Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Spartański kabriolet/roadster za +/- 30k zł
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
ju-by
Cześć,
ma być prosto i bezproblemowo także z częściami (w tym blacharskimi). Nie ma preferencji co do wieku, pochodzenia ani rodzaju napędu czy layoutu. Tylko benzyna. Będzie użytkowane jako daily w sezonie wiosenno-letnim głównie w warunkach małomiasteczkowych i na drogach lokalnych. Resztę roku ma spędzać pod wiatą/w hali. Preferowany model z niską utratą wartości lub wręcz potencjałem wzrostowym.

Odpada Mazda MX-5 i Mini, bo już były.
Z góry dziękuję!
kinko
Z4
Maciek1234
Fiat Barchetta
M4C13K
Alfa gtv
Rezor
206cc i 306 cabrio raczej już nie tracą, z tego co widzę tendencje wzrostowe amcary z ubiegłego wieku: Mustang/Fbird/camaro, chrysler sebring/stratus, LeBaron. Ale teraz wszystko leci w górę smile.gif
Maciek1234
CYTAT(Rezor @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:07) *
206cc
szanujmy się laugh.gif nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio laugh.gif
nomad66
Z3/Z4 z r6 to 40 tyś+, w tej cenie tylko 4cylindry które porywające nie będą
ju-by
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:12) *
szanujmy się laugh.gif nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio laugh.gif


A Ford Focus?
Rezor
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 11:12) *
szanujmy się laugh.gif nie ma gorzej wyglądającego kabrio... no może Nissan Micra Kabrio laugh.gif

Miałem na myśli 307cc, ale z cabrio nie ma nic gorzego IMO niż pt cruiser, chociaż paradoksalnie było to jedno z lepiej sprzedających się cabrio za kałużą...
Maciek1234
CYTAT(ju-by @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:21) *
A Ford Focus?

Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa biggrin.gif



btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył laugh.gif
[Yossarian]
Chrysler Crossfire cabrio?

A czekaj, w końcu to racingforum więc trzeba polecić E36 cabrio wink.gif
Rezor
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:08) *
Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa biggrin.gif



btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył laugh.gif

No tak, bo ludzie kupują kabrio żeby jeździć z rozłożonym dachem smile.gif
piwo
jak lubisz dlubac:
https://www.olx.pl/d/oferta/lotus-elise-s2-...html#120bc5641f
Maciek1234
CYTAT(Rezor @ Fri, 15 Apr 2022 - 13:19) *
No tak, bo ludzie kupują kabrio żeby jeździć ze złożonym dachem smile.gif

99% czasu kabrio spędza z założonym dachem biggrin.gif
ju-by
Jak obecnie wygląda dostępność części do Audi TT 8N Roadster? Głównie galanterii i tych unikalnych dla tego modelu/nadwozia.

BMW Z3 LCi byłoby strzałem w dziesiątkę. Czterocylindrowce złe bo słabe czy mają upierdliwe bolączki?
ju-by
CYTAT(piwo @ Fri, 15 Apr 2022 - 13:33) *


Nie ten budżet, zresztą to projekt a sezon za pasem.
Rezor
CYTAT([Yossarian] @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:10) *

Chrysler Crossfire cabrio?

Crossfire w środku wygląda tragicznie, już lepiej SLK. Wszystko to samo tylko wnętrze ładniejsze i lepiej dostępne części blacharskie smile.gif
ju-by
Skupmy się na autach bez sztywnego składanego dachu.
kinko
CYTAT(ju-by @ Fri, 15 Apr 2022 - 11:41) *
BMW Z3 LCi byłoby strzałem w dziesiątkę. Czterocylindrowce złe bo słabe czy mają upierdliwe bolączki?

Nie są złe, po prostu r6 są świetne i dlatego nikt za bardzo nie chce r4.
Ja miałem Z3 1.9 140 i fajnie jeździło, nie mogę powiedzieć złego słowa.
Maciek1234
zamiast tej Z3 4-cyl, to lepiej kupić Opla Tigrę 1,8. Na pewno szybszy, młodszy i tańszy.
prnit
Z4 fajne, miałem 2,5 177KM i fajne wozidełko, w trase też można lecieć, latałem nad morze i w góry tyle że mały bagażnik ale frajda z jazdy na plus, ze starszych aut takie TT z 1,8turbo i quattro to bardzo rozwojowe auto, też miałem TT tylko nie cabrio i fajnie się tym jezdziło, po programie i DP było ponad 250KM i naprawdę to już fajnie latało..jak fajnie? no podobnie jak 335D na serii, także to szybkie auto już było.
nomad66
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6 wink.gif Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu
ju-by
CYTAT(nomad66 @ Fri, 15 Apr 2022 - 18:53) *
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6 wink.gif Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu


No właśnie z czym konkretnie jest problem w dostępności. Ceny? Brak w ofercie?
Bio
CYTAT(nomad66 @ Fri, 15 Apr 2022 - 17:53) *
Z3 4 cylindry nie brzmi jak 6 wink.gif Czyli tak sobie, 4 cylindry trochę lepiej się będzie prowadzić bo lżejszy przód.
Największy plus Z3 to to, że te auta nie tanieją i nawet 4 cylindry coś zyskują na wartości. Jak popatrzyłem na ceny z3 to 2.8 poszło w 5 lat do góry 30 tyś, 4 cylindry 10-15 tyś.
No i mechanicznie w dużej mierze e36, poza blacharką i niektórymi częściami typowo z Z to nie ma problemu

zapomniałeś o tylnej osi z E30, jak w kompocie.

Do szybkiej jazdy, średnie kombo.
nomad66
maska przód (2k minimum), jakieś hardtopy i zatrzaski do nich, europejskie elementy wnętrza może też być problem. reszta w miarę spoko.

Zawias z tyłu archaiczny ja na BMW, ale też nie ma tragedii. Masa płożona nisko, tyłkiem się siedzi na ziemi i bardzo z tyłu. Do tego o ile dobrze kojarzę tylny wózek jest szerszy niż w e30 czy e36 compact. Na pewno w 2.8 - tam są też dużo szersze elementy z tyłu, półosie, wózek - do tego ciężki dostęp. Przedlift jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, polift ma takie garbate nadkola tylne.
lovwelas
Ja polece Golfa mk1 Cabrio od 88r w góre.
Polift, na szerokim zderzaku cały czas cieszy oko, buda w ocynku, wsadzisz na spokojnie 4 osoby w razie potrzeby. Silniki proste i bezawaryjne.
No i na pewno na takim aucie nie stracisz. Kilka lat temu kupowało sie ładną sztukę ponizej 10k dzisiaj trzeba dac 30k (w DE ładne sztuki po kilkanascie tyś euro) a bedzie tylko drozej.
Miałem takie auto jakieś 10 lat temu i był to rewelacyjny wóz do latania wokół komina.
Rufios
CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 15 Apr 2022 - 12:08) *
Ford Focus to synonim udanej stylistyki... gdy go postawisz obok Sebringa biggrin.gif



btw. większość z tych kabrio z blaszanym dachem, to jest tak samo aerodynamiczna w jeździe w przód, jak i jeździe w tył laugh.gif


Bez przesady.

Widzę, że Mazda odpada. To za dużego wyboru już nie ma

snake666
CYTAT(lovwelas @ Sun, 17 Apr 2022 - 11:20) *
Ja polece Golfa mk1 Cabrio od 88r w góre.
Polift, na szerokim zderzaku cały czas cieszy oko, buda w ocynku, wsadzisz na spokojnie 4 osoby w razie potrzeby. Silniki proste i bezawaryjne.
No i na pewno na takim aucie nie stracisz. Kilka lat temu kupowało sie ładną sztukę ponizej 10k dzisiaj trzeba dac 30k (w DE ładne sztuki po kilkanascie tyś euro) a bedzie tylko drozej.
Miałem takie auto jakieś 10 lat temu i był to rewelacyjny wóz do latania wokół komina.



Jak już lecimy w taki antyracing to ja audi b4 cabrio polecam

całe w ocynku, części mechaniczne w cenie czapki śliwek, naprawi każdy mietek w stodole
Maciek1234
też kaszalot. Chyba tylko Astra Cabrio jako tako wygląda ze sztywnym dachem. Jak ma być miękki, to można się pochylić na 125i. Tył wyraźnie krótszy od przodu.

ju-by
CYTAT(snake666 @ Mon, 18 Apr 2022 - 20:51) *
Jak już lecimy w taki antyracing to ja audi b4 cabrio polecam

całe w ocynku, części mechaniczne w cenie czapki śliwek, naprawi każdy mietek w stodole


Dokładnie na tym stanęło. Wczoraj bardzo dobrze wypadły oględziny Audi Cabrio V6 z przebiegiem w okolicach 100k km.
Gofer
Abarth 500c?
hubi91
Dołożyć i wziąć 350z cabrio albo s2000 (wiem że wybor marny, ale jak nie chcesz jednego z miliona takich samych vw czy innych bmw to trzeba się pomęczyć...)
ju-by
Miało być Audi 8N TT Roadster ale podczas podczas poszukiwań udało się kupić fajne B4 2,8 V6 po lekkim tuningu "Porsche-style".
Blaid
CYTAT(hubi91 @ Fri, 22 Apr 2022 - 12:02) *
Dołożyć i wziąć 350z cabrio albo s2000 (wiem że wybor marny, ale jak nie chcesz jednego z miliona takich samych vw czy innych bmw to trzeba się pomęczyć...)


S2000 startują od 80k zł obecnie...
grzesiek84
CYTAT(ju-by @ Fri, 22 Apr 2022 - 12:19) *
Miało być Audi 8N TT Roadster ale podczas podczas poszukiwań udało się kupić fajne B4 2,8 V6 po lekkim tuningu "Porsche-style".

Pokaż jak to auto wygląda.
hubi91
CYTAT(Blaid @ Fri, 22 Apr 2022 - 13:06) *
S2000 startują od 80k zł obecnie...

Wolałbym dołożyć (jeździłem 306 cabrio, s2k też), 350z miałem tylko w coupe, ale zakładam za cabrio daje jeszcze lepsze odczucia dźwiękowe. (350z w okolicach 30-40k można szukać, nie będzie to pewnie igła, ale może warto)
E36 cabrio? Trochę kontrowersyjne ale ja bym przytulił dresowoz 328i e36 cabrio, chociaż brzydkie jest jak noc xD
ju-by
CYTAT(grzesiek84 @ Fri, 22 Apr 2022 - 14:31) *
Pokaż jak to auto wygląda.


Najwcześniej po weekendzie majowym.
The Driver
Dobrze zrobiłeś, bo TT to w rzeczywistości dziwny i nie wiadomo do końca jaki wóz. W bryle sportowego auta spróbowano zrobić komfortowy samochód. I ani to komfortowe ani nie ma totalnie sportowego charakteru podczas jazdy. Z zalet to dobrze wyciszony środek i w miarę sie to odpycha.
uxon
Saab 9-3 cabrio - o gustach się nie dyskutuje, ale wg. mnie całkiem ładny woz, wyglada na droższy niż jest w praktyce.
GIB
najlepiej w dieslu, jeszcze tańszy a wygląda tak samo jak benzyny, tylko gdzie on spartański?
Bio
CYTAT(piwo @ Tue, 31 May 2022 - 19:08) *

w tytule tematu jet +/- 30k

W ogłoszeniu 65k biggrin.gif
piwo
Wiem. Ale kazdy budzet da sie naciagnac. Zwlaszcza w tak dobrych czasach jak mamy obecnie.
bielawa
mieć 30k, a nie mieć 30k to już 60k, a te 5k może można urwać?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.