Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wytarty wałek rozrządu 2.0 tfsi
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
cubson94
Hej, zaobserwowałem w swoim aucie cofki zapłonu i dziwne delikatne, metaliczne piszczenie z okolic gory silnika. Zdjąłem pokrywe zaworow i zaobserwowałem wytarty dolotowy wałek rozrządu na 4 cylindrze. Oczywiście wałek został już zamówiony nowy. Dlaczego mógł sie tak wykruszyć ? Olej wymieniany co 8 tys km. 5w50. Wiem ze zdażały sie takie cuda w 2.0tfsi ale skąd sie to mogło wziąć ? Zauważalnie spadl też przepływ (turbo jest nowiutkie). Na kolejnych krzywkach tez widać wykruszenia ale nie az takie jak na ostatnim. 2.0 tfsi BWA
moritz86
Walek z gownolitu.
dany_47
Gownolit jak wyżej kolega napisał + od nowości zapewne kiepski interwał olejowy. Ty zmieniasz co 8k i dobry towar jest wlewany ale poprzedni właściciele.......
flapjck1
a dla mnie to wyglada bardziej jakby na tej krzywce najpierw byla korozja
Leo
.... z powodu serwisu LL olej traci właściwości antykorozyjne i stąd korozja.
kadu
Sprawdziłbym ciśnienie oleju. Możliwe, że pompa już traci ciśnienie na wałkach wyrównoważających.
nba
Dokładnie jak wyżej, pompa oleju to podstawa w 2.0 TFSI
cubson94
Hej, pompa oleju od dawna siedzi z 1.9tdi, zalozylem nowy wałek i pojawił sie inny dziwny problem dotyczący paliwa. Auto na postoju robi 50 barow tak jak jest zadane leczy przy pełnym bucie zadane mam 125 barow i do 4 tys to robi a od 4 tys spada na 60 lambda rosnie do 1 ogólnie dramat. Podmieniłem pompe wysokiego cisnienia na 2 oryginalną (moja ta ktorej uzywam ma wklad autotecha) i na seryjnej jest to samo. Pompe w baku mam nowa wymieniona okolo 3 miesiecy temu. W kanale 106 pompa niskiego cisnienia na wolnych obrotach chodzi w okolicach 50% czyli teoretycznie tak jak ma byc. Jedyne co mi przychodzi do glowy to ze z wałkiem może być cos nie tak ewentualnie pompa w baku niedomaga pod obciązeniem. Spotkał sie ktoś kiedyś z czymś takim ze nowy wałek (zamiennik bo tylko to bylo dostepne od reki) był felerny? Wszystko by na to wskazywało ale jednak do tych 4 tys robi cisnienie paliwa zadane idealnie. Ma ktos jakis pomysł ? Błąd jaki wywala to p0089 za niskie cisnienie na railu.
Mis
Zlogować niskie i wysokie ciśnienie paliwa jednocześnie i wrzucić tu loga zawierającego problem.
cubson94
Pamietasz może który kanał to niskie cisnienie ? Jutro sprawdze, czasami sypią sie też te sterowniki pompy niskiego cisnienis i w sumie objawy są podobne
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.