Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: s5 czy bmw 550i ok2018r
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
jary21
Ktore z tych aut bedzie mniej awaryjne liczac przebieg ok 90 tys. rok ok 2018
cobyscie wybrali?
Driftman
Ja bym żadnego z tych nie wybrał.
Audi plastik fantastik a bmw awaryjne totalnie


Zresztą
Kupiłeś którekolwiek z tych aut ?
http://www.racingforum.pl/index.php?act=Se...ult_type=topics
jary21
tak, właśnie sprzedałem merc e400 i szukam czegoś innego
a co bys wybrał do ok 200 tys ?
Joker
Musi być 6-8 garów?
jary21
no raczej tak, a co polecasz?
_adams_
Dołóż do S8
jary21
s8 za duży
Honada
Bierz Giulię Quadrifoglio 2.9 TT 510 KM.
jary21
za droga:) ja szukam do ok 200
jary21
za droga:) ja szukam do ok 200.
_adams_
CYTAT(jary21 @ Fri, 03 Feb 2023 - 07:21) *
s8 za duży


S6? Wnętrze lepsze niż S5, silnik konkret. Tylko rocznik będzie 16, max 17.

I trudno potem sprzedać takie auto, ludzie boją się dużych silników. Wolą naprawiać te małe wink.gif
jary21
s6 z rocznika tak ok 16 maja starsze wnetrze, bardziej podoba mi sie to nowe co jest w s5
As_
moze mustang?
polift za 200 się znajdzie?
jary21
cos 4 drzwiowego
_adams_
Z mocniejszych aut Kia Stinger łapie się w kryteria, z bardziej egzotycznych Dodge Charger lub Maserati Ghibli wink.gif

Jeśli wnętrze S5 pasuje to nad czym dumać? Bierz.
jary21
myślałem nad stingerem, ale jakos ta KIA do mnie nie przemiawia:)
Czacza
Ale masz do tego jakieś konkretne argumenty, czy po prostu chcesz niemieckie premium?
No offence, po prostu się zastanawiam co jest nie tak z KIA, że ludzie są gotowi przepłacać za auto i serwis.
A Jaguar albo Lexus nie mają czegoś interesującego?
550i to jest to V8 z turbo między rzędami?
Gofer
CYTAT(Czacza @ Tue, 07 Feb 2023 - 09:43) *
Ale masz do tego jakieś konkretne argumenty, czy po prostu chcesz niemieckie premium?
No offence, po prostu się zastanawiam co jest nie tak z KIA, że ludzie są gotowi przepłacać za auto i serwis.
A Jaguar albo Lexus nie mają czegoś interesującego?
550i to jest to V8 z turbo między rzędami?

Zadzwoń do aso i zapytaj o dostępność turbo, albo wybieraka zmiany biegów. O ile tarcze, klocki, filtry kupisz od ręki, to reszta rzadziej psujących się gratów to dramat.
Co z tego, że tańsze w zakupie, jak później stoi w ASO kilka miesięcy. Zdaje się, że już piosenki o tym powstały.
Mis
Za tyle siana już nigdy nie wróciłbym do auta w ośce. smile.gif
hubi91
CYTAT(Czacza @ Tue, 07 Feb 2023 - 09:43) *
Ale masz do tego jakieś konkretne argumenty, czy po prostu chcesz niemieckie premium?
No offence, po prostu się zastanawiam co jest nie tak z KIA, że ludzie są gotowi przepłacać za auto i serwis.
A Jaguar albo Lexus nie mają czegoś interesującego?
550i to jest to V8 z turbo między rzędami?

Jak szukałem dla siebie samochodu, co prawda w trochę niższym budżecie to chciałem KIA, bo liczyłem, że będzie tańsza ze względu właśnie, że każdy woli BMW niż kiłę. Co mnie zdziwiło to cena stingera w używce zdecydowanie plasowała się wyżej od porównywalnych bmw... (a wolałem v6 od r6)
jary21
jednak z tych dwoch wybieram s5, mniej awaryjna od bmw
Rufios
CYTAT(jary21 @ Tue, 31 Jan 2023 - 10:27) *
tak, właśnie sprzedałem merc e400 i szukam czegoś innego
a co bys wybrał do ok 200 tys ?

No nie, zmiana Mercedesa na Audi.
Mam z podobnymi przebiegiami ok 120 tys km A4 i C klasę.
Awaryjność Audi to jakaś porażka. A jak mam.jeździć DSG w korkach to idź pań w ch.. z tą skrzynia. Wolę klasycznego hydrokinetyka.

As_
A co się dzieje?
Bo ja właśnie kupuję dsg unsure.gif
Rufios
Mało płynna jazda w korku, poszarpywanie.
Po 110 tys przeguby do wymiany, trykaly, wymienione.
Teraz prawdopodnie przedni mech różnicowy do wymiany.
Auto salon PL, regularnie serwisowany.
Już wolę ZF 8hp czy 9g Mercedesa.
_adams_

Jak ktoś cały czas jeździ spokojnie i potem raptownie rusza to bywa że jest szarpnięcie - po chwili zwłoki auto wyrwie do przodu.

Skrzynia "uczy" się stylu jazdy kierowcy. Jak długo jeździsz z pedałem w podłogę to potem będzie trzymać obroty wysoko zanim zmieni bieg, więc czasem jak chcę po większym bucie jechać spokojnie to wrzucam biegi w górę łopatkami, wcześniej niż skrzynia to zrobi.

W sob/niedz sporo orałem na śniegu (2 bieg), to potem z 2 na 3 przełączała coś przy ponad 4tys. Jak się ją ręcznie tego "oduczy" to wraca do normy.

Mam 127k nalotu i żadnych usterek, dyfer tylny delikatnie wibrował na skrętach ale wymienili olej, coś porobili i jest cisza. Na gwarancji. Akcja na alternator jest, muszę jechać w wolnej chwili.

Miś pisał że pasuje soft zrobić, obniża obroty jak stoisz na hamulcu - wydłuża żywotność sprzęgieł.
Lincoln e30ix
Ale to sobie trzeba mocno tłumaczyć, że jest dobrze, kiedy jest źle biggrin.gif Mam Getraga DKG i nie szarpie, są trzy tryby pracy skrzyni według upodobań i leci do odcinki w trybie manualnym, a na światłach nawet nogi na hamulcu trzymać nie muszę żeby sprzęgła chronić wacko.gif
_adams_
Cieszę się z Twojego szczęścia, przynajmniej ze skrzynią nie masz problemów tongue.gif

Opisałem "łopatologicznie" jak to działa dla tych którzy nie rozumieją lub nie potrafią obsługiwać. Jak dla mnie s-tronic jest ok, jest szybka, poleci do odcinki w trybach S i M, sama potrafi wrzucić na luz, a jak trzeba to zrzuci na raz nawet 4-5 biegów.


Lincoln e30ix
Cieszy mnie twoja troska, ale problemów nie mam, więc nawet na tym polu się nie pocieszysz wink.gif
Prawda jest taka, że DSG działa bardzo przeciętnie w porównaniu do 8hp, jak widać można sobie to tłumaczyć - tak musi być biggrin.gif
hubi91
Większość szanujących się audi ma właśnie hydrokinetyk (ZF, a jakże) to te pierdziawki mają DSG ja akurat nie trafiłem "wadliwej", ale wolę spać spokojnie w ZF8hp niż trząść tyłek o katowane DSG...
jary21
a s5 2018r jaka ma skrzynie? pisze tiptronic
drag_op
8hp
Honada
S5 to fajne pod kątem wykończenia i wyciszenia auto, do tego całkiem oszczędne. Ale przemyśl jeszczce Stingera GT, bo ma jednak bardziej sportowy charakter w prowadzeniu, dużo większy w środku i jak dla mnie z lepszą pozycją za kierownicą i bardziej dopracowaną ergonomią. I nie da da się ukryć, że bardziej przyciagajacy wzrok petrolheadów na drodze wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.