Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Układ paliwowy się grzeje.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
redwater
Witam, problem dotyczy motocykla, wpieta jest pompka zewnetrzna, nastepnie jest reduktor ustawiony na ok 3,2 bara i powrót do baku. po okolo 15-20 minutach strojenia na postoju czuć, że bak w miejscu powrotu jest wyraznie cieply, w baku nalane ok 2 l paliwa, takze mieli to caly czas pompka. Czy to jest akceptowalne? Nigdy wczesniej nie mialem motocykla na wtrysku.
pszczelaszkov
O ile to nie jest 60 stopni to raczej nie jest to nic nadzwyczajnego.
tomeczekcbr
W samochodzie mam koło 40 na powrocie. Jak miałem 70 około to juz ubożylo się i stukało.


Wlej więcej paliwa.
jagus
Jaki Silnik? Model motocykla?
redwater
To jest custom EFI na det3 FI, silnik bandit 1200, pompka zewnetrzna skv, daje max 6,5 bara, ustawione na regulatorze 3,2 bara.
Wczesniej mialem pompke typowo motocyklowa w swirlpocie to sie dopiero grzalo, az sie zapowietrzala pompa. Teraz jest na postoju po dluzszej pracy tak max 45 st. C. ale dziwne uczucie jak bak grzeje.
MisioLBN
CYTAT(redwater @ Fri, 02 Jul 2021 - 14:52) *
To jest custom EFI na det3 FI, silnik bandit 1200, pompka zewnetrzna skv, daje max 6,5 bara, ustawione na regulatorze 3,2 bara.
Wczesniej mialem pompke typowo motocyklowa w swirlpocie to sie dopiero grzalo, az sie zapowietrzala pompa. Teraz jest na postoju po dluzszej pracy tak max 45 st. C. ale dziwne uczucie jak bak grzeje.

Aż sie pasek na pompie grzeje smile.gif
duchu22
Jak mialem litra to przy tankowaniu 15l na stacji fajnie chlodzilo okolice bikini. Po paru minutach jazdy zbiornik robil sie cieply, w koncu pod spodem mial 100KW piec. Bylo tak w kazdym motocyklu ktory tankowalem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.