evo 11
Tue, 23 Mar 2021 - 15:41
Panowie, czy ktoś trenował temat udoskonalenia wydajności hamulców w takim wozie?
Owszem tarcza nie jest mala 348x36 ale żaden producent nie oferuje sportowych klocków pod seryjny zacisk....
jakieś sensowne pomysły?
dzięki
K
evo 11
Tue, 23 Mar 2021 - 17:01
znalazłem takie ogłoszenie
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige...615161-223-8845wniosek z tego taki ze zacisk od g30 M sa bolt on do f10/f11?
GrzesiekK.
Sat, 03 Apr 2021 - 14:36
Sprawdź jeszcze sprawność vacuum pompy, turbo już masz z nastawnikiem elektrycznym więc nawet jak vacuum szwankuje nie zauważysz tego praktycznie, auto nie będzie świrowało a hamulce będą takie sobie. U siebie przerabiałem właśnie taki temat. Tarcza jak Twoja 348x36mm wrzucona w E61 530xD do tego zacisk z dużym klockiem z F01 - zestaw hamował znacznie słabiej niż w drugiej E61 545i - tarcze/klocki w obu autach takie same, średnice tłoczków w obu zestawach 60mm - różnica tkwiła w sprawności pompy vacuum w V8 względem 3.0D. Po zmianie pompy w dieslu wszystko wróciło do normy.
evo 11
Sat, 03 Apr 2021 - 16:25
Auto ma teraz 28k przebiegu więc nie zakładam że coś może być nie tak z pompą.
Temat hebli już ogarnięty....tarcza 374 i zaciska 4 tłoczkowy. Nie testowałem jeszcze jak to hamuje bo dam mu jeszcze chwile się ułożyć
Nie da się tu wrzucić foty....