[quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]
nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?
zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.
Added after 7 minutes: [quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.
milej zabawy [/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa
Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.
http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif
To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.
[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]
Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote]
Added after 2 minutes: [quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]
nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?
zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.
Added after 7 minutes: [quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.
milej zabawy [/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa
Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.
http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif
To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.
[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]
Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote][/quote]
Added after 2 minutes: [quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]
nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?
zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.
Added after 7 minutes: [quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.
milej zabawy [/quote]
Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.
http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif
To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.
[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]
Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote]
Added after 2 minutes: [quote="evo7":177fdepn][quote="Berni":177fdepn]evo7, a czemuż to auto Wally'ego ma czasy świetności za sobą ?? Czyżby dlatego, że nie traci przyczepności na trójce tak jak ośka Hondy o której wspominałeś wcześniej ?? Co do GT2 to da się qpić lepsze auto - ta sama stajnia oferuje przecież GT.[/quote]
nie mam nic do auta Wally'go ale jakos zginal ze sceny?
zastanow sie nad tym jak bardzo roznia sie GT i GT2 i nie mysle tu o cenie.
wez tez pod uwage ze jest to wolnossacy motor i z tego wlasnie powodu obawiam sie ze GT2 Karola jest juz szybsze od GT.
Added after 7 minutes: [quote="Wally":177fdepn][quote="evo7":177fdepn]wiec koledzy specjalisci chyba dziecko wie ze gdy zwiekszasz pojemnosc skokiem walu to parametr r/s sie mniejsza. np.jak kazde dziecko wie wysoko obrotowe maja bardzo krotki skok w wyniku czego wspolczynik rs jest wysoki.
zdajesz sobie sprawe z tego o ole wieksza sila dziala na wal i korby podczas gdy tlok wraca do gory.
przemysl kat nachylenia korby i z jaka siela dziala na tlok.
im rs jest nizsze to kazde dziecko wie tym predkosc przemieszczania sie tloka bedzie wyzsza przy tych samych obrotach.
zwroc uwage ze Jerry bedzie walil do 8500rpm tak jak pisal.
ja zwiekszam pojemnosc wieksza srednica tloka i skracam skok, stosujac tytanowe korby, dzieki czemu obnizam tez sprezanie.
milej zabawy [/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa
Widzisz jak chcesz to umiesz w miare z sensem coś napisać. Ale IMO nie jest tak do końca tak jak sądzisz. Otóż wydłużanie korby o 50% w stosunku do serii powoduje około 10% wzrost w przyśpieszeniu tłoka, a co za tym idzie - obciążeniu wału.
http://e30m3performance.com/tech_articl ... ccel-1.gif
To nie są tak duże różnice jak by sie niektórym wydawało.
Jeśli mówimy o naprawde wysokoobrotowch silnikach lub silnikach gdzie seryjnie masz potwornie dużą prędkość tłoka jak w S2000 czy w F360 to tam stosunkowo mała zmiana rod to stroke może całkiem prawdopodobnie spowodować wysranie sie silnika. W EVO nie popadał bym w przesadzym z tymi czarnymi wizjami.
[quote]tez uwarzam ze chyba nie da sie kupic lepszego auta.
ale niestety nie jest nam dane dokonywac takich wyborow,ale napewno juz w nie dalekiej przyszlosci
[/quote]
Dziwna przesiadka z GT2 na GT-R. Większość ludzi o jakich słyszałem mających kiedykolwiek dwa takie samochody robiło dokładnie odwrotnie.[/quote][/quote][/quote]
otoz nie mam obowiazku wykazywania sie sensem wypowiedzi a pozatym wiedza jest bardzo cenna.
sa ludzie ktorzy nie opisuja swoich osiagniec zwiazanych z budowa motoru i masa doswiadczen poniewaz z tego zyja.
co do skylina i Gt2 to mysle ze trzeba ustalic najpierw przeznaczenie.
jak dotad wszystkie rekordy naleza do skylinow z jednym wyjatkiem predkosci maksymalnej 996 9ff.
papa Added after 3 minutes: co teraz rozkminiamy?
brawo Maxik,ciesze sie ze sie zjawiles![/quote]
mam jednego zwolennika
"czesc
człowieku jestem za Toba ale to walka z wiatrakami, tam to większośc leci za tym co więcej wyłoży kasy i bardziej wetrze wazeline masz głowe? to nie marnuj jej na tym forum--takie jest moje zdanie.Jak pewnie sam zauważyłeś większośc osób nie wie o czym pisze.myśleze najlepiej byc cicho-ciemnym i skopac im tylki w swoim czasie;) moze nie jestem jakims extra znawcą o IC, turbo itd,ale przynajmniej pogłębiam swoja wiedze.jakbym akurat w tym temacie dorównywał wiedzą napewno dorównałbym kroku Twoim wypowiedziom bo myśle o tej całej sytuacji podobanie jak Ty.dużo szumu wokól tego kto sypnie więcek kasy;) wazelina!.mi tez czasami nerwy piuszczaja ale na szczescie wiem ze nie warto bo zdąże im jeszcze pokazać....
Pozdro."
ja jednak postanowilem marnowac sie!