CYTAT(Stander_M @ Tue, 11 Jul 2023 - 13:05)
Ty w ogóle miałeś kiedyś do czynienia z samochodami o których się wypowiadasz ? W jednym zdaniu wymieniasz disco 3 i LC 90, za 50 można wybrzydzać w tych autach ? Pojęcia nie masz o czym mówisz ...
i proszę - udało się wytrzymać całą jedną stronę bez wycieczek osobistych
auto to auto. Już dawno minęły czasy, że części do współczesnych aut zdobywało się na giełdach, albo dopasowywało się na szrotach. Jak coś się psuje, to wpisujesz VIN i następnego dnia masz część. Jak pisałem wcześniej - grunt, to nie kupić auta zajechanego przez miłośnika marki, albo jakiegoś składaka, albo igiełki po Niemcu z przelotem 4 milionów kilometrów.
PS. miałem epizod z Discovery 3 2.7 w dieslu (ten najgorszy silnik), z przelotem 350kkm, po pierwszym właścicielu (faktura VAT, salon Polska), używany tylko po asfalcie (mimo, że właściciel miał wokół swojej posiadłości pełno szutrówek). Na gwarancji zrobili mu skrzynię biegów i pneumatykę. Świetne auto. A podnoszone zawieszenie to po prostu bajka. Człowiek nie musi się bawić w żadne lifty, tulejki, podkładki. Wtedy to kosztowało ze 30 koła. W trasie 130kph bez najmniejszych problemów, szutrówki można jeździć z normalnymi prędkościami.
PS2. sąsiad ma LC90 3-drzwiowy. Bez klimy, silnik 3,0 w dieslu. Dziadostwo straszne, ale nie pognity, ciąga tym łódkę na Mazury. Wątpię, żeby przy sprzedaży chciał za to więcej niż 30k (choć pewnie nawet nie myśli o sprzedaży). Auto stoi przez cały rok w krzakach i jest odpalane na początek i na koniec sezony żeglarskiego, by przewieźć lawetę z 24-stopowym jachtem szuwarowym
PS3. miałem kilka terenówek i wiem, że pierwsze co, to trzymać się z daleka od "miłośników modelu". To są zawsze zajechane grzmoty. Najlepiej szukać aut u ludzi w miarę zamożnych, którzy kupili terenówkę, bo mieli taki kaprys i używają jej na asfalcie. Sama nazwa i model auta nie ma większego znaczenia (mowa o normalnie dostępnych autach, a nie jakichś wynalazkach z Korei).
PS4. I absolutnie NIE WOLNO zaglądać na fora (teraz grupy facebookowe) danego modelu. Tam następuje kumulacja opisów wszystkich możliwych problemów z autem