Bilstein+Eibach to działał dobrze 10+ lat temu, ale rozmaite rajdowe grzyby polecją cały czas, choć nic nowszego nie sprawdzili zapewne. Miałem B6+Pro Kit w swoim dawnym KJS-owym E36, potem w Oplu Astrze GSi i wystarczy - tu i tu szału nie było, plus nic nie ustawisz, no chyba, ze wysyłając co chwila do zerkopolu (który też ostatnio podupadł z jakoscią). Przy wyborze na rynku regulowanych zawieszeń nie ma co się trzymać tego antyka, skoro mozna zamontować coś co w razie potrzeby ustawisz kręcąc śrubkami bez zdejmowania z auta.
ISC sprawdź jak ma być budżetowo
Jak drożej to można rozważyć KW V3 - zazwyczaj bedziesz w nim miał miękkie sprężyny ale amortyzatory z osobną regulacją odbicia, dobicia i wysokości pozwalają to ustawić w miarę sensownie. Co prawda dawno juz nie mam E36, ale w zeszłym roku jazda Civikiem na KW v3 pozwoliła na zgarnięcie klasy zarówno na Race Day (liga Time Attack) jak i na lokalnych KJSach. Także w aucie uniwersalnym jak widać się sprawdza te zawieszenie
Jak full wypas to Protlum, ale to już ceny znacząco powyżej 10k za nowe