Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Turbo do ABF 2.0 16v
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Jacoob92
Siemanko
mam taki dylemat co tu upchać do abfa czy TD05 twin scroll, cieżko coś wyrwać, czy jakiegoś made in żółtek
Piec mam zakuty nowe panewy hony, tłoki odprężony jest. Tylko to będzie ośka wiec zeby coś wyżej ładowało bo z dołu trakcję po gubi
a drugie pytanie co do pompy oleju coś polecicie nowego febi czy tam kolben smith
moc tak do 350-400 plan, a skrzynia będzie spięta diesel ASD

siewcu
Wsadź hybrydę K04-64, te 350 powinna dać radę dmuchnąć, albo może A45 AMG... Albo ryżowe może podpasować, to wstaje niezbyt dobrze, więc jak nie chcesz, żeby za szybko się budziła to może akurat takie coś się nada... A na brak trakcji są rozwiązania.
DealMan
Doładowanie można wysterować płynnie, a dużo przyjemniej jedzie się autem które już ze spodu coś tam nadciśnienia buduje.
A45 jest pchane w b. dużo "prodżektów" bo jest po prostu dobre i już w 1.6 przyzwoicie pompuje. Ważne żeby nie wsadzić jakiegoś chwasta z lat 90 który wstaje jak koło młyńskie.
mate96
Zgadzam się z powyższym założeniem. Zatem jakie nowoczesne turbo do 1.8T na 250 Km? Turbo z A45 do delikatny overkill
marszall
Ja upycham wlasnie k04-064 do 16v - zobaczymy jak to bedzie. Ale troche problematyczny jest adapter pod to turbo bo musi miec otwory pod skosami. Jak coś mam jeden na zapas zrobiony ale pod turbo z 1.8T nowe otwory nawiercic i bedzie ok
Jacoob92
co tak patrzyłem A45 AMG może i się skuszę na tą suszarkę ceny jeszcze co widac w miarę
DealMan

Silnik bedzie sterowany przez ME7.5
i jak to rozgryźć zeby boost budował np na 2 czy tam 3 biegu full już czy muszę sterownik ABs zakładać zeby to zczytywał jakoś ?
marszall
Nie. Wystarczy tyljo wyciagnac sygnal preskosci z zegarow
Jacoob92
Dobry
Mam takie pytanko, o sondę EGT. Czy montować dwie czy jedną jakoś upchać.. Ale są dwie komory bo tubo na twin scroll. Bo zaczynam pomału uzbrajać silnik cool.gif

DealMan
Ja jestem ze szkoły że lepsze EGT zaraz na wyjściu z jednego cylindra niż ładowanie jednej przy turbo. Zamontuj na jednym cylindrze na wylocie i wystarczy, chyba że chcesz mieć podgląd na wsyzstkie to wtedy x4. Ale im bliżej głowicy tym lepiej, wiesz wtedy realnie co dzieje się w silniku. CZAKI robią dobre cienkie sondy i kontrolery z zegarkiem do nich, zapytaj u nich.
P@bLO
CYTAT(DealMan @ Tue, 26 Oct 2021 - 08:06) *
Ja jestem ze szkoły że lepsze EGT zaraz na wyjściu z jednego cylindra niż ładowanie jednej przy turbo. Zamontuj na jednym cylindrze na wylocie i wystarczy, chyba że chcesz mieć podgląd na wsyzstkie to wtedy x4. Ale im bliżej głowicy tym lepiej, wiesz wtedy realnie co dzieje się w silniku. CZAKI robią dobre cienkie sondy i kontrolery z zegarkiem do nich, zapytaj u nich.

a ile tych sond się upaliło i poszło w turbo?
wojti RAYLLE
Żadna jeśli poprawnie jest zamontowana,
DealMan
Czemu miałyby odpadać? Upaliłem tłoki w silniku a sonda nadal żyje. Trzeci silnik już obrabia biggrin.gif Nauka kosztuje.
mlody1921
No raczej bez czujnika wałka banglac nie bedzie, bo wiątpie ze da sie w sofcie wyłączyć
Mis
Wyłączyć wszystko się da, ale po co skoro to jeden z podstawowych czujników i niezbędny do synchronizacji dla sekwencyjnego sterowania?
Jacoob92
temat ogarnięty wszystko śmiga jak należy, juz na motorowni zrobione 500km na 0,1b biggrin.gif zobaczymy jak zadamy boostu jak to zagra wink.gif
Mis
Odsuń sobie przynajmniej 5cm stożek od przepływki, będzie stabilniej i dokładniej mierzyć przy niskich przepływach.
siewcu
Nie lepiej się tej przepływki pozbyć po prostu?
Jacoob92
Przepływka narazie siedzi bo siedzi, ale pewnie bedzie wywalona, jak będzie silnik strojony, a to dopiero gdzieś na wiosnę, jak ogarnę jakiegoś tunera
siewcu
Tunerów u nas dostatek wink.gif Na jakim turbo w końcu stanęło? Borg z A45?
Jacoob92
CYTAT(siewcu @ Fri, 25 Feb 2022 - 19:10) *
Tunerów u nas dostatek wink.gif Na jakim turbo w końcu stanęło? Borg z A45?


tak na borg z a45, 2 sondy 4,3 gar tylko wtryski małe 380cc, ale na razie ok.. jest bo nie daję docieram, n75 odpięty i tam dalej. Ale grucha była spięta n75 na chwilę chciałem jak to co robi, powiem tak jest robota. rolleyes.gif Zbiornik na paliwo będę musiał jakiś pewnie wy spawać jakiś, mniejszy...
Jacoob92
siemanko, nie za kładam nowego tematu. Może w tym roku coś uda mi sie na sezon zrobić... Bo auto tak stoi nie czepiane jedynie 0.6b dostał i nawet to się od pycha troszkę za długa skrzynia, ale daje rade 115 na 2 biegu robi. Tylko mam pytanko jedno tęp oleju przy 2 3 przeciągnięciach wskakuje na 115 125 stopni. Termostat otwiera sie przy 78stopniach wentylatory już przy 82 stopniach zbijają. Czy taka temperatura to norma ? Wiem czeka mnie dołożenie chłodnicy oleju. Olej valvo 5w50
DealMan
Ten silnik już w N/A smaży olej, chłodnica obowiązkowo.
matx94
Ciekawe ile taka seryjna turbina z a45 może dać mocy
Jacoob92
Tak smaży, ale co mierzyłem temperaturę oleju to czujnik itp zawyża o 10 stopni. Jak znajdę czas pewnie coś wsadzę i coś jeszcze się przerobi. A jak jakoś się odpycha na 1.1b . 2 bieg
https://www.youtube.com/shorts/akcoGvvlP4k

matx94
Jagodowy TV ma w 1.8t takie coś,ale ma blow off... ja to wywaliłem bo masz bardzo dużego laga.. Zastosowałem DV dla tej muszli. Chcieć zastosować blow to musowo spawać muszlę
A mocowo to gdzieś ruski 400 przeskoczyl
dany_47
CYTAT(matx94 @ Sun, 07 May 2023 - 15:11) *
Ciekawe ile taka seryjna turbina z a45 może dać mocy


w BAM miałem z taką 370/500
wstawała średnio.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.