ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 10:36
Cześć,
ma być prosto i bezproblemowo także z częściami (w tym blacharskimi). Nie ma preferencji co do wieku, pochodzenia ani rodzaju napędu czy layoutu. Tylko benzyna. Będzie użytkowane jako daily w sezonie wiosenno-letnim głównie w warunkach małomiasteczkowych i na drogach lokalnych. Resztę roku ma spędzać pod wiatą/w hali. Preferowany model z niską utratą wartości lub wręcz potencjałem wzrostowym.
Odpada Mazda MX-5 i Mini, bo już były.
Z góry dziękuję!
kinko
Fri, 15 Apr 2022 - 10:45
Z4
Maciek1234
Fri, 15 Apr 2022 - 10:49
Fiat Barchetta
M4C13K
Fri, 15 Apr 2022 - 11:05
Alfa gtv
Rezor
Fri, 15 Apr 2022 - 11:07
206cc i 306 cabrio raczej już nie tracą, z tego co widzę tendencje wzrostowe amcary z ubiegłego wieku: Mustang/Fbird/camaro, chrysler sebring/stratus, LeBaron. Ale teraz wszystko leci w górę
Maciek1234
Fri, 15 Apr 2022 - 11:12
CYTAT(Rezor @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:07)
206cc
szanujmy się
nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio
nomad66
Fri, 15 Apr 2022 - 11:15
Z3/Z4 z r6 to 40 tyś+, w tej cenie tylko 4cylindry które porywające nie będą
ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 11:21
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:12)
szanujmy się
nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio
A Ford Focus?
Rezor
Fri, 15 Apr 2022 - 11:51
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 11:12)
szanujmy się
nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio
Miałem na myśli 307cc, ale z cabrio nie ma nic gorzego IMO niż pt cruiser, chociaż paradoksalnie było to jedno z lepiej sprzedających się cabrio za kałużą...
Maciek1234
Fri, 15 Apr 2022 - 12:08
CYTAT(ju-by @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:21)
A Ford Focus?
Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa
btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył
[Yossarian]
Fri, 15 Apr 2022 - 12:10
Chrysler Crossfire cabrio?
A czekaj, w końcu to racingforum więc trzeba polecić E36 cabrio
Rezor
Fri, 15 Apr 2022 - 12:19
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:08)
Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa
btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył
No tak, bo ludzie kupują kabrio żeby jeździć z rozłożonym dachem
piwo
Fri, 15 Apr 2022 - 12:33
Maciek1234
Fri, 15 Apr 2022 - 12:40
CYTAT(Rezor @ Fri, 15 Apr 2022 - 13:19)
No tak, bo ludzie kupują kabrio żeby jeździć ze złożonym dachem
99% czasu kabrio spędza z założonym dachem
ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 12:41
Jak obecnie wygląda dostępność części do Audi TT 8N Roadster? Głównie galanterii i tych unikalnych dla tego modelu/nadwozia.
BMW Z3 LCi byłoby strzałem w dziesiątkę. Czterocylindrowce złe bo słabe czy mają upierdliwe bolączki?
ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 12:44
CYTAT(piwo @ Fri, 15 Apr 2022 - 13:33)
Nie ten budżet, zresztą to projekt a sezon za pasem.
Rezor
Fri, 15 Apr 2022 - 13:16
CYTAT([Yossarian] @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:10)
Chrysler Crossfire cabrio?
Crossfire w środku wygląda tragicznie, już lepiej SLK. Wszystko to samo tylko wnętrze ładniejsze i lepiej dostępne części blacharskie
ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 13:42
Skupmy się na autach bez sztywnego składanego dachu.
kinko
Fri, 15 Apr 2022 - 15:07
CYTAT(ju-by @ Fri, 15 Apr 2022 - 11:41)
BMW Z3 LCi byłoby strzałem w dziesiątkę. Czterocylindrowce złe bo słabe czy mają upierdliwe bolączki?
Nie są złe, po prostu r6 są świetne i dlatego nikt za bardzo nie chce r4.
Ja miałem Z3 1.9 140 i fajnie jeździło, nie mogę powiedzieć złego słowa.
Maciek1234
Fri, 15 Apr 2022 - 15:47
zamiast tej Z3 4-cyl, to lepiej kupić Opla Tigrę 1,8. Na pewno szybszy, młodszy i tańszy.
prnit
Fri, 15 Apr 2022 - 16:13
Z4 fajne, miałem 2,5 177KM i fajne wozidełko, w trase też można lecieć, latałem nad morze i w góry tyle że mały bagażnik ale frajda z jazdy na plus, ze starszych aut takie TT z 1,8turbo i quattro to bardzo rozwojowe auto, też miałem TT tylko nie cabrio i fajnie się tym jezdziło, po programie i DP było ponad 250KM i naprawdę to już fajnie latało..jak fajnie? no podobnie jak 335D na serii, także to szybkie auto już było.
nomad66
Fri, 15 Apr 2022 - 17:53
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6
Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu
ju-by
Fri, 15 Apr 2022 - 22:01
CYTAT(nomad66 @ Fri, 15 Apr 2022 - 18:53)
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6
Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu
No właśnie z czym konkretnie jest problem w dostępności. Ceny? Brak w ofercie?
Bio
Sat, 16 Apr 2022 - 07:49
CYTAT(nomad66 @ Fri, 15 Apr 2022 - 17:53)
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6
Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu
zapomniałeś o tylnej osi z E30, jak w kompocie.
Do szybkiej jazdy, średnie kombo.
nomad66
Sat, 16 Apr 2022 - 15:05
maska przód (2k minimum), jakieś hardtopy i zatrzaski do nich, europejskie elementy wnętrza może też być problem. reszta w miarę spoko.
Zawias z tyłu archaiczny ja na BMW, ale też nie ma tragedii. Masa płożona nisko, tyłkiem się siedzi na ziemi i bardzo z tyłu. Do tego o ile dobrze kojarzę tylny wózek jest szerszy niż w e30 czy e36 compact. Na pewno w 2.8 - tam są też dużo szersze elementy z tyłu, półosie, wózek - do tego ciężki dostęp. Przedlift jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, polift ma takie garbate nadkola tylne.
lovwelas
Sun, 17 Apr 2022 - 11:20
Ja polece Golfa mk1 Cabrio od 88r w góre.
Polift, na szerokim zderzaku cały czas cieszy oko, buda w ocynku, wsadzisz na spokojnie 4 osoby w razie potrzeby. Silniki proste i bezawaryjne.
No i na pewno na takim aucie nie stracisz. Kilka lat temu kupowało sie ładną sztukę ponizej 10k dzisiaj trzeba dac 30k (w DE ładne sztuki po kilkanascie tyś euro) a bedzie tylko drozej.
Miałem takie auto jakieś 10 lat temu i był to rewelacyjny wóz do latania wokół komina.
Rufios
Mon, 18 Apr 2022 - 11:48
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:08)
Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa
btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył
Bez przesady.
Widzę, że Mazda odpada. To za dużego wyboru już nie ma
snake666
Mon, 18 Apr 2022 - 19:51
CYTAT(lovwelas @ Sun, 17 Apr 2022 - 11:20)
Ja polece Golfa mk1 Cabrio od 88r w góre.
Polift, na szerokim zderzaku cały czas cieszy oko, buda w ocynku, wsadzisz na spokojnie 4 osoby w razie potrzeby. Silniki proste i bezawaryjne.
No i na pewno na takim aucie nie stracisz. Kilka lat temu kupowało sie ładną sztukę ponizej 10k dzisiaj trzeba dac 30k (w DE ładne sztuki po kilkanascie tyś euro) a bedzie tylko drozej.
Miałem takie auto jakieś 10 lat temu i był to rewelacyjny wóz do latania wokół komina.
Jak już lecimy w taki antyracing to ja audi b4 cabrio polecam
całe w ocynku, części mechaniczne w cenie czapki śliwek, naprawi każdy mietek w stodole
Maciek1234
Mon, 18 Apr 2022 - 20:05
też kaszalot. Chyba tylko Astra Cabrio jako tako wygląda ze sztywnym dachem. Jak ma być miękki, to można się pochylić na 125i. Tył wyraźnie krótszy od przodu.
ju-by
Tue, 19 Apr 2022 - 09:36
CYTAT(snake666 @ Mon, 18 Apr 2022 - 20:51)
Jak już lecimy w taki antyracing to ja audi b4 cabrio polecam
całe w ocynku, części mechaniczne w cenie czapki śliwek, naprawi każdy mietek w stodole
Dokładnie na tym stanęło. Wczoraj bardzo dobrze wypadły oględziny Audi Cabrio V6 z przebiegiem w okolicach 100k km.
Gofer
Fri, 22 Apr 2022 - 09:59
Abarth 500c?
hubi91
Fri, 22 Apr 2022 - 12:02
Dołożyć i wziąć 350z cabrio albo s2000 (wiem że wybor marny, ale jak nie chcesz jednego z miliona takich samych vw czy innych bmw to trzeba się pomęczyć...)
ju-by
Fri, 22 Apr 2022 - 12:19
Miało być Audi 8N TT Roadster ale podczas podczas poszukiwań udało się kupić fajne B4 2,8 V6 po lekkim tuningu "Porsche-style".
Blaid
Fri, 22 Apr 2022 - 13:06
CYTAT(hubi91 @ Fri, 22 Apr 2022 - 12:02)
Dołożyć i wziąć 350z cabrio albo s2000 (wiem że wybor marny, ale jak nie chcesz jednego z miliona takich samych vw czy innych bmw to trzeba się pomęczyć...)
S2000 startują od 80k zł obecnie...
grzesiek84
Fri, 22 Apr 2022 - 13:31
CYTAT(ju-by @ Fri, 22 Apr 2022 - 12:19)
Miało być Audi 8N TT Roadster ale podczas podczas poszukiwań udało się kupić fajne B4 2,8 V6 po lekkim tuningu "Porsche-style".
Pokaż jak to auto wygląda.
hubi91
Fri, 22 Apr 2022 - 14:05
CYTAT(Blaid @ Fri, 22 Apr 2022 - 13:06)
S2000 startują od 80k zł obecnie...
Wolałbym dołożyć (jeździłem 306 cabrio, s2k też), 350z miałem tylko w coupe, ale zakładam za cabrio daje jeszcze lepsze odczucia dźwiękowe. (350z w okolicach 30-40k można szukać, nie będzie to pewnie igła, ale może warto)
E36 cabrio? Trochę kontrowersyjne ale ja bym przytulił dresowoz 328i e36 cabrio, chociaż brzydkie jest jak noc xD
ju-by
Fri, 22 Apr 2022 - 14:10
CYTAT(grzesiek84 @ Fri, 22 Apr 2022 - 14:31)
Pokaż jak to auto wygląda.
Najwcześniej po weekendzie majowym.
The Driver
Fri, 22 Apr 2022 - 17:01
Dobrze zrobiłeś, bo TT to w rzeczywistości dziwny i nie wiadomo do końca jaki wóz. W bryle sportowego auta spróbowano zrobić komfortowy samochód. I ani to komfortowe ani nie ma totalnie sportowego charakteru podczas jazdy. Z zalet to dobrze wyciszony środek i w miarę sie to odpycha.
uxon
Sun, 22 May 2022 - 19:13
Saab 9-3 cabrio - o gustach się nie dyskutuje, ale wg. mnie całkiem ładny woz, wyglada na droższy niż jest w praktyce.
GIB
Sun, 22 May 2022 - 21:56
najlepiej w dieslu, jeszcze tańszy a wygląda tak samo jak benzyny, tylko gdzie on spartański?
piwo
Tue, 31 May 2022 - 19:08
Bio
Wed, 01 Jun 2022 - 08:24
CYTAT(piwo @ Tue, 31 May 2022 - 19:08)
w tytule tematu jet +/- 30k
W ogłoszeniu 65k
piwo
Wed, 01 Jun 2022 - 09:31
Wiem. Ale kazdy budzet da sie naciagnac. Zwlaszcza w tak dobrych czasach jak mamy obecnie.
bielawa
Wed, 01 Jun 2022 - 09:33
mieć 30k, a nie mieć 30k to już 60k, a te 5k może można urwać?
flapjck1
Wed, 01 Jun 2022 - 10:00
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.