Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: >Nick evo7< Lancer Expert do wynajecia ;)
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
evo7
CYTAT("JerryEVO":4n707j1m)
CYTAT("ade":4n707j1m)
jak na obecny stan do wykres przed zmiana turbiny wg mnie jest ciekawszy...

po przesunieciu limitera sytuacja na pewno troszke sie zmieni... ale jak ja wolalbym jakas turbinke ktora tak okolo 1000 obrotow wczesniej do juz wyrazny przyrost mocy


W zasadzie to ta turbina jest największą możliwą w Evo. Zamontowaliśmy ją na razie bez strokera - po wsadzeniu go, jak mądrzy ludzie gadają, wykres powinien przesunąć się o co najmniej 1000 obrotów w dół.

Niemniej wielce prawdopodobne jest, że wrzucę do samochodu mniejszą turbinę, na której bez problemów będą takie osiągi jak teraz ale nieporównywalnie lepszy dół. Przekonałem się, że do jazdy na co dzień nie ma już sensu budować dalej mocy samochodu. Aktualna turbina mogłaby spokojnie dać 600KM ale to już jest żadna różnica czy auto będzie mieliło oponami tylko na dwójce czy także na trójce - praktycznie nijak się to przenosi na osiągi.


Jak zobaczylem twoj wykres z nawa turbina po raz pierwszy to odrazu skomentowalem ze to sie nie nadaje do uzytku i zapytalem czy budujesz to auto na 400m?
nie dosc ze ktos usunal mojego posta to teraz dowiadujemy sie ze wracasz do mniejszej turbiny????
twoja na dzieje ze 2,3 zmieni to na tyle ze bedzie akceptowalne jest bledna,wiele to nie zmieni.
mozesz byc pewien ze nie nadazysz z dolewaniem oleju do motoru,bo ten zestaw strasznie kotluje olej.
co do przesuniecia wszystkiego o 1000rpm to tez mozesz sie rozczarowac i sprawdz jeszcze stopien sprezania jaki powiniennes miec po zamontowaniu tego zestawu zreszta producent nie omieszkal zamiescic takich informacji na pudelku.
wiec jak widzicie k20 hondy jest o niebo lepsze, ma 450koni na seryjnym paliwie i od 3000rpm na czwartym biegu nie ma przyczepnosci.

pozdrawiam
evo7
CYTAT("Berni":uoz5k563)
Jerry, ciekawe czy kombinacja Strokera + fabryczna turbina (ew GT3071R) dałaby 400KM i 500NM przy płaskim przbiegu momentu. Chciałbym zbudować auto max street-friendly a nie dragowe, wzorem jest tu przebieg momentu z 535d Co do fabrycznej turbiny to obawiam się, że nie dodmucha pow. 5500obr i moment szybko umrze, z kolei GT3071R chyba jest ciągle zbyt duża na podniesienie dołu ??
EVO7: Śmieszne są te Twoje dywagacje, tak miało być czy wyszło przypadkiem ??


jak narazie to ja sie tu glownie smieje.
obserwuje i nic nie komentuje.
zobaczymy czy Jerry niebawem przyzna sie ze na olej wydaje tylo co na paliwo .
ponawiam moje pytanie do Jerrego cel budowy auta,a raczej jego przeznaczenie?
moglbym w ramach przyplywu dobrej woli troche podpowiedziec.
evo7
CYTAT("JerryEVO":3uov9vvo)
CYTAT("evo7":3uov9vvo)
jak narazie to ja sie tu glownie smieje.
obserwuje i nic nie komentuje.
zobaczymy czy Jerry niebawem przyzna sie ze na olej wydaje tylo co na paliwo .
ponawiam moje pytanie do Jerrego cel budowy auta,a raczej jego przeznaczenie?
moglbym w ramach przyplywu dobrej woli troche podpowiedziec.


Wiesz... by podpowiedzieć musiałbyś we mnie wzbudzić zaufanie do głębi swej wiedzy tuningowej - jakoś dotychczasowe wypowiedzi zarówno te, które wyciął moderator jak i te, które się ostały nie bardzo budują takie zdanie o Tobie.


dobra
jestes amatorem w tym temacie duzo jeszcze bedziesz musial sie nauczyc na wlasnej skorze.
pozdrawiam
ps.szczescie ze jestes w rekach gs a nie innych oszolomow, moze to ci troche pomoze.
evo7
CYTAT("JerryEVO":cto7by26)
CYTAT("mile":cto7by26)
Jerry czy to twoje Evo bedzie w nastepnym GT ??


Tak - moje będzie tam opisywane.

Added after 2 minutes:

CYTAT("evo7":cto7by26)
jestes amatorem w tym temacie duzo jeszcze bedziesz musial sie nauczyc na wlasnej skorze.
pozdrawiam
ps.szczescie ze jestes w rekach gs a nie innych oszolomow, moze to ci troche pomoze.


Ano amatorem jestem. Ale nie wiesz jak się cieszę, że niektórzy z oszołomów, których nie brak i na tym forum, nie dotykają mojej bryczki...

Added after 5 minutes:

CYTAT("djweed":cto7by26)
Witam i gratuluje extra maszynki!

Mam pytanko natury technicznej(zainspirowany ostatnim programem o Evo 8 FQ-400 na Top Gear ):
- podobno opony przy takiej mocy wystarczaja na ok. 6500km
- podobno na pełnym gwizdku pali 75l/100
- podobno przeglady robi sie co 7500km

Chciałbym wiedziec poprostu jak jest u Ciebie!

Pozdrawiam!


Dzięki za gratulacje!

Co do opon - mi wystarczyły na 22000km. W takich samochodach stosuje się opony UHP (Ultra High Performance) - ich trzymanie się drogi jest niesamowite, ale odbija się to na żywotności - coś za coś.

Spalanie - mój rekord to spalenie całego baku na płatnym odcinku autostrady A2 (pod Poznaniem) - nie powiem z jaką prędkością ją przemirzałem

Co 7500km (lub 4500mil) nie ma przeglądów tylko wymiana oleju - to też jest wynikiem tego, że jednak silnik jest wysilony. O Jakości silnika Evo może świadczyć to, że identyczna gwarancja jest na FQ-400 jak i na zwykły 265KM.


nie wiem kogo masz na mysli ale ja twojego auta patykiem bym nie dotknal,miej to na uwadze!


PYTAM PO RAZ KOLEJNY,PRZEZNACZENIE TEGO AUTA?
evo7
CYTAT("Albert":2kf3tani)
evo7: albo zachowasz wysoki poziom dyskusji który zdarza ci się w innych wątkach albo będziesz musiał poszukać innego forum do głoszenia swoich uwag


wiesz troche Cie juz znam ale pojecia nie mam co sie z Toba dzieje,ale nie wazne.
jakos uczulony jestem na tego kolesia i na to wzbudzanie zachwytu.
jesli mnie stad usuniesz to nie zrobi to na mnie wiekszego wrazenia w kazdym razie nie moge sie doczekac az stane z nim na swiatlach i glowe daje sobie obciac ze on akurat bedzie sie rozgladal w przeciwna strone.

a i jeszcze jedno wiecie juz ze wasz ulubienic ma juz skylina?
tez czytal watek Jerrego ,nie mogl sie zalogowac(zapomnial hasla) albo jak znam zycie zostal dawno usuniety, w kazdym razie zapoluje na wspanialego Jerrrego.

Added after 2 minutes:

CYTAT("JerryEVO":2kf3tani)
CYTAT("Fawor":2kf3tani)
Jak widać bardziej przyjazna była wersja z seryjnym turbo. Wykresy wykrasami, ale jak sie ma porównanie przyspieszenia przy 380KM do wersji obecnej? To jest ważniejsze niz suche dane W koncu zawsze mozna miec przygotowane dwie wersje: jedna na ulice i druga na "ćwiartke" (nie mylic z alkoholem ) Wymiana kolektora razem z turbiną nie zabiera az tak duzo czasu


Ze zmianą turbo o tyle jest łatwiej, że kolektor zostaje ten sam - więc 2 godzinki i mamy drugą turbinkę.

Szczerze mówiąc to nie zdążyłem pomierzyć 380KM w temacie przyspieszenia. Na pewno było bardziej przyjazne na miasto - bo nie trzeba było dumać w jakich jestem obrotach. Niemniej teraz bez problemu da się być w okolicach 5000 obrotów i szaleć. Ciągnie niesamowicie. Nowe turbo na pewno poprawi dół - mam cichą nadzieję, że ze strokerem będzie się kręciło nie gorzej od serii.

Added after 13 minutes:

CYTAT("alannn":2kf3tani)
Jerry, jestem pelen podziwu... Mam nadzieje, ze niedlugo na wykresie pojawi sie magiczna liczba 550km Widzialem wywiad w TVN'ie, przyjemny gosc z Ciebie. Samochodzik jest naprawde swietny i mam nadzieje, ze kiedys zobacze jak bryka w nim ta moc w Modlinie. Gratuluje wspanialego wyboru wspanialej marki . Pozdrawiam Wszystkich...

Ps. djweed zgadzam sie z Toba w 100% Focus jest naprawde ciekawy stylistycznie, natomiast 350Z... rzecz gustu... dla mnie jakies ostrzejsze kanty by sie przydaly...


550 to jest cel raczej ostateczny - po prostu nie ma sensu dalej mocy budować. Ale ze Strokerem nie powinno być z tym żadnego problemu.

Modlin - pewnie spróbujemy lajcikowo - na tej mniejszej turbinie - chyba, że mi odbije i wpadnę na pomysł wystartowania w kosmos i znów wrzucę dużą turbinę plus kilka innych drobiazgów, które mogą dodać jeszcze jakieś 200KM...

Body kit - będzie wyważony - bez kombinowania. Założenie jest takie by samochód był z wyglądu agresywny bardziej, ale i by dało się na krawężnik wjechać. Projektuje całość iacoski więc może źle nie będzie. Kilka rzeczy jest pewnych: wysoki spojler seryjny, grzebień na dachu. Zmieniona będzie maska, zderzak, progi i klapa tylna.

Bardzo żałuję, że nie mogę pokazać przymiarek - ale obiecałem


zejdz na ziemie chlopaku,slabo mi sie robi!
550 koni juz czekam a 750 to juz wogole,konkretnym jestes amatorem wiedzy.
poczytasz te swoje posty za jakis czas to z domu ze wstydu nie wyjdziesz!
ale dobra zabawa jest!
evo7
CYTAT("djweed":ze058aa4)
Czy szacowana jest jakoś żywotność takiego wysilonego silniczka? Bo wydaje mi sie,ze nawet taki program lightowy duzo mocniej obciąża jednostke. Czy masz takie info? Bo jak czytałem uzywsz evo na codzień...

PS.Mam nadzieje,ze zawojujesz Modlin i utrzesz nosa niektorym czarnym,niemieckim kondtrukcją

PS2. Widze,ze Pan Evo 7 nie daje za wygraną...czemu w polskim tuningu jest tyle zawiści. PRZECIEŻ NIE CHODZI O TO ! (chyba 3 raz to juz dzisiaj powiedziałem...)


zeby to zrozumiec musisz przeczytac posty z zeszlego sezonu.
czarne niemieckie?
podobno juz nie startuje,ale wiesz co ten lancer moglby zwojowac?
Albert
CYTAT("evo7":fiawv83w)
CYTAT("Albert":fiawv83w)
evo7: albo zachowasz wysoki poziom dyskusji który zdarza ci się w innych wątkach albo będziesz musiał poszukać innego forum do głoszenia swoich uwag


wiesz troche Cie juz znam ale pojecia nie mam co sie z Toba dzieje,ale nie wazne.
jakos uczulony jestem na tego kolesia i na to wzbudzanie zachwytu.
jesli mnie stad usuniesz to nie zrobi to na mnie wiekszego wrazenia w kazdym razie nie moge sie doczekac az stane z nim na swiatlach i glowe daje sobie obciac ze on akurat bedzie sie rozgladal w przeciwna strone.

a i jeszcze jedno wiecie juz ze wasz ulubienic ma juz skylina?
tez czytal watek Jerrego ,nie mogl sie zalogowac(zapomnial hasla) albo jak znam zycie zostal dawno usuniety, w kazdym razie zapoluje na wspanialego Jerrrego.


Ja niestety nie mogę dość z kim jest evo7
Jerry wzbudza zachwyt tak jak oz i inni mają kase i kupują zabawki z katalogów ... nikt im tego nie zabroni ... to jest jego wątek i do takich celów zostało zrobione to podforum by każdy mogł opisać swoj projekt. To czy jest do projekt dobry czy zły to sprawa właściciela. Jednak osoba krytykująca jaką jesteś ty powinna krytykować bardziej merytorycznie ... wtedy pojawia się dyskusja na poziomie a osoba faktycznie nie mająca pojęcia o czym mowi skompromituje się. Narazie niestety swoimi krótkimi docinkami zrobiłeś sobie sporo wrogów ... a przecież merytorycznie potrafisz pisac ... ja nie toleruje krzykaczy na forum ... jesli masz racje to napisz to co masz do powiedzenia, a nie używasz skrótów ... wyraź konkretnie i szczegółowo co jest zle i dlaczego ... a nie jak baba ... jest zle bo jest zle .... K.. nie został zablokowany chodz ma podobny styl pisania na forum co ty ... wystarczy że skorzysta z opcji "zapomniałem hasła" przyjdzie poczta ... miłego polowania
Hubeeert
Fajna "dyskusja" "merytoryczna" jak cholera.

Z przedstawienia projektu zrobiła się pyskówka jakich wiele.

Mi się akurat podoba się, że Jerry inwestuje niemałe pieniądze w swój wymarzony samochód. Na jego plus działa dla mnie to, że jest to Mitsu.
Liczę na więcej danych technicznych, więcej mocy, więcej frajdy dla właściciela i na to, że pomijając typowe dla mieszkanców tego pieknego kraju nad Wisłą zainteresowanie cudzą kasą dyskusja "zniży się" do tematu jakim jest kolejny etap modyfikacji.

JerryEVO - gratuluję pomysłu i samochodu.
Zapraszam do Mitsubishi Klub Polska.
evo7
CYTAT("JerryEVO":c6isr4nu)
CYTAT("evo7":c6isr4nu)

zejdz na ziemie chlopaku,slabo mi sie robi!
550 koni juz czekam a 750 to juz wogole,konkretnym jestes amatorem wiedzy.
poczytasz te swoje posty za jakis czas to z domu ze wstydu nie wyjdziesz!
ale dobra zabawa jest!


[url:c6isr4nu]http://www.automotiveforums.com/t31184.html[/url:c6isr4nu] - 575PS
[url:c6isr4nu]http://web.norrisdesigns.com/Feature_Cars_view.asp?FCid=29&strcat=&id=8&cid=0[/url:c6isr4nu] - 730HP
[url:c6isr4nu]http://web.norrisdesigns.com/Feature_Cars_view.asp?FCid=28&strcat=&id=8&cid=0[/url:c6isr4nu] - 684HP
[url:c6isr4nu]http://www.rcdevelopments.com/[/url:c6isr4nu] - 930bhp

Powyżej kilka przykładów totalnej amatorszczyzny...

ale ty jestes naiwny wierzac w to ze zdudujesz tu taki samochod.
bardzo jestem ciekaw kiedy sie poddasz,bede obserwowal.
napisz jeszcze ze na normalnym paliwku.
bayer polega na tym zeby ladowac 1,4max miec 800koni i jezdzic na 98,to jest osiagniecie!
a i jeszcze jedno,oni zjedli zeby na tych silnikach i obawiam sie ze jak im nie zaprowadzisz auta i nie zaplacisz to nie masz szans na to ze ujrzysz takie konie tutaj.
wiesz o tym???

Added after 16 minutes:

CYTAT("JerryEVO":c6isr4nu)
CYTAT("MACH":c6isr4nu)
CYTAT("JerryEVO":c6isr4nu)
Po 2 dniach jazdy stwierdzam, że nie jest źle. Choć trzeba dbać o odpowiednie obroty. Wymiata jak szalone - to fakt. Opony mam 205/50R17.


Czesc
noooo... dolu to Ty w tym aucie w ogole nie masz ale licze ze rozwiazesz sprawe strokerem

dalej masz ten ogranicznik na 6000rpm ?

no i dlaczego takie cienkie te gumki... na tych 205-tkach to chyba za slaba trakcja zeby sie solidnie odepchnac od asfaltu

P.S. Przyznam ze dol wykresy to mi sie zdecydowanie bardziej u Berniego podoba... a jeszcze jak bedzie chcial to splaszczyc to w ogole bedzie poezja


Nad dołem pracujemy - albo stroker, albo stroker+mniejsze turbo.

Opony 205 - cóż - na zimę są więc i węższe. Ale przy kołach 18 cali będą z musu szersze. Jednak zdecydowanie nie ma dramatu z trakcją nawet na obecnych.

Ogranicznik jest cały czas obniżony - zmieni się to dopiero przy robieniu strokera - czyli za jakieś 3 tygodnie. Śmiesznie jest bo jak już ciągnie to prawie natychmiast trzeba zmieniać bieg...



aaaaaaaa czyli przesuniesz odcienke wyzej po zwiekszeniu pojemnosci z wykorbienia?
swietny pomysl!
ale bedzie bum!
Berni
evo7 a nie lepiej by było gdybyś podzielił się Swoim (niewątpliwie znacznym) doświadczeniem w budowaniu mocnych Lancerów ?? Jerry zaoszczędził by w ten sposób pieniądze i niewątpliwie byłby wdzięczny... (ja również) .Jak dotąd Twoje złośliwości niczego merytorycznego nie wnoszą i przypominają frustracje niektórych aktywnych userów z forum kills ("objechałem moim parchem gościa w aucie za 400k").
WASyL
evo7 pogadaj z gs'em może cie zatrudni skoro masz tak ogromną wiedze i doświadczenie

pzdr
evo7
CYTAT("WASyL":20wrmjjn)
evo7 pogadaj z gs'em może cie zatrudni skoro masz tak ogromną wiedze i doświadczenie

pzdr



Ale Albercik zalozyl mi ladny topoik!

wiesz nie wiem czy gs bylo by stac na mnie,mysle ze chyba nie.

przeczytajecie co ten grubas napisal do tej pory i zastanowcie sie czy on w ktorym kolwiek momencie potrzebowal jakiej kolwiek pomocy????
czy kiedy kolwiek kogo kolwiek pytal o doswiadczenie?
jego wiedza opiera sie tylko i wylacznie na tym co wyczyta w necie.
problem polega na tym ze on wie wszystko najlepiej!!!
minie jeszcze pare chwil zanim sie zorientuje ze nic nie wiem.
dlatego mnie to smieszy, nie wspomne o tym jaraniu sie............
podaje przyklad evo jun, czy on wogole wie o czym pisze??????
to jest oszolom!
czy wogole w tym kraju ktokolwiek zbudowal samochod ktorym mozna sie gdziekolwiek na swiecie pochwalic????
jaki kolwiek przyklad????
tylko zanim zaczniecie wymieniac s4,supre itp zastanowcie sie gdzie i z kim mogly by sie scigac te auta???
pozdrawiam
Czendler
CYTAT("evo7":3ui4bfud)
a i jeszcze jedno wiecie juz ze wasz ulubienic ma juz skylina?
tez czytal watek Jerrego ,nie mogl sie zalogowac(zapomnial hasla) albo jak znam zycie zostal dawno usuniety, w kazdym razie zapoluje na wspanialego Jerrrego.



W sumie z Twoich wypowiedzi to mnie ciekawi najbardziej Jesli wiesz to powiedz jakie plany na ten sezon ma Karol

Pozdrawiam
darksmile
CYTAT("evo7":rly1esiw)
[url:rly1esiw]http://www.rcdevelopments.com/[/url:rly1esiw] - 930bhp


BEST STANDING 1/4 MILE @10.25Secs ?
evo7
CYTAT("darksmile":3t5mf8hn)
CYTAT("evo7":3t5mf8hn)
[url:3t5mf8hn]http://www.rcdevelopments.com/[/url:3t5mf8hn] - 930bhp


BEST STANDING 1/4 MILE @10.25Secs ?



o co chodzi?
nie wydaje mi sie zeby to auto powstalo w polsce?
marcin@klubsubaru.pl
Chodzi o to dlaczego taki wolny.
Wally
CYTAT("evo7":gb1fsqux)
CYTAT("darksmile":gb1fsqux)
CYTAT("evo7":gb1fsqux)
[url:gb1fsqux]http://www.rcdevelopments.com/[/url:gb1fsqux] - 930bhp


BEST STANDING 1/4 MILE @10.25Secs ?



o co chodzi?
nie wydaje mi sie zeby to auto powstalo w polsce?


chodzi o to, że to do dupy czas jak na 930 koni
nevada
evo7: Piszesz jak jakiś frustrat normalnie. Co Ci do auta Jerrego? Jego auto, jego kasa.
Jak piszesz że nic nie wie, to szybko się uczy i bedzie się uczył dalej, może na swoich błędach, może nie.
Co Ci do tego?
Zazdrość?

Kup evo, zrób lepsze, 800konne pompujące 1,4 jeżdżące na 98- wszyscy będą TOBIE gratulować, będziesz na świeczniku/ołtarzyku, ale musisz je mieć i ZROBIĆ
evo7
CYTAT("Czendler":1s056quy)
CYTAT("evo7":1s056quy)


a i jeszcze jedno wiecie juz ze wasz ulubienic ma juz skylina?
tez czytal watek Jerrego ,nie mogl sie zalogowac(zapomnial hasla) albo jak znam zycie zostal dawno usuniety, w kazdym razie zapoluje na wspanialego Jerrrego.



W sumie z Twoich wypowiedzi to mnie ciekawi najbardziej Jesli wiesz to powiedz jakie plany na ten sezon ma Karol

Pozdrawiam



wiadomo jaki on jest, ciezko sie czegokolwiek konstruktywnego od niego dowiedziec.
powiedzial ze odpada w tym sezonie.
wiem ze GT2 bylo na sprzedaz i wiem ze nie stoi tam gdzie do tej pory, wiec chyba to juz przeszlosc.
skylina( juz z paru miejsc slyszalem, lampy na europejska strone tez przerabial) mi nie potwierdzil ale znajac go to zaskoczy nas

Added after 2 minutes:

CYTAT("Wally":1s056quy)
CYTAT("evo7":1s056quy)
CYTAT("darksmile":1s056quy)
CYTAT("evo7":1s056quy)
[url:1s056quy]http://www.rcdevelopments.com/[/url:1s056quy] - 930bhp


BEST STANDING 1/4 MILE @10.25Secs ?



o co chodzi?
nie wydaje mi sie zeby to auto powstalo w polsce?


chodzi o to, że to do dupy czas jak na 930 koni


masz racje!
i to jest kolejny dowod jak trudno jest robic dobre czasy
hwojtek
Problem w tym, że Jarek jest miły, sympatyczny , uprzejmy i zachowuje się normalnie. To po prostu wkurza niektórych
Wally
CYTAT("evo7":1pyo0k9l)
masz racje!
i to jest kolejny dowod jak trudno jest robic dobre czasy


Nie spotkałem sie jeszcze z mocnym EVO które by kręciło dobre czasy jak na swoją moc. Generalnie kręcenie dobrych czasów jest cholernie trudne bo np. ze wszystkich 1000+ konnych GT-Rów zbudowanych w Europie tylko jeden kręci 9tki.

CYTAT
Problem w tym, że Jarek jest miły, sympatyczny , uprzejmy i zachowuje się normalnie. To po prostu wkurza niektórych


Mi tam osobiście tez troche niepasują "orgazmiczny" wydźwięk niektórych jego wypowiedzi i niektóre dziwne teorie ale nie mieszam go przez to z błotem.
djweed
Ale żeby az tak akakowac...bezsensu.
marcin@klubsubaru.pl
CYTAT("Wally":prb53jfp)
Generalnie kręcenie dobrych czasów jest cholernie trudne


Podpisuję się pod tym.
I to myślę także oddaje to co stara się przekazać evo7 a także Integra w tym drugim wątku.

CYTAT
bo np. ze wszystkich 1000+ konnych GT-Rów zbudowanych w Europie tylko jeden kręci 9tki.


W ogóle chyba nie tak wiele samochodów w Europie kręci 9tki. A już napewno czteronapędówek. Najszybsza impreza w UK pojechała 10.23.
Czendler
CYTAT("evo7":1t4x3mdu)
wiadomo jaki on jest, ciezko sie czegokolwiek konstruktywnego od niego dowiedziec.
powiedzial ze odpada w tym sezonie.
wiem ze GT2 bylo na sprzedaz i wiem ze nie stoi tam gdzie do tej pory, wiec chyba to juz przeszlosc.
skylina( juz z paru miejsc slyszalem, lampy na europejska strone tez przerabial) mi nie potwierdzil ale znajac go to zaskoczy nas


Dzieki za odpowiedz. Jesli sprzedal to GT2 to w sumie szkoda bo samochod byl (jest) nieprzecietny. Pamietam jak kiedys siedzialem na uczelni w kawiarni......i cos huknelo.....wyjrzalem przez okno ale to nie byla burza tylko wlasnie Porsche Karola

POTWOR
evo7
CYTAT("Wally":1te267b7)
CYTAT("evo7":1te267b7)
masz racje!
i to jest kolejny dowod jak trudno jest robic dobre czasy


Nie spotkałem sie jeszcze z mocnym EVO które by kręciło dobre czasy jak na swoją moc. Generalnie kręcenie dobrych czasów jest cholernie trudne bo np. ze wszystkich 1000+ konnych GT-Rów zbudowanych w Europie tylko jeden kręci 9tki.

CYTAT
Problem w tym, że Jarek jest miły, sympatyczny , uprzejmy i zachowuje się normalnie. To po prostu wkurza niektórych


Mi tam osobiście tez troche niepasują "orgazmiczny" wydźwięk niektórych jego wypowiedzi i niektóre dziwne teorie ale nie mieszam go przez to z błotem.


czy Ty majac swoj samochod w czasachjego swietnosci wpadales tu w samo zachwyt?
nie przypominam sobie
Berni
evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.
mile
[url:14q8zg4o]http://www.dragtimes.com/results.php?carmodel=&op1=%3E&data1=&search2=et&op2=%3C&data2=&days=10000000&carmake=4&name=Search+DragTimes[/url:14q8zg4o]

Mysle ze jest sie czym chwalic nie sadzisz ???

A tak swoja droga czym jezdzisz skoro piszesz ze bys sie uwstecznial kupujac Evo ??

PS.Specu od lancerow czekamy na twoj projekt w tym dziale Bedziemy sie mogli wszyscy czegos nauczyc
spoon
CYTAT("mile":3ryi8paf)
[url:3ryi8paf]http://www.dragtimes.com/results.php?carmodel=&op1=%3E&data1=&search2=et&op2=%3C&data2=&days=10000000&carmake=4&name=Search+DragTimes[/url:3ryi8paf]

Mysle ze jest sie czym chwalic nie sadzisz ???


LOL. Znow zaczynamy sie podniecac "czasem niewiadomo skad"...
darksmile
nie wydaje mi się, żeby było jakieś powalająco szybkie.
Koyack
pomijajac ta slawetna dyche
to w maslowie oz pyknal bardzo niska 11
co i tak jest najlepszym czasem wsrod s4
Albert
CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":1qvqq69t)
Podpisuję się pod tym.
I to myślę także oddaje to co stara się przekazać evo7 a także Integra w tym drugim wątku.

CYTAT
bo np. ze wszystkich 1000+ konnych GT-Rów zbudowanych w Europie tylko jeden kręci 9tki.


W ogóle chyba nie tak wiele samochodów w Europie kręci 9tki. A już napewno czteronapędówek. Najszybsza impreza w UK pojechała 10.23.


hym ... to s2 nie jest taki złom jak ciągle wmawiają mi co poniektórzy ... S2 Mateusza robi 9.91, ma sporo patentów (nitro), Audi 80 2.2T Jonsena robi 10.09 (nitro) ... też nieźle za to KTR w urquattro robi ~ 10.10 (only turbo )... wszystkie auta mają moc poniżej 1000KM
Azrael
Hehe Escort też tylko jeden robi 9. A drugi najszybszy nie jest dragowy więc cięzko ocenić bo jeździł tylko raz w setupie prosto z track-day i zrobił 10.2x czy coś w tej okolicy (z reztą to smieszne bardzo bo Kevin narzekał że jego auto się na 1/4 nie nadaje bo 7 bieg zapina na 400 m ;-) ).
evo7
[quote="Berni":q61sslds]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":q61sslds][quote="evo7":q61sslds]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]


otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa

Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote]



Added after 2 minutes:

[quote="evo7":q61sslds][quote="Berni":q61sslds]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":q61sslds][quote="evo7":q61sslds]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]


otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa

Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote][/quote][/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa


Added after 3 minutes:

co teraz rozkminiamy?

brawo Maxik,ciesze sie ze sie zjawiles
!
Wally
CYTAT
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.


Podobno Carrera GT na prostej chodzi równo z Ruf'em RTurbo. Tyle, że to nie jest samochód do wyścigów na prostej. Dla tych co mają inne zdanie niebawem mają pojawic sie kity N/A i Turbo Sporteca, 9ff, Akkurat'a i innych firm.

CYTAT
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.


Dobrze zrobiony GT-R będzie sporo szybszy od dobrze zrobionego GT2... do czasu jak zaczną sie zakręty.

CYTAT
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja


Zazwyczaj jak sie mówi A powinno sie także powiedzieć B.
evo7
[quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]


otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa

Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote]

Added after 2 minutes:

[quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]


otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa

Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote][/quote]

Added after 2 minutes:

[quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]



Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote]

Added after 2 minutes:

[quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]

nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?

zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.

Added after 7 minutes:

[quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.

milej zabawy [/quote]


otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa

Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.

http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif

To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.

[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]

Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote][/quote][/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa


Added after 3 minutes:

co teraz rozkminiamy?

brawo Maxik,ciesze sie ze sie zjawiles
![/quote]


mam jednego zwolennika

"czesc
człowieku jestem za Toba ale to walka z wiatrakami, tam to większośc leci za tym co więcej wyłoży kasy i bardziej wetrze wazeline masz głowe? to nie marnuj jej na tym forum--takie jest moje zdanie.Jak pewnie sam zauważyłeś większośc osób nie wie o czym pisze.myśleze najlepiej byc cicho-ciemnym i skopac im tylki w swoim czasie;) moze nie jestem jakims extra znawcą o IC, turbo itd,ale przynajmniej pogłębiam swoja wiedze.jakbym akurat w tym temacie dorównywał wiedzą napewno dorównałbym kroku Twoim wypowiedziom bo myśle o tej całej sytuacji podobanie jak Ty.dużo szumu wokól tego kto sypnie więcek kasy;) wazelina!.mi tez czasami nerwy piuszczaja ale na szczescie wiem ze nie warto bo zdąże im jeszcze pokazać....
Pozdro."


ja jednak postanowilem marnowac sie!
LostBoy
Dogi Evo 7 ja tu jestem moderatorem i ja założyłem ten wspaniały topic...

Ty nie jesteś tutaj żeby się dzielić wiec równie dobrze możesz tu nie być... Mamy na forum Paru nadwornych Prześmiewców nie załapałeś się.

Tak, więc potraktuj to jako ostanie ostrzeżenie, nie zależy Ci żeby tu być wiec znikaj...

Więcej polemiki nie będzie to nie jest demokracja, jak zaczniesz się źle zachowywać wylecisz.
PrOsIaQ
dyskusje nt strokera wydzielilem, jako ze mozna sie z niej czegos ciekawszego dowiedziec niz to ze bedzie "Karol" (jaki Karol?) jezdzil skylinem

jest tutaj: viewtopic.php?t=19047

btw. Karol - tnij cytaty
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.