CYTAT(A d a m @ Sat, 31 Jul 2021 - 11:00)
Porównanie trudne ponieważ GTR jest na prawdę super samochodem ale:
-w końcu przyjdzie zrobić coś przy samochodzie kupić jakieś części i wierz mi odechce Ci się nissana. GTR to wóz za grube $ ale idąc do ASO po jakieś pierdoły, będziesz obsługiwany przez ludzi, którzy normalnie zajmują się takimi cudami jak micra, juke itp. i nie wiedzą jak obsługiwać klienta premium. Na pewno znajdą się ludzie, którzy powiedzą mi że wymyślam ale niestety tak jest i to nie tylko w Polsce w Niemczech jest dokładnie to samo, znam sporo przypadków że ludzie zamawiają części prosto z Japonii tylko dlatego żeby pominąć ASO i nie chodzi tu o oszczędność kilku złotych. Porsche skierowane jest w stronę klienta, oni zdają sobie sprawę że ich produkt kosztuje worek pieniędzy i klient musi być obsłużony na na prawdę dobrym poziomie, a jest to na prawdę ważne bo chyba nie ma nic gorszego jak ktoś robi nam łaskę że nam coś sprzeda. Reasumując cześć/ serwis tylko Porsche
Z całym szacunkiem kolego ale uważam, że w tej kwestii mylisz się elementarnie.
Panamera Turbo 2019, zabrana z salonu jako nowa w roku produkcji - drobna szkoda parkingowa (pacjent pod marketem wjechał w drzwi z tyłu).
Obsługa na jednej infolinii z Polo 1.0 (bez urazy) - totalny brak wiedzy i elementarna niekompetencja. Bez szans się dodzwonić właściwie - tak, infolinia jest dzielona z fałwejem przy ich firmowym leasingu...
Realizacja naprawy (Super Serwis Porsche - pominę który) wraz z konieczną poprawką lakierowania i oczekiwaniem na drzwi (tylne do Panamery przypomnę) blisko 7 tygodni.
Jako auto zastępcze serwis Porsche zaproponował... Zgadnijcie.
Konkluzja: jeśli nie zakupiłeś (właśnie, dopiero co) 911 GT3 RS zapomnij o kompetentnej obsłudze.
P.S.
W Niemczech, w kwestii Porsche, jest dokładnie odwrotnie jak u nas. Tam dbają o każdego klienta.