RX-8 wersja Revolution HP

Rok: 2005 (SWAP w 2015) u mnie od 6 lat
Przebieg udokumentowany 158tyś km (z czego ponad 50tyś zrobione po swapie).
W pełni sprawna
Bezwypadkowa
Wszystkie systemy fabryczne działają
Nowy silnik w dowodzie rejestracyjnym
Aktualny przegląd i ubezpieczenie

Silnik: HONDA 2.0 VTEC K20Z4 (218KM)
Skrzynia: RX-8 /6
Kolektor ssący: S2000 + AirBox RX8 + Filtr K&N
Kolektor wydechowy: S2000 + termobandaż
Odelżone koło zamachowe (Otoczak)
Wtryski: K20Z4
Przepustnica: RX-8
Komputer ECU Master EMU (Strojenie - Niuton)
Sonda szerokopasmowa BOSCH 17014 + EGT

Tablet w miejscu fabrycznej nawigacji
Audio Bose z modułem USB
Rozpórka kielichów Scheffler safety cages
Dodatkowa przegroda w misce olejowej
2 Komplety opon (Michelin Pilot Super Sport oraz Goodyear Ultra Grip 8)

Cała historia auta opisana w tym wątku: http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic/36...k20z4-vtec-emu/

Cena: 36 500 zł
Tel 533 303 466 (proszę dzwonić do godz 18)