CYTAT(behbeh @ Tue, 11 May 2021 - 16:13)
tez porownywalem cup2 vs extreme vr7. Ten sam dzien, ten sam rozmiar, kierowca, auto itd. Czasy na lodzi 0.1 na korzysc cup2 (czyli pomijanla roznica, choc jezdze powtarzalnie)), ale zdecydowanie lepiej mi sie jezdzilo na cup2. W sumie robilem to 2 razy, pare miesiecy odstepu, ten sam efekt. Extreme z odczuc duzo lepiej hamowal, gorzej skrecal. Cup2 w prowadzeniu dla mnie bardzo podobna jak "drogowe" pilot supersporty, ale mimo wszystko latwiej je bylo wyczuc w zakrecie. Mialem dobrego GPS, ale z wykresow na torze jak lodz przy podobnych oponach ciezko cokolwiek wg mnie wnioskowac, ale to inny temat.
Najlepiej porównywać w dłuższych łukach jak 1 czy 2 lewy,tam łatwo dojść do limitu i zobaczyć przeciążenia.
Cup 2 też wydawał mi się lepszy w przekazywaniu informacji z asfaltu. Ale w 18" cena ponad 2x większą niż extreme i dłużej trzeba go rozgrzewać. Extreme ma zaletę paru mieszanek. Cupem przy 0-5 stopniach bez słońca nie pojeździsz.