Dlatego właśnie chciałem to uprościć wstawiając całe zawieszenie na tył - pozostanie tylko ustalenie odpowiedniego roll axis, a z przodu tak defacto regulowane wahacze i już
I dlatego też chciałem uniknąć wstawiania na przód całego zawieszenia z wózkiem itp bo to mocniej skomplikuje sprawę
Jedyne co mnie ciągle nurtuje to dość mały skok tego Teina, mam obawy czy ten zawias nada się żeby jeździć na jakiejkolwiek innej nawierzchni niż nitka asfaltowa toru
Na pewno jeśli użyję tylnego wózka z MX5 to będę musiał przeliczyć motion ratio, żeby nie było zonka i ewentualnie skorygować go przesunięciem mocowania amorka
Z przodu... cóż, będzie i tak cała kolumna z civica więc tutaj nie poszaleję, najtrudniejsze i najważniejsze będzie ustalenie odpowiedniego ride height. I nie wiem jeszcze jak ja to zrobię, ale właśnie o to w tej zabawie chodzi, żeby się dowiedzieć, zrobić i czegoś nauczyć
Ps: A jak tylko stanieją trochę rozwiązania typu dual axis strut, będę miał jeszcze to auto i chęci to się zarzuci takie cosik na przód
No chyba, że nie wiem - ma to bardzo wielki sens, żeby wrzucić zwykłego mcphersona ale z innego auta typu CTR UFO. Ale wydaje mi się, że zmiana jednego mcphersona na innego nieco innego konstrukcyjnie, tj z maglem na wózku, raczej nie da spektakularnych efektów?