Kontakt: PW

Cena: 50k do negocjacji

MODEL: Audi 80 B4 Competition 1994 WAUZZZ8CZRA157800 Quattro + manual nr 2383/2500

Auto sprawne, zawsze odpala, pracuje równo. Wnętrze w pełni seryjne. Wyprodukowane w ilości 2500 sztuk w 1994 roku.

Modyfikacje

Silnik:
1.8 16V Turbo
- blok tdi AFN + głowica 1.8 KR 16V – całość po remoncie

Modyfikacje głowicy:
- 1.8 16V KR
- wałek wydechowy ABF
- remont

Modyfikacje bloku:
- blok AFN
- kute korbowody 159mm
- tłoki Audi S2 81,5mm
- wał 1.8T AEB
- płyta wzmacniająca
- nowa pompa oleju AEB
- remont, obróbka + honowanie
- panewki ACL

Układ dolotowy:
- kolektor ssący audi s4/s6 c4, przerobiony na 4 cylindry
- przepustnica audi V6 DBW + pedał
- FMIC
- nowy filtr powietrza grzybek HKS
- turbo Holset HX40 hybryda

Układ wydechowy:
- custom kolektor wydechowy
- WG 44mm
- DP 2,75" owinięty bandażem

Układ paliwowy:
- nowa pompa paliwa BOSCH 044
- nowe wtryskiwacze 980cc BOSCH
- nowe regulator 4bar OEM
- nowe przewody pod maską teflonowe
- nowe przewody do baku
- nowy filtr paliwa

Elektronika i elektryka:
- Stand Alone EMU Black + flexfuel + nowa wiązka pod maską
- sonda szerokopasmowa AFR
- EGT
- czujnik IAT
- czujnik spalania stukowego
- nowe pojedyncze cewki TFSI
- nowe czujniki ciśnienia i temperatury oleju, temperatury wody
- nowe świece
- nowe podciśnienia
- strojenie 2 mapy 1,7bar i 2,2bar

Układ napędowy:
- sprzęgło ceramiczne - brak konkretnych informacji
- nowa podpora wału
- nowy olej w skrzyni i dyfrze MOTUL Motylgear 75W90
- 2 nowe przeguby, pozostałe po rewizji, czyszczeniu i złożeniu na nowym smarze, wszystkie nowe osłony LOBRO + nowe uszczelnienia
- nowe poduszki silnika FEBI i skrzyni biegów MEYLE HD

Zawieszenie:
- rozpórka kielichów OEM
- Bilstein B8 przód i tył po regeneracji
- sprężyny ori competition -20mm
- wszystko w poliuretanie Strongflex + sanki tył aluminium AKmotorsport
- mocowanie amortyzatorów przednich z regulacją KWZ i łożyskami fluro - aktualnie zdjęte bo skrzypiały, dodaje do auta
- nowe końcówki drążków FEBI, łączniki stabilizatorów FEBI, sworznie wahaczy FEBI, drążki reakcyjne tył MEYLE
- całe zawieszenie po piaskowaniu i malowaniu

Układ hamulcowy:
- przód po regeneracji Brembo 4tłok Alfa Romeo + tarcza Brembo 324mm z Focusa RS Mk1 + klocki Ferodo + adapter
- tył po regeneracji zacisk S8 D2 43 + tarcza Brembo 280 Corrado
- 4x nowe przewody w oplocie Pizza Brakes
- płyn Motul RBF 660
- nowa pompa hamulcowa 25,4mm VW T4
- nowe linki ręcznego
- nowe przewody hamulcowe miedziane

Koła:
- ATS DTM 17" + Federal 595 RS-R

Body kit:
- zdrzak przód rs2 replika
- oczyszczona i zabezpieczona podłoga