Witam, pacjent m50b28NV aktualnie siedzi w e46.
Sterowanie Det 3 w trybie Fuel implant, konfiguracja zapłonu w det: sygnał 60-2 / Czujnik indukcyjny (adaptive threshold).
Problem polega na tym, że det 3 nie może zsynchornizować czujnika położenia wału, auto odpala pracuje jednak na ułamek sekundy zanikają obroty i na jałowych motor kuleje. W okienku logowania na sekunde pojawia się wartość 0 po czym wracają prawidłowe obroty.
Na dolnym pasku na decie, obok Conected jest komunikat: Ignition sync. status NO SYNC current maps set=0 DS:0 RS:7 z czego NO sync zmienia się na synchornized co sekundę. Wygląda to na to że sygnał z czujnika jest co jakiś czas przerywany, ale został on zmieniony, plus na ori sterowniku wszystko funkcjonowało prawidłowo.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? ew jakieś porady gdzie szukać bo wszystkie możliwe pomysły zostały wyczerpane.
Uprzedzę że czujnik położenia wału podmieniałem na sprawny z jeżdżącego auta, det został podmieniony na inny sprawny, ori sterownik również.