Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mody w S4 B8
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
pawD
Ile moge uzyskac modami w tym silniku? Jest szansa z 333km zrobic 450-470?
Chcialbym male kolko kompresora wsadzic, dolot wymienic, wydech.
Wydech to na pewno AWE, innego nie biore pod uwage. Pytanie co z reszta? Jakiej firmy, czego szukac? Gdzie stroic? Gregor? Sportmile?
rwtnt
Tak jest szansa, mniejsze kółko, wydech, może być dolot + wymiennik ciepła kompresora. Każda normalna firma tunigowa to wystroi.
Mis
460KM realnej mocy na pb98 ciężko przebić bez portingu kompresora, przelotowego głośnego wydechu i przepustnicy większej.
dany_47
tylko ta skrzynia.... słabo wykorzystuje te 400+
Mis
Bo te skrzynie to ogólnie ruiny, kupa ludzi ma problemy z DL501.
Po pierwsze to hobby tej skrzyni to awarie czujników krańcowych, mechatroniki, elektrozaworów.
Po drugie to ludzie nie zmieniają oleju regularnie i sami proszą się o awarie stojąc jak barany na hamulcu po 15min w korku i przegrzewając czułe sprzęgła tej skrzyni (4600zł po rabacie nowy kosz sprzęgłowy z ASO, zamienniki można sobie na ścianie powiesić tarczek szarpią po miesiącu jazdy).
Po trzecie seryjny soft trzyma 1100rpm co niesamowicie służy dwumasie.
pawD
To co zrobic zeby zwiekszyc zywotnosc tej skrzyni? Oczywiscie tiptronic 7b
DanielFM
Zrobiłem kilkanaście S4 B8 z silnikiem CAKA na 460+PS samym softem silnika i skrzyni. Bez mniejszego kółka i innych zmian mechanicznych.
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=...065729656792839
pawD
Bez mniejszego kolka 460+? Brzmi az za dobrze, to mozliwe w ogole? Samym programem taki przyrost? Jestem z Lubartowa to moze podskocze.
_adams_
CYTAT(Mis @ Tue, 10 Aug 2021 - 21:59) *
460KM realnej mocy na pb98 ciężko przebić bez portingu kompresora, przelotowego głośnego wydechu i przepustnicy większej.


Kluczowy w tym zdaniu jest zwrot "realnej mocy"...

Chyba że wolisz papierowe konie wink.gif


Poza tym temat był wałkowany, może zechciałbyś poszukać? Dowiesz się wtedy że wydech w S4 to ciężki temat.
Mis
Otóż to właśnie o papierowe konie chodzi, szczególnie jak seria po ponad 200tys. pokazuje na danej hamowni 360KM praktycznie na seryjnym sofcie...

7biegowa skrzynia to S-Tronic DL501 czyli DSG, nie tiptronic.

Najlepiej zmierzyć 100-200 tym rodzynkom co mają 460KM+ na stg1 i wszystko się dowiemy. smile.gif
przemek530d
CYTAT(Mis @ Fri, 13 Aug 2021 - 17:03) *
Otóż to właśnie o papierowe konie chodzi, szczególnie jak seria po ponad 200tys. pokazuje na danej hamowni 360KM praktycznie na seryjnym sofcie...

7biegowa skrzynia to S-Tronic DL501 czyli DSG, nie tiptronic.

Najlepiej zmierzyć 100-200 tym rodzynkom co mają 460KM+ na stg1 i wszystko się dowiemy. smile.gif


+1
sam jestem tego przykładem, dużo modów a może 460 na 98

s tronic nie jest taki zaś zły, serwisowany i z niewielkim realnym przelotem, mi nie sprawa żadnych problemów na mocnym sofcie od kilku lat
pawD
Wydech to na pewno AWE, ale na razie poluje. Czekam moze na jakas uzywke. Marzy mi sie realne 450 i bede zadowolony. A no i 100-200 11.2 np, to juz bedzie dobrze.
nosport
CYTAT(DanielFM @ Thu, 12 Aug 2021 - 08:51) *
Zrobiłem kilkanaście S4 B8 z silnikiem CAKA na 460+PS samym softem silnika i skrzyni. Bez mniejszego kółka i innych zmian mechanicznych.
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=...065729656792839

Samym softem 460+, a to dobre smile.gif
Jak widać, hamownia jest tylko narzędziem w rękach tunera.
Jestem ciekaw czasów 0-100, 100-200kmh w tych rzekomych 460+

DanielFM
CYTAT(nosport @ Mon, 15 Nov 2021 - 15:25) *
Samym softem 460+, a to dobre smile.gif
Jak widać, hamownia jest tylko narzędziem w rękach tunera.
Jestem ciekaw czasów 0-100, 100-200kmh w tych rzekomych 460+


Nie wiem co tu kogo dziwi ?? Chyba tylko to, że można w sofcie wykorzystać max potencjał seryjnego kompresora, zamiast naciągać klienta na mniejsze kółko.
Każdy ma swoją metodę, kto stroi 3.0TFSI wie jakie tam są problemy z termiką, co mniejsze kółko jeszcze potęguje. Dobry zapłon, wysoka odcinka, niska temperatura zewnętrzna i mamy wynik. Do stg2 czyli mniejszego kółka wymagamy zmienionego wymiennika + porządek z seryjnymi katami inaczej nawet nie podchodzimy do tematu.
Auto jak każde u Nas, od lat mierzone na hamowni Maha, regularnie kalibrowanej przez serwis, więc nie ma tu miejsca na oszustwa.
Nikt nikomu nie zabrania zmieniać kółka na mniejsze i robienia podobnych mocy. Generalnie 3.0TFSI to już stary kibel nad którym już szkoda się waflować.
dany_47
CYTAT(DanielFM @ Tue, 16 Nov 2021 - 13:36) *
Nie wiem co tu kogo dziwi ?? Chyba tylko to, że można w sofcie wykorzystać max potencjał seryjnego kompresora, zamiast naciągać klienta na mniejsze kółko.
Każdy ma swoją metodę, kto stroi 3.0TFSI wie jakie tam są problemy z termiką, co mniejsze kółko jeszcze potęguje. Dobry zapłon, wysoka odcinka, niska temperatura zewnętrzna i mamy wynik. Do stg2 czyli mniejszego kółka wymagamy zmienionego wymiennika + porządek z seryjnymi katami inaczej nawet nie podchodzimy do tematu.
Auto jak każde u Nas, od lat mierzone na hamowni Maha, regularnie kalibrowanej przez serwis, więc nie ma tu miejsca na oszustwa.
Nikt nikomu nie zabrania zmieniać kółka na mniejsze i robienia podobnych mocy. Generalnie 3.0TFSI to już stary kibel nad którym już szkoda się waflować.


Pisali chłopaki wyżej, wrzuć pomiar 100-200 takiej sztuki 460+ i wszystko będzie jasne...
nosport
CYTAT(DanielFM @ Tue, 16 Nov 2021 - 13:36) *
Nie wiem co tu kogo dziwi ?? Chyba tylko to, że można w sofcie wykorzystać max potencjał seryjnego kompresora, zamiast naciągać klienta na mniejsze kółko.
Każdy ma swoją metodę, kto stroi 3.0TFSI wie jakie tam są problemy z termiką, co mniejsze kółko jeszcze potęguje. Dobry zapłon, wysoka odcinka, niska temperatura zewnętrzna i mamy wynik. Do stg2 czyli mniejszego kółka wymagamy zmienionego wymiennika + porządek z seryjnymi katami inaczej nawet nie podchodzimy do tematu.
Auto jak każde u Nas, od lat mierzone na hamowni Maha, regularnie kalibrowanej przez serwis, więc nie ma tu miejsca na oszustwa.
Nikt nikomu nie zabrania zmieniać kółka na mniejsze i robienia podobnych mocy. Generalnie 3.0TFSI to już stary kibel nad którym już szkoda się waflować.

Co Ty wgl pierd.....
Obudź się, zesrałeś się.
Stary kibel który w Polsce nawet nie został uturbiony, nie pomijając faktu ze nieliczni tylko zbliżyli się do 600hp na kompresorze, a seryjny osprzęt więcej przyjmuje na klatę niż n54/n55.
Jak próbujesz dużo pisać to chociaż poprzyj swoje słowa, a nie powielasz swoje wykreowane dziwne fantazje smile.gif
Przedstaw log z tego 460+ hp, pokaz ten boost, wysoki zapłon, IAT, powiemy ile tam mocy wyszło.
MadeInPoland
600KM na tym seria kompresorze?
_adams_
Aż otworzyłem ten link... i faktycznie, to co tam modził to stary kibel laugh.gif
DanielFM
CYTAT(nosport @ Tue, 16 Nov 2021 - 19:41) *
Co Ty wgl pierd.....
Obudź się, zesrałeś się.
Stary kibel który w Polsce nawet nie został uturbiony, nie pomijając faktu ze nieliczni tylko zbliżyli się do 600hp na kompresorze, a seryjny osprzęt więcej przyjmuje na klatę niż n54/n55.
Jak próbujesz dużo pisać to chociaż poprzyj swoje słowa, a nie powielasz swoje wykreowane dziwne fantazje smile.gif
Przedstaw log z tego 460+ hp, pokaz ten boost, wysoki zapłon, IAT, powiemy ile tam mocy wyszło.


Kolego spinasz się jak za czasów 1.9TDI z których chyba jeszcze nie wyrosłeś smile.gif
Boost 1 bar przy odcince, zapłon 23.5 stopnie, IAT 43 stopnie - co jeszcze chcesz wiedzieć ?
Czasów żadnych nigdy nie mierzyłem, nie jeżdżę autami klientów, bo nie mam na to czasu - to auto i tak nie jest szybkie by się trzepać czasami..
nosport
CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 16 Nov 2021 - 20:45) *
600KM na tym seria kompresorze?

Większe przełożenie kompresora, duża przepustnica, kompresor po portingu, paliwo e40.
Misior
Tak z ciekawości zapytam - ile przebiegu mogą mniej więcej wytrzymać seryjne katy?
Wyrzuca mi czasem błąd sprawności jednego katalizatora - przebieg 124kkm. Nie zaświeca się check ale błąd jest widoczny w pamięci.
przemek530d
moje były całkowicie ok przy przelocie ok 150tys km (z czego 20 tys po tuningach), z uwagi na bezpieczeństwo i tuningi wyleciały, jak są błędy to już raczej po nich. Chyba, że po pierwszym skasowaniu już nie wrócą.

u jednego wytrzymają 150, u innego 250
Misior
Zrobiłem autem dopiero 2kkm i za ten czas 2 razy błąd się pojawił w pamięci ale czeka nie zaświeca.
To nie zawracam sobie tym głowy.
Na wiosnę pewnie będę coś pitrasił z mocą to wtedy pewnie wylecą.
Mis
Check się niedługo zapali, wystarczy, że w jednym cyklu jazdy potwierdzi ten błąd ecu.
Mocy Ci nie obetnie, nic inaczej nie będzie jeździć. wink.gif
Misior
A co w takim razie jest pierwszym bardziej złym sygnałem, który mówi wymień bo się posypie coś grubszego?
KrisC
nie lekceważ tego bo zapchany kat może Ci całkowicie załatwić głowicę
nosport
Dokładnie jak pisze przedmówca. Zapchany kat może rozwalić silnik, ciśnienie zwrotne nie jest zdrowe. Katy nie diagnozuje się przez obd
Mis
Błąd P0420 i P0430 niestety związku z zapchanym katem ma tyle ile powie wróżka.
Te błędy pojawiają się nawet jak kat się rozszczelnia albo zużywa ze starości, nie musi wcale być zapchany, sporo aut ma zapchane i nie generuje błędu. wink.gif
Najlepiej zlogować sobie cofanie zapłonu i już coś wiadomo w związku z katami więcej. Przypchane kat powodują problem z opróźnianiem, wzrost egt i męki dla zaworów i gniazd wydechowych.
Przyznaję fakt, że rozsypujący się kat może cofnąć się z falami gazów wydechowych aż pod zawór, rzadko, ale zdarza się, że głowica przez to ucierpi.
Misior
Dzięki Panowie. Zainteresuje się tym bardziej.
Gallardo
Pytanie zeby nie zakladac nowego tematu. Posiada ktos scuiagacz do kola kompresora i moze wypozyczyc za kase ?
Dziku
CYTAT(Gallardo @ Tue, 18 Jan 2022 - 21:33) *
Pytanie zeby nie zakladac nowego tematu. Posiada ktos scuiagacz do kola kompresora i moze wypozyczyc za kase ?

A tam jest jakiś rocket science, czy grzejesz kółko, chłodzisz wałek i ściągasz normalnym ściągaczem?
Mis
Pas przedni przeszkadza dla normalnego ściągacza.
Gallardo
Temat nie aktualny , zrobiłem swój ściągacz na wzór tych dostępnych w USA . Jezeli ktoś będzie chciał pożyczyć to PW . Minus taki że trzeba pas luzować żeby ściągnąć . Mi to nie przeszkadzało ponieważ i tak ściągałem zderzak żeby zrobić custom quad pass chłodnice do chłodzenia kompresora więc za jednym razem ogarnięte.



pawD
CYTAT(Gallardo @ Wed, 26 Jan 2022 - 07:50) *
Temat nie aktualny , zrobiłem swój ściągacz na wzór tych dostępnych w USA . Jezeli ktoś będzie chciał pożyczyć to PW . Minus taki że trzeba pas luzować żeby ściągnąć . Mi to nie przeszkadzało ponieważ i tak ściągałem zderzak żeby zrobić custom quad pass chłodnice do chłodzenia kompresora więc za jednym razem ogarnięte.






jak moge sie z Toba skontaktowac? Bardzo chetnie bym pozyczyl
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.