Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wspomaganie elektro-hydrauliczne Opel
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
mlody1921
Witam czy do pompy z opla elektro-hydraulicznej potrzebna jest jakaś zwężka/restykcja na zasilaniu czy powrocie? bo przy szybkim kreceniu kierownica czuć jak wspomaganie się pogarsza, instalacja na grubych kablach, płyń zielony syntetyczny, altek tylko 90A czy macie jakieś restykcje na
marcin137
Nie powinno być restryktora , ta pompa tak ma najlepszy efekt jest na jak najkrótszym przewodzie zasilania (hydraulicznym) to czy pompa jest uzywana czy regenerowana też pewnie jest nie bez znaczenia smile.gif
kontrolm
niestety ta pompa nie jest zbyt "szybka". Dobitnie przekonał się o tym Maney w swojej Fieście gdzie musiał takie pompy zainstalować dwie równolegle.
Ja mam tą pompę w XC90 V8 kawał krowy i nie jest lekko. Być może pokuszę się faktycznie o dorobienie znacznie krótszego przewodu zasilającego bo teraz puszczone jest przez pokażnej długości oryginał.
mlody1921
Dzięki rozmawiałem z Menay właśnie dwie załatwiły mu sprawę, przewód mam mega krótko może z 50cm, czyli tak ma być pośmigać potestuje, a czy ktoś wie jak zachowuje się pompa z saxo?
kontrolm
CYTAT(mlody1921 @ Fri, 21 May 2021 - 20:33) *
Dzięki rozmawiałem z Menay właśnie dwie załatwiły mu sprawę, przewód mam mega krótko może z 50cm, czyli tak ma być pośmigać potestuje, a czy ktoś wie jak zachowuje się pompa z saxo?

co to za auto ? ile waży ?
Na pompę w Saxo nikt w rajdach i wyścgach nie narzeka czyli daje radę ale w lekkim aucie takim jak 106/Saxo
Rezor
Też zakładałem ostatnio pompę z saxo w mustangu i na jednym kapciu przy manewrowaniu na kostce obracałem kierownice jednym palcem
mlody1921
Stałem przed wyborem saxo czy Opel i Opel mi fajnie się zmieścił, na postoju jest ok jak się skręca, gorzej jest jak się szybko wykona kilka skrętów
kontrolm
CYTAT(mlody1921 @ Sun, 23 May 2021 - 21:28) *
Stałem przed wyborem saxo czy Opel i Opel mi fajnie się zmieścił, na postoju jest ok jak się skręca, gorzej jest jak się szybko wykona kilka skrętów

opel stoi saxo leży i stąd problem z miejscem na niego niestety
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.