Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Uszczelka pod glowice na zamowienie, gdzie ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
pwoz
Witam

Czy moglby ktos polecic firme ktora dorabia uszczelki pod glowice do uturbionych silnikow ?

Konkretnie chodzi o uszczelke pod glowe do silnika od poldolota 1.6, turbinka zamontowana, smiga pieknie, tylko uszczelka pada co kilkaset kilometrow.

dzieki

pozdrawiam

Pawel W
ITR
standruk.pl
motorsport
Robi gość na Gimnazjalnej w W-wie, ale przeciętnej jakości. Poza tym myślę, że notoryczne wywalanie seryjnej uszczelki przy stosunkowo nieduzym doładowaniu to raczej kwestia czegoś innego niż sama uszczelka. Po pierwsze powierzchnie muszą być idealnie równe (może blok jest krzywy), po drugie może trzeba nowe szpilki, a po trzecie umiejętne dokręcanie. Po czwarte - może gdzieś się zakrada stuk i kawituje uszczelkę - zastanawiiałeś się nad tym?
pwoz
Witam

Dzwonilem do standruku ale niestety nie robia do 1.6 poniewaz podobno jest to niewykonalne, ze wzgledu na mocno rozwiercony blok - wymaga to podobno bardzo precyzyjnej maszyny ktorej w kraju nie ma (podobno orginalne fso byly robione w niemczech)

>Robi gość na Gimnazjalnej w W-wie, ale przeciętnej jakości

A masz moze jakis kontakt (mail, telefon) ?

>może gdzieś się zakrada stuk i kawituje uszczelkę

Sruby stare, glowa splanowana (wyrownana), dokrecane kluczem dyn. ale troche mocniej niz zaleca instrukcja.

Faktycznie pojwawial sie stuk, co prawda w tym samym momencie odpuszczalem gazu, ale moze juz za pozno. Aktualnie juz cofniety mocno zaplon, ale chcialbym jednak uszczelke troche lepsza niz szeroko dostepne standardowe podrobki.

Czy faktycznie krotkie spalanie stukowe (aczkolwiek mocno rozwiniete) zalatwia uszczelke ?

dzieki za odzew

Pawel W
Kabul
GIMNAZJALNA 18A
TEL 022 664 89 10
dorabiaja wszelkie uszczelki stalowe
FilipN
no proszę was.... Gimnazjalna to właśnie Standruk....
ITR
CYTAT("FilipN":1t2foq47)
no proszę was.... Gimnazjalna to właśnie Standruk....


dokladnie hehe
koziol1
nie polecam gimnazjalnej.... nie wiem jak robia serie ale do utrurbionych aut - nie jest to dobre miejsce..... najlepiej poszukac miejsca gdzie zrobia w cadzie projekt oryginalu i wytna laserem z blachy
240Z
Te od Standruku ponoć nie są najlepszej jakości. Paru osobom wydmuchało podczas jazdy.
Shifty
CYTAT("Darkstar":2rof35fo)
Te od Standruku ponoć nie są najlepszej jakości. Paru osobom wydmuchało podczas jazdy.


Pewnie ze moze wydmuchac, ale to zalezy od wielu czynnikow.
- zly montaz, bardzo czesto sie zdarza
- kiepskie sroby
- nalezy pamietac ze jak tuninguje sie fure to wiele rzeczy nawala lub nie wytrzymuje. Tak samo moze byc z uszczelkami ( ryzyko tuningu )
Do uturbionych aut o wygorowanej mocy nikt nie daje gwarancji na nic!
Wally w suprze mial jakies super hiper uszczelki dydykowane tylko i wylacznie do tuningu. Padla na wyscigach. Potem zrobiona byla na Gimnazjalnej i supra smigala bezawaryjnie.
Sam mialem uszczelke w nismo dorabiana i wytrzymala 2 razy wieksza moc.
Na gimnazjalnej specializuja sie w dorabianiu uszczelek do samochodow seryjnych. Do aut ktore mocno dmuchaja najlepiej jest kupowac z ebay, tylko ze nikt nie da gwarancji na nie. Mimo to calkiem sporo jednych z najszybszych aut w PL smiga na uszczelkach ze standruku i nic sie nie dzieje.
Dobrym rozwiazaniem jest wyciac uszczelke na laserze
240Z
Czy Wallywóz no.1 nie mial przypadkiem śrub ARP'a? To by wiele mogło wyjaśnić, bo dużo osób jeździ na seryjnych. W jaki sposób śruba może wpłynąć na uszczelkę? I co trzeba zrobić, żeby uniknąć złego montażu uszczelki? Przepraszam szanownych forumowiczów jeżeli pytania brzmią lamersko, ale wydaje mi się, że odrobina więcej wiedzy w archiwum, nie powinna zaszkodzić.
Shifty
Aby uszczelka byla prawidlowo zamontowana nalezy ja zalorzyc do rownego bloku i rownej glowicy !!!
Dociagnac szpilki lub sruby z odpowiednia sila ( najlepiej zeby byly nowe )
Po przejechaniu 200 do 300 km nalezy ponownie dociagnac glowice. Dokrecajac glowice zeliwna na goracym silniku, a aluminiowa na zimnym silniku.
Wazne jest tez aby tuleje cylindryczne w bloku byly ustawione na odpowiedniej wysokosci.

Czesto zadarza sie ze szpilki sa przeciagniete, moze byc tez krzywy blok lub glowica. Zdarzaja sie obnizone tuleje cylindryczne ( nawet 0,1mm ma duze znaczenie )
Kazdorazowe przegrzanie silnika moze spowodowac po uplywie 2-3 tyg uszkodzenie uszczelki ( czesto wystepuje )
Azrael
Istnieje wiele aut gdzie śruby sa jednorazowe.
Marlon
I wielu ludzi zapomina, że głowica krzywi się przy każdym ściąganiu.
PanSamochodzik
CYTAT("Marlon":3shpnn7p)
I wielu ludzi zapomina, że głowica krzywi się przy każdym ściąganiu.


a nawet przy dokrecaniu
szaba
ja dorabiałem uszczelke do mojej bejcy w Katowicach i fajnie trzyma, tylko że ja mam silnik wolnossący i raczej niską temerature spalania więc trudno powiedzieć czy wytrzyma przy wysokich temperaturach na silnikach turbodoładowanych. Bo na wysokie sciśnienia napewno wtrzyma. Dwa razy grubość 1,2 plus blacha miedziana i dwa razy objechane przy cylindrach. naprawde solidnie wykonane. Cena około 200 złotych za uszczelke.
pozdrawiam
MiC_street
odgrzewam,
potrzebuję dorobić custom uszczelkę pod głowicę do N/A
jakie sprawdzone firmy poza poza Gimnazjalną?
kuba_195
Ja na gimnazjalnej dorabiałem pod turbo do colta . Po dokręceniu głowicy -oczywiście blok i głowica przygotowana- i z kanału olejowego zaczęło ciec... Nie jestem zadowolony. To moje zdanie.
MiC_street
dlatego pytam o inne firmy... wink.gif
Gallardo
Potrzebuję dorobić uszczelkę odpreżającą do motocykla . Może ktoś polecić sprawdzoną firmę która zajmuje się dorabianiem uszczelek pod głowicę ?
Misior
Ja dorabiałem seryjne w firmie http://www.ajust.pl/ i jestem zadowolony. Kumpel dorabiał u nich do podłubanego 106 rallye i też ma się dobrze.
MKV
Ktoś wie, czy uszczelki tej firmy Ajust jakoś dają radę? Potrzebuję grubszą uszczelkę z powodu dużego splanowania głowicy do silnika wolnossącego (Swift GTi).
done4
Po co chcesz to robić?
Daj seryjną uszczelkę i ewentualnie regulowane kółka gdyby rozrząd mocno się przestawił.
kontrolm
i ew. troszke podbierz tłoki jakby coś kolidowało
MKV
CYTAT(done4 @ Mon, 23 Sep 2019 - 16:42) *
Po co chcesz to robić?
Daj seryjną uszczelkę i ewentualnie regulowane kółka gdyby rozrząd mocno się przestawił.


Po to, że okazało się że głowica jest splanowana aż o 1.5mm gdzie bezpieczna granica to okł 1.1mm i kompresja wynosi aż 17,5bara gdzie w nowym silniku było "tylko" 14,5 bara.
Chcę dać uszczelkę 2mm żeby zejść z ubytkiem wysokości głowicy do przyzwoitego 0.7mm (seryjna uszczelka ma 1.2mm grubości).

Z tego co się orientuję najlepiej będzie chyba dorobić uszczelkę na Gimnazjalnej 18A w Warszawie.
http://www.autouszczelki.pl/
done4
Ale 17,5 bara to nic strasznego smile.gif
Doprężone hondowskie d16 mają po 20-21 bar, na paliwie 98 brak stuku, auta używane jako daily.
Oczywiście auto trzeba wystroić.

Mis
Seryjne m50b25nv zdrowiutkie ma często po 15-16bar i upala na pb95 ze stodoły aż miło. biggrin.gif
MKV
CYTAT(done4 @ Mon, 23 Sep 2019 - 18:24) *
Ale 17,5 bara to nic strasznego smile.gif
Doprężone hondowskie d16 mają po 20-21 bar, na paliwie 98 brak stuku, auta używane jako daily.
Oczywiście auto trzeba wystroić.


Strojenie to oczywistość i jest DET3 a fabrycznie silnik był przystosowany nawet do 91 oktanów więc luz. Niestety odległość zaworów od tłoków jest problemem. Alternatywnie chyba można naciąć bardziej tłoki.
No ale to wątek o tym gdzie robić na zamówienie uszczelkę pod głowicę a nie po co więc nie róbmy bałaganu wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.