Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Cofanie zapłonu AUQ 1.8T..?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Onibaku
Witam! Od pół roku posiadam 1.8T AUQ 180 hp. Kupiłem auto które czasami lekko podbijało na obrotach. Teraz zrobiło się ciepło więc postanowiłem sie za to zabrać. No i troche jestem zmartwiony...
Oto logi
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_89VdY.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-115_118_3c8l5GF.html
http://vaglogi.pl/log-090_091_093_DdJ9d.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_T7N00.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_4cjy12Y.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_0V7h9qY.html

W nazwie są grupy mierzone. Gdyby ktoś miał chwilkę to byłbym wdzięczny.
I jeszcze... W grupie 003 na jałowym rośnie mi wartość Ignition Timing do 15 auto bujnie obrotami i wartość spada do 0 znowu rosnie buja iid..
Z rzeczy zrobionych. Zaworek odmy (grzybek) wymieniony odma czyszczona i spięta na szczelnie, nowy aku. Dzis wymieniałem cewki i świece... Brak poprawy. Świece były troche w oleju jak i cewki. Ogolnie uszczelka pokrywy zaworów jest do wymiany bo cieknie bardzo. W przyszly weekend biorę sie za szczelność dolotu.
Jeszcze jedno... Zawór n75 nie ma króćca tego co wchodzi w dolot a miejsce w dolocie jest zaślepione wkrętem.
Widzę że wasze forum to jedno z nielicznych jeszcze o tematyce 1.8t aktywnych więc uderzam do was! Znając moje szczęście to na bank pęknięta głowica albo pierścienie lub inna groźna rzecz z silnikiem -.- Pozdrawiam!
Auto nie kopci, nie sypie błędami (ostatnio padła jedna cewka) ma moc, oleju przez 5 tys dolałem 0.5 l gdzie mam parę wycieków dołączam filmik gdzie w 14 sec występuje bujanie obrotów (to zdarza sie czasami, randomowo... Raz auto zachowuje sie ok a raz buja).
https://youtu.be/S-yZh1nZDRs
Jest ktoś w stanie pomóc mi odczytać logi?
Mis
Nie ma to jak statyczny log 000 kanału. biggrin.gif
Odma pod kolektorem ssącym zielony zaworek zmieniona?
N75 musisz mieć jak w oryginale wpięte, żadne kombinacje.

Te Twoje logi to się nie obraź, ale są zrobione kijowo, nic z nich nie da się wywnioskować, zrób takie:
- przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa,
- zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.),
- odpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- zrobić dynamicznego loga kanału 115 (3 bieg 1500-7000rpm),
- podpiąć kostkę elektryczną od zaworka N75,
- skasować błędy (nawet jeśli ich nie ma),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 4 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-7000rpm,
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 6 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-3500rpm,
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 4 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-7000rpm,
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 6 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-3500rpm.
Onibaku
Jestem kompletnym amatorem wybacz smile.gif zrobiłem logi takie jak polecali ludzie na grupach i forach... Chce sprawdzić wszystko to co mogę we własnym zakresie bo w okolicy Brodnicy raczej żaden z mechaników mi nie pomoże. W sensie tyle co sam przeczytałem i wywnioskowałem bo mało kto sie odzywa, tak że dzięki że się udzielasz. W weekend będę mial lapka, będę po wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów i teście szczelnosci dolotu i zrobię tak jak piszesz. LPG nie mam, sama benzyna przebieg 270 tys. Skrzynia 6 bieg FZQ. To jest Leon 1.8T 180 koni 1m 2004r. Zaworek mam nowy (ten grzybek jednokierunkowy co wchodzi w trójnik) taki jak szedł na pierwszy montaż
Mis
Ok, to czekamy na logi zrobione według mojej instrukcji.
luckash
Jak sobie nie poradzisz to możesz podjechać. Okolice Brodnicy
cubson94
Boost trzyma ladnie, za to przeplywka zaniża
Onibaku
Przepływka powinna mieć 80% mocy auta w okolicach czerwonego pola tak? Czyli u mnie 144. Może gdybym wyżej wykręcił to by było ok... Z dmuchaniem w dolot chyba ogarne, kumpel na tokarni zrobi mi zaślepki w dolot, kompresor mam. Wczoraj patrzyłem pod maske i zobaczyłem połamany zbiornik(pojemnik?) od filtra węglowego. Przewody wydaja sie ok od niego, ale nwm jak w środku. Normalnie można odłączyć dół od góry smile.gif jak będę dmuchał w dolot to korek wlewu oleju mam odkręcić? Czy dmuchanie pokaże nieszczelnosci np na gniazdach wtrysków(sa brudne od czegoś możliwe że cos tam przepuszcza). Mnie najbardziej martwi grupa 020 gdzie podobno wartości powinny byc zerowe lub bliskie zera a u mnie jest fest.... Dzięki za zainteresowanie tematem! smile.gif a wysle wam filmik wieczorem troche sobie pogadam smile.gif
Onibaku
Przepraszam ale logów nie robiłem. Panowie znalazłem na chwilę obecną 3 nieszczelnośći. Jedna na wężu od DV, druga na wężu od n75 przy dolocie (tam gdzie miałem wkręt) i trzecia uwaga....
https://drive.google.com/file/d/17LvG65kf_G...ew?usp=drivesdk
Z tej "szparki" leci powietrze jak używam kompresora. Da sie to jakos uszczelnić? Zaspawać albo zalać np klejem do szyb? Ta tuleja od turbo jest wbijana, wkrecana czy to jeden odlew?
Pozdrawiam!
Ps. Dodaje filmik
https://youtube.com/shorts/FIj2rYJCBbU?feature=share
Onibaku
http://vaglogi.pl/log-090_093_003_uOw6S.html
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.