Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z Ecu det 3 FI czujnik wału m50b28nv
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
radoo1337
Witam, pacjent m50b28NV aktualnie siedzi w e46.

Sterowanie Det 3 w trybie Fuel implant, konfiguracja zapłonu w det: sygnał 60-2 / Czujnik indukcyjny (adaptive threshold).

Problem polega na tym, że det 3 nie może zsynchornizować czujnika położenia wału, auto odpala pracuje jednak na ułamek sekundy zanikają obroty i na jałowych motor kuleje. W okienku logowania na sekunde pojawia się wartość 0 po czym wracają prawidłowe obroty.

Na dolnym pasku na decie, obok Conected jest komunikat: Ignition sync. status NO SYNC current maps set=0 DS:0 RS:7 z czego NO sync zmienia się na synchornized co sekundę. Wygląda to na to że sygnał z czujnika jest co jakiś czas przerywany, ale został on zmieniony, plus na ori sterowniku wszystko funkcjonowało prawidłowo.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? ew jakieś porady gdzie szukać bo wszystkie możliwe pomysły zostały wyczerpane.

Uprzedzę że czujnik położenia wału podmieniałem na sprawny z jeżdżącego auta, det został podmieniony na inny sprawny, ori sterownik również.
kris4cars
biegunowość czujnika?
marcjan_mt
CYTAT(radoo1337 @ Sat, 03 Jul 2021 - 18:21) *
Witam, pacjent m50b28NV aktualnie siedzi w e46.

Sterowanie Det 3 w trybie Fuel implant, konfiguracja zapłonu w det: sygnał 60-2 / Czujnik indukcyjny (adaptive threshold).

Problem polega na tym, że det 3 nie może zsynchornizować czujnika położenia wału, auto odpala pracuje jednak na ułamek sekundy zanikają obroty i na jałowych motor kuleje. W okienku logowania na sekunde pojawia się wartość 0 po czym wracają prawidłowe obroty.

Na dolnym pasku na decie, obok Conected jest komunikat: Ignition sync. status NO SYNC current maps set=0 DS:0 RS:7 z czego NO sync zmienia się na synchornized co sekundę. Wygląda to na to że sygnał z czujnika jest co jakiś czas przerywany, ale został on zmieniony, plus na ori sterowniku wszystko funkcjonowało prawidłowo.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? ew jakieś porady gdzie szukać bo wszystkie możliwe pomysły zostały wyczerpane.

Uprzedzę że czujnik położenia wału podmieniałem na sprawny z jeżdżącego auta, det został podmieniony na inny sprawny, ori sterownik również.

witam prawdopodobnie koło pasowe wału korbowego założone jest od silnika z vanosem i sygnał nie ma pokrycia
Dabrowsky94
Źle wpięty czujnik wału do DETa. Znając życie wpiąłeś się w przewód żółty, na którym jest VR-, a trzeba wpiąć się w czarny. wink.gif Miałem identyczny problem i identyczne objawy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.