Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Renault Clio 1.6 8v
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Peter_KTP
Przedstawiam moja ex-fure: Renault Clio 1.6 8v z 1999r.
Autem jezdzilem od nowosci. Przez ten czas przeszlo troche przemian, by pod koniec ubieglego roku powrocic do serii i pojsc w ludzi.
Przez ostatni rok jezdzilo w KJSach w nastepujacej specyfikacji:

Moc: 125KM (seria: 88KM)
Moment: 168Nm (seria: 131Nm)
0-100km/h: 7.9s (seria: 10.6s)

Modyfikacje:

- GT silnika by Chojnacki Motor System
- kolektor wydechowy 4-2-1 by VIGA
- wydech przelot z tlumikiem koncowym by El-Tec
- walek rozrzadu CatCams
- regulowane kolko rozrzadu by Swiatek
- zimny dolot ze stozkiem
- chip by V-Tech (limiter z 6tys. na 7tys. rpm)
- utwardzone poduszki pod silnik
- krotsza skrzynia z innego modelu
- kompletne zawieszenie KW -45/-35
- komplet dystansow 20mm
- tarcze Brembo Max
- klocki Ferodo DS Performance
- wybebeszona szoferka
- kubly Bimarco Expert
- szelki Schroth
- kiera Sprarco
- i pare innych pierdol, ktorych juz nie pamietam






Autko wspominam bardzo milo, a obecnie wypoczywam w Fiacie Panda 1.1 VAN LPG POWER
bzyq2001
skok w momencie obr. lepszy niz w v-tecu , calkiem niezle wyszlo - gratulacje
pele
ale cos sie wykres nie zgadza. Przelicznik mocy na moment oscyluje ok 7500.

poza tym swietne autko, ale taka przesiadka w PANDE...
Colin
CYTAT("pele":2d5r3fy2)
ale cos sie wykres nie zgadza. Przelicznik mocy na moment oscyluje ok 7500.


Zdarza sie - pewno stara wersja softu
pele
CYTAT("Colin":tffy4q94)
CYTAT("pele":tffy4q94)
ale cos sie wykres nie zgadza. Przelicznik mocy na moment oscyluje ok 7500.


Zdarza sie - pewno stara wersja softu

w takim razie momentu jest ok 156Nm. Dlatego sie zdziwilem ze 168 to cos duzo...
dzik
Naprawde ladnie to autko jezdzilo, widzialem
Cos dziwnie moc siada., moze by sie wiecej rozdmuchal, moze mu czegos brakowalo.
Fawor
Podnieść moc o 37KM w silniku 1.6 8v to nie lada wyczyn, robi wrazenie. Pamietam, ze kiedys czytałem w jednej z gazetek opis twojej fury, chyba Auto Świat to był Przed KJSami jezdziłes nim normalnie na codzien, tak? Mozesz powiedziec jak sie zmieniło spalanie w stosunku do serii?
Marlon
CYTAT("pele":2rhieex8)
poza tym swietne autko, ale taka przesiadka w PANDE...


Hehe, jest coś w rezerwie takie małe śmieszne 4x4
Pancin_KTP
Auto przeszło totalną metamorfozę. Z ospojlerowanej zabawki w rasową rajdówkę. Naprawdę nieźle śmigało. Miałem okazję nim pojeździć i mocno mnie zaskoczyło. Peter, czekamy na mody w nowym wynalazku.
Peter_KTP
CYTAT
Przed KJSami jezdziłes nim normalnie na codzien, tak? Mozesz powiedziec jak sie zmieniło spalanie w stosunku do serii?


Zawsze jedzilem nim na codzien, nawet w okresie startow.
W stosunku do innych modeli z tym silnikiem spalanie bylo nawet nizsze! W trasie potrafilem robic nawet 5,8l w miescie ponizej 7l. Po prostu miedzy startami oszczedzalem to auto. Przy bardziej agresywnej jezdzie wychodzilo z tego co pamietam ok. 7,8 i 8,9l - czyli zadna tragedia.

CYTAT
ale taka przesiadka w PANDE...


A ja nie narzekam Jezdze za grosze i odpoczywam narazie od "mocy" Jak wsiade w nastepna rajdowke, bede mial tym wieksza frajde.

CYTAT
Peter, czekamy na mody w nowym wynalazku.


Wybieram sie w marcu nach Deutschland po troche zlomu i trzeba bedzie zaczac cos rzezbic
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.