne że mówią

1)Auto spokojnie osiąda większą moc , o czym Łukaszowi mówiłem , z tym że wiem że silnik zrobiony pod N/A i odprężony z braku kasy samą uszczelką a ja dałem na to gwarancję . Silnik jest w słąbym stanie , ma pierścienie z 2 kompletów , głowicę i reszte zrobioną pod N/A i to ostro , psedu wałki Heinricha które przed turbo zabrały moc zamist dodać ! , wydech z kilku rureczek średnicy z Fiata CC i nie będę robił tutaj dużo więcej KM bo może się to skończyć nie tak jak bym chciał . Dodatkowo dałem pisemną gwarancję . A gwarancję daje sie wtedy jeśli dany setup jest na dłuższy dystans a nie że dam mu maxa , coś sie sypnie i oczywicie ja bede pokrywał koszta . Musicie też to zrozumieć .

Co do wiekszej mocy to spokojnie można więcej , wystarczy dokłądnie niz to robi Łukasz przejrzeć naszą stronę . Ale wrzucę :



I to wcale nie było na jakimś wiekszym doładowaniu , i podlane mocno nie patrząc na ekonomie . I można więcej ale jak silnik będzie jak trzeba .

Poza tym cięzko uwierzcie mi stroi się autko , gdzie albo ślizga się sprzęgło , albo mam na to 2 godziny albo za każdym razem w baku jest ok 7 litrów paliwa . Na żydzie ciężko się stroi . Ale ja mogę tłumaczyć że stroi się czasem kilka dni i zużywa trochę paliwa ale ja dolewać nie będe .

Mam troszkę materiałów prywatnych jak to auto jeździ , jak się zbiera i napewno do wolnych nie należy . Najdziwniejsze że zawsze jak my jeździmy na testy auto zasuwa i nic się nie dzieje mimo katowania a jak właściciel zasiada za sterami zawsze coś się dzieje . Nie wiem w czym rzecz ale ja twierdze że łącznik .

Nie wspomnę już o setkach godzin nad każdym życzeniem Łukasza , siedzeniu po nocach , spełnianiu kazdej zachcianki jak on to mówił "przyjaciela firmy" i to totalnie za friko , wydzwaniania po kilka razy dziennie do każdego z nas od pół roku , setek maili , PW itd itp i naprawdę miłego podejścia do niego . Tłumaczyliśmy mu wiele spraw dziesiątki razy przy świadkach , niestety nie do końca dochodziło .

Najlepsze ze przyjazdza do nas , mówi co i jak , ze jest ok , a jak jest jakaś pierdoła jak opaska strzelająca czy ta uszczelka z korka za 10zł a nie porządna metalowa ciut grubsza i my mimo że mamy mnóstwo pracy rzucamy wszystko i robimy a potem dowiadujemy sie jakie z nas wieśniaki itd . Trochę to się głupio czyta ale cóż , klienci są różni .

Mówiłem mu jeszcze przed rozpoczęciem prac że trzeba to zrobić nie kosztem minimum a zainwestować , zwłaszcza doprowadzić silnik do stanu seria . Odpowiedź byłą : Nie mam kasy , Robimy jak jest , Ja chce itd itp. No to zrobiłem i jak narazie jeździ . A że właściciel chce więcej no to nie moja wina .

Projekcik miał być po kosztach , mało-budżetowy ale zeby jeździło . Wystarczy na tym podforum przeczytać jakie modyfikacje są w innych autach , każda rzecz jest wymieniana , nawet najmniejsza a koszta sięgają kilkudziesięciu tys zł a nie....6000zł .

Ja jestem otwarty , w każdej chwili na życzenie Łukasza jestem w stanie poprawic to co mu się nie podoba i zrobić mu maxa . Wystarczy nalać więcej paliwa niż 8 litrów i zostawić na 1-2 dni . Decyzja nalezy do niego . My szanujemy każdego klienta , nawet jeśli on totalnie nie szanuje nas .

Co do kolektora to normalne że Łukaszowi mówi się A , on doda swoje B a na końcu wychodzi że powiedziałem ABC . Elementy kolektora zostały grzecznościowo wykonane w KSR , potem poswane przez kogo innego i powstał kolektor , który jest jak nabardziej ok , jest szczelny , równy i działa jak trzeba . Przy okazji jeszcze raz dziękuje KSR . Poza tym co ma piernik do wiatraka to też nie wiem .

Prosze nie odbierać tego jako jakiś atak , tylko chęc wrzucenia kilku wyjaśnień dla głębszego zobrazowania sprawy .

A ogólna dygresja z naszej strony : Nie róbcie u nas aut , jesteśmy frendzlami którzy każdemu klientowi chcą zrobić manianę i tak też robimy . Jak to ktoś nam życzliwy powiedział : Jesteśmy półmózgi
Coube
Leon....Twoja wypowiedz NIE ISTNIEJE w swietle tego, ze fura wyjechala i jezdzi z AFRem >14
FilipN
CYTAT("leon20vt":6591edet)
Poza tym cięzko uwierzcie mi stroi się autko , gdzie albo ślizga się sprzęgło , albo mam na to 2 godziny albo za każdym razem w baku jest ok 7 litrów paliwa . Na żydzie ciężko się stroi . Ale ja mogę tłumaczyć że stroi się czasem kilka dni i zużywa trochę paliwa ale ja dolewać nie będe .


w takim przypadku umawia się z klientem na konkretny czas strojnia - np. dwa dni i tyle... jeżeli się nie zgadza - nie podejmuje się strojenia auta...
wiadomo, że na 7 litrach wystroić się nie da nic... więc informuje się klienta, że do kosztów strojenia doliczony zostanie koszt 50l PB98... jeżeli się nie zgadza - nie podejmuje się strojenia....

jeżeli jednak podjęło się wystrojenia auta to wypuszczenie go na ulicę z AFR zbliżonym do 14 jest skandalem...
hwojtek
CYTAT("leon20vt":21826syr)
Nie wspomnę już o setkach godzin nad każdym życzeniem Łukasza , siedzeniu po nocach , spełnianiu kazdej zachcianki jak on to mówił "przyjaciela firmy" i to totalnie za friko , wydzwaniania po kilka razy dziennie do każdego z nas od pół roku , setek maili , PW itd itp i naprawdę miłego podejścia do niego .


LOL. Małą próbkę tego miałem z moimi wtryskami. Kolega grencan był uprzejmy zawracać mi o nie d... tak namiętnie, że odwołałem kupca, który gotów był je brać od ręki i wysłałem kol. grencanowi wtryski priorytetem - kol. grencan jak się dowiedział, że wysłałem, to radośnie oświadczył, że fajnie, ale mu są już niepotrzebne. No i teraz szukaj wiatru w polu, wtrysków nie ma, kasy za wtryski nie ma, kol. grencan, czyli Łukasz Granat oferował się wspaniałomyślnie, że pójdzie sprawdzić "co z nimi" na pocztę (z której miesiąc temu miał odebrać wtryski i zapłacić za zestaw 1/8 jego rynkowej ceny).
Kompletnie niepoważne zachowanie. Nazwałbym je mocniej, ale mi żal dzieciaka. I tak zainwestowałem w drania komplet bardzo ładnych wtrysków...
Jak dla mnie to może mieć AFR 18. Lepszy i tak mu się nie należy. Na szczęście z dziką rozkoszą mogę o nim napisać piękny i długi artykuł
Joker86
Jeździłem z Michałem almerą... wszystko grało, zapier... jak potłuczone, sprzęgło się nie ślizgało, nic nie gasło, wszystko było tak jak powinno być. Auto zostało przygotowane dobrze i chyba nie ma co na nie narzekać.A tuning to jest drogi i bardzo czasochłonny sport i niestety wszystko nie idzie jak po maśle.
GRE
CYTAT("Coube":2yawu5m8)
Leon....Twoja wypowiedz NIE ISTNIEJE w swietle tego, ze fura wyjechala i jezdzi z AFRem >14

popieram
a co powiesz ze dziś w drodze do wawy silnik zrobil BLOW ??
I JAK TERAZ Z GWARANCJĄ??
bobik
CYTAT("grencan":2a88nk11)
CYTAT("Coube":2a88nk11)
Leon....Twoja wypowiedz NIE ISTNIEJE w swietle tego, ze fura wyjechala i jezdzi z AFRem >14

popieram
a co powiesz ze dziś w drodze do wawy silnik zrobil BLOW ??
I JAK TERAZ Z GWARANCJĄ??


wybuchł ?
GRE
tak !!jadąć do wawy auto zgasło!nie wiedziałem co sie stało,odpaliłem go po kilku minutach memłania sie z nim,ale cośklekotało jak w dieslu takim oldschoolowym;/:(
ciekawe co to jest??na szczesie dojechałem do wawy szczesliwie....ale juz nie almerą;/
A CO MICHAŁ POWIESZ NA TO ZE USTAWIŁES AUTO NA 1 BARA 14PSI NAWET WIECEJ I POWIEDZIAŁEŚ ZE BEDZIE OK??
JA SAM PO RADACH BOBIKA I KILKU INNYCH OSÓB ZMNIEJSZYŁEM DOŁADOWANIE NA 8 PSI,I STAŁO SIE TO NA 8 PSI:(
Cavaas
a może to bezpiecznik jak ostatnio;)? sprawdzałeś?
Tonny S
CYTAT("grencan":15nrtwwt)
A CO MICHAŁ POWIESZ NA TO ZE USTAWIŁES AUTO NA 1 BARA 14PSI NAWET WIECEJ I POWIEDZIAŁEŚ ZE BEDZIE OK??
JA SAM PO RADACH BOBIKA I KILKU INNYCH OSÓB ZMNIEJSZYŁEM DOŁADOWANIE NA 8 PSI,I STAŁO SIE TO NA 8 PSI:(
Brak słów nawet jesli auto bylo zle utrzymane to sie odmawia modyfikacjii a nie brnie dalej i co ?? do czego to doprowadza ?? efektów chyba nie trzeba opisywac ??

BTW Michal proponuje sie przebranzowić

BTW LeonClub ma sie naprawde dobrze.

Cavaas z całym szacunkiem dla twojej osoby porozmawiaj z chłopakami z SRTW, jest tam pare osób znających prawte.
GRE
tak bezpiecznik!na bank oj!!! cavas cavas wleciał do 3go cylindra ot tak sam od siebie...bezpieczniki tak mają...auto jest w warsztacie,bedzie rozebrane w poniedziałek i napisze co i jak...szkoda że tak daleko od domu...ale cóż...
nie zycze ci żeby ci tak bezpiecznik poszedł ja mi
hwojtek
Po dłuższym zastanowieniu napiszę tak:

Grencan - masz czego chciałeś. Chciałeś tanio, szybko i dobrze, a wszyscy na tym forum łącznie ze mną wiedzą, że te trzy przymiotniki nie mogą występować w jednym zdaniu.
Więc moja rada: ciesz się, chłopaku, że masz gwarancję i twój tuner jeszcze ma ochotę z tobą gadać i ją honorować. Bo na jego miejscu i bez takiej gwarancji to bym cię wystawił za warsztat jako stracha na wróble. A na przyszłość: więcej pokory i napalaj się tylko na to, na co cię stać.. Bo wszyscy byśmy chcieli mieć tanio, szybko i dobrze, ale tak się nie da. Jakbyś czytał forum 3 lata temu, to byś przeczytał, że nawet ja to wiem.
GRE
CYTAT("hwojtek":26hrz5fp)
Po dłuższym zastanowieniu napiszę tak:

Grencan - masz czego chciałeś. Chciałeś tanio, szybko i dobrze, a wszyscy na tym forum łącznie ze mną wiedzą, że te trzy przymiotniki nie mogą występować w jednym zdaniu.
Więc moja rada: ciesz się, chłopaku, że masz gwarancję i twój tuner jeszcze ma ochotę z tobą gadać i ją honorować. Bo na jego miejscu i bez takiej gwarancji to bym cię wystawił za warsztat jako stracha na wróble. A na przyszłość: więcej pokory i napalaj się tylko na to, na co cię stać.. Bo wszyscy byśmy chcieli mieć tanio, szybko i dobrze, ale tak się nie da. Jakbyś czytał forum 3 lata temu, to byś przeczytał, że nawet ja to wiem.

spoko jeszcze raz sorry za wtryski ale po co mi one jesli moje co miałem wczesniej zadziałały nie ważne a co do zwrotu to byłem na poczcie zeby je odesłano ci!!!!!
a co do tanio szybko i ..coś tam to ja chciałem jechac do wawy zrobić auto w cenie normalnej...ale michał mpowiedział ze zrobi mi to taniej po kosztach i bedzie profi
teraz to juz nie ważne
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.