Witam wszystkich
Chcialbym zapytac osoby, ktore maja doswiadczenie z roznymi modyfikacjami i ktos byc moze robil rozne przerobki etc.
Mysle nad zalozeniem zawieszenie KW od dluzszego czasu. Wiadomo tanio nie jest ale podobno calkiem niezle.
Aktualnie posiadam H&R VTF czyli taki ala pseudo gwint na oryginalnych amortyzatorach.
Ze wgledu na wage auta i charakterystyke zawieszenia slabo to sie sprawdza .... o ile w trybie sport jeszcze jest niezle, tak w trybie comfort to nie bardzo sie da jezdzic z wiekszymi predkosciami po drogach o slabszej kondycji. Jesli drogi sa nowe i proste jak stol problemu nie ma, gorzej kiedy sa dziury i nierownosci. Widac ze zawieszenie mocno nie domaga.
O ile tyl jeszcze jako tako daje rade tak niestety przod dobija i kaleczy strasznie cale zawieszenie...
Ostatnio calkiem przypadkiem trafilem na osobe ktora ma do sprzedania zestaw taki dedykowany pod moje auto i z racji ze sprzedal swoje auto chce to sprzedac na zasadzie pozbycia sie. Niemniej zestaw jest niekompletny bo brak jest tylnich amortyzatorow.
I teraz tak sie zastawiam czy jest szansa na probe zamontowanie tylko przednich amorow ze sprezynami oraz cewek eliminujacych EDC?
Chcialbym pierw sprawdzic czy takie zawieszenie w pewnych ustawieniach da rade funkcjonowac i czy w pewnym sensie bedzie to panaceum na cale dotychczasowe zlo.
Moje bmw posiada adaptacyjne zawieszenie EDC oraz Nivo z tylu. Wiec czy jest szansa zalozenie tych przednich amortyzatorow ze sprezynami KW i cewek kasujacych EDC a z tylu pozostawienie amortyzatorow seryjnych tylnich adaptacyjnych z opcja albo pozostawienia podlaczonych wtyczek albo takze z opcja podlaczenia cewek eliminujacych prace EDC.
Czy ktos cos takiego robil czy nie ma szans zeby to prawidlowo zadzialalo?