Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: A4 B7 w dieslu, proszę o poradę
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Adam1498
Witam wszystkich.
Stoję przed zakupem auta. Co do modelu jestem pewien, że będzie to A4 B7 w quattro. Benzynę niestety wolę odpuścić, bo przejeżdżam około 4000 km miesięcznie, z czego około 3 tysiące to dłuższe trasy autostradami, więc obstawiam, że będzie to 2.0 TDI.
Samochód będzie służył jako daily, ale bez modyfikacji z biegiem czasu raczej się nie obejdzie i stąd kilka pytań do bardziej obytych z tymi silnikami użytkowników biggrin.gif
Jak oceniacie te silniki i jakie oznaczenie będzie lepsze?
Zastanawiam się czy lepiej będzie szukać 140 czy 170 koni. Możecie też napisać co potrzebuje szczególnej uwagi w tych silnikach, trochę się naczytałem w różnych tematach o wadliwych napędach pompy olejowej, pękających głowicach itp, ale nie wiem których roczników i oznaczeń to dotyczy.
Samochód z biegiem czasu będę chciał zrobić na około 250 koni etapami, może więcej może mniej zobaczymy jak będzie w przyszłości. Może jest na forum ktoś, kto użytkował auto z taką lub większą mocą i opisze po krótce jak te silniki to znoszą?
Wiem, że do takiej mocy prościej kupić 3.0 diesla i zrobić mapę, ale trochę się boję tych silników i nie chciałbym wbić się na minę.
I jeżeli jest ktoś, kto w najbliższym czasie planuje sprzedać swoje B7 w quattro to możecie podsyłać na priv biggrin.gif
Pozdrawiam.
_adams_
Po co Ci B7 skoro w B6 za mniejsze siano masz dokładnie to samo wnętrze, mechanikę + niezawodny, pancerny AWX, a nie to gówniane 2.0TDi?

Skoro jednak się uparłeś to jest sporo ofert eliminacji jego problemów, poszukaj w necie bo to dobrze znane, przetarte szlaki.
Mis
Niestety jak wyżej, masz dwie lepsze drogi - A4 B6 AWX/AVF albo A4 B8 2.0tdi CR - będziesz bardziej szczęśliwy. smile.gif
Zurad1
Nic odkrywczego nie napiszę ale również uważam, że b7 to najgorszy wybór spośród b6-b8
Leo
popieram przedmówców.
Adam1498
AWX i AVF to te same silniki i różniły się chyba skrzynią i momentem, mam rację? Przemyślę b6, za b7 przemawia do mnie w sumie tylko wygląd, a w b8 dopiero po 2009 roku poprawili pompę z tego co wiem. Jeśli się mylę, to możecie mnie poprawić biggrin.gif A co powiecie o BPW w B7?
klattaa
Cześć,
zgadzam się z przedmówcami co do propozycji.
Ze swojej strony dodam tylko coś na temat BRD w Q. Użytkowane od nowości. Z problemów tylko pompki simensa siadały. Po wymianie na poprawione jest ok. Zrobiona zapobiegawczo naprawa pompy oleju ( po otwarciu ołówek i gniazdo praktycznie w stanie fabrycznym). Reszta to typowe sprawy eksploatacyjne. Zrobiony program u Rogala na ok 210 km i 420 Km (DPF na miejscu) i moim zdaniem w tym aucie na tym należy poprzestać. Jeśli moc to tylko b6 lub b8 owszem można robić BRD na większe moce ale tu wiele zależy od stanu PPD Simensa. Zerknij ostatnio synek tune i tomaracing robili wyszło grubo powyżej 250 km i 500 nm. Tak naprawdę do zrobienia jest tylko hybrydowe turbo na bazie jakiegoś gtb2056/gtb2060 plus downpie, wywalenie DPF i zamiast Dual SMIC frontowy FMIC. Jeśli chcesz to kup wprowadź modyfikacje = śmigaj i tyle. Mi wystarcza sam program.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.