Witam! Od pół roku posiadam 1.8T AUQ 180 hp. Kupiłem auto które czasami lekko podbijało na obrotach. Teraz zrobiło się ciepło więc postanowiłem sie za to zabrać. No i troche jestem zmartwiony...
Oto logi
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-000_89VdY.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-115_118_3c8l5GF.html
http://vaglogi.pl/log-090_091_093_DdJ9d.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_T7N00.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_4cjy12Y.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_0V7h9qY.html
W nazwie są grupy mierzone. Gdyby ktoś miał chwilkę to byłbym wdzięczny.
I jeszcze... W grupie 003 na jałowym rośnie mi wartość Ignition Timing do 15 auto bujnie obrotami i wartość spada do 0 znowu rosnie buja iid..
Z rzeczy zrobionych. Zaworek odmy (grzybek) wymieniony odma czyszczona i spięta na szczelnie, nowy aku. Dzis wymieniałem cewki i świece... Brak poprawy. Świece były troche w oleju jak i cewki. Ogolnie uszczelka pokrywy zaworów jest do wymiany bo cieknie bardzo. W przyszly weekend biorę sie za szczelność dolotu.
Jeszcze jedno... Zawór n75 nie ma króćca tego co wchodzi w dolot a miejsce w dolocie jest zaślepione wkrętem.
Widzę że wasze forum to jedno z nielicznych jeszcze o tematyce 1.8t aktywnych więc uderzam do was! Znając moje szczęście to na bank pęknięta głowica albo pierścienie lub inna groźna rzecz z silnikiem -.- Pozdrawiam!
Auto nie kopci, nie sypie błędami (ostatnio padła jedna cewka) ma moc, oleju przez 5 tys dolałem 0.5 l gdzie mam parę wycieków dołączam filmik gdzie w 14 sec występuje bujanie obrotów (to zdarza sie czasami, randomowo... Raz auto zachowuje sie ok a raz buja).
https://youtu.be/S-yZh1nZDRs
Jest ktoś w stanie pomóc mi odczytać logi?