Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Seat Leon Top Sport 4x4 TDI
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
zetemte
Na wstepie zaznaczam, ze samochod nie jest z Polski, tylko z Rumunii!

MODEL: Seat Leon 4x4 TDI

Silnik: TDI 150 KM

Modyfikacje

Garrett turbo VNT 20
Zmieniony kolektor ssacy
Wydech od kolektora by Borla
Intercooler 600x300x75mm
Sport Air Filter
Elektronika DimSport - Wynik: 210 KM, 4000 Rpm, 404 Nm, 2000 Rpm (Momentu nie jest pewnien! Moze byc wiecej!)
Sprzeglo SPEC z odchudzonym kolem zamachowym (disk stage 3)
Rozporki Wieckers z przodu (gorna i dolna)
H&R rozporka tylnia
16-stki OZ.

Do lata bedzie 250 KM!

Wiecej informacji i zdjec na http://www.insomniaracing.org






[url:3b4dcpt5]http://www.insomniaracing.org/Members/ceky/ceky.avi[/url:3b4dcpt5] - Krotki filmik (1.4 MB)
Cavaas
niezła rzeźba ten kolektor...
tomp
CYTAT("zetemte":1az0pyrn)
Do lata bedzie 250 KM!


Skoro jest taki plan, to pewnie mówi on także co ma byc jeszcze zmodyfikowane. Czy możesz nam zdradzić co ma byc zrobione aby osiągnąć tę magiczną wartość?
Tommi
CYTAT("tomp":248skh8p)
CYTAT("zetemte":248skh8p)

Do lata bedzie 250 KM!


Skoro jest taki plan, to pewnie mówi on także co ma byc jeszcze zmodyfikowane. Czy możesz nam zdradzić co ma byc zrobione aby osiągnąć tę magiczną wartość?


Pewnie dobry kolektor wydechowy, i dolot poprawiony
Tonny S
No na te parametry co ma teraz to wystarczy b. dobry soft + delikany mod mechaniczny.
zetemte
Bedzie inny soft (turbo ma pompowac 3-4 bary, ale wlasciciel jest sceptycznie nastawiony), to fakt i beda jakis mody mechanicze, ale nie wiem dokladnie co i jak. 250 ma byc tylko na zawody. To nie moj samochod. Postaram sie dowiedziec.
Fawor
3-4 bary czy silnik takie cos wytrzyma
tomp
CYTAT("zetemte":3c2208f4)
turbo ma pompowac 3-4 bary


Po pierwsze - że ile?
Po drugie - mysle ze jest spora różnica między 3 a 4
zetemte
Mysle, ze blizej 3 Tez zrobilem takie oczy. Silnik raczej nie wytrzyma, chociaz ludzie, ktorzy przeslali mu wszystkie czesci i sie tym zajmuja (nie pamietam co to za firma jest) mowia, ze wytrzyma.

On mowi, ze sprobuje ... i zobaczymy.

Dopisano po 51 sekundach:

Mysle, ze blizej 3 Tez zrobilem takie oczy. Silnik raczej nie wytrzyma, chociaz ludzie, ktorzy przeslali mu wszystkie czesci i sie tym zajmuja (nie pamietam co to za firma jest) mowia, ze wytrzyma.

On mowi, ze sprobuje ... i zobaczymy.

Juz raz cos mu tam wywalilo w silniku, jak sie bawil cisnieniem
RUfi
Ile obecnie pompuje sprężarka???

Jaki jest kolektor wydechowy????

Jaka panuje obecnie temperatura w dolocie, czyzby seryjny IC ze ARL nie wystarczał????

Sczerze??? Jakos te wyniki co do mocy i momentu niezby mnie przekonuja. Bardzo żadko sie zdarza, a raczej przewaznie jest to przypadek, że akurat w tych miejscach wypadaja te wratosci, nawet w seryjnych silnikach. Na jakiej hamowni to było mierzone???? Może jakiś wykres???

W jaki sposób będzie te 250KM?????

Sory, ale pomiędzy 2 Bary i 3 Bary juz jest duza różnica, nie mówiac , że pomiędzy 3 a 4 bary to sa lata świetlne.

Co z Haldexem
szymic
CYTAT("RUfi":husyo925)
Sczerze??? Jakos te wyniki co do mocy i momentu niezby mnie przekonuja. Bardzo żadko sie zdarza, a raczej przewaznie jest to przypadek, że akurat w tych miejscach wypadaja te wratosci, nawet w seryjnych silnikach. Na jakiej hamowni to było mierzone????


Akurat w to jestem w stanie uwieżyć. Jest możliwe wystrojenie samochodu w ten sposób chociaż osobiście wolę mieć max moment przy 2500 a nawet trochę później.

Chyba mówimy tu o wartościach na vag'u. Bo jak w 3 to jeszcze uwierze to 4 to chyba taki pomyłkowy tekst Ciekawe na jakiej sprężarce???

Tak pozatym to pare godzin temu było 204km
DUNCZYK
Bardzo ciekawe tylko szkoda,ze zadnego wykresiku nie ma..???

No i moze dobrze by bylo odpowiedziec na pytania Rufie-go???
bzyq2001
chyba 2.5 bara to juz max nie mowiac o 4?
Artic
kolega chyba, srednio sie orientuje jak dluga i kosztowna jest droga zeby z 1.9tdi wyciagnac te 250KM. Bo wyliczyc sobie ze przy 3 albo 4 barach bedzie tyle a tyle KM nie jest trudno.
RUfi
CYTAT("szymic":7rhxkw40)
CYTAT("RUfi":7rhxkw40)

Sczerze??? Jakos te wyniki co do mocy i momentu niezby mnie przekonuja. Bardzo żadko sie zdarza, a raczej przewaznie jest to przypadek, że akurat w tych miejscach wypadaja te wratosci, nawet w seryjnych silnikach. Na jakiej hamowni to było mierzone????


Akurat w to jestem w stanie uwieżyć. Jest możliwe wystrojenie samochodu w ten sposób chociaż osobiście wolę mieć max moment przy 2500 a nawet trochę później.



Prawie wszystko jest możliwe, tylko wątpię by ktoś specjalnie stroił samochód by miał akurat maksymalne wartości przy tych obortach.

Chyba zgodzisz sie ze mną , że w wkiększosci modyfikacji nie wypda to równo w tych "miejscach", na ogół sa przesunięcia, min głównie z checi przesunięcia maksymalnego momentu obrotowego w wyższe partie obrotów.

MI się wydaje, że tak zostało podane, bo w katalogu jest napisane, że maksymalny moment obrotowy przy 2000 i moc przy 4000
Ale mozę sie myle.

Wykres wiele by wyjasnił
Cavaas
o a gdzie jest zdjęcie pięknego kolektora?
zniknęło?
250 km - dobre, dobre
no ale biorąc pod uwagę, że któryś z tamtych leonów na samym sofcie wyciągnął 240km (1,8t k03) to wszystko jest możliwe..
Cavaas
na widok tego cudo łza się w oku kręci poprostu...
chyba pojade do Rumunii i tam poprawie soft i będę miał ze 300 koni..
Artic
nie no faktycznie te moce troche poprzeginane, choc na k03s 230KM jest do osiagniecia ale ciut innymi metodami anizeli tylko wymiana tlumika koncowego...

Art
Cavaas
jakimi?
oprócz dolotu, wydechu i softu oczywiscie.
szymic
to jest watek o leonie TDI wiec dajcie spokoj z tymi 1,8t.
pozatym wynik jest wiarygodny i mozliwy do osiagniecia!
zetemte
W tej chwili na hamowni wyszlo 210 KM (po zmianie turba). Co do Nm napisalem, ze nie jestem pewien.

250 nie wiem, czy jest mozliwe. Napisalem tylko, ze beda probowac. Nigdzie nie jest powiedziane, ze ma 250 Ale kazdy widzi co chce. to samo z:

OT

Dla tych, ktorzy mnie od idiotow wyzywaja: Nie z 150 KM, tylko z 180 KM, nie 250, tylko ~240 i nie samym softem. To tylko raz wyszlo. Normalnie 1.8 turbo po modach (nie tylko soft!) wychodzi okolo 220 KM. S3 jest napisane okolo po nigdy nie bylo na hamowni i nie wiedzieli ile moze miec.

Topic jest o Leonie TDI, i prosilbym o pisanie o tym samochodzie. Jak ktos ma jakies pytania do mnie/badz chce sie troche od idiotow powyzywac, zapraszam na priv. W tym temacie wiecej nie odpowiem na posty nie dotyczace tego Leona..

Pzdr,
RUfi
A ja nadal nie widze wykresu, a z tego co zauwazyłem na stronce Dimsportu w Ruminii to posiadają taka.

180KM w serii???? Strasznie duzo, pozatym nie wiem czy wiesz, ąle to ile samochód ma w serii ma niewielki wpływ ile będzie miał po modyfikacji, czesto samochody słabsze w serii po modzie osiągają wieksze wartosci niz te mocniejsze.
zetemte
Wykres postaram sie zalatwic.

Tutaj to sa dopiero POCZATKI. To jak Polska kilka lat temu! Dopiero raczkujemy, jezeli chodzi tuning

Ten Seat jest jednym z pierwszym "osiaginec". Moze to nie jest jeszcze poziom Polski, ale zawsze cos. Od czegos trzeba zaczac.

Kazda krytyke z checia przyjmie, bo pomoze na przylosc (chociaz ja nie mam nic do DimSportu, tzn nie pracuje tam etc). Byleby byla w normalnym tonie napisana.
Cavaas
Z. nie denerwuj się poprostu przyrosty jakie podajesz po samych programach są ciężkie do uwierzenia i tyle..
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.