Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Hyundai i10 1.2 PA G4LA 78KM 2009r.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Woopy
Dzień dobry,

Chciałbym się poradzić forum w sprawie możliwości usprawnienia tej jednostki. Zaznaczam że auta nie wybierałem. Zostało mi można powiedzieć po rodzinie. Jeździ się tym przyjemnie jak po przesiadce z Matiza. Auto ma mocny dół i słaba górę. Aktualne zmiany jakie przeprowadziłem:
- tłumik końcowy
- stożek z dopływem zimnego powietrza. (seryny układ dolotowy to wielka pomyłka)
- regulacja przepustnicy bo po logach nie otwierała się do końca.

Auto stało się znacznie żywsze i po pomiarach GPS 10Hz widać efekty.
Co dalej?
Zastanawiam się nad kolektorem ssącym. Seryjny jest strasznie powywijany, nie wiem czy ma to jakąś role.
Pytania jakie mam:
- czy to jest podobna jednostka która jeździła w pucharze Kia picanto? Jeżeli tak to jakie były tam wprowadzane modyfikacje?
- czy jest sen robić program w tym silniku? Jaki jest tam komputer?
- ogólnie jakie macie pomysły aby coś podłubać.

Wiem że to raczej sztuka dla sztuki ale jak można to czemu nie spróbować.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Woopy.
Driftman
Nie na temat
Czym to zlogowałeś ?
Woopy
CYTAT(Driftman @ Wed, 17 Mar 2021 - 09:40) *
Nie na temat
Czym to zlogowałeś ?


obd2 elm327 bluetooth + apka na androida Car Scanner

Dodam jeszcze że afr przy przyspieszaniu wynosi 14,69 i spada na 13,66. (też z tej aplikacji)
Bio
w KIA picanto/lotos/platinium cup te silniki 1.2 robili na 100KM.

Luźniejszy wydech, dolot (kolektor nie dotykany, z tego co widziałem osobiście - ludzie mieli zwykle po prostu wkładki K&N) i strojenie na 98.
Woopy
Dziękuje za informacje i czekam na kolejne.
Luźniejszy wydech to kolektor z katalizatorem zostaje i potem większa średnica? Jak tak to jaka?
Znacie kogoś kto by wystroił takie auto?
flapjck1
CYTAT(Bio @ Wed, 17 Mar 2021 - 11:22) *
w KIA picanto/lotos/platinium cup te silniki 1.2 robili na 100KM.

Luźniejszy wydech, dolot (kolektor nie dotykany, z tego co widziałem osobiście - ludzie mieli zwykle po prostu wkładki K&N) i strojenie na 98.



100 koni bylo na seryjnym wydechu i kolektorze, do tego dochodzil baran na wydechu i wydech ( robione w el-tec ), dolot zostawal seria z wkladka

PODOBNO dochodzilo to do 130-140 kuni ( ale nie wiem czy to urban legend )
Woopy
Chcecie powiedzieć że zakładając że silnik jest podobny w Hyundaiu to można u mnie samym strojeniem na 98 paliwie uzyskać 100KM przy seryjnym słupku? Gdzie to można wystroić w Warszawie?
flapjck1
do pucharu robil te auta v-tech
Bio
CYTAT(Woopy @ Wed, 17 Mar 2021 - 13:37) *
Chcecie powiedzieć że zakładając że silnik jest podobny w Hyundaiu to można u mnie samym strojeniem na 98 paliwie uzyskać 100KM przy seryjnym słupku? Gdzie to można wystroić w Warszawie?

silniki są te same.
flapjck1
ale np kolektory wydechowe z katami juz byly rozne smile.gif
Woopy
Dzwoniłem do vtech ale jeszcze nie dostałem informacji. Może ktoś inny zna te silniki i ogarnia napisanie programu? Aktualnie modyfikuje układ dolotowy bo temperatura w dolocie przy 6 stopniach powietrza wynosi 30-40 wiec w lato będzie tragedia.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.